- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tamás88: Még mindig itt tartunk jelenleg...
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Arc összefoglaló szerkesztés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz
WATERDACA #12138 üzenetére
Kicsit túl gondolod szerintem.
Most adnak egy multis DLC-t, akinek kell vegye.
Én külön örülök neki, hogy semmilyen lore és felfedezés sincs benne mert így rá se kell néznem.
Az alap probléma ezzel a résszel, hogy a multi nem működik, így ezzel a battleroyallal de ez tényleg ilyen mit rakjunk bele és ez legalább valamennyire működhet alapon megcsinálták.Egy Ubisoft vagy EA-vel meg aztán tényleg kár összehasonlítani, mivel azok is szarul jelennek meg de legalább minden szempontból gyengébb játékok. Tavaly is a Shadow of the Erdtree sokkal jobb volt mint az Outlaws vagy Dragon Age.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #12136 üzenetére
Mármint mi meglepő? Hogy negatív vélemények is vannak a játékról? Eléggé az, mert az elmúlt években bármit csinál a Fromsoftware mindenért az egekig vannak szopkodva, pedig az Elden Ring is ezer sebből vérzik, a dlc-jéről meg ne is beszéljünk, aztán repkedtek a 9-10 pontok. Egy Ubisoftot vagy EA-t keresztre feszítettek volna, ha olyan állapotban adják ki a legnépesebb platformra a játékukat, mint ahogy az ER megjelent PS5-re és mindenhol a PS4 változatot kell ajánlani helyette, mert az nagyjából élhető volt.
Ez a Nightreign megold amúgy csomó mindent, ami az alapjátékban gatya volt, a kisebb pálya végre tényleg tömve van érdekességekkel és nagyon eltalálták a sebességét, a 3x15 perces etapok is pont jók, cserébe vannak más gondjai. Érzésre kb. ugyanannyi újdonságot hoz, mint a SotE ugyanannyi pénzért és őszintén szólva a játékmenet itt frissebb és izgalmasabb, mint ott a scadutree fragment vadászgatás. Tényleg az a legnagyobb baja, hogy Elden Ringnek hívják, mert amúgy játékként egyáltalán nem rossz. -
_drk
addikt
válasz
WATERDACA #12129 üzenetére
Ezen látszik, hogy egy szar.
Nem kell megvenni és kész.
De én abszolút nem hibáztatom őket, addig kell ütni a vasat amíg meleg. Rohadt sikeres az alapjatek, valószínű DLC is(akkor is ment a rinya hogy milyen drága de csak kaptunk +50 óra gameplayt.)
Már csak egy multi kellett, az meg látszott hogy nem nagyon él ebben a játékban.
A vicc, hogy akkor tegyünk bele battleroyalt mert az menő
[link]
-
_drk
addikt
válasz
WATERDACA #12019 üzenetére
Én semmi problémát nem látok ebben. Anno népszerű volt, hogy minden játéknak volt valami multija.
ER-nek is van, de az látszik, hogy nem sok mindent tudtak kihozni belőle. Én nem látom hogy nagyon népszerű lenne a PvP. De a summoning pool-okkal a coop is elég elbaszott.
Viszont ott van egy hatalmas játék, a multi is adott benne és legalább kezdenek vele valamit.
Mondjuk ez nekem valszeg kimarad, árazására is kíváncsi leszek. De az ilyen projektekkel úgy vagyok, hogy legalább addig is szednek be pénzt, ez azért nem zsákba macska tehát vagy kell vagy nem. A befolyt pénzből meg még jobb játékot tudnak csinálni.
Azért a Shadow of the Erdtree-vel se voltunk atbaszva hiába a magas DLC árazás, amiért ment a fújolás. -
callmeakos
veterán
válasz
WATERDACA #12019 üzenetére
Teljesen jogos érv, én sem döntöttem el még, hogy hogyan álljak ehhez. Persze kipróbálni kifogom, (az mondjuk bajos lesz hogy fogok haverral játszani együtt ha nem támogatják a duót), vicces is lesz a maga módján neki menni ismerős ellenfeleknek, de na. Azért ez nem az az élmény lesz. És át kell rendeznem az agyam, hogy ne ER fejjel álljak hozzá. Már csak azért sem, mert combat szinten se ugyan úgy néz ki a két játék.
Kezdésnek mondjuk jó ha árban a SotE alá lövik be. H
-
AsakuraDave
őstag
válasz
WATERDACA #10956 üzenetére
Ha jól tudom, bár majd kipróbálom kontrollerel, de kontrollerel legalább annyit lehet, hogy tudsz oda-vissza is lépkedni a varázslatok között, az itemeknél meg ha lenyomva tartod a gombot akkor az első itemre ugrik, nah ezt egér+bill kombónál teljesen elveszik, legalábbés én még nem jöttem rá, hogy hogy lehetne ezt bindolni...
-
VikMorroHun
őstag
válasz
WATERDACA #10864 üzenetére
Steamen a játékosok 22%-a Roundtable Holdba sem jutott el, pedig az nem túl nehéz feladat. Más játékkal összehasonlítva úgy tűnik, nagyobb arányú a lemorzsolódás, de ez érthető is, hiszen az Elden Ring nagyon nehéz játék, tehát ha valaki nem hajlandó beletanulni, az hamar abbahagyja.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10872 üzenetére
Cifra dolgokra képesek játékosok, láttam olyat, aki egyetlen összeszedett térképrészlet nélkül vitte végig.
Én olyat ismerek, akit bekapott a trükkös láda, elkezdett Caelidben és onnan visszafele kalandozni, aztán szimplán elfelejtett bemenni Stormveilbe.
Trófeák szintjén tele van anomáliával amúgy a játék, PS-en Mohgot többen nyomták le, mint Malikethet, Leonine-t csak minden második ember verte le, szóval csomóan el se jutottak valszeg a déli félszigetre, Great Rune visszaállítást járó is csak minden második embernek van meg, Mimic Tear 46%-os, Nokstellába csomóan le se mentek, de a kedvencem, hogy a Ranni ending több embernek van meg, mint a sima. -
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10864 üzenetére
Pont azért kimagaslóan jó arány, mert nem kötelező, nincs az orrod előtt és mégis rengeteg kezdő játékos is lenyomta. Amúgy minden szempontból eredményesebbek voltak a játékosok itt, mint bármelyik korábbi From játékban, a 10% platina arány egészen hihetetlen. Ezért is sajnálom, hogy a dlc-hez nincsenek trófeák, kíváncsi lettem volna, oda is áthozták-e a játékosok ezt a formát.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10858 üzenetére
ER-nél ezek a statisztikák csalókák tudnak lenni, mert a Draconic Tree Sentinelig egyik boss sem kötelező, Margit is opcionális. Ha most csekkolod 63% unlockolta PS-en, ami nem egy rossz arány, Vordt 68%, Cleric Beast 47%, Father Gascoigne 44%.
Mondjuk én még mindig úgy gondolom és ezt mindenféle netes példák alapján látom így, hogy még ha valaki ütemesen fejlődik, végigmegy nagyobb gond nélkül az alapjátékon, majd a DLC-n annak is iszonyatos difficulty spike Radahn a végén. Biztos van pár játékos, aki gyorsan ráérez minden mozdulatára és könnyebben lenyomja, nekem Orphan of Kos olyan, hogy egy-két try-ból lement mindig, de azért azt nem merném leírni, hogy egy csicska boss és lehetne nehezebb.
-
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10847 üzenetére
Ja ja, ott valószínűleg be kell majd izzítanom a summont, és még úgy sem vagyok biztos benne, hogy le tudom hozni. (De majd kiderül. Nálam vannak fura dolgok. Pl. DS1-ben Quelaaggal szenvedtem sokat, miközben Artorias, Manus és Kalameet elsőre lementek. DS3-ban a Lothric tesóknál hasaltam el vagy egy tucatszor, míg a Nameless King második próbára lement (úgy, hogy az első próbánál el sem jutottam P2-ig, tehát az first try lett), Friede pedig harmadikra. Igaz, Midirt viszont feladtam. A szar kamera/target lock kiidegelt.)
Viszont most látom, hogy hányszor megnehezítettem a saját életemet azáltal, hogy mindig minden ellenfélnek ugyanazzal a setuppal ugrottam neki (az éppen aktuálisan használt fegyver, flaska stb.) Itt a DLC-ben az utolsó két bossnál kezdtem figyelembe venni (oké, netről puskázva), hogy melyik mire érzékeny, és ha ezt számításba veszi az ember és ennek megfelelően variál, hirtelen nagyon más lesz a nehézség. (Lehet, ha maradok a default holy fegyvereimnél - Maliketh vagy Ordovis penge, de igazából mindig a Malikethet használtam eddig a DLC-ben - akkor még ma is Messmerrel viaskodnék. Bár legalább úgy kitanultam volna a támadásait, mert így csak felszínes fogalmaim vannak róla, és túl emlékezetes sem lett a harc. Miközben mérvadó vélemények szerint az egyik legjobb/legélvezetesebb boss az egész ER-ben.)
-
Moby
veterán
válasz
WATERDACA #10826 üzenetére
Akkor viszont nem ajánlom, vagy majd csak nagyon olcsón. Játékként az ER DLC is jobbvolt, viszont rengeteg más értéke van, de azok erősen kapcsolódnak a keleti mivoltához. Ha az nem érdekel, nem sok olyat fogsz benne találni, ami leköt. A Harc túlságosan egysíkú, a végére már unalmassá is válik, bossfigthot meg láttunk már eleget, illetve e tekintetben nem igazán hoz újdonságot, illetve souls veteránoknak különösebb kihívást sem fog jelenteni.
-
Moby
veterán
válasz
WATERDACA #10824 üzenetére
Nem, nincs közelebb. És ezt én úgy mondom, hogy a Ragna platinán van, ezt meg véggijátszottam (platina nem lett, mert elbaktam az elején, sajnos vakon mentem végig). Én nem értem honnan jön egyáltalán ez a párhuzam. Ott van egy eléggé változatos harcmodor, amit menet közben is váltogathatsz, van segítő, minden is van. Itt nincs semmi hasonló. A pályahaladás, az egész felépítése sokkal inkább a NIOH-kra hajaz, de a pure gameplay meg a Sekiro egyszerűségére, ha már mindenképp párhuzamot akarunk húzni valahova. A Ragna a fegyvereivel, a pajzsaval, az áldásokkal (vagy mi a neve, régen volt már), mindenével bármilyen furcsa, de sokkal összetetteb játék, mint ez. És van benne KB 3 olyan boss harc, ami kimutat az egyébkénti öldökléscunamiből, de pont az a 3 tökre hasonlít a random soulslikek bossharcaira. Ebben van sok-sok ilyen van, és nincs benne semmifél öldökléscunami, meg ezrével jövő ellenfélhullámok.
A lecsupaszított pályadesign teljes ökörség. Ezeket szerintem olyanok írták le, akik nem játszották végig a játékot, csak látták az első két chaptert. -
Moby
veterán
válasz
WATERDACA #10817 üzenetére
Nem nehezebb, de nem is igazán volt könnyebb, legalábbis jelentősen nem. Nincs benne Radahn nehézségű boss, de sok van belőlük, és viszonylag sok van a nehezebből is, bár a nagyrészük opcionális. 90 boss van benne összesen, nekem 86 ment le. 2-t nem találtam meg, 1 elszökött, egy meg valami hidden ending, nekem nem jött szembe. A GOW párhuzam szerintem teljes tévút. Sokkal közelebb van a hagyományos soulslikeokhoz, mint a GOW-hoz, de tulajdonképpen egyik sem.
-
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10817 üzenetére
Shadowguard fórumtárs (sokat soulsozik, szereti a stílust, írt be ebbe a topikba is többször) egy másik oldalra berakott élménybeszámolója alapján már kipörgette a Wukongot, nagyjából 50 órát rakott bele, és azt írta, hogy ez maximum soulslite, erősen hullámzó nehézségi szinttel. Van benne egy-egy keményebb boss, de javarészt nem egy kategória ebből a szempontból a két játék.
De ha esetleg járna erre, és látja, akkor talán kijavít/kifejti részletesebben. -
#42308056
törölt tag
válasz
WATERDACA #10790 üzenetére
A hosszú katanát szeretném majd megszerezni, az elég jónak tűnik. Tetszik a baltám de lehetne hosszabb. Meg találtam még tegnap egy részt ahol ilyen fák körüli ellenfelek vannak rengetegen és 1000 feletti rúnát adnak. Ott egy kör 35000 rúna és nem is túl időigényes. Csak eléggé figyelni kell mert szét tudnak szedni.
Meg tegnap láttam egy videóban hogy érdemes lehet a kereskedőket kinyírni és a kerekasztalos boltot tápolni velük, ennek van valami negatív hatása?
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10762 üzenetére
Már a DS1 óta értem.
Ezért mondtam, hogy a golden parryt rá lehet rakni medium pajzsra és annak jobb frame értékei vannak még a nemrégiben kapott nerf után is, mint a medium shield parrynek, viszont a bucklernél és a carian retaliation skillnél már nem jobb.
A Confessor pajzsán lehet cserélni a skillt. -
cyberkind
félisten
válasz
WATERDACA #10558 üzenetére
Tök egyszerű, beállítom a CoD-ot még csak nem is legnezehebb fokozatra, és tuti szopó van, akármilyen jó vagyok manapság (anno is így volt, csak akkor a legnehezebb fokozaton), itt meg semmit se lehet állítani, csak bedob a játék a mélyvízbe, és ha egyszer értelmesen toltál egy soulslike-ot, akkor nem igazán tud semmi se meglepni, de hovatovább, én a DS1-en tanultam meg a kontrollert használni.
Ja, és én a single CoD-ra gondolok, olyat, mint a Doom Eternal már nem is írok, olyan szinten utálom a gameplay-t, hogy a legkönnyebben is halál van...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10492 üzenetére
Olyan irgalmatlan szopás nekem se volt, Radahnon kívül mindet le tudtam vágni közelharcban spirit és NPC nélkül is, Rellana, Midra és Messmer pedig számomra az egész játék legjobb bossai között vannak.
Radahnt inkább hagyjuk, a gólem spirit nélkül valszeg még most is gyepálnám. -
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10424 üzenetére
Térkép full használhatatlan, nem jelzi a titkos átjárókat sehol. Néhányra rá fogsz bukkanni magadtól, de valamit az életben földi halandó nem találna meg szerintem. Annyit lehet nagyjából leszűrni a színek segítségével, hogy mik vannak kb. egy magasságban, gyakorlatilag a különböző színű részek különböző szinteket jeleznek.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10417 üzenetére
Nyugi, lesz olyan része a DLC-nek, ami lóval is vontatott és üres lesz.
Legalább kettő, de inkább három.
Érdekes amúgy, hogy ha a térképet nagyjából a Shadow Keep tájékán kettévágod széltében akkor ~4:1 arányban van minden poi elosztva a nyugati oldal javára (helyszínek, ellenségek, tárgyak, stb.), míg a bejárható terület közel fele-fele és az izgibb, egymásra épülő pályarészek is bal oldalt vannak inkább. Ez tuti nem véletlen, de az okát senki sem tudja.
-
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10314 üzenetére
Még el sem kezdtem...
De már Farum Azulában vagyok az aktuális karakteremmel. Igaz, csütörtöktől pár napig géptől távol leszek, de szerintem a 20-i héten (amúgy is szabin leszek akkor) szerintem én is belevetem magam a kiegbe.
Addig megálmodom, hogy végül mivel menjek majd. Tetszik ez a Bloody Helice, amit most próbálgatok egy-két napja, de megvannak a hátulütői is bizonyos ellenfelekkel szemben (hitbox, hitbox és hitbox... vagyis amikor a levegőt döfködöd mondjuk két láb között, noha rajta a lock az ellenfélen). Így lehet, hogy marad majd az eredetileg tervezett dual great stars, viszont akkor már lehet, hogy occult módiban, valami jobbfajta buffolós war of ash-sel.
-
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10290 üzenetére
Elég agresszív az alap játékstílusom, azzal nincs baj. Sőt, itt inkább az az egyik baj, mert gyakorta nem vonulok vissza elég gyorsan. (Nem egyszer megszívtam, hogy pl a dual greatstars powerstance ütések elől egy csomószor szimplán "félresiklik", én meg anyád felkiálltással küldöm rá a következőt, meg a következőt, majd utána nem marad stamina időben elgurulgatni (pedig 180+ staminával szaladgálok), és az imént bevitt sebzésem kb. felét vissza is tölti magának egy kombóval, amit beszívok.
No meg, mint kiderült, Malenia olyan finomságokat is tud, hogy pl. Lion's Claw közben felnyúl és grab attackol (különböző fegyvereket próbálgatok ellene, és az egyiken Lion's Claw ash van). 5 perce csinálta: nem hittem a szememnek, amikor az előreszaltó közben felnyúlt és elkapott a levegőben, hogy a kardjára tűzzön...
Illetve kétszer átvittem most P2-be. Mindkettőt (a virágzás után közvetlenül) waterfowllal kezdte, ami után azonnal!!! grab attackolt. Persze ez így instant halál. Hát, nem mondtam szépeket...Az már csak hab a tortán, hogy ha letérdeltetm, akkor valamiért nem egészen fél másodpercem van csak a kritikus bevitelére, gyakorlatilag azonnal kel is fel.
Greatsworddel próbálkoztam (25-ös), ami érzésre lassú hozzá (eltalálni el lehet, azzal nincs baj, de túl hosszú a csapás animáció, és sokszor nem tudsz kitérni a visszakézből érkező támadása elől). Great starsszal és dual greatstarsszal (az egyik 24-es, a másik 23-as), amik nem rosszak, és még véreztetik is, bár a dual wieldes sokszor visszaüt, mert powerstance-ben több olyan csapás van, amit egyszerűen kikerül (mintha kidodge-olná, csak siklós mozdulattal), illetve néha beleragad az ember ütéskombóba, és nem tud időben dodgeolni. Ordovis greatsworddel (10-es) is mentem ellene párat, ami már elég gyors hozzá, viszont csak simán ütögetni tudod, az ash of warja, hiába lenne kemény, egyszerűen használhatatlanul lassú az esetében. A fegyvert meg nem tudod buffolni. (25-ös faithem van - golden vowot el tudok nyomni, de elég rövid ideig tart a buff. Már nem is vacakolok vele.) Mondjuk odafigyelve szépen le tudom farigcsálni vele az életerejét. (Csak amíg farigcsálom, elnyom három wfd-t, azután ha gyógyulni akarok, azonnal betámad...)
Mindegy, majd holnap próbálkozok tovább. Ma ennyi elég volt belőle.
-
VikMorroHun
őstag
válasz
WATERDACA #10275 üzenetére
Sebaj, igyekszem (amúgy a Skyrim fő küldi még mindig nincs kész
).
Alig 5 óra volt abban a karakterben, egyszerűbbnek tűnt újat kezdeni, mint hosszasan bolyongani, hátha találok ilyen ruhát.
Nem tudom, ki hogy van vele, Altus Plateu nagyon jól néz ki. Ja, elkezdtem a (kétkezes) bunkósbotot is használni. Brutális. Trollok simán lefeküdnek tőle. A toronypajzsos lovagok se nagyon bírják (ha jól csinálom). -
VikMorroHun
őstag
válasz
WATERDACA #10253 üzenetére
Igen, itt van:
Ezt meg csak azért, mert kíváncsi vagyok, tényleg megváltozik-e a szeme színe, ha megtanul néhány sárkány mágiát.
Az előbb visszamentem Kenneth Haight-hoz, hogy leadjam a küldetését, ő meg arról szövegelt, hogy milyen jó lenne, ha visszafoglalnám a várát. Én meg néztem furcsán, hogy mi van. Aztán rájöttem, hogy az a tegnapi karakter volt. -
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10236 üzenetére
Ja, az impek sem érnek semmit, csak éppen olykor mocskosul idegesítőek
Amikor keresztbe suhintasz a fegyverrel, és az átmegy az imp feje fölött, vagyis nem találod el... és mindezt colossal fegyverrel, amivel fél év lesz a következő suhintás... az az érzés... priceless
Vulgar militianál szokott még ilyesmi előfordulni időnként, de azokat valahogy ezzel együtt is bírom.
Mondjuk most már nincs ilyen gondom, mert a Greatswordöt lecseréltem Ordovis's Greatswordre, ami egyrészt sokkal gyorsabb (érthető módon), másrészt két kézre fogva ott az R1 nem horizontálisan vág, hanem keresztbe lefelé csap. Azóta az impeknek is kuss van, nyekkennek a földre azonnal, nincsen "átcsúszás" meg limbó hintó a vágás alatt...
(Greatswordnél a futó R2 is jó volt - igazi földhözverős fentről lefelé suhintás. De ugye azt nem lehet minden szituációban megjátszani.) -
Gothmog
senior tag
válasz
WATERDACA #10231 üzenetére
Nekem itt az ER-ben nincs bajom a mobok többségével. Persze vannak, akiket utálok (pl. kriptákban a fanged impeket rühellem, illetve a revenantok iszonyat kiszámíthatlanok tudnak lenni).
Viszont szerintem inkább a DS3-ra állt, hogy ott a mobok egy része szívatósabb volt (főleg különféle kombókban és ambushokban), mint maguk a bossok. Én pl. az ashes dlc-ben az elején, a toronynál (ami előtt ott vannak a nagy fekete páncélos viking ürgék és a toronyból is lőnek rád), na ott többet szívtam, mint Friedénél. De a másik dlc-ben pl. a dual greatswordös ringed knightot is keményebbnek (veszélyesebbnek) találtam, mint Gaelt a végén... -
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10203 üzenetére
Alapvetően mindegy, melyik kezedben melyik van, mert mindkettőnek a skilljét tudod használni és mindkettőt tudod két kézre fogni.
utána mehet a dual fegyver dual seppukuval.
Ilyet szerintem nem lehet, minden buff egyszer lehet csak aktív, ha újból használod akkor csak újrakezdi elölről a buff időtartamát.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
WATERDACA #10198 üzenetére
Nem feltétlen kell kukázni semmit, mert a seppuku nem az adott fegyvert buffolja, hanem a karakteredet, amíg az adott fegyver equipelve van. Tehát meg tudod azt csinálni, hogy bal kézben van egy sima katana a seppukuval, jobb kézben mondjuk a RoB, megcsinálod a seppukut, majd átveszed két kézbe a RoB-ot és így arra is vonatkozni fog mind a dmg, mind a bleed buff és szerintem a corpse piler is erősebb lesz tőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip 4 felújított új 2026.01.08. gyártói jótállás
- Lenovo IdeaPad V15 Ryzen 5 5500U / 16GB RAM / 512GB SSD / FHD
- IPhone 12 64GB gyári független 2 év RJ jótállás
- IPhone 11 128GB gyári független új akku
- Dell XPS 13 i5-8365U / 8GB RAM / 256GB SSD / 13,3" FHD / HUN bill. / 12 hó garancia
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Dell P2419H / P2419HC Full HD LED IPS 24" LCD monitorok
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest