Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#40851) -XadAnuX+ válasza Dízeles (#40846) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

:( dúrva

(#40852) stangli válasza Dízeles (#40846) üzenetére


stangli
senior tag

Hát ez az, a sterilség öli meg az F1-et. Biztonság kell, oké. De ne arról szóljon, hogy mekkora világválság van, ezért olyan szabályokat hoznak be, hogy mindjárt egy idényt kell kibírniuk a motoroknak, semmi tankolás, na meg a eljön azaz idő hogy egy versenyhétvégét kell kibírniuk a gumiknak is. pffff

(#40853) SzalaiG válasza Dízeles (#40846) üzenetére


SzalaiG
addikt

Nice! :Y

Az F1 biztonságosabb.

(#40854) -XadAnuX+ válasza SzalaiG (#40853) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Egy csöppet ;]

(#40855) frame>24


frame>24
addikt

Forma-1 nek is voltak igazán sötét pillanatai, etikai tekintetben is. Számomra megdöbbentő volt, mikor megtudtam, ami pl. Roger Williamsonnal történt, 1973-ban:
Miután a kocsija fejre állt és kigyulladt, egy versenyzőtársa állt meg nem messze tőle és kezdett el segítséget nyújtani, magát az oltást is beleértve. A pályabíróknak nem volt védőfelszerelése, így nem tudtak segíteni a kocsi visszafordításában. ~8 perc alatt ért ki egy tűzoltóautó, mire eloltotta a versenyautót, a pilóta már halott volt. A versenyt azonban nem intették le, Williamson kocsiját letakarták, és a verseny végéig a pályán hagyták, benne a holttesttel...

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#40856) 30z.Samu válasza frame>24 (#40855) üzenetére


30z.Samu
félisten

Ez azért nem semmi.... :F

Sic Parvis Magna

(#40857) hunnylander


hunnylander
őstag

Ejtsünk néhány szót a BMW-ről is.

Technical director Willy Rampf: "The nose section, more deeply undercut sidepods and the rear wing are all totally new. Added to which, modifications have also been made to the front wing, engine cover and underbody. We expect these improvements to significantly reduce our lap times."

'Teljesen új orr szekció, mélyebben alávágott oldaldobozok, új hátsó szárny. Pluszban módosítások az első szárnyon, a motorborításon és az autó alján (padlólemez; diffúzor). Azt várjuk, hogy ezek a fejlesztések jelentősen csökkenteni fogják a köridőnket.'

www.HunnyF1.com

(#40858) Peat;) válasza hunnylander (#40844) üzenetére


Peat;)
veterán

Alonso szerintem jegeli magát azóta is és fogyózik tovább, hogy most legkönnyebbként indulva utolsóként menjen ki boxba majd. Na meg hiába az új diffúzor, ha a mostanival is vezethetetlen az autó, szegény Alonso ha elmegy Ferrarihoz egyik keze felesleges lesz, legalább majd újra integethet.

(#40859) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Ma 15 éve, hogy meghalt Senna. :(

Tudom, írták már előttem, de nagyon sajnálom, hogy nem láttam versenyezni.

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#40860) puttputt válasza Dízeles (#40846) üzenetére


puttputt
őstag

Azért nézőként is félnék ennél a szériánál, nemhogy...
(Az a csoda, amikor a nyílegyenes, kilométernyi széles aszfalton csúsznak meg...)

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#40861) hunnylander válasza 30z.Samu (#40859) üzenetére


hunnylander
őstag

Készült róla egy nagyszerű riport- dokumentumfilm. :)

Ayrton Senna - Racing Is In My Blood
Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6

www.HunnyF1.com

(#40862) puttputt válasza puttputt (#40860) üzenetére


puttputt
őstag

Have a "Good Year" ;]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#40863) Motion_Blur válasza hunnylander (#40857) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem nekik már végük van.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40864) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Üres tankos lesz az időmérő utolsó köre :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40865) válasza Motion_Blur (#40864) üzenetére



addikt

Ez miért jó?
Így még kevesebb lesz az előzés.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40866) wildrain válasza Motion_Blur (#40864) üzenetére


wildrain
addikt

Tök jó lesz, már az időmérőn beállnak erősorrend alapján, és ha a rajtnál nem lesz nagy keveredés, akkor bevonatoznak a célig. :D
Annak idején részben emiatt jött be az a szabály, hogy játszani lehetett már az időmérőn az üzemanyagszinttel.

(#40867) adman válasza wildrain (#40866) üzenetére


adman
tag

a tankolási tilalom miatt viszont ez a logikus

(#40868) -XadAnuX+ válasza Motion_Blur (#40864) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Személy szerint én örülök neki.

(#40869) válasza adman (#40867) üzenetére



addikt

Az igaz.
De a tankolási tilalom mire volt jó, azt mondja meg valaki.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40870) -XadAnuX+ válasza (#40869) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Hogy szívassák a népet ;]

(#40871) Integra válasza hunnylander (#40861) üzenetére


Integra
titán

ő és az autó

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#40872)



addikt

Bahraini video

A Ferrari boxban érdekes arcokat vágnak.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40873) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

edda evadindito koncert volt, es mar koran elindultnk, csak ejszakak miko hazaertunk akkor tudtram meg, ledobbentem, es lefagytam es asziszem azota sem hittem el ug igazan, cag csa egyszerun nem tudtam elfogadni:- (((

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#40874) AMD Power


AMD Power
titán

Jó lesz nekünk jövőre ez az új "tankolási" rendszer?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#40875) Alex91 válasza AMD Power (#40874) üzenetére


Alex91
félisten

Gyors gumicserek, utolso korben leallo, nyero helyzetben levo autok :). Szerinted?

(Anno is volt, hogy az nyert, aki nem a leggyorsabb, hanem a gyors es gazdasagos versenyzest hajtotta vegre. Szepen kiestek elole a tobbiek...)

Dicsõséges nagyurak, hát Hogy vagytok? Viszket-e ugy egy kicsit a Nyakatok? Uj divatu nyakravaló Készül most Számotokra... nem cifra, de Jó szoros.

(#40876) hunnylander


hunnylander
őstag

:DDD

A legcsintalanabb pilóták. A kép apropója elolvasható róla.

www.HunnyF1.com

(#40877) Motion_Blur válasza hunnylander (#40876) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ezt én is néztem, de nem mertem belinkelni :DDD

Kimi szerintem azt sem tudja hol van az autóján a speed limiter :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40878) hunnylander válasza Motion_Blur (#40877) üzenetére


hunnylander
őstag

Vagy lehetett néha azért, mert rosszul volt beállítva.

Pl. itt egy idei bahreini bírságolás dokumentuma, 79,5 km/h. Ez az érték olyan, mintha a limiter 80-ra lenne beállítva. A bibi csak az, hogy 60-ra kellett volna állítani aznap. :D

www.HunnyF1.com

(#40879) Motion_Blur válasza hunnylander (#40878) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40880) proof88 válasza hunnylander (#40878) üzenetére


proof88
addikt

Ez az első szabadedzésen történt?
szerk.: minden egyes helyszínen, szabadedzésen, időmérőn és futamkor is 60 km/h a limit?

[ Szerkesztve ]

(#40881) puttputt válasza hunnylander (#40878) üzenetére


puttputt
őstag

Kimi lesz a nyerő jövőre, már most látom...biztos lesz nála-benne tartalék "üzemanyag" :DD
Lehet, a "Speed limiter" nyomkodására is egész más történik a kocsijában... az is "egyfajta adagoló" :U

[ Szerkesztve ]

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#40882) válasza puttputt (#40881) üzenetére



addikt

Ja. De az is lehet, hogy jövőre már inkább a Finn Rallyban indul. ;]

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40883) hunnylander válasza proof88 (#40880) üzenetére


hunnylander
őstag

Igen, szabadedzésen. Időmérőn és versenyen általában 80 km/h, szabadedzéseken 60 km/h a limit. De néha vannak különleges kivételek, pl. idén az Ausztrál Nagydíjon a versenyre 100 km/h volt megengedve.

Szerintem a bahreini bírsága éppezért annak köszönhető, hogy rossz módban volt a limiter.

www.HunnyF1.com

(#40884) [CS]Blade2 válasza puttputt (#40881) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Mióta a Ferrarinál van a legtöbbször ő cipeli a több benyát. Így mindig 0,1-0,2sec hátrányból kezd Massához képest. Ez jövőre nem lesz.

Amúgy szerintem ha már tele tank, akkor legyen az időmérő is tele tankos. Az nyer, aki a legjobban tudja kezelni a közel 800kg-s gépet. :D
Az sem lesz mind1, hogy a mihez tervezik meg az autót, ill. milyen beállításokat használnak.
Lehet, hogy az autó üresen gyors, és jó a pole-ra, de megtankolva lassabb mint pár vetélytársé, így a versenyen visszaesik. Vagy épp fordítva, a sok benyát jobban kezeli, mint a többi, de üresen nem elég jó. Ugyanez beállítással még szélesebb értékeknek eredményezhet, ha látják, hogy miben van az erősségük, inkább arrafelé mennek el a setuppal.

(#40885) grabber


grabber
addikt

Már nem bírok F1 híreket olvasni,mert amit minden nap képesek kitalálni az vicc.
Az egy dolog,hogy költségcsökkentést akarnak,de még korlátoznak mindenféle tesztet is :W

Azt mondja meg valaki,akkor hogyan fejlesztenek kocsit(ha nem is a kocsit,de legalább a tudomány érdekében,hogyan találnak ki jobb dolgokat),ha nem költhetnek akármennyit a fejlesztésre?
Hogyan teszteljenek ha azt is korlátozzák?

Most meg aki keveset költ az dupla olyan erős Kerset alkalmazhat,de ha nem futott a költségekből a kersre,akkor b@zhatják az egészet.
Akinek meg nincs pénze az meg ne induljon ebben a bajnokságban.Menjen Forma-2 be,nem hiába hívják ezt F1-nek.

Az,hogy ilyen ronda kocsikat engednek tervezni.Azt elnézi az ember,mert emiatt tényleg több az előzés.
Az,hogy a szabályokat különböző féle képpen lehet értelmezni az benne van.De a döntéshozás az már vicc kategória.Rögtön nem akarták eldönteni,mert akkor a dupla diffuzoros csapatok rosszul járhattak volna.
A Safety Car kiküldése is mesékbe illő.1 kör után nagy nehezen kiküldik a bírák és minő véletlenségből pont úgy,hogy szegény Button ne járjon rosszul.Megértem,hogy milyen sokat lendít a nézettségen a Forma-1 nek ha egy kis csapat hirtelen jobb lesz,mint a többi nagyok,de itt már több dolog is összejátszik,hogy ez a kis csapat most a nagy csapatok közé tartozzon és fordítva :(((

Szerk: Jövőre benzinszállító kamionokat fogunk nézni a tévében,hogy tesznek meg 60 kört.Állatok :W

[ Szerkesztve ]

(#40886) gV


gV
őstag

létezik h egy fotó sem készült a F60"B" egyenesfutás tesztjéről?

(#40887) Motion_Blur válasza gV (#40886) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Sajnos létezik. Nagyon vigyáznak az új csodafegyverre ;) ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40888) válasza grabber (#40885) üzenetére



addikt

Viszont Palik Shell reklámjához mennyi új perspektívát nyújt az új szabály. :))

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#40889) Motion_Blur válasza (#40888) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Most a BMW lesz terítéken :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40890) -XadAnuX+ válasza grabber (#40885) üzenetére


-XadAnuX+
őstag

Van benne valami amit írtál.

(#40891) sh4d0w válasza Motion_Blur (#40889) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog

Hé, a Gyulus kimaradt a csapatból... :DDD

https://www.coreinfinity.tech

(#40892) hunnylander válasza gV (#40886) üzenetére


hunnylander
őstag

Hülyék lennének megmutatni a riválisok kiváncsi szemeinek.

A Renault vagy a McLaren egyenesfutási tesztjeiről szokott fotó felbukkanni, mert általában van egy 'hobbifotós' a kemble-i repülőtéren vagy közelében, aki a repülő alkalmatosságokat szereti fotózni és van affinitása a Forma-1 iránt is.

A mai tesztről is csak így készülhetett volna fotó, hivatalosan biztos nem publikál róla képeket a Ferrari.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#40893) hunnylander


hunnylander
őstag

Lássatok csodát! :D

www.HunnyF1.com

(#40894) JColee válasza hunnylander (#40893) üzenetére


JColee
őstag

ezt meg hogy?
nincs valami teszttilalom, or wtf :F

#40895 értem köszi :R

[ Szerkesztve ]

(#40895) hunnylander válasza JColee (#40894) üzenetére


hunnylander
őstag

Habár a videón épp megfordul, tehát kanyarodik, de ez egy egyenesfutási aero teszt. Minden csapatnak van 8 ilyen lehetősége, egyenként 50 km-es limittel.

www.HunnyF1.com

(#40896) gV válasza hunnylander (#40892) üzenetére


gV
őstag

rögtön gondoltam h a Ferrari sajtó osztálya nem közöl képeket :U viszont van 1-2 emberke aki f1es oldalaknak fotózik, tőlük vártam volna h sikerül lencsevégre kapniuk az autót

[ Szerkesztve ]

(#40897) Motion_Blur válasza hunnylander (#40893) üzenetére


Motion_Blur
félisten

DDD :Y


:DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#40898) hunnylander válasza gV (#40896) üzenetére


hunnylander
őstag

Tudom, nem is azért mondtam. :)

(#40897) Motion_Blur: Vigyázzál, mert a McLaren végigfuttatja rajta a CIA-tól licenszelt képélesítő szoftverét és már koppinthatják is. :DDD

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#40899) P00By válasza Motion_Blur (#40897) üzenetére


P00By
nagyúr

Köszönjük! :D

(#40900) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Mózlinak megint löttyent az agya..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.