Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Đusty #8864 üzenetére

    -VRef: FMC-be beírod az adott reptér adott pályáját, és kiszámítja, hogy a gép tömege és a futópálya adatai alapján milyen fékszárnyálláshoz milyen sebességet ajánl, ezt kiválasztod. Autoland-hez 30 vagy 40 fokos fékszárny kell. A 160 kts egyébként elég magasnak tűnik 40 fokkal egy B737-es esetében, én 767-essel szoktam ekörül leszállni. Látatlanban, terheléstől és pályától függően 118-130 kts körül szokott lenni az approach speed 40-es fékszárnyállással.

    Nagyjából így néz ki az említett oldal az FMC-ben (INIT/REF page-ről jutsz ide, Approach-ra nyomva

    - a check speed csak egy callout, az egyes fékszárnyállásokhoz tartoznak max sebik, mielőtt kiteszed mondjuk 40 fokra, ellenőrizned kell a sebességet

    - a dual channel azt jelenti, hogy mindkét FCC (Flight Control Computer) ráállt az ILS adóra, tehát mind horizontálisan mind vertikálisan a siklópályán tartják a gépet, ez egy egébként egy sárga felirat a PFD (Primary Flight Display) közepén.

    - olyan nincs, hogy AUTOLAND 3, amire te gondolsz az LAND 3 lehetett, ami azt mutatja, hogy az adott approach esetében CATIIIb megközelítést is alkalmazhatsz, tehát nincs DH. Ha LAND 2 lett volna, az azt jelenti, hogy CATIIIa vagy CATII minimumoknak kell lennie, a NO AUTOLAND pedig a CATI minimumot jelöli.

    - a CWS módban a robot mindig a kormánnyal utolsóként meghatározott dőlést/emelkedést tartja, hasznos segítség pl. ha egy kirepülési eljárás során 2-3 VOR között meghatározott radiálon és sugáron kell repülni.

    - műhorizont alatt mit értesz pontosan?

Új hozzászólás Aktív témák