Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  FIFA 17

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:54

LOGOUT.hu

FIFA 17 topikösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#759) dtrms válasza _adaml21_ (#758) üzenetére


dtrms
aktív tag

Találtam pár oldalt, ahol le van írva. Mindjárt elolvasom és lefordítom, meg összeszedem rendesen.

WORK RATES:
Azért fontos nagyon, mert sok esetben a nem megfelelő WR miatt elhagyják a pozíciót a játékosok.
Például, ha egy csatárnak magasabb a védekező értéke, akkor sokat fog visszalépkedni és nem lehet rendesen indítani, mert sokszor beragad majd hátul vagy ha egy védőnek magasabb a támadó értéke, akkor jobban nyomást fog gyakorolni a mezőnybe és sokat fog felfutni, így hátul kevesebben lesznek, ha esetleg nem ér vissza. A másik fontos eset, hogy a védő párosoknak nem jó ugyan olyan WR-tel rendelkezni. Legrosszabb az ha mind a kettőnek magasabb a támadó értéke, mert akkor sokszor lesz üres a helyük.

H/H - Támadásban is és védekezésben is maximálisan megpróbál majd helytállni, ezért ebben az esetben nagyon fontos, hogy nagy stamina-ja legyen, mert sokat fog futkározni. Veszélye, hogy a posztját sokszor elhagyja.

H/M - Inkább a támadásban segít, jobban beindul a labdákkal, illetve nyomást helyez támadásban, azonban a védekezésből is kiveszi a részét.

H/L - Csak támadásban hasznos és nem védekezik. Például ha csatár, akkor az összes labdára beindul, de nem fog visszalépni egyáltalán. Vagy ha szélső akkor fent marad sok esetben és nem lép vissza (pl ha szélső hátvéd, akkor is sokat jár majd fel és fent tud ragadni.)

M/H - Támadásban próbál segíteni, megy a labdákra/labdákért, de inkább a védekezésben veszi ki maximálisan a részét.

L/H - Csak a védekezésben vesz részt.

Posztokra lebontva:
ST: Legjobb a H/M vagy H/L, mert ezekkel megpróbál minden labdára beindulni és úgy helyezkedni, hogy megjátszható legyen. Ha H/M, akkor vissza-vissza lépked valamennyire, hogy a passzjátékba is beszálljon, de ha H/L, akkor inkább csak az indításokra vár és nem hogy védekezni nem lép vissza, de nagyon a passzolgatásba se fog beszállni. Jó még az M/L wr is, mert ezzel kicsit hátrébb helyezkedik el, hogy beszálljon a passzjátékba, de védekezni nem fog és a magasabb támadó érték miatt be is lehet indítani. Csatároknál inkább visszavont pozícióban érdemes a H/H wr-t használni, tehát CF vagy CAM pszton.
Kerülni érdemes: bármelyik olyan játékost, akinek a védekező értéke nagyobb.

LW/RW: Itt a leghasznosabb a H/L, de ez már játékstílustól is nagyon függ. A H/L esetében fent marad és bármikor megjátszható, csak utasításra (instruction) fog visszalépni viszont még így se száll be rendesen a védekezésben. A H/M esetében visszalépked labdákért és beszáll a passzjátékba, de várja az indításokat is és bármikor indítható. A H/H is nagyon jó tud lenni, csak akkor figyelni kell arra, hogy a két szélen különböző wr legyen, mert előfordulhat, hogy mind a ketten hátul maradnak; valamint egy 85+ stamina kell hozzá. (plusz: ha valamelyik szélső H/H wr-es, akkor nem jó ugyan arra az oldalra olyan szélső védőt tenni, akinek a támadó értéke H, mert felborulhat a rendszer és előfordulhat, hogy kontráknál pl a védő lesz feljebb és ő indul be).
Ha a védekező értéke magasabb egy szélsőnek, akkor azok hátrébb fognak helyezkedni és beszállnak teljes mértékben a védekezésbe.

CAM: H/L, H/M és M/M az elsődlegesen ajánlott, mert így még a védekezésbe is beszáll, de inkább a támadásokat fogja segíteni. A H/H érték esetén fel alá fog futkározni, tehát érdemes a középpályát (és a csatárt esetleg) hozzá hangolni, hogy ne legyen üres a posztja. Tehát a csatárnak ne L védekező értéke legyen és/vagy a középpályán legyen olyan aki vissza lép (tehát nagyobb védekező érték) és olyan is aki esetleg felfuthat a helyére (nagyobb támadó érték).

CM: Itt a legjobb a H/H, mert akkor mindenbe beszáll. És a középpályások esetében nincs az, hogy a csatár vagy a védő helyére fut be 'H' értékkel. H/M esetén inkább előre fele fog játszani, M/H esetén pedig inkább védekezni fog majd. Ami még működhet, de nem érdemes erőltetni, az az M/M, ez már kicsit "lustább" és nem túl aktív középpályán. Passzolgatós játékhoz jó lehet, de akkor mindenféleképp hozzá kell igazítani a többi játékost.
Kerülni: bármiféle "L" értéket kerülni kell. Ha a támadó érték "L", akkor nem fog egyáltalán feljátszani és ha a védekező érték "L", akkor pedig a védekezésből nem veszi ki a szerepét.

CDM: Itt a legjobb az M/H vagy L/H. A lényeg hogy a védekező értéke legyen magasabb. Nyilván az a legjobb ha ez "H".
Kerülni: "L" védekező értékkel rendelkező játékost, de gondolom ez azért egyértelmű : )

CB: Ez egy elég összetett helyzet, ugyanis párokban érdemes gondolkodni. Két azonos wr-tel rendelkező CB-t nem érdemes használni, mert akkor ugyan úgy fognak mozogni és helyezkedni, tehát ha az egyiket kijátszotta az ellenfél, akkor lényegében mind a kettőt kijátszotta. Legjobb az L/H vagy az M/H, de nagyon jó tud lenni az M/M is. Az L/H esetében egyáltalán nem vesz részt a támadásban, tehát mindig hátul marad a helyén. Az M/H-nál pedig előre fog néha lépkedni beszállni a passzjátékba, de mindig visszaér majd. Azért érdemes a különböző érték, mert ha mondjuk mind a kettő L/H akkor az a két játékos végig hátul marad és egyrészt nem szállnak be a játékba, másrészt nem fog az egyik egy sorral feljebb szerelni, tehát végig egy vonalban maradnak így ha az egyik mellett elment az ellenfél, akkor már nem marad mögötte védő és csak utána futni tudnak ketten is. DE ha az egyik L/H és a másik M/H, akkor az M/H feljebb fog helyezkedni, hogy várja a passzokat, ezért ha az ellenfél támad, akkor ő egy sorral feljebb fog elkezdeni védekezni és ha el is mennek mellette, utána még ki kell játszani azt aki végig hátul volt, tehát az L/H értékűt, viszont ő feltudja tartani addig amíg a másik is visszaér.
Kerülni: azokat, akiknek a védekező értéke alacsonyabb mint a támadó. És érdemes kerülni a H/H védőket is, mert akkor nagyon sokat fog előrelépkedni és lényegében a CDM posztján fog játszani. Olyan rendszerben azonban jó lehet, ahol 3 CB van hátul (ebben az esetben akár nagyon hasznos is lehet).

LB/RB: Ezen a poszton a leghasználhatóbb a H/H vagy M/M, mert akkor ugyan úgy fogja végezni a két feladatát. De ez a poszt is nagyon játékfüggő. Például ha valaki hátul tartja őket, akkor érdemesebb az hogy nagyobb legyen a védekező értéke mint a támadó, hogy ne fusson fel csak úgy, az utasítás ellenére. Ebben az esetben akár az L/H is jó.
H/M esetén inkább felfelé fog játszani, és nem biztos, hogy egy kontránál időben visszatud érni a posztjára.
Kerülni: H/L, ugyanis akkor sokszor előfordulhat (elő is fog fordulni sokszor!), hogy fent marad és nem lesz a helyén senki vagy ami még rosszabb, hogy a CB kifut szélre....ezzel pedig borul is az egész védelem.

Persze mint mindenben itt is vannak kivételek, és lehet hogy a WR ellenére teljesen máshogy fog viselkedni egy játékos, szóval azért érdemes próbálgatni olyanokat is aki nem az adott posztra legalkalmasabb WR-tel rendelkezik.

Remélem ez egy elég jó és részletes leírás és tudjátok majd használni ti is.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  FIFA 17
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.