Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Bocsánat, igazad van, az nincs fent.
Nekem megvan, mert itt van, de nincs neki honlapja..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
atomeec
senior tag
Sok játék licenc vagy egyéb okokból levételre kerül Setam-ről egy idő után. Aki megvette, annak természetesen megmarad, de később már nem lehet megvenni. Ilyenkor van, hogy akinek van gift formátumban, annak az értéke erősen felmegy Lásd GTA első része. Nekem pl megvan, de el sem indul ugye Win10-en már, szóval kb semmi értelme...mert ugye Steam klienst meg nem tudok régi gépre telepíteni, 66-os csapdája. Alan Wake is ilyen volt illetve nagyon sok régi játék.
-
biker
nagyúr
üdv, dirt rally kérdésem lenne
Logitech G29 kormánnyal használom, egyelőre "virágbolti" verzió, de megvenném, ha biztos lennék benne, hogy a hibák csak a verzió miatt vannak.
elvileg full támogatott a Dirt Rally, mégis a kormány beállításoknál nyűglődök. Bármikor belépek a beállításokba, nulláról előről kell kezdeni, betölteni a g29 profilt, kiosztani a gombokat. Nincs gear up és gear down, csak automatával lehet menni, gombot nem lehet beállítani mert ilyen sor sincs.
az gondolom érthető, hogy a steam-ről se szedne le setupot, mert nem onnan van. De az fura, hogy nem tudok kézi váltót és kuplungot beállítani.
Sok gameplay videón láttam, hogy "hold handbrake" és amikor behúzod, akkor indul a számolás, berakod egyesbe, és start. nekem egyből számol és start.
Valamit én cseszek el, vagy ilyen a verzió, és ha megveszem az hibátlan várható?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Nincs beállítva a kormányod.
A minap én is szívtam ilyen problémával, hogy nem volt sem le, sem fel váltásom külön.
A játékon belül meg kellene keresni a kormányt és ott beállítani, hogy ne H váltóval kezelje a kormányt. Lesz ott pár opció, túrd magad bele egy kicsit és meg is fogod találni ezt a beállítást..
Azért nem találod a fel-le váltást. Ezt ha átáállítod, egyből lesz ilyen gomb beállításod, hogy fel és le.
A másik hogy ne autómatán indulj el. Azt hiszem ezt is be tudod állítani.
Amúgy meg igen, a virágboltit el kell felejteni..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2707 üzenetére
Tényleg, jóval előrébb a játék kezdeti beállításokban kellett megadni a kuplung és váltó kérdéseket.
Már csak a ledsort kéne beüzemelni, és szuper lenne.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
ez sem ad ledeket a kormányra.
És a megvásárolt verzió is minden indításnál kéri, hogy beállítsam a kormányt. mentegetem a preseteket, de ha most bootolok, és játszok, akkor nem a kormány az alapértelmezett irányítás, és ugyan FFB és calibráció preset menthető, a button presetre nincs mentési mód.
Ez azért bosszantó.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
update: indításkor a "press start or enter" esetén ha entert nyomunk, akkor billentyűzettel indul, ha a startot a kormányon, akkor kormány beállításokkal. elég hülye megoldás...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Hát én ilyet nem tapasztaltam, hogy így indulna el. Milyen dirt rally ez?!
Mindíg billentyűzetről nyomok entert és a kormányom ugyan úgy elindul a beállításokkal, amit elmentettem."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2713 üzenetére
Rendes steames. A tipp a steamforumról van, másnak is van ilyen baja, hogy ha enterrel indít a játek elején akkor a bill lesz aktív
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Annyi, hogy ha beállítasz valamit, akkor kell a profilnak egy mentés. Én ilyet nem csináltam sose. Érdekes. Én beállítottam és már játszottam is. Kiléptem, vissza, mindegy mivel nyomtam entert, a kormányt ugyan úgy tudtam használni, mint előtte. Kivétel volt a múlt hét,. mert ott valamiért át rakta magát H váltóra és nem volt pillangó váltóm.
De szerintem az volt az oka, hogy a H váltót átkapcsoltam szekvenciális váltóba, utána meg vissza. Ezt érzékelte a játék és H váltó profilt be is állította magának."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2716 üzenetére
Én úgy jártam, hogy beállítva minden, másnap indítom, enter a startnál, betölt a játék, és nem reagál semmire.
Control settings, betölt g29, és megy. ezután googlizva találtam ezt, mióta start gombbal indítok, mindig van azonnal kormány. Bár nem néztem meg hogy a mentett pedál beállítások (deadzone/saturation) is tölti-e, még az elején vagyok a tesztelésben, de az open champ karrierben megvan a 3. hely első rohamra lancia fulvia-val. Utoljára a cmr2-vel mentem logi formula force-al, azóta nem volt jó szettem, macre borzalmas volt a rally, pc meg nem volt.
Most a "gyerek gépe" érdemel törődést, azt gondolom, jól eladtam hogy az alapvető 5-8 osztályos informatikához kell egy olyan belépőszintű gép, ami egy 15 éves házban elfér (AMD A10-7870K + R7 250 dual graphics ) Ezzel már fut úgy hogy megérte venni egy kormányt is újra.
Érdekes az automatikus video beállítások, mindig feltolná fullhd high-ra, de akkor 24-30FPS csak, 1600x900-ban mid-high kevertben 32-45fps a nyílt pályákon akár 60fps is megvan. Szóval még erősen a tesztelésen vagyok, a kézi váltás még elvonja a figyelmem, automata és minden help ki.jut eszembe, írsz a trackIR-ről, ehhez mindenképpen kell külső kamera? a monitoron van windows hello kompatibilis sztereo infra+normál kamera az arcfelismerőhöz. Erre nincs szoftver?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Mit szeretnél tudni a track ir-ről?
Ha veszel egy ilyet, kapsz egy kamerát, meg választani tudsz, hogy mivel vegye le a jelet.
Ez két féle lehet. Vagy egy baseball sapkára erősített kis analóg vevő, vagy a másik, egy usb-be dugható és fejhallgatóra rögzíthető vevő. Az utóbbi drága. Az első egy olcsó megoldás, ami elég rá. Nekem a sapkás megoldás van. Bőven elég.
Amúgy van hozzá külön szoftver is.
Most éppen keresztfiam tolja vele az ETS 2-vel. Haver is jün át délután és próbálja ki mondjuk ő is ets 2-ben.
Szerintem a te kombód nem fogja tudni ezt a funkciót a játékban."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2718 üzenetére
Pont ezt szerettem volna tudni, ha kell egy "vevő" amit figyel, akkor csak a herdverrel mehet. azt hittem, elég neki az arcfelismerő dupla infra kamerája. Ezért külön hardvert most nem vennék, köszi az infót
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2698 üzenetére
Üdv, tudom, régi thread, de hasonló probléma.
Szóval custom rally esetén lehet állítani nehézséget, itt én is masteren hagyom mindig, lássam hova kell fejlődni, így középmezőny erősen. Ez érthető, nem sok óra van még bennem meg a kormányban, stb.Amit nem értek, az a karrier mód. Ok, normál rallyban átmentem open-ből clubmanbe, ott hülye módon ráugrottam a group b renault szörnyre mert volt rá keret aztán most küzdök hogy megzabolázzam.
A rallycrossal van bajom. kb 10-edjére futok neki, open szint, előbb clioval most corsa-val, ami jobban bejön, és mindig 5-8 ponttal lemaradok a szintugrástól. Egyszerűen az AI agresszív, és ellenséges, és büntetlenül megteszik. Kilöknek, kipöckölnek, rajtnál kiszorítanak vagy kiforgatnak, és a legjobb, ha egyszerre megyünk a jokerre, akkor rendszeresen előttem keresztbefordul és elzárja az utat, vagy elrontja a féktávot és hátulról telibe. Ezt nem lehet kikapcsolni? Már rém unalmas. Ezek nélkül símán lenyomnám mindet.Illetve ide tartozó kérdés, sorra jönnek a fejlesztések, súlycsökkentés, motor fejlesztés, stb, ezeket fel kell szerelni valahogy vagy automatikusan beállítódik és egyre potensebb lesz az autó?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Karrierben akkor fogsz szintet ugrani, ha végig viszed a b csoportot, de ezt gondolom tudod. Onnan megint egy szintet lépsz.
A rallycrosst nem tudom, mert nekem az nem tetszik.Szerk: Igen, ha feloldasz egy upgradet akkor alapból fel rakja rá. Azzal nem lesz gondod, csak menni kell.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2721 üzenetére
Szia
Igen, a síma rally karrier az ok, majd visszatérek rá, gondoltam addig csiszolódok a rallycrossban, de kezdi elvenni a kedvem, így vezetnek. Schumacher monacoi parkolása kütyafüle ahhoz, hogy keresztbe állt előttem, majd még orral rá is zárt a szalagkorlátra.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Na megvan a szint
Nézegettem az elért fejlesztéseket, hát a corsa 280le az amikor megveszed 185le most 201 majd 212le a fejlődéssel, és egy súlycsökkentés volt eddig, gyanúsan így jön a gyorsulás, ahogy a szerelők tunningolják a vasat a tapasztalattal? Jól sejtem?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Szerintem a szerelők csak javítanak, mint a rally részében. Ahogy haladsz a kocsival, dobod le a súlyt és az ecu-t meg húzod felfele. Szerintem.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2724 üzenetére
Állítólag számít, milyen skilljei vannak a mérnököknek, mert azt gyorsabban javítják illetve a fejlődés is abban az irányban gyorsabb. De mivel van vagy 12 skill, nehéz követni Volt olyan üzenet is hogy crew chief improvement vagy valami hasonló, nem jegyeztem meg, hogy a csapatvezető is tanul ahogy haladunk.
De fene tudja. Csak olvasgattam a fórumokat. Viszont ha ez igaz, nem éri meg sűrűn cserélgetni a szerelőket.Tegnap rátaláltam egy Jimmy-féle rallycross videóra, jót röhögtem, a döntőben ugyanaz, a két kék-sárga clió egymást kiforgatva keresztbe állt előtte a jokerben. Ez nálam vagy 4x megvolt már, ha előttem mennek, már rántom is vissza az autót, nem megyek utána kék-sárga clionak. Szerintem ez autó/sofőr AI programozás, van olyan aki mindig az utolsó körben megy jokerre, meg van amelyik mindig elrontja ugyanazt a kanyart.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Végülis igen, mert ha megnézed, akkor látod a csapatod mennyire "jó". Nekem valami 85 körül van. Jah és ha rally-t tolsz, akkor a bajnokság előtt érdemes megnézni hogy a szerelők milyen perkekkel rendelkeznek. Lásd 4 kerékben jobb, vagy britt autókban jártas, vagy esetleg az adott modellre specializálódott. Mert ha ezekeket belövöd, akkor gyorsabban javítják meg az autót, meg kevesebb kreditbe is fáj.
Én a múltkor a C4-el mentem végig, így a full 2000-es autók ki vannak maxolva és így lőttem be valahogy a csapatot.
A master chief az 4wd, a többi emberke meg osztozkodott a többi részen. Francia autó, c4 wrc, 2000-es széria, meg még valamire bállítottam az utolsó embert. Így egy javítás olyan 10-15 percbe telik plusz a kredit is kevesebb. Igaz, az embereknek meg kell venni a perkeket de az nem pénz már.
Szóval itt is elég sok mindent tudsz nyerni ha kicsit a csapatot is egyengeted. Jah és én sem cserélgetem az embereket, csak hosszabítom a szerződésüket, mert az lejár nekik.Szerk: Amúgy meg az emberkéknél látod, hogy miben jobb a többitől. Onnan ki tudod szűrni, neked melyik a fontos. Lásd body, vagy hajtás, stb.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
biker
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #2726 üzenetére
Na alakul ez, rallycross érdekes, könnyebbnek éreztem/gondoltam, ott mégis kellett 5 nekifutás mire clubmanből professionalbe mentem, ehhez képest a group B 205 T16-al második nekifutásra megvan a prof szint, összetett másodikból.
Karrierben hogy van, ha más kocsit választok automatice abba a csoportba tesz és ahhoz az időkhöz mér? Vagyis akár groupB-vel és végignyomható az összes szint, meg akár másik csoporttal is? itt nincs kötelező géposztály váltás a szintekhez? Meg nincs kötelező "minden autóval menni kell" ugye?
És csak a custom eventben lehet a nehézségi fokot állítani, karrierben meg hozzáállítja az előrehaladáshoz igaz?
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
nagyúr
Valakinek nincs kedve egy kis rally-hoz neten?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Melorin
addikt
Sziasztok!
Mit lehet tenni azellen, hogy a játék elfelejni a kormány beállításaimat kilépés után? Újra is kell kalibrálni ami általában vagy sikerül vagy nem.... -
Sonja
nagyúr
Az EA megveszi a Codemasters-t!
"Az EA hivatalosan is megerősítette, hogy 1.2 milliárd fontért az ő tulajdonukba kerül a Codemasters, a tényleges felvásárlásra 2021 első negyedévében fog sor kerülni."
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
D.Va
senior tag
DR akadozás (lag) bug:
Belefutottam egy Dirt Rally (DR1) bug-ba, leírom hátha más is küzd, vagy küzdeni fog vele.
Újratelepítettem az egész gépet, tökéletesen futott a játék, eszközöltem sok sok beállítást és utána 5-10 másodpercenként be be laggolt, beakadt a játék. Az FPS-el nem volt gond 100 fölött volt, de pici ám annál idegesítőbb be-be akadások voltak egyfolytában. 1 órán át túrkáltam a windowsban mi fut a háttérben, túrkáltam videókártya és kijelzőbeállításokban, v-sync összes verzióját össze vissza állítgatva, usb-kkel kínlódva, hátha a kormánnyal van baj (Logi G27) stb, stb...A megoldás ez lett:
A játékban a CONTROLS beállítás menüben van egy olyan hogy "Mouse UI control", ezt kellett "OFF"-ra állítani, és egyből megszűnt az akadozás.
(alapból ez ki van kapcsolva, én kapcsoltam be utólag, de a franc se gondolta hogy ez akadást fog előidézni)
Ennyi, gondoltam hátha más is belefut a hibába, persze lehet már más is leírta itt, de gondoltam megosztom, mert nem kevés rage-et okozott tegnap.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest