Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- MárkaLánc
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
Sziasztok
Mi ez a fesztivál dolog a játékban? Olvastam, hogy vigyázzak vele mert változnak dolgok a játékban.
Én már elvileg elkezdtem, mert akkor triggerel ha beszélgetsz a kék csajjal fent, vagy alteus platou-n mászkálsz. Nah nekem ezek megvoltak, nem veszek észre semmit, csak azt hogy a vörös map Caelid nagyon kemény.
Utána olvastam és csak annyit írnak, hogy az kell egy Boss-hoz.
Azt se tudom aktiváltam-e a rendesen, de a quest-et elkeztem a csajnál. -
_drk
addikt
Most járok a Capitalban.
Eddig Str build ment. Battlehammer majd a nightrider glaive most. Na már a másodikat is kezdem unni. Van vagy 8 memory slotom szóval kacsingatok a varázslatok felé.
Mit ajánlotok?
Lvl 110-en vagyok. A Glaive szerintem marad a biztonság kedvéért, meg nagyon más fegyvert alig tudnék felhúzni mert Sima 6os kövem nem sok van.
E mellé kéne valami somber smithing stone-os.
A vége szerintem úgy is Quality lesz, mert azzal sokkal nagyobb lenne már most a sebzésem.
Intes full caster buildet szerintem meghagyom második menetre. -
_drk
addikt
válasz Yodamest #3408 üzenetére
Biztos lesz erre még kis millió patch. Szerintem most adatszerzés van, a legmocskosabb dolgokat kiszedik és majd később nerfelik a status effektek, a többit meg buffoljál.
Én a GS-eket nem értem, hogy miért csak egy féle vágás van? A Slash meg Strike meg ezek oda vannak írva, de tök ugyan az mind. Max a sebessége más egy kicsit. Ezt jól érzékelem?
DS3-ban az UGS volt a kedvencem! Az a vágás volt a legjobb, előre egyet egyenesen majd vissza fel. Imádtam! Itt mindegyik csak oldalra vág kurva lassan.A másik a balance-hoz, Én már most sokszor nem tudom eldönteni, hogy jó helyen járok-e. Valami egyből megfekszik például "boss" 4 ütés. Utána meg jön a Beast például a Capital előtt és esélytelen vagyok.
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #3426 üzenetére
Azért ennek a kommunitinek nehéz már megfelelni.
Egy ilyen szerte ágazó,1000 féle lehetőséggel rendelkezve nagyon eltérő és erős buildeket lehet összerakni. Aki kihívást vár, már pedig egy From játéktól azt várják nehéz megfelelni.
Közben meg a kezdő, meg a kevésbé figyelmes így is megszenved.
DS3-ra mondták, hogy könnyű, aztán kijött a 2 DLC ami meg sz*póroller -
_drk
addikt
Nekem ez a loot rendszer nem kerek ebben az Elden Ringben.
Nem is a loot, hanem a cucc a keresés.
Eddig a kisebb-nagyobb terekben még jó volt minden sarkon benézni.
A Legacy dungeon-on is teljesen rendbe vannak, de kint a nyílt mapon, hogy Én hülye mindenhova benézek, már néha érzem az elvesztegetett órákat. Főleg ha csak 1-2 virág van csak a map szélén.
Tegnap is feljutottam a és megyek körbe az épületen teljesen feleslegesen.Ranni quest-es dombra
Néha azt érzem főleg a Dungeon-on, kripták miatt, hogy mintha guide-okhoz lenne kitalálva a játék. -
_drk
addikt
válasz CptAdamica #3550 üzenetére
Nem muszáj mindent megcsinálni, a mapokon át lehet vágni. Én is érzem hogy hú de kurva nagy, most pont a Capitalban kóborlok tegnap délutánom és estem rá is ment, de csak azért mert minden hova 2x is benéztem. Utólag feleslegesen mert semmi érdemlegeset nem vettem fel, ami az volt meg amugy is a fő csapás irány volt.
Masodjara Guide alapján a játék idő kb negyede lesz kb szerintem.
-
_drk
addikt
De akkor se tudsz sok buildet nyomni mert a nyers anyag véges! És nem NG+, hanem közben örülsz ha egyet tudsz upgradelni.
3 fegyvert tudnék level 8ra,meg vagy 2őt lvl 23ra most már a vége felé, hogy a Boss-ok töke alá is benéztem -
_drk
addikt
válasz BoneDragon #3939 üzenetére
És mennyire igaz hogy meggyaláznak a madarak...
Az ilyenek miatt érzem a DS feelinget.Tegnap a kis koboldok aláztak meg, bleed, távolról valami földön futó spell. 50es vigor és Radahn pancelja mit sem ért.
-
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #3951 üzenetére
A huszonpár Vigor kevés, ha nem vagy dodge vagy parry god.
Láttam streamben és youtubeon kicsi élet csíkkal az embereket, nagyon fasza montázsokat lehet csinálni a sok halállal, ez vonzza a nézőket.
Amúgy meg kell legalább 40, de oda akár 50 is elfér. Én mindig azt tolom legelőször és arra a szintre vagy többre mint a harcos atribute.
30/30al már tuti fasza sebzésed van, 25 minddal sokat varazsolhatsz, 25 end varázslónak az sok szerintem. Nekem annyi van 140es szinten és elég. -
_drk
addikt
válasz Döglött Róka #3956 üzenetére
Ahogy olvasom Te tudod mit csinálsz!
Én direkt megkönnyebítve az életem, simán bekaphatok 1-2 kombót.
Mondjuk az inkább stílus kérdése, hogy jó valakinek. Én 30 sebzés helyett ami nagyobb szinten pont vagy 10-15 vigor inkább menjen abba és az +több száz hp ami pont még 1 ütés! -
_drk
addikt
Az Elden Ring egy 10/10-es játék!
Forradalmi amit letett most a már unalmassá vált Open World játékok között.
Újra elhozták a felfedezés élményét! Egyszerűen minden működik ebben a játékban ami kell!
Észre se vettem és bele ment 100 óra! Melyik játék tudott ilyet az elmúlt években?
Kicsit érzem, hogy most mindenkinek is megpróbáltak megfelelni.
Rövid volt a DS, hát itt van 200 óra gamaplay.
Könnyű volt a DS3? Itt van pár Boss, ami adhat kihívást.
Nehezek voltak az előző From játékok? Adunk akkor segítséget, pont annyit amennyi kell.
Nyilván a matekon még csiszolni kell.
De a build system ami eddig működött, az itt is nagyon működik. Minden egyes fegyvert kipróbálok és már agyalok, hogy mit lehet belőle kihozni.
Vannak táp fegyverek és build-ek? Minden játékban van Rocket Launcher! Itt a bleed az! -
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #4111 üzenetére
Valamilyen szinten igaza van!
A Sekiro egy teljesen más volumenű játék mint az Elden Ring.
Egy kis lezárt játék, kötött harcrendszerrel összehasonlíthatatlan az Elden Ringgel.
Kitaláltak 1-2 frappáns dolgot mint az indik és lett belőle egy játék.
Míg az Elden Ring a maga ligájában játszik, pl Witcher 3 meg új AC sorozat.
Almát a körtével jelen esetben. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4116 üzenetére
RDR2-ben baktattam pár órát és kiderült hogy az egy kidobott 10-es volt....
Nioh1-et kipróbáltam, de valahogy nem adta. Egyszerűen uncsi lett, hogy mindenkibe 100-at bele kell ütni én meg egyből halok. Az nem a legjobb megközelítés, Fromé sokkal jobban tetszik.
A Monsterek azok multisok, abszolút nem egy zsáner...De ott van a Dying Light 2 meg a Horizon egy hónapon belüli megjelenéssel, amit az Elden Ring éppen földbe döngöl.
Pedig a Horizon tökéletesen hozzá az összes dolgot ami kell egy ilyen játékba és kevés.Az a baj, hogy Ti Sekiro 2őt vagy DS4-et akartatok volna. De az se tetszett volna nektek szerintem
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4120 üzenetére
Egy játékba belepakolta az összes jó dolgát a From majd alkotott mellé egy ÚJ VILÁGOT.
Új ellenfelek, új helyszínek, új grafikai design, meg tököm tudja mi új még.
Páncélok, itemek, craft rendszer.
Ezt egy Open World stílusban tálalva. Nagyon jól működik! Ez a forradalmi.Ti nem látjátok, mert csalódottak vagytok valamiért, amit nem adott meg az Elden Ring.
Olyan indokokat hoztok fel miért nem jó ami irreveláns.
Saját magától lop a From.
Üres terek vannak benne... Melyik OW-ben nincsenek üres részek.
50+ Boss van benne, de az is kevés.De pont Te írtad, hogy beletettél több száz órát és már sokadik fun végigjátszáson agyalsz, erre kötekedsz a játékkal és velünk, hogy nekünk miért tetszik
Arról nem tehet a From meg az Elden Ring, hogy a mai játékipar egy kuka.
Elég bőőőven ennyit letenni az asztalra és ajnározik mindenki, Mi meg örülünk, hogy legalább valaki ennyit letesz az asztalra.
Mikor kijött a Witcher 3, azt hittük mostantól ilyen RPG-k fognak jönni.
Mikor kijött a Zelda, azt hittük megforradalmasítja a játékok fizikáját.
Semmi nem történt. Max Andromeda, Anthem, Cyberpunk,Avengers...Egyedül Elden Ring történt, ami arról szól, hogy nem kell pofon egyszerű egykaptafa játék, nem kellenek nyilak a fejed fölé hova menj.
Kell jó harc rendszer, jó fejlesztési/fejlődési rendszer, kell a kihívás! Fasza ellenfelek.
Fasza látvány világ. Szép tájak: csak a földalatti világból kilehetett volna nem egy DLC-t, hanem akár egy külön játékot adni...Kell a több féle várazslat, melyik korábbi játékban volt ennyi féle varázslat?
Még sárkány fejet is tettek bele, hogy azzal nyomd a spellt! Mibe volt ilyen? Sárkány fejjel köpöd a mérget, erre a Sekiro parry az ellen példa.... -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4134 üzenetére
A HP vissza szívás szerintem nem kell bele. Teszel be olyan amulettet ami azt ad.
A grappling hook meg nem tudom, dinamikusabbá teszi az Open Word-öt de én itt nem éreztem, hogy kéne.
NPC eddig se sok volt From játékokban, ezen a formulán nem változtattak. Ennek biztos 100 oka is van miért nem raknak bele.
Én Gideonnak nagyon örülök aki értelmesebben elmond pár dolgot
Az AI-t 2022ben nem emlegetném. Sehol nincs már és valószínű nem is lesz mert rohadt erőforrás igényes és egy open world játékban majdhogynem lehetetlen megcsinálni.
A legtöbb játék scripteket használ, pont azért, hogy mikor megjelensz akkor lásd pont, hogy mi történik. CoD-ok így készülnek 20 éve és a legsikeresebb játék.Ez egy kibaszott megváltó játék, mert szerettem az Open World-öket de jól meg is untam őket. Erre jött ez és gond nélkül bele megy több 100 óra, mert ÚJ.
Harcrendszer a DS3-ban működött a legjobban, úgy hogy nagyon sok oldalú volt és nem volt annyira broken. Egyértelmű, hogy azt hozták át csak még jobban telepakolták. Még az íjak is használhatóak lettek.
Szerintem a Bloodborne féle gyorsabb harc itt nagyon sok fegyvernél mást eredményezne mint amit vársz. Ott rohadttúl le volt limitálva minden, hogy működjön.
Ott keveseltem is a dolgokat egy DS3-hoz képest, úgy hogy én alapból a DLC-vel kezdtem amibe már több fegyvert raktak.A játék hibáit én is elismerem, de az ne legyen már negatív, hogy előző játékaikból hoztak át dolgokat. Ráadásul olyan dolgokat ami már akkor jól működött.
Meg vannak benne üres terek....
Bossokkal van baj bőven azt is tudom. De sok játékot nem is tudok amiben ennyi féle Boss lenne ilyen sok opcióval. Ezt szerintem 1-2 patch-el és DLC-vel orvosolni is fogják. -
_drk
addikt
válasz ThySoul #4138 üzenetére
160ból bőven van még ami csak 1-2x szerepel és igen is teljes értékű boss.
A csápos varázsló koponya ami lebeg például, vagy a beast ami megint ilyen gravitációs spellekkel bombáz azért elég egyedi. Sok nincs is belőlük. A föld mélyen a szarvasból is 2 van de ettől nem érzem hogy kevesebbek lettek volna.
Vagy ott vannak a sárkányok! Tele van velük a játék mint a skyrim, csak itt baszóbban. Van legalább 3 féle, mindegyiknek van egyedi moodulata. Én örülök hogy nem csak egy volt belőlük.
En örülök hogy több van meg így tovább növelték a másik 9 jelentőségét.Mondjuk a Black Knife és Watchdogsok tényleg nem Boss szint.
A Boss nak eladva majd később sima ellenfélnek eladva mondjuk az azula beastek már érdekes kérdés de nekem nem volt vele bajom. -
_drk
addikt
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Semmi értelme nincs a pontozásnak.
Meg a értékelés mindig is csak az adott idő pillanatban ér valamit.A lényeg most hogy kicsinyíteni akarják az Elden Ring érdemeit, de teljesen felesleges.
Az évben nem lesz már Zelda, maximum egy God of War jelenik, de onnan is nagy a csend.
Ha az se lesz, akkor rengeteget év játéka díjat befog zsebelni. -
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #4174 üzenetére
A lineáris játékok nagyon limitáltak tudnak lenni.
Jelen esetben az Elden Ring a legjobb példa, hogy míg itt megakadsz valahol, mondjuk Margitnál, túl korán mész oda és esélyed nincs. Akkor elindulsz más irányba és kijutsz a Caelid-ben, megint csak nem jó
De akkor elkezdesz lefele menni és hoppá, ott egy nagyobb pálya rész amit kezdő szinteken le tudsz nyomni. De később is mindig van legalább 2 irány amerre lehet haladni és ez nem 2 kis ösvény hanem 2 rohadt nagy terület.
A legjobb, hogyha nem bírsz egy Boss-al, akkor otthagyod. A legtöbbet le se kell verni ügye.
De még ha muszáj is, akkor is közben elmehetsz csatangolni.Ezzel szemben az eddigi összes soulslike játéknál, ha megakadtál, nem tudtál mit csinálni.
Persze néha ott is kinyílt több út, de mondjuk az Abys Watchers-sel küzdöttem pár napig zéró alternatívával. -
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #4183 üzenetére
Az Open World-ök igazából ugyan úgy lineárisak story tellingben.
Csak nem cutscene-el mész tovább, hanem neked kell elballagni és amikor odaérsz a történet következő pontjához akkor jön be a következő cutscene.
Ügyebár az lenne az igazi ha folyamatosan hatással lennél a világra, de ahhoz több különböző játékot kellene megcsinálni a stúdiónak. Szerintem az egy örök álom marad!
De igen! Az meg van, hogy kéne Open World, tele rakjuk mindennel is, de ez az A-ból B-be menés a végére vagy már jóval hamarabb nagyon unalmas tud lenni. Nekem tavaly előtt a Tsushima okozott egy jó nagy kiégést...Na de itt még a játék vége felé is, kíváncsian fedezem fel, mi van a sziklák mögött.
Tegnap megöltem a nagy Boss sárkányt, hát az is elég Epic csata volt. Ismét felvettem egy érdekes új fegyvert.
Most jön a Melania. Rá már nagyon kíváncsi vagyok! -
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #4219 üzenetére
Semmiféle Cheklist nincs. Minden játékban azt csinálsz amit akarsz.
Az achievements-eket a játékosok imádják, mert lehet vele farkat méregetni.
Ezek játékok, amikkel úgy játszol ahogy akarsz.
Erre megint csak jó ez az Elden Ring, mert megcsinálsz egy komolyabb quest-line-t valamelyik NPC-nek, majd az dob egy amulettet amit lehet nem is használsz.
Ezek csak opciók, sok plusz kioldható tárggyal, amik a végén nem is számítanak.
Egyedül az XP és a Smithing Stone-ok kellenek. -
_drk
addikt
A Souls játékokat, meg így az ER-t is, én a multiplayer játékokhoz hasonlítanám.
Skillbase alapú rendszer, végig oda kell figyelni, koncentrálni kell.
Kb mintha CSéznél, vagy Pubg, vagy valami Moba.
Lehet bohóckodni, de lelőnek a csába...
De ugye ezek meg pont azért jók, mert sokkal intenzívebb és élményben gazdagabbak.
A sikerélmény is a többszöröse az átlagnál.
Egy sétasimulátorban a sztorit viszed, ott maximum annyit is ad a játék. -
_drk
addikt
válasz Kai_Rong #4321 üzenetére
Immunis a bleedre. Meg az összes statuseffectre.
Valószínű holy-ra is mert azzal támad.
Phys, magic vagy a többi már tuti sebzi.
Ha már Katana-t szoktál meg moveset-re akkor abból valamelyiket huzd fel, Respect vagy simán dex-re és akkor keen-re nyomod az infuse-t vagy Str is és akkor quality.
Bloodhound-al nekem nagy volt a sebzés bleed nélkül is.
Egyébként az a fegyver nagyon OP, azt is tudom ajánlani.Szerk: Respectnél simán mehet az 50es Vigor, addig nagyon szépen adja, 20 felett tán, ami 10+ - al már + 200hp legalább.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
addikt
Tegnap Én is Elden Lord lettem.
A játékról múltkorában kifejtettem a véleményem, ez a végére sem változott. Mint Open World game új színt hozott ebbe a zsánerbe, de mint souls game is megújult és új szintre emelte.
A játék grafikailag végig jó volt, volt 1-2 haloványabb táj , de 1-2 része meg kifejezetten szép volt.
De a lényeg itt is inkább a design-on van. Kevés ilyen monumentális játék van. Rohadt nagy várak, kastélyok, képződmények. A különféle kisebb nagyon szobrok-farágások.
Az egész látványvilág nagyon adja az érzést, hogy itt egy érdeles másabb világban vagy.A játék mechanikája a ló nélkül egy az egyben DS3. De nekem Torrent-tel se volt bajom.
Ami abban működött ebben is gond nélkül működik.
A buildelés itt is rohadt jól működik. Rengeteg minden működik! Ez a lényege ezeknek a játékoknak. Ha te kitalálod hogy 2 poisonos tőrrel mész, meg íjjal az itt gond nélkül működhet. De tényleg rohadt sok az opció, szerintem jóval több is mint mondjuk az előző játékban.
Nekem ez egy 10/10-es játék!DE amiért megérdemli a kritikát:
-Ha open world, akkor ez a nagyon titkos quest rendszer már nem annyira fan. Én konkrétan nem egy NPC-t észre se vettem, hogy ott ül/áll előttem 5 méterre. Nem is emlékeztem már 100 óra után, hogy kivel beszéltem a játék elején. A nagyobb tereket nem járom körbe 3x, hogy ki mit aktiválhatott az elmúlt időben.
-Néha nagyon agyon nyom a játék. Pár résznél például Altus Plateau előtt vagy közben, hogy lehet menni Cealid-ba meg a föld alatt, a Vulkánhoz is, de még amott is maradt ki terület.
Főleg mikor újabb területen megy a kóborlás és nagyon megölnek, akkor tényleg nem tudod, hogy mit csinálj. Nem erre kell menni/más build kell/balfasz vagyok és ez nagyon zavaró, sokakat láttam akik itt adták fel.
- Na a Bossok! Sok tényleg nagyon pocsék. Az a Watchdogs egyszer elment volna, de az valami nagyon gáz.
Akkor a fő Bossok, hát az nekem a legtöbb spirites lett. Radahn,Morgott és Godgrey lement hamar spirit nélkül.
Melanie-t levertem vagy 2x 2nd phase-re, de utána vicc az egész. Mimiccel első próbára meglett.
Blood Lord ugyan ez. Egyszerűen 2nd phase-ek, hogy mindent is tolnak, nem sebzek, amit korábban mondtatok, hogy nem ide lettek kitalálva az megállja a helyét. Első fázisok még teljesen jók is aztán DEAD! Aztán Mimiccel meg nagyon könnyű.-Sokan szidhatják, hogy repetatív, meg nem is jó miden hely, de aki egy OW-ban mindent megcsinál az magára vessen. Általában sokkal nagyobb hülyeségek vannak ezekben.
-
_drk
addikt
válasz Yodamest #4330 üzenetére
Ilyen varázslat alapon simán meglehetett volna csinálni, hogy melyik miből skálázódik.
Én az FP követelményt simán elhagytam volna, de lehet a fejlesztést is. Aztán max ilyeneket adtam volna meg, hogy több gyengébb, vagy 1 gyors, egy erősebbet ütő, távolsági vagy varázsló.
Szerintem az ilyen végstádiumban beletett dolog.
Főleg, hogy a boss-oknál nem is nagyon van NPC segítség. Első kettőnél volt, de aztán nem nagyon.
Lehet azért tették így bele ez azt egészet, mert nekem is talán egy ismerős se tolja a játékot.
1 igen, de az megakadt az elején. Nincs is kit behívni max randomot csak.Sajnos a kő-papír-olló rendszer itt abszolút nem működik. Vannak belőle dolgok, de nagyon haloványan.
Mondjuk még ez is negatív, hogy rengeteget a páncél de csak a játék felétől ontja rád ezeket a játék, de alig van különbség. 30-as endurance-al már a csak a legutolsó tear-t nem tudtam használni.
3ban imádtam és a bloodborne-ban imádtam, hogy át kell pakolgatnom ha például tűz ellen kellett valami. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4333 üzenetére
Csak azokhoz fel kell nyomni a Mind-ot, ami csak a varázslóknak kell.
100+-osak a használhatóak, nekem a Heroval 65 volt.
Na nem mintha 150-es szinten nem lenne rá +8 pontom, de kicsit igazságtalannak érzem.Meg mondjuk az egész játék alatt, főleg a repülő vackok, meg a nagyon távolról támadók miatt sokszor éreztem, hogy varázsló karival előnyben lennék.
Most kezdtem egy Wretch-et amival majd a varázslatokat akarom kipróbálni. Lehet csak jó nagy tévedés volt és a Str meg Quality buildet sírom majd vissza. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4335 üzenetére
Semmi hiányát nem éreztem. Egyedül a véres kard spell-t(megnem nézem mi a neve ) használtam többet, meg a weapon artokat, de arra elég volt a 65 egy potival.
Főleg hogy 80ig mehet a sebzés atribute, így mindig azt éreztem elsődlegesnek.
Másodjára közelharci karakterrel biztos bele tennék már 1-2 pontot, de nem a spiritek miatt. -
_drk
addikt
válasz Yodamest #4347 üzenetére
Ez egy nehéz játék amiben találtál egy kiskaput.
A weapon art-ok nagy része semmi extra.
Általában minden RPG-ben vannak ilyenek. Bele raknak 100 fegyvert, 100 varázslatot amiből sok használhatatlan, soknál nem jön ki matek például túl lassú, vagy túl sok mana és marad kb 10. Na a 10 még ezzel-azzal kombózva meg unbalanced.
Most az hogy az interneten már a 0. nap letesztelik mi működik a legjobban, majd azt elolvasva perszehogy könnyű imbának lenni.
Ha meg magadnak találtad, akkor lehet neki örülni.
A játék konkrétan arról szól, hogy le kell győzni egy Istent. Na ott vagy kurva ügyes vagy egy kisbunkóval, vagy használsz mindent ami csak szembe jön!Én special próbáltam minél kevesebbet használni a Bloodhound weapon artot mert túl erősnek ítéltem. A mimicet is csak sokadik próbára idéztem meg, hogy megmaradjon a kihívás érzet.
Volt ahol sikerült is ezek nélkül bossokat/great enemyket ölni. De ahol nagyon leöltek, eszembe nem volt egy 200 órás játékál még 10 órát szenvedni csak hogy "becsületes" legyek. Használtam a játék adta segítséget.
Egyébként teljesen jól működik az R1-R2 spam még mindig! -
_drk
addikt
Miután kiválasztottad, hogy melyiket akarod rátenni, feljön egy második ablak, hogy mire scale-eljen.
Na ott kell kiválasztanod, ami a saját attribute-jaidnak a legjobban megfelel.
Például ha a dexterity-t húztad, akkor a Keen-t kell kiválasztanod, azzal fog a legjobban scale-elni.
Fegyvereknél lentebb mutatja, hogy mégis mi a scaling mértéke E-től S-ig. De inkább csak C és D-ket fogsz látni a játék elején. -
_drk
addikt
válasz pandras83 #4403 üzenetére
2 bejárata van és a kulccsal mind a 2őt tudod használni.
Szerintem nem is azon a kapun mentél ki amin bementél.
Az Academy nem opcionális, sőt szerintem a legjobb Legacy Dungeon.
Ha kész az Acedemy akkor akkor igen, a Caria Manor jó választás tovább haladásra.
Viszont Alteus Plateu előtt érdemes inkább Caelid-be menni.Bár ebben a játékban azt csinálsz amit akarsz!
-
_drk
addikt
Én most az Intes build-del nyomulok. Annyit csaltam, hogy elszaladtam a meteor staff-ért és ott fel is vettem a kődobálós spell-t. Elég hatékony.
Első végigjátszásnál megjegyeztem, hogy a Carian sword-ot hol vettem fel, az jó kis Intes kardnak néztem, viszont nagyon rosszul scale-el most nekem. D-D-D és hiába növelem az intet nem nagyon nő a sebzés Ezt le kell majd cserélnem.
Így hogy tudom már nagyjából mi merre, jóval hatékonyabb vagyok, de intes build is hatékonyabbnak néz ki. A sima kis lövés és egyből leszedni a kisebb enemyket.
Lassan jön a stormhill castle, kíváncsi vagyok ott mire leszek képes.
De lehet előtte Lucariat fogom megcsinálni mert ott rengeteg intes cucc van. -
_drk
addikt
válasz Kvelstadt #4425 üzenetére
Nem lenne ott keresnivalóm, és guide alapján néztem ki hol van az a staff.
Az egy jó kérdés, hogy az ilyen guide nézegetés mennyire csalás.
A kard már nem volt csalás, mert az megjegyeztem merre van. Mikor felvettem, tudtam hogy jó lesz majd a second intes run-ra. Jó sebzése van, de mint mondtam hogy a scaling nem jó.
Intes infuse csak az Academy-nál lesz.
De majd még nézek guide-ot mi jó játék elején intesnek. Egyébként Wretch-el megyek, így az elején nehezebb a fegyver használat. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4429 üzenetére
Itt ügye ez, azért nagy kérdés mert egy kicsit rá is játszik a From.
Aztán lehetnek olyan folyamatok amik elzárnak dolgokat.
Bár itt ebbe olyan sok nem is volt. Max 1-2 side quest, 1-2 annyira nem is jó cuccot tudsz elhagyni.
De Én a Bloodborne-t beszoptam, mert idő előtt nyírtam kia ház mögötti huntert, majd szörnyert. Aztán kiderült, hogy a játék utolsó negyede még ott van.
Akkor pont a másik topikban írtad le a DS1 painted world-öt.
Vagy a DS3 2 opcionális pályája is ott van, az Abys Watchers quest lezárások mellett és még stb stb..
Ennek tudatában azért csak olvasgattam egy kicsit, biztos ami biztos.
Amúgy így utólag nagy dolgok nincsenek. Annyi hogy akkor nem 200 óra, hanem 300 óra lett volna az első végigjátszás. Fegyverekkel szívtam volna a fogam. -
_drk
addikt
válasz Döglött Róka #4431 üzenetére
Akkor nem csalás, hanem segítség! Elég komoly segítség sok esetben!
És nem pure végigjátszás az biztos.
Azért ha végignézel egy walkthrought-ot, mi-merre bármelyik játékban, azért az elég nagy help. Itt az ajtó mögött egyből lelőnek például. Itt a Boss-t hiába ütöd, el kell bújni, ha azt megölöd kezdheted előrről.
Engem nem nagyon érdekel, nekem az időm többet ér annál, mint hogy a játék felénél újra kezdjem. Csak azt ne magyarázzátok bele, hogy ez teljesen rendben van.
Attól hogy online, ez még PVE és nem PVP.
PVP-re teljesen rendbe vannak a guide-ok, mert ott mindenki min-maxol.
Az, hogy a játék eleji sárkányt lealáztam kődobálással már kérdőjeles. -
_drk
addikt
Ez a játék mivel RPG, a gear-elésről szól!
From játékokban a quest-ek mindig ilyenek voltak. Nem kapsz egy nyilat a fejedfelé merre menj, nem lesz tele a map minden faszsággal hogy miket csinálj. Ez a játék pont ettől különleges hogy nem egy retardként kezeli a játékost, hogy mindent a szájába rak és véletlenül se kelljen gondolkozni egy percet is.
1-2 dolog így az OW-ben elfért volna azt adom. Én elfelejtettem 1-2 NPC-t a végére
A terep meg bőven elég nagy szabadságot nyújt. Csak vannak kapuk direkt, hogy nagyjából legyen egy időrendi sorrended, vagy hogy ellegyen 1-2 hely dugva fontos loot-tal.
Ha magadtól találod meg az is nagy siker élmény tud lenni.
De ha nem még utána olvasol.
Egyébként ha simán neki indulsz csak követed a fényes csíkokat is simán végigvihető és akkor is van 100 óra rengeteg dologgal ami szembe jön. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4483 üzenetére
Akkor még nagyon réteg játéknak számítottak.
Ráadásul a DS1-hez képest sok újítást nem volt a koncepcióban.
Inkább egy rohadt nagy fejlődési ív volt végig.
Most az ER-el szintet léptek és alkottak egy olyan játékot ami már mindenkinek tetszik.BTW:
Most is mondom haveroknak, hogy tolják ezt a game-et meg kibebaszott jó, de nem merik...
és hiába vázolom fel, mennyi segítség van, meg már simán lehet haladni, ha nem jobbra, hanem balra, OW szabadság, túl erősödni is lehet, de akkor se. -
_drk
addikt
válasz Bad Pritt #4487 üzenetére
Ez egyik oldalról evolúció, másik oldalról a a szélesebb játékos közönség felé való megfelelés elsajátítása.
Ha kiadnak egy sima DS4-et, akkor mondjuk pármillió ds3 eladással lehetett volna számolni, erre ráment volna x vásárló aki az évek alatt megszerette a stílust.
Erre kiadnak egy könnyebb, emészthetőbb játékot az OW keretei között ami már nem pár milliós bázis hanem több 10 milliós játékos bázissal rendelkezik.
Itt "csak" az volt a kockázat, hogy OW-ben nem működik a játék. Vagy mechanikailag vagy technikailag, az tök mindegy. De kis performance gondok mellett a játék működik!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó gamer MSI THIN GF63 /i7-12650H/16GB/512 SSD/RTX 3050 6GB/FHD/IPS/Garancia2025.10
- GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X -Új RTX 4070 -Új 16/32GB DDR4 kit -512GB-4TB NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
- Eladó egy bontatlan új Huawei P40 8/128gb Silver Frost szintben
- -61% BONTATLAN: Lenovo Yoga Slim 7 ProX: Ryzen 7 6800,32GB DDR5,1TB,14.5" 120Hz 3K 440nit,RTX 3050
- Gamer PC - GTX 1070 8GB - 64GB RAM - 500GB SSD - DVD - Win 10 Pro (akár szállítom)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen