Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456z
őstag
Sziasztok. Nem tudja valaki, hogy BYD Atto3 esetében milyen kötelező szervíz periódusok vannak előírva? Olyan, mint a Kia, 15.000km, vagy olyan, mint a Tesla, és nincs kötelező szerviz?
-
Tiédetis
senior tag
válasz mauimagic #11150 üzenetére
Egy fikarcnyit sem mondtam, hogy éppen omlik össze. Olvasd el, pontosan, összefüggésében amit írtam.
A fiatalok hogy miről álmodoznak, tudnék mesélni, 70% kb. "médiasztár" akar lenni, bármit is jelentsen ez számukra. A munka a legkevésbé szerepel az álmodozásaik közepette. (celeb és/vagy influenzás - bocs én így hívom őket - )Temetni? Ugyan, ha nem kapják össze magukat 2 éven belül, a nagy hal felfalja a kicsit. Tudjuk, hogy nincs már Volvo ugye?
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
"alá mentek az áraknak"
Tényleg? Nekem annyira nem tűnik úgy hogy annyira remek ajánlatokat tennének. Nem is alakul úgy a kereslet ahogy azt elképzelték.
"Most meg rezeg a gatyó és mutogatnak trüsszelre, hogy csináljon valamit, mert letarolják az eu piacát"
Butaság. Szó sincs ilyesmiről. Azért reklamálnak az EUs gyártók mert a kínaiak cinkelt lapokkal játszanak.
"Mit is csináltak az eu gyártók? Röhögtek a Teslan"
Hmm, én konkrétan arra emlékszem hogy Musk röhögött 2013ban a BMW i3-on.
"Tettek bármit azért, hogy ne függjenek a kínai ipartól"
Igen, természetesen.
"Mi lesz, ha a gyártók azt mondják: oké, miénk a vár, tiétek a lekvár"
Akkor majd lesznek más gyártók.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Andras6800
senior tag
Nem tudom néztétek-e, de 1-2 kihagyott ziccertől eltekintve nem rossz összefoglaló:
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
biga
őstag
Szerintem addig, amig nincs legalabb egy kötelezöen anyanyelvi szinten oktatott "vilagnyelv", addig az az elvarhato, hogy az adott nyelvi környezetben forgalmazott termék hasznalatahoz szükséges dolgok az adott környezet nyelvén müködjenek. Ez annyira ugy van, hogy konkrétan kötelezö érvényü elvaraz pl az EU területén, az eszközhöz adott lokalizalt hasznlati utasitasoknak is kötelezöen mellékelve kell(ene) lennie minden eszközhöz.
Az mas kérdés, hogy a hangfelismerés még nagyon gyerekcipöben jar, a valosagban még a "nagy" nyelveken is van mit javitani. Helyi akcentusokkal nem tud mit kezdeni, na és ugyan mondd mar el egy navinak angolul/franciaul/spanyolul, hogy "navigalj a Weöresmarty Mihaly utcara", vagy hogy "hivd fel Szalacsi Szabolcsot" (kitalalt név, csak példa volt ). Nos amig ezek nincsenek megoldva, addig ez lehet egy érdekes funkcio, de valojaban teljesen haszontalan, csak jaték. Ha akarom, akkor megveszem a kocsiba jatszani, de ha nem akarom, akkor ne akarja ram eröltetni azzal, hogy egyszerübb, mint a fizikai gomb (plane direkt modon kifizettetni velem).''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #11149 üzenetére
A függéssel maximálisan egyetértek. De az nem direkt az EU hibája, hanem a komplett nyugati világé, akik teljesen ráfüggtek a kommunista diktatúra kínára, aztán csodálkoznak, hogy cinkelt kártyákkal játszanak.
De az nem valid, hogy ellustultak az európai gyártók, rengeteg új modell érkezik. Ezek sokkal modernebbek és jobbak mint a kínai autók. A 3 nagy német prémium sorra jön ki az új modellekkel és rendszerekkel. C/E/S-Class, EQS, EQE, XM, iX, i4/i5/i7, ID7, jön a Neue Classe, ott az E-Tron GT és az Audi is egyre vadabb dolgokat mutat be és lehetne sorolni. Élőben döbbenetes volt az EQS Mercedes, főleg belülről és főleg az a technológia, ami bele van téve. Ehhez képest a kínaiak nagyon messze le vannak maradva. De nem csak ehhez képest, már egy 3er BMW, egy i4/iX vagy egy C/E-Class-hoz képest is mérföldekkel.A kínai első ránézésre jónak tűnik, másodikra kiderül, hogy az összes vezetéstámogató rendszerük ócska, van aki még a biztosítékait is kiszedte, hogy tutira ne működjenek, mert életveszélyesnek tartotta ahogy bírkóznia kellett a rosszul működő assist-okkal. Nem bíznám az életemet a légzsákjukra sem, és az autó építési minőségére sem. Megtévesztő a relatív szép beltér, a tetszető külső design és a nagy EV hatótáv, az autóépítés nem csak ennyi. Az árazás más tészta, de a prémiumokat nem fenyegeti az államilag teletolt kínai dömping. A kommersz gyártókat már jobban, de ott is csak addig amíg ki nem derül, mennyit is érnek a kínai autók valójában. Biztos lesz olyan szegmens, ahol teret tudnak nyerni, de az nem reális, hogy legyalulják a kontinens gyártóit.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Merci A classe alap 23 milla ha jól tudom és innen felfelé van az árazás. Nem mondhatnám egy középréteg autójának itthon.
Többi sem.Ahogy fentebb is írtam, még 4-5 éve körberögete mindenki a kínaikat. Ma már kínos a mosoly. Ahogy haditechnikában beérték a nyugatot, itt sem kell évitezedeket várni arra, hogy a premium szegenst is elkapják.
A premium mitoszát megdönteni nem lesz nehéz. (gondolj csak a telefonokra)Az alatta lévő szegmens ami most érdekes. Ott pedig nem mindenkinek vannak olyan elvárásai, mint neked.
Erre írtam amit egyesek átköltöttek Petőfi szavairól Tóni szavaira.
A régi rendszerben, amikor csak a szocialista kocsik voltak, sokaknak nem volt elérhető a Lada, csak a záporeső. Egy réteget kiszolgált. Most miben más a helyzet?
A következő kérdés ami égető a vételáron felül: oké beszerezte a majmot, de jut majd banánra is? Azért tudnak legendák keringeni a majmok fenntartási költségeiről. Lehet hiper a merdzsó, de az ioniq fenntartása drágább?
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #11171 üzenetére
"Ahogy haditechnikában beérték a nyugatot"
Ki érte be haditechnikában a nyugatot? Ugye nem a kinaiakra gondolsz?
"hogy a premium szegenst is elkapják."
A japánoknak és a koreaiaknak sem sikerült. Ez a sztori ugyanis sokkal többröl szól.
"A premium mitoszát megdönteni nem lesz nehéz. "
Na igen, ilyen az amikor valaki olyasmiröl beszél amiröl nincs fogalma.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
PROHARDVER!
Kedves fórumozók!
A személyeskedést, és az értelmetlen viát tessék mellőzni. Lehet érvelni kultúráltan is.
Első körben:
mauimagic,
Tiédetis,
Shadowbull,
biker.Köszönjük szépen
-
z123456z
őstag
Röhejes ez a topik. Konkrét elektromos autóval kapcsolatos kérdésre nincs válasz, ellenben lényegtelen és parttalan vita az van dögivel. Csak egy mazochista olvasna vissza 11 ezer hozzászólást.
Na pá. -
Tiédetis
senior tag
válasz z123456z #11184 üzenetére
[Válasz]
Nyilván ha van valakinek BYD adott tipusa, tudna egyből választ adni. De eddig senki nem mondta, hogy vett magának, így kb. egyszerűen nem tudjuk a választ.
Szerintem egy eléggé korrekt választ kaptál.
Ha elolvastad volna a választ, láthattad volna azt is, hogy a fórumtárs vette a fáradtságot, megkereste neked a jótállási és használati utasítást is, és belinkelte.
Szóval nem értem.[ Szerkesztve ]
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
z123456z
őstag
válasz Tiédetis #11185 üzenetére
Így van, az egyetlen volt, aki válaszolt, és ha elolvastad volna a válaszom, meg is köszöntem neki.
Amúgy meg egy eléggé általánosnak tűnő kérdéssel jöttem egy hozzáértőnek tűnő topikba, de valószínűleg ez a topik nem erről szól, inkább az üres és semmitmondó, általános fecsegésről.
De nem hibáztatok senkit, csak gondoltam ilyen címmel azért gyakorlati tapasztalatokról megy az eszmecsere.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz z123456z #11184 üzenetére
Sajnálom, hogy én csak 2 hét múlva veszem át a sajátom, így nem tudom a választ.
A kereskedésben viszont tudnák, ha ennyire fontos a kérdés."Amúgy meg egy eléggé általánosnak tűnő kérdéssel jöttem egy hozzáértőnek tűnő topikba, de valószínűleg ez a topik nem erről szól, inkább az üres és semmitmondó, általános fecsegésről."
Ebben a topikban szerintem senkinek nincs még BYD-je, nekem érkezik a nyuszitól talán egy Atto 3
A FB tematikus csoportok alapján kb 1-2 tucat autó szaladgál, így asztalcsapkodás helyett keress fel egy kereskedést.[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
z123456z
őstag
-
biker
nagyúr
válasz z123456z #11188 üzenetére
a linken amit küldtek, és megköszönted, megtalálható: egy év vagy 20.000km
Egyébként semennyire nem érdekel, nem az alapján veszek autót, hogy mi a ciklusa. ha kiírja, eljött az idő, akkor elviszem. ha ez 15e ha 20e ha 30e akkor akkor viszem el.
6 év gari alatt úgyis el kell vinni. 3 évre veszem operatív lizingbe.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
-
Tiédetis
senior tag
válasz z123456z #11186 üzenetére
Akkor viszont ne írd azt, nincs válasz.
Én amikor nézelődtem elmentem FB csoportokba és ott 10 perc után választ kaptam mindenre. Sőt! A szidott teslasok között olyan is volt, aki szólt, menjek hozzájuk van kettő is amit néztem, ki is próbálhatom. Szóval az a közössség számomra etalon.
Itt is több érdeklődőnek javasoltam ezt a megoldást. Első kézből, visszaolvasva sok hasznos infó, rövid idő alatt, hibákról, előnyökről.
Ez egy ilyen topic.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
z123456z
őstag
És tényleg ott van, pont amit kerestem, a karbantartási periódusok. Szóval elnézést kérek az érintettektől a kirohanásomért és köszönöm a segítséget. Legyen ez a végszó.
-
biker
nagyúr
válasz z123456z #11192 üzenetére
Pdf megnyitása, ctrl+F keresés, itt rákeresel karbantartás vagy periódus és megvan, ez pont 30mp
tovább tart leirni ezt itt most.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest