Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-09-11 01:06:09

LOGOUT.hu

Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2651) andorra válasza AirBooms (#2647) üzenetére


andorra
őstag

Nem szeretném elkiabálni, de a 4G patch látszólag megoldotta a problémát. Igaz fél napig nem volt netem és amiatt egy két olyan program nem futott ezalatt ami egyébként szokott.

(#2652) AirBooms válasza andorra (#2651) üzenetére


AirBooms
addikt

Mindenesetre szorítok neked, mert ez jó hír!
:K :R

(#2653) boeing válasza AirBooms (#2650) üzenetére


boeing
senior tag

Nincs semmi problémám a MD-11-el, :K csak azt mondtam hogy a kisebb flaszteron,mint például LGKO (Görögország Kos sziget)ott full tankal nehézkes a felszálás.Csak tesztelgetem, olyan 200-nál kezd emelkedni a gép.

(#2654) v!ct0y válasza boeing (#2653) üzenetére


v!ct0y
veterán

Lehet. hogy oda nem is megy MD-11 :) TNCM is érdekes lehet full megpakolt, megtankolt géppel.

(#2655) boeing válasza v!ct0y (#2654) üzenetére


boeing
senior tag

Hát igen biztos hogy nem megy,de én szeretem a Görögsziget világot.

2390 x 45 meters LGKO-Kos

3010 x 59 meters 13R/31L-LHBP-Bp
3707 x 59 meters 13L31R-LHBP-Bp

Azért van eltérés. :K

[ Szerkesztve ]

(#2656) AirBooms válasza boeing (#2653) üzenetére


AirBooms
addikt

Ha 200-nál kezd elemelkedni, akkor nagyon nem jó a felszálló konfigod. Még akkor sem, ha teljes a terhelés. Nem hiába kérdeztem, hogy pl. milyen flaps-állást használsz ilyenkor. Ha nem fogalkoztat erre a válasz, akkor nem tudok segíteni... Az MD-11-nél nincs egy meghatározott flaps-állás felszálláshoz, mint pl. a 737-hez az 5 fok. Ez ennél a típusnál igen széles határok között mozoghat. Most nem tudom pontosan mik ezek a határok, de kb. olyan 10-25 fok. Az alaphelyzet 15 fok, de én leggyakrabban 22-t használok, de ha rövid a pálya akkor mehet a 25 fok is. Aztán ott van a FLEX érték is, amit egy igen bonyolult táblázatból kell kiolvasni mindenféle egyéb paraméter föüggvényében. Ezen szintén elég sok minden múlik a Vr tekintetében.
Szóval szoktad ezeket birizgálni?

TNCM-re igenis jár MD-11, s ott sem igazán hosszú a pálya, egészen pontosan 7707 ft, vagyis csak 2180 méteres, tehát rövidebb a KOS szigetekénél. Ráadásul nem éppen kis terheléssel szállnak innen fel a 11-esek, hiszen sokuk Európába repülnek vissza (pl. a KLM járatai). S ami még rosszabb, hogy felszállás után nem emelkedhetnek túl laposan, hiszen a szemben lévő dombok miatt ez nem lenne éppen túl szerencsés...

(#2657) Geryson


Geryson
addikt

Urak!

Megvettem a Core i7-emet. Este (egér hiányában) repültem egyet Friday Harbor körül, max-max grafika, poligonos Fokker és 25-40 között ugrált belső nézetből. Sem driver, sem semmi nem volt rendesen installálva, igazából csodálkoztam, hogy elindult minden, merthogy alaplap, ram és proci csere is volt. Ma feltolom az i7-et és meglássuk mit produkál.

Az OOM-hibát én is kaptam néha, ezért döntöttem úgy, hogy továbbfejlesztek. Jó lenne ha nem lenne mostmár nekem sem.

Tudtátok, hogy kijött az Real Environmet Extreme 2? Nem gyenge (pl. az autók)!

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2658) boeing válasza AirBooms (#2656) üzenetére


boeing
senior tag

Szia köszi a segédletet :C ,22 fokos flaps az jó,de kinyomtatam egy csomó doksit. :K

[ Szerkesztve ]

(#2659) Jorus válasza AirBooms (#2656) üzenetére


Jorus
nagyúr

B737-nél sem mindig 5 fokos fékszárnnyal szállnak fel. Sokszor elég 1 fok, néha kell 15 is, a gép tömegétől, a hőmérséklettől, a futópálya hosszától függően.

Itt egy classic-ra vonatkozó táblázat a különböző sebikkel:

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#2660) AirBooms válasza Jorus (#2659) üzenetére


AirBooms
addikt

Természetesen igazad van, bár a 737-nél sokkal általánosabb az 5 fok, mint a 11-nél bármelyik fékszárnyállás. S igazából arra szerettem volna utalni, hogy míg a legtöbb gépen (így pl. a 737-en is) rögzített fékszárnyállások vannak, addig az MD-11-nél felszálláshoz 1 fokonként lehet állítani a flaps-et. ;)

(#2661) csimav


csimav
senior tag

Ennek a játéknak lehet élvezni a grafikáját?

Ha van Moneybrookers-ed, akkor irj rám, légyszives.

(#2662) Jorus válasza AirBooms (#2660) üzenetére


Jorus
nagyúr

Ez kétségtelen. :) MD-11-gyel még sosem repültem, se szimcsin, se élőben, de gyönyörű nagy madár. :) A másik nagy kedvenc a Lockheed Tri-Star 500-asa.

[ Szerkesztve ]

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#2663) Geryson válasza csimav (#2661) üzenetére


Geryson
addikt

Ez mondjuk relatív, ez valóban nem egy Crisis vagy ilyesmi, de azért ezeket nézd meg nyugodtan:

Las Vegas leszállás
Szimpla demó

A las vegasi leszállásnak van egy előzménye is, oda nem rakott be a srác eredeti hangot, egy éjszakai wing view-es, meg fogod találni. Az is csodálatos szerintem. Én imádom mindkét videót!

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2664) Korcsii válasza Geryson (#2663) üzenetére


Korcsii
őstag

csak ennyit tennék hozzá: i7

(#2665) Geryson válasza Korcsii (#2664) üzenetére


Geryson
addikt

Otthon vár! :) Mint írtam a teszt után tolok fel eredményeket én is - merthogy már volt előttem i7 felhasználó!

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2666) AirBooms válasza Jorus (#2662) üzenetére


AirBooms
addikt

Nekem a kedvenc repcsim, nagyon vártam, hogy mikor hozza már ki végre a PMDG (a többieké nagyon nevetségesre sikerült, nem is repültem velük). Szerencsére 2009. január elején megtört a jég, azóta szinte csak ezzel repülök, ha az időm engedi. Ajánlom neked is. Mivel a valóságban szintén használják rövid távokra is, ezért nem feltétlenül kell vele félnapokat a monitor előtt tölteni... ;) :R

(#2667) Korcsii válasza Geryson (#2665) üzenetére


Korcsii
őstag

csimav-nak csak core 2 duo-ja van, azért írtam ;)

(#2668) AirBooms válasza Korcsii (#2667) üzenetére


AirBooms
addikt

FS9-hez bőven elég. Mondjuk van ideje gondolkodni rajta, hogy FS9-et vagy FSX-et használjon, ha jól látom, éppen bannolták...

(#2669) Korcsii válasza AirBooms (#2668) üzenetére


Korcsii
őstag

uh, nem tom mit tett, de azért elég sokat írt a fórumba meg logoutra... én felrobbannék egy ban-tól....
egyébként jogos, most már nem fsx a téma címe... mondjuk a videó fsx...

[ Szerkesztve ]

(#2670) v!ct0y válasza Geryson (#2663) üzenetére


v!ct0y
veterán

Marha jó lett a vidi nem tudom mit használ a gyerek de sztem nálam full maxon kieggel se ilyen, Megascenery Las Vegas sztem elég csúnya magába

(#2671) Trub válasza AirBooms (#2668) üzenetére


Trub
tag

Nem bannolták ki. Egyszerűen beillesztette ezt a szöveget a helyiséghez.

(#2672) AirBooms válasza Trub (#2671) üzenetére


AirBooms
addikt

Akkor bocs, ez nekem nem esett le... :U

(#2673) boeing válasza v!ct0y (#2670) üzenetére


boeing
senior tag

Szerintem jó a videoszerkesztö progija :C

(#2674) AirBooms


AirBooms
addikt

Rájöttem, mi tud még FS9-ben (de talán FSX.ben is) csúnya vattacukos felhőket gyártani mindenféle drága látványjavító add-on ellenére is. Hát nem más, mint az FSUIPC!!! :K
Mindenkinek javaslom, aki használ kiegészítő időjárásmegjelenítőket, hogy az FSUIPC-ben kapcsolja ki az weather funkciót! Hihetetlen a javulás! :K :))

(#2675) Korcsii válasza boeing (#2673) üzenetére


Korcsii
őstag

szerintem is van rajta egy kis utómunka (főleg színek, árnyalatok, stb terén).... mondjuk nincs túl sok tapasztalatom dx10 és az általa használt replő, nomeg i7 tekintetében...

a lakóhely bant meg én is benéztem :DDD

(#2676) Geryson


Geryson
addikt

I'm sorry, de honnan lehet letölteni DX10-et? A Microsoft oldalon egyszerűen csak a 9c-t találom... :(

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2677) AirBooms válasza Geryson (#2676) üzenetére


AirBooms
addikt

Milyen OS-t használsz? XP nem támogatja, csak a 9c-t, a többiben meg már alapból DX10 van. Nem kell töltögetni.

(#2678) Geryson válasza AirBooms (#2677) üzenetére


Geryson
addikt

Windows 7-et, de akkor most már tiszta sor, mert valóban bekapcsolta a DX10 opciót az FS-en belül. Hát azt kell, hogy mondjam, hogy nem gyenge egy látvány... :) Mondjuk FPS-ben 20 körül vagyok, vagy alatta, ennél azért jobb eredményeket szeretnék. Egyrészt még meghúzom a procit, másrészt utánaolvasok, hogy Core i7-hez kell-e valamit állítani az FS .cfg vagy bármilyen más beállításánál...

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2679) AirBooms válasza Geryson (#2678) üzenetére


AirBooms
addikt

Kicsit irigykedem, de egyelőre le nem cserélem a működőképes FS9-em (ami ugyan csak DX9-es) a csigalassú hardverzabáló FSX-re.
Most éppen Kanada felett repülök Budapestre Portlandből (még több mint kilenc óra út áll előttem), s éppen a zöldes sarki fényt bámulom! :DD

[ Szerkesztve ]

(#2680) andorra válasza Geryson (#2678) üzenetére


andorra
őstag

A legfontosabb:

[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=N

use these settings for N as you test and you must EXIT the sim and relaunch between changes

255 - all 8 in use
254 - 7 in use with the first remaining free
252 - 6 in use with the first entire CORE remaining free
127 - 7 in use with the last remaining free
63 - 6 in use with the last entire CORE remaining free

(#2681) gabitoo88 válasza andorra (#2680) üzenetére


gabitoo88
tag

Én ha PDMG-ben beállítom az útvonalat valamiért mindig elviszi a navigáció a gépet! :F

Tel.: 3630három343638

(#2682) Geryson válasza andorra (#2680) üzenetére


Geryson
addikt

Ezt a .cfg-be kellene beírnom?

Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz

(#2683) andorra válasza Geryson (#2682) üzenetére


andorra
őstag

Igen, de nehogy így az egészet! ;)

(#2684) andorra válasza gabitoo88 (#2681) üzenetére


andorra
őstag

Ezt egy kicsit értehetőbben és pontosabban írd le, mert így nem tudunk segíteni.

(#2685) Gizmo94 válasza Geryson (#2678) üzenetére


Gizmo94
veterán

Itt és ezt a fórumot nézd át, eléggé jól tesztelték az i7 lehetőségeit.
Tuti,hogy valamelyik beállítás neked is bejön. i7-en egy izmos kártyával, sok rammal gond nélkül kell mennie az FSX-nek.
Most nálam is úgy megy a 775-ön, csak fel kell húznom játék előtt az egekbe.
Közel 4-en fut a proci, de egy i7-nek nem okoz gondot a stabil 4.2 , ahol az FSX repül... :)

(#2686) AirBooms válasza Gizmo94 (#2685) üzenetére


AirBooms
addikt

Azért az i7 4,2 GHz-ét ne vegyük alapnak. Már 3,8 GHz-en is komoly hűtést igényel egy ilyen proci. Nekem vizem van, de ritkán használom én is 4 GHz-en, pedig nem kell neki nagyon sok fesz ehhez. A 4,2 GHz-et én már inkább extrémtuningnak tartom, komoly hűtés kell hozzá. Szerintem 24/7-re így szinte senki nem használ ilyen procit.
Ha tévedek, akkor bocs. :R

(#2687) AirBooms válasza gabitoo88 (#2681) üzenetére


AirBooms
addikt

Igaza van andorra-nak, ezzel a kérdéssel így sajnos nem lehet mit kezdeni! :U

(#2688) v!ct0y válasza AirBooms (#2687) üzenetére


v!ct0y
veterán

Pedig sztem egyértelmű...az FMC be beállítja az útvonalat az megjelenik a gépben de a földi irányítás nem e szerint irányítja. Neki 160 ra kéne menni de pl 220 at mondanak neki.
Legalábbis remélem ezt akarta mondani ;]

(#2689) Gizmo94 válasza AirBooms (#2686) üzenetére


Gizmo94
veterán

Nem tévedsz, nem is kell 24/7 módban 4.2--re húzni csak amikor játszol. Elmented a beállításokat és bootnál játék előtt up.
Namost az alap,hogy mindenre normális hűtés kell és normális táp, érdekes,hogy a legtöbb ember pont ezeken az alap dolgokon spórol.
Na és i7 esetében sem mindegy, hogy egy alap 920-ad van,vagy valami ütősebb. Persze abból sem mindegy,hogy C Vagy D steppinges. Ha jól választ az ember procit, nem fog melegedni mint az atom,minőségibb léggel is elviszi majd a 4.2-t símán.
Nálam most a 775-ös Quadok közül a 9550 4.0-n megy, a 9450 3.8-on, léggel mindkettő, 78-80 fokosak kb.
A kártyát is megcibáltam, 830 -on megy a GPU, 1300-on a ramok és 80 fok a max amire felmegy a gyári hűtésével. A hangokról persze nem beszélek :) de minden teljesen stabil, az FSX meg megy rendesen.
Amit teszteltem i7 konfigot, azon is tök stabil volt 4.2-n a 965 ex, mondjuk az már vizes cucc volt, de azon úgy ment az FSX, hogy erősen elgondolkoztam,hogy befektetek egybe...

[ Szerkesztve ]

(#2690) AirBooms válasza v!ct0y (#2688) üzenetére


AirBooms
addikt

;] :B Látod, csak találgatsz... ;] ;)
Szerintem az lenne a jó, ha nem a válaszadóknak kéne kitalálni, mi a kérdés - de lehet, hogy én vagyok vén és bogaras...

(#2691) AirBooms válasza Gizmo94 (#2689) üzenetére


AirBooms
addikt

Hát én még mindig azt mondom, hogy több órás FS-ezésre is nagyon kemény dió az i7 4,2 GHZ-en. Komoly befektetés kell a hűtésbe... Mondjuk az FS9 nem terheli komolyan le a rendszert, de nem is kell komolyan meghúzni neki az i7-et (meg még gyengébb procit sem). FSX-et nem ismerem.

(#2692) Gizmo94 válasza AirBooms (#2691) üzenetére


Gizmo94
veterán

Annak meg kell húzni sajna, de akkor megy is rendesen.. Ezen az i7 konfigon amit én gyilkoltam,(sajnos csak rövid ideig) különböző gyártóktól származó darabokból összepakolt vízhűtés ücsörgött, állítólag olyan 50k-alatt kijött. Mindenesetre nem melegedett túlzottan.
De nálam léggel megy mindkét 775 és azok is az említett határokon vannak.
Szerintem FS9-hez luxus az i7, a géped valószínűleg unatkozik és várja,hogy mikor kap terhelést is. :) Bár amennyire fullra telepakoltad az FS9-et, lehet,hogy többet terhel mint egy FSX. :DDD

(#2693) AirBooms válasza Gizmo94 (#2692) üzenetére


AirBooms
addikt

Nem, nem terhel többet, vagy fogyasztásmérőm. Alig fogyaszt többet, mint idle-ben.
Egy rendes vízhűtés (ami erős radiátort tartalmaz és hűti a VGA-t is - i7-nél az NB-t nem lényeges hűteni, a memóriavezérlő nem ott van) padig szerintem nem jön ki 50k-ból, de ez már egy másik téma. Ha meg ki is jön, azért az nem kevés pénz!
Szerintem a 4 GHz és a 4,2 GHz között egyszerűen nincs akkora teljesítménybeli különbség még FSX-nél sem, amit a hirtelen megugró fogyasztással és hőtermeléssel arányban élenne a két érték között! :R
Na de ez már nagyon off! :K

(#2694) Gizmo94 válasza AirBooms (#2693) üzenetére


Gizmo94
veterán

Pláne,hogy még meg se vettem.. :DDD :DDD

(#2695) andorra válasza AirBooms (#2690) üzenetére


andorra
őstag

Annak én csak örülök, ha vannak akik jól megértik egymást.

(#2696) v!ct0y válasza AirBooms (#2690) üzenetére


v!ct0y
veterán

Mi fiatalok félszavakból is megértjük egymást ;]
Bezzeg a csattogós lepke idejébe nem így volt mi?:DDD ;)

(#2697) andorra válasza v!ct0y (#2696) üzenetére


andorra
őstag

Ez tényleg frappáns. Ilyenekből kellene több. ;)

(#2698) AirBooms válasza v!ct0y (#2696) üzenetére


AirBooms
addikt

:C ;)

(#2699) lesaux válasza AirBooms (#2656) üzenetére


lesaux
veterán

Csak kiegészítésképpen.

TNCM-re igenis jár MD-11, s ott sem igazán hosszú a pálya, egészen pontosan 7707 ft, vagyis csak 2180 méteres, tehát rövidebb a KOS szigetekénél. Ráadásul nem éppen kis terheléssel szállnak innen fel a 11-esek, hiszen sokuk Európába repülnek vissza (pl. a KLM járatai). S ami még rosszabb, hogy felszállás után nem emelkedhetnek túl laposan, hiszen a szemben lévő dombok miatt ez nem lenne éppen túl szerencsés...

TNCM-re a KLM az MD-11-est és a 747-est variálja. Ami biztos, hogy még leszáll egyet tankolni Curacaón, ugyanis amennyire én tudom, TNCM-en a 747-est csak 75%-ra tudják megtankolni. Az MD-11-esről nincs ilyen információm, persze az is megáll egyszer TNCC-n.
A másik 747-es, a már emlegetett Corsairfly pedig Pointe-à-Pitre-be indul TNCM-ről.
Érdekesség ugyanakkor, hogy az Air France A340-ese közvetlenül jön Párizsba.

(#2700) fatal`


fatal`
titán

Repül valaki POSKY 737-600al? Amióta beállítottam hozzá az AES-t, azóta lehetetlen vele leszállni. Akármilyen sebességgel, szögben szállok le (már legalább 5x próbáltam) visszapattan a kifutóról mintha túl meredeken vagy túl gyorsan tenném le. Nem lehet vele szépen, rendesen leszállni. Gondolom valami az aircraft.cfg-ben állíthatódott el, mert evvel sikerült életemben először EDDF-en leszállni. Melyik érték lehet a felelős ezért?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.