Nyilván tettek mellé olyan töltési görbét, ami még segíthet a tartósságban is.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Nyilván tettek mellé olyan töltési görbét, ami még segíthet a tartósságban is.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
GYORS AKKUMULÁTORTÖLTÉS
Az akkumulátor gyorsan tölthető a biztonság és az élettartam
feláldozása nélkül, hiszen a 150 kW-os maximális töltési teljesítmény
körülbelül 30 perc alatt 80 százalékra tudja tölteni az egységet.
Az RZ 450e kategóriaelső hatékonysága nem csak a kiemelkedő
akkumulátorminőségnek köszönhető, hiszen világszínvonalú aerodinamika
és a villanymotorok is kiveszik ebből a részüket.
05. KIEMELKEDŐEN TARTÓS AKKUMULÁTOR
Az akkumulátor tartósság szempontjából iparágvezető, ráadásul
kiterjesztett, akár 1 millió kilométeres akkumulátor karbantartási
programunk biztosítja az állapotmegőrzést. Az RZ 450e hatékony
és hatásos fűtési rendszerrel is rendelkezik, amely optimalizálja az
akkumulátor teljesítményét és hatótávolságát, még mínuszokban is.
Miért, szerinted a 10 év garanciát nem a vevő fizeti meg?
Azt hittem hogy ez azért egyszerűbb összefüggés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
sziasztok!
webasto pure 11kw toltot hasznalok boldogan szippant rola az xc40 3f16A-al, csak az a helyzet, hogy elkoltozunk, es az uj helyen csak 1f32A van.
na most mi lesz? tud a tolto menni igy is? vagy kuka? help
itt az adatapja:
koszi
WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel) eladó
tud tolteni, az 1 fazis miatt max 1x16a-rel
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
uhh, 17-18h a 65kWh. hat ez kemeny lesz
WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel) eladó
minden nap 0-100% töltenéd, és kiautózol 400-450km-t a kocsiból? Vagy miért érdekes hogy 0-100% közt 18h?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
nekem ugyanez a helyzet otthon, csak annyi a különbség, hogy hiába van 3x16, ha csak 1 fázist vesz fel. Nem szabad fullra meríteni és nincs gond. Én olyan 50% körül rakom fel. Nyilván ha hosszabb útról esel haza 80-100km maradékkal, az már tényleg necces.
újabb költözés?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Ez rendben, de Te most a Lexusról beszélsz, én meg előtte a Torres EVx-ről
73kWh
10-80%-ra 37 perc kell neki (kb 50-52kWh)
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Igen, az egy millió kilométer gari miatt hoztam fel, hogy úgy rémlett más cég is ad(hat) ennyi garit, igaz nem LFP akku de 10-80% 34 perc [link]
Érdekes, mert az alap gari az: Warranty Period10 yearsWarranty Mileage160,000 km, a magyar prospektusban amit idéztem korábban abban szerepel az "akár" 1 millió...
Nyilván ismerni kellene a pontos feltételeket, hogy mire vállalnak pontosan mit.
De azért elég szépen növekedig a hajtásláncra tett gariidő.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Az gáz ha 50 % körül már töltöm?. De csak 15-10 % megy bele.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
230v kábelt jó áron tudtok ajánlani? Faszbuk állandóan dob be hirdetést. 80 körüli áron. Kicsit sokallom egy réz kábelért ezt az árat
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
mármint egy EVSE kellene? azt bruttó 80-ért max aliexpresszen veszel, itthon inkább nettó 80-90 lesz az
és nem csak egy rézkábel...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
nem gáz, miért lenne?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Mennyi az i4 ára?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Amennyiért sikerül venni
nem tudom mi az. Konektorba akarom dugni,de nem adtak a gecik hozzá kábelt. Nekem elég az a 3-4kw/h töltés. Most is úgy töltöm máshol
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Szerintem utcai töltőkábelt szeretne inkább... mondjuk vesz valaki egy 2x M-ós autót és nem kap hozzá gyári kábeleket, hálózati töltőt?
Egy EVSE nem három szál drót Az árat azért kérdeztem, mert kiadtál x milla forintot egy autóért, amihez képest 80-100k nem pénz. Nekem sem adtak és akkor jöttem rá, hogy a Type1 töltőm ezt nem fogja tölteni. FB-on vettem egyet. Kellett
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Tehát evse címen keressem a gugliban?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Cukik... Én ezt venném, nekem is ez van... 3x16A-en töltök, vagy ha ráérek, akkor 1x16A-en, adapter függvénye. [link] Kell adok hozzá forrást, ahol normális áron kijön.
Köszi. Várom
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
evse type 2 mode 2
Töltőkábelt kellett hogy kapjon hozzá.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
nem megyek annyit, csak a haz elott all majd a kocsi az utcan, oda kell kilogatnom a kanocot, ejszakara nem akarom rajta hagyni. hetvegen oke.
(nekem csinaltad azt 5 polusu gyorscsatlakozot )
400-450km. szep is lenne, de ez 300-350nal megall
WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel) eladó
(#11278) FIREBLADE78 válasza Shadowbull (#11276) üzenetére
Ac kábelt kaptam. De az nem megy bele a 230-as likba
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Nem kaptál gyári EVSE kábelt? Újonnan vetted?
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
amit kap(hat)ott, annak mindkét vége type 2 csatlakozó és mode 3 ac (fast) chargingra való. 230v hálózati aljzatról nem müködik, nyilván
[ Szerkesztve ]
Nyilván tudom mit jelent.
Engem az lepett meg, hogy gyárilag nem kapott, a gyártó oldalán, mint otthoni töltési lehetőségként szerepel mind a kettő, bár ez nem jelenti azt, hogy belefért a költségekbe egy 60-100e Ft-os "vésztöltő", amivel hazamegy a szalonból, és egyből elkezdi használni a megvásárolt terméket. Tehát tölti. De nyilván nem tudhatom pontosan.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
melyik gyártó ad vésztöltöt a szállítással "ingyen"? vw csoport, bmw, polestar/volvo biztos nem, legalábbis ausztriában
Én amikor nézegettem autót, akkor láttam olyat, ami nem ad 230V-os töltőt, de ad Type 2-t, és volt amelyik fordítva. Volt, amelyik olyan 230-as otthoni töltőt ad "ingyen", ami csak 10 Ampert tud, nem pedig 16-ot. Szóval teljesen vegyes a kép, de kb. olyan szintű spórolás megy ebben is, mint hogy a telefonokhoz nem adnak már fali töltőt...
Alap. Nem. Csak ac. 5 km volt benne. Az újnak számít?
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Kia-ban nekem volt. HA jól tudom GM is adott, Amperához volt.
#11284
Eléggé.
Hát gondolom meg kellett volna venned a gyári fali boxot.
[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
tudtommal a byd atto3-hoz alapjol jar mode 2, mode 3 es v2l
( ha majd valaki atvette a gepsarkanyat, megirhatna jol tudom-e )
( illetve csodalkozok ezek miert nem alapdolgok 10-20-30 millios autok eseten, kb filleres tetelek )
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
(#11287) Andras6800 válasza FIREBLADE78 (#11284) üzenetére
Nekem BMW-hez adtak kábelt. 2-t is. Egy utca töltőt (Type2 -Type2) és egy EVSE-t. Annak egyik vége bemegy a 230V-os konnektorba, másik meg egy Type 2. Tudtommal i4-hez is járnak ezek. Ami extra az az ipari csatlakozó (3 fázis, van 16-as-es csatlakozóhoz és 32A-es ipari csatlakozóhoz is) az EVSE-hez.: [link]
Szóval ha nem kaptál, meg kéne nézni a konfigot. Lehet elfelejtették odaadni.
[ Szerkesztve ]
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Igen, ebben van igazság. De kategóriától függetlenül, én nem bízom a kínai csodákban ami természetesen magánvéleményem. Nincs jó tapasztalatom szinte semmivel velük kapcsolatban, főleg az, hogy support szinte semmihez nincs, eleve a hozzáállásuk az ilyesmihez kutúrálisan is teljesen más.
Ha az Ioniq fenntartása alatt a javítási árakat nézem -tehát kifejezetten azt, amikor valami probléma volt és nem a hétköznapi problémamentes üzemet-, akkor számomra meglepően drága volt az alkatrész. Gyakorlatilag prémium árak repkedtek, egy nem prémium autónál.
A tudomány a valóság költészete!
Közben a Fisker szép csendben csődbe ment. Biztos örülnek neki azok akik beruháztak egybe.
Felkészül: Lucid, NIO, Rivian.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Mi kaptunk a Corsa-hoz. Eleve ugy volt, hogy benne van, nem külön alkudtuk bele.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
"Az a szép ebben az egészben, hogy miközben megy a sírás (jogosan), hogy megöljük a földet a túlfogyasztással, ilyen faszságokat csinálnak a gyártók egyedül a profitmaximalizálás érdekében és az idióták tapsolnak is hozzá."
Nincs elegendő akkumulátor jelenleg, nem véletlenül nem adnak el külön pakkot a gyártók senkinek. Simán lehet, hogy az MB megoldásának oka pont az újrahasznosíthatóság. Ha visszakerül hozzájuk a pakk, akkor _szakszerű_ felújítást/javítást követően, alkalmas lesz garanciában cserélt csomagokhoz. Ezt egyébként más gyártók is csinálják, közöttük a Tesla vagy a Hyundai/Kia. Egyik sem 0km-es pakkot ad egy garanciális esetnél, hanem egy felújítottat!
Egyébként sem értem a kirohanásodat, gondolom nem akarsz Mercedest venni. Továbbá ott van az ominózus eset az Ioniq5-el -ami azóta már minimum 2 eset, de lehet, hogy már újabbak is vannak-, ahol a 40k-s autóba, 60k-ért akar a gyár eladni egy akkupakkot, mert nem ismeri el garanciális problémának azt, hogy egy fekvprendőrön minimálisan odavert, egyébként garanciális autónak alapvetően nem is az akkupakkja sérült meg, hanem a hűtőköre. Ez mennyivel korrektebb megoldás? Koreaiak se jobbak semmivel.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
gondolom nem akarsz Mercedest venni
Az ilyen baromságok, nettó fogyasztóellenes magatartás miatt ellen igenis szót kell emelni mindenhol, legyen az Mercedes, Apple, vagy akárki. Egyik cég se a barátunk, egyik se értünk dolgozik - csak és kizárólag saját magukért. A saját jogainkért és érdekeinkért nekünk kell kiállni, bármilyen szokatlan is ez magyarisztánban. Márpedig az, hogy javítható termékek (tudod, amit megvettem, az az enyém, ne tegye tönkre senki direkt mint itt) kerüljenek a piacra, az a mi érdekünk.
Ez mennyivel korrektebb megoldás? Koreaiak se jobbak semmivel.
Nem is mondta senki, hogy jobbak, de értékelem a bezzegezés kísérletet.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
A Riviannak én nagyon szurkolok, az eddigi autójuk is tetszik (azért nem kéne) de egy R3-mat pl már holnap megvennék ha lehetne kapni. Elég rég óta az első olyan autó, ami úgy ahogy van tetszik kívül-belül. Remélem fel tudják futtatni a gyártást és tejeszkedniük is sikerül.
MZ/X
A lényegre sajnos nem sikerült reagálnod. Egyszerűen eldöntötted, hogy "gonoszmulti...csakaprofit", aztán ennyi. Remélem azt azért felismered, hogy az egyszeri munkavállaló is csak a saját profitját nézi, és azonnal odébb áll ha valahol többet ajánlanak neki. Senki nem a saját pénzének az ellenésge. Ráadásul itt még csak ebben sem lehetünk biztosak, mert csak teszel egy kinyilatkoztatást az okokat illetően, de a valóságtartalmát semmivel nem tudod hitelesen igazolni (csakaprofit miatt tették), miközben ebben a topikban elhangzott legalább még egy tucat lehetséges ok, amiért ilyen döntést hozhat egy gyártó és egyik sem a profitról, vagy a vásárlók direkt szivatásáról szól. Nyilván, a személyes hiteddel nem tudok mit kezdeni, azzal nem is akarok.
Az akkujavítás kérdése bizonyosan meg fog oldódni, ha az EV-k száma ilyen mértékben bővül. De ennek feltételeit, szabályozását ki kell dolgozni, a technoilógia emberlétere és környezetre gyakorolt veszélyessége miatt. Ahogy gázkazánt sem szerelhet akárki és akárhogy, mert szakszerűtlen javítása halált okozhat.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
KIA új pakkokat adott és nem javítottat.
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Akkor elnézést, ezt egy cikkben olvastam, lehet, hogy nem volt pontos az infó ott sem.
A tudomány a valóság költészete!
En nagyon szívesen elhiszem ,hogy nem profitmaximalizálás a cél, amint a Mercedes vállalja az akksi javítását és nem a teljes akkupakkot veteti meg veled, kifizettetve mindent, és nem csak a hibás részt, a felújított akksiból keletkező profitot szépen elrakva.
De ennek feltételeit, szabályozását ki kell dolgozni, a technoilógia emberlétere és környezetre gyakorolt veszélyessége miatt. Ahogy gázkazánt sem szerelhet akárki és akárhogy, mert szakszerűtlen javítása halált okozhat.
Fenomenális érvelés - egyetlen baj, hogy vannak 3rd party szakszervízek már, ahol megfelelő végzettséggel rendelkezők dolgoznak, és csinálnak EV akksi szervízt. Márha a gyártó nem tesz nekik keresztbe, mint itt, ugye.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Láthatóan még mindig nem érted hogy ez pont nem fogyasztóellenes magatartás, hanem a fogyasztó érdekében van. Gondolom te se szeretnél egy kókányolt akkupakk miatt halálra égni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
A Riviant támasztja még egy ideig az Amazon, a Lucidba meg most toltak bele újabb egymilliárd dollárt a szaúdiak.
De ez a játék nem megy a végtelenségig.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
A feltételezés, miszerint minden akkupakk javítás kókányolás, alapvetően hamis, így a teljes érvelésed is hülyeség.
Most arról nem is beszélve, hogy felnőtt emberek képesek döntést hozni.
Az egyetlen része az érvelésednek, ami nem hülyeség, hogy a gyártó marketing szempontból nem akarja vállalni az esetleges hibás javításokból fakadó problémák rossz sajtóját - de ez meg ugyebár a profit/részvény érték csökkenés miatt van, szóval amit mondok.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.