Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  DIGI Mobil (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-30 09:03:41

LOGOUT.hu

Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)


2024. március 1-től
a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45469) DrBubo77


DrBubo77
Topikgazda

(rögzített hsz)

2024. március 1-től
a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

Hozzászólások

(#17701) Intruder2k5 válasza wwenigma (#17698) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szerintem egy sima körzetszámos telszám nem lehet emelt díjas, azok 06-90 és/vagy 06-91 szoktak lenni, ha jól rémlik. Vagy ha mégis, akkor az lenne a minimum, hogy erről a hívás felépítése előtt hangbemondás tájékoztatja a hívót. Egyéb esetben tuti megreklamálható, és ez az előfizető megtévesztése.

[ Szerkesztve ]

(#17702) wwenigma válasza Intruder2k5 (#17701) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Ezert mondom hogy a hibakat a rendszerben most kiszűrjük és utana mar nem lesznek ha vége a tesztidőszaknak. Mindenfelekeppen reklamalni kell. A problémák elkerülhetőek ha valaki nem hasznalja a tesztidőszakban, en legalabbis addig egy minimalis megértést elvárnék minden tesztelőtől.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#17703) Intruder2k5 válasza wwenigma (#17702) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

A szolgáltatás pénzügyi oldalát tekintve szerintem szó sem lehet semmilyen tesztidőszakról. Ilyen nincs, hogy a hálózaton kívüli hívások 5Ft/perc, de tesztidőszakban előfordulhat, hogy néha ez 400Ft is percenként, de ki kell tapasztalni.

A tesztidőszak a technikai oldalra vonatkozik, vagy tudsz telefonálni vagy nem, vagy van net vagy nincs, ha egy hétig nem működik akkor sincs semmi, mert tesztidőszak van.

[ Szerkesztve ]

(#17704) pucsido


pucsido
csendes tag

Valaki használta már Görögországban Digi mobilt? van roaming normál es plusz is Görögországban. Mi a különbség?

(#17705) C_hris válasza Intruder2k5 (#17703) üzenetére


C_hris
tag

Egyébként a T-com, T-mobile így simán el tudja lehetetleníteni a Digit, elég csak annyit tennie, hogy a Digitől hozzájuk minden hívás 400 Ft lesz.

(#17706) pjen válasza C_hris (#17705) üzenetére


pjen
félisten

Szerintem ez nem így működik,szerencsére.

(#17707) p2pp válasza C_hris (#17705) üzenetére


p2pp
őstag

De ilyet hivatalosan nem tehet.
Az NMHH is jól seggbe rúgná őket.
Meg Mi sem hagynánk.
Lennénk rá egy páran.
Jó kis per lenne belőle. :)

Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme

(#17708) kano válasza Intruder2k5 (#17703) üzenetére


kano
nagyúr

Én is ezt gondolom csak nem fejtettem ki ennyire részletesen. :D

C_hris
Azért az csúnya lenne. A végződtetési díjak maximumai azt hiszem, hogy rendeletben meghatározottak.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#17709) sfdrakex válasza pucsido (#17704) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Egyik szolgáltató hálózatán gondolom megy a sima roaming, másikéhoz a pluszos beállítások kellenek.

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#17710) viktorhu válasza Intruder2k5 (#17703) üzenetére


viktorhu
veterán

Ez pont ugyanolyan technikai hiba, hogy egy hívás valamiért hibásan jelenik meg a rendszerben. Ezeket is csak így lehet kiszűrni.

(#17711) Intruder2k5 válasza viktorhu (#17710) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Aham. De ha az előfizető betelefonál és bejelenti, akkor nem széttárni kellene a kezüket, hogy ezzel nem tudnak mit kezdeni, a Telekom ennyit számlázott, hanem azt mondani, hogy kivizsgáljuk a történteket, mert amennyiben a szám nem emelt díjas, úgy ez valóban hiba, és korrigálni fogjuk a számlát. Aztán, hogy ők miként rendezik azt a Telekom-mal, már az ő dolguk, nem az előfizetőre tartozik.

Pénzügyi vonatkozásban semmilyen hiba nem engedhető meg.

[ Szerkesztve ]

(#17712) ubyegon2


ubyegon2
nagyúr

Elméletileg Pest elég jól lefedett, elképzelhető mondjuk a belvárosban, hogy 3 adó között egy adott háztömbnél, abszolút semmilyen vétel nincs? Tegnap több esetben is ellenőriztem, totál szürke volt a térerő ikon a másik (Telekom)mellett. Aki tudja olvasni ezt a cellmappert, megnézné, hogy a 1061 Székely Mihály u. 3. kieshet-e ennyire, azt látom, hogy csak egy adó pásztázza meg halványan.....

Ja igen, előtte/utána egy nappal tökéletes volt a vétel Stadionok-TEK vonalon, APN beírással kezdtem, igen.

Beírtam a weboldal Észrevételekhez, de annyira okosan lehet meghatározni az időpontot. :U Beírom, hogy óra/perc, de szerintem a hiba jellege miatt jobb lenne tól-ig lehetőség az idő beírásánál. Na mindegy, ez kicsit azt jelzi, hogy hú de érdekli őket, ki mit tapasztalt.

[ Szerkesztve ]

(#17713) viktorhu válasza Intruder2k5 (#17711) üzenetére


viktorhu
veterán

Ebben egyetértek, de ez meg ilyen tipikus ügyfélszolgálati hozzá nem értő hárítás. Ilyenkor nem tehetünk mást, mint hogy mi mondjuk ki, hogy reklamációt szeretnénk indítani, és akkor majd hozzáértő fogja megvizsgálni, hogy mi történt. (Igen, nem így kellene mennie, és de igen, így megy.)

(#17714) DonMaster válasza Intruder2k5 (#17711) üzenetére


DonMaster
addikt

jogos, de a digi nem véletlenül csinált a digi mobil-hoz külön panasz bejelentőt, ott kell megtenni és akkor kilesz vizsgálva, nem telefonban .

kicsit fapados a Digi etéren. mert ugye rendelésnél a személyes a leggyorsabb és célra vezető a netes és telefonossal szemben. ellenben digi mobile hibával viszont a netes bejelentés a célra vezetöbb és gyorsabb és biztosabb. kiérti ezt.

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#17715) Intruder2k5 válasza DonMaster (#17714) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Milyen külön panaszbejelentőt? Nem tudom, mert nincs DIGI mobilom, ennyire nem követem a történéseket, de a szavaidból úgy veszem ki, hogy egy külön, erre szolgáló e-mail címről lehet szó.

szerk. Közben megvan a webes űrlap.
De ettől el kell fogadják a telefonon tett panaszt is, az is a szolgáltató hivatalos ügyfélszolgálata, és ha valaki nem netezik, akkor az nem tudja az űrlapot kitölteni.

[ Szerkesztve ]

(#17716) DonMaster válasza Intruder2k5 (#17715) üzenetére


DonMaster
addikt

[link] de gondolom ez az összefoglalóban is benne van, itt kell írni bárminemű digi mobil hibával kapcsolatban, legyen az hálózat vagy számlázás is.

Persze elkel, de mobilon csak az level 1- találja be aki lepattinthat, még emailben eljuthat a level 2 level3-nak is aki tudja a megoldást, és meg is csinálja. nem csak lepattint.

a nem netezik és a digi mobile azért nah. az hagyján hogy neten könnyebb befizetni és kell a digi online hoz, de hogy érted korlátlan nett havi 0ft-ért ahol van térerő , és a valaki nem netezik azért ez szerintem összeférhetetlenség, föleg digi teszt üzemben , mikor a tesztelésre irsz alá, hogy teszteled ha nem netezel szóval nah, a legnagyobb erősséget nem használod, nincs benne logika,

ettöl függetlenül, jogos a felvetésed, de nem logikus.

emellet, mikor a sim-et átveszed elmondják, hol kell panaszt bejelenteni.

[ Szerkesztve ]

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#17717) pucsido


pucsido
csendes tag

Köszönöm a választ. Lenne még egy kérdésem ezzel a szuperszonikus digivel kapcsolatban. Hív valaki és kinyomom, nem fogadott hivasrol kapok sms-t. Ezt ki lehet kapcsolni vagy jelenteni kell vagy mit kell ezzel csinálni hogy ne kapjak smst ha kinyomom az illetőt?!

(#17718) DonMaster válasza pucsido (#17717) üzenetére


DonMaster
addikt

szerintem ilyen opcio még nincs, teszt időben, ezt most megszokni, max ted fekete listára az sms-t valami app-al.

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#17719) #71835392 válasza werby (#17694) üzenetére


#71835392
törölt tag

ők nem tehetnek semmit, mert nekik így számlázta ki a Magyar Telekom

Meg a maci fa@át!
NMHH-nál és NAV-nál teszel bejelentést, mindent részletesen leírsz, hibás számlát csatolod. Utána majd lejönnek a leszarom üzemmódról, ha kapnak egy büntetést, meg az a cég is aki a számlázási rendszert auditálta nekik!

[ Szerkesztve ]

(#17720) #71835392 válasza wwenigma (#17698) üzenetére


#71835392
törölt tag

DIGI mobilról NEM HÍVHATÓ emeltdíjas telefonszám!
És emeltdíjas telefonszám amúgy sem 96-os körzetszámú.

(#17721) Gyurka6 válasza #71835392 (#17719) üzenetére


Gyurka6
őstag

Le kéne már szállni az nmhh-ról, megreklamálják a hibás számlát és rendben lesz. Pár száz ft-os tétel, ki lehet várni a végét, esetleg nem befizetni. Nyugi legyen, teszt időszak, vissza lehet a kártyát adni stb..

Gyurka

(#17722) somnia válasza Gyurka6 (#17721) üzenetére


somnia
őstag

...nem kívánsz te sokat egy ellenféltől?...

(#17723) Gyurka6 válasza somnia (#17722) üzenetére


Gyurka6
őstag

Úgy érzem nem a digi az a szolgáltató aki érdemtelenül húzza ki a pénzt a zsebből(bár az utóbbi emelésért 2e v.mennyiről-ről 3e-valamire nem tapsikoltam).

Gyurka

(#17724) #23310336 válasza Gyurka6 (#17721) üzenetére


#23310336
törölt tag

teszt időszak, vissza lehet a kártyát adni stb..
Meg szocializmus és én vagyok értük, ugye?

Én pedig pont most megyek az NMHHhoz, mert nekem egy írásbeli számlareklamációmat utasították el, kb hasonló indokkal. És esetemben is pont ilyen volt, hogy egy 96-os körzetbeli vezetékes Telekomos számot számláztak ki 362Ft-os percdíjjal. Természetesen azt már nem tudják megmondani, hogy mi alapján, mert az ÁSZF-ük díjszabásában nincs 362Ft-os hívásirány.
Arról nem is beszélve, hogy a Digis (Telekomtól hordozott) vezetékes számokat is kiszámláztak Telekomosként és ezt sem hajlandók jóváírni.

Láthatóan ez a drágajó digike nemcsak az ügyfelek fejére szarik magasról, de a tövényekre is.

(#17725) sfdrakex válasza #23310336 (#17724) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nem a digi szarik az ügyfelekre, csak pár gyökér dolgozója.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#17726) torma99


torma99
aktív tag

Először próbáltam ki a panaszbejelentő űrlapot. Elég fukar. Nincs lehetőség a probléma pontos leírására.
Kérdés, hogy remélem azért talán, ha mázlim van felhívnak.

A helyzet az, hogy a zalaegerszegi tűzoltólaktanya tornyán lévő cellában van kapcsolat, de nincs se le, se feltöltés érdemben, max 0.01 letöltsét lehet kicsikarni a netből. Hívás kicsöng, de ha felveszi a hívott fél dobja el a hálót, max 2-3 percig megy utána szakadozik és kinyiffan a vonal. Más cellákban, mint a Csipke Házon lévő, vagy Kertvárosi tornyok oké.

[ Szerkesztve ]

(#17727) Gyurka6 válasza #23310336 (#17724) üzenetére


Gyurka6
őstag

Amennyiben elutasították a szerinted jogos reklamációt nyilván mehetsz panaszt tenni. (A számlát befizetted?)

Gyurka

(#17728) wwenigma válasza #71835392 (#17719) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Már megint a DIGI-nek akarsz alafuteni mindenféleképpen? Mégis mit artott neked hogy allandoan ellene uszitasz a fórumon?!

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#17729) kano


kano
nagyúr

Azért egy szolgáltató tudjon már kiállítani normális és hibátlan számlát! Ha nem tud az hatóságra tartozik.
Ha nincs normális számlázó szoftverük, akkor nem szolgáltathat.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#17730) sunpower válasza wwenigma (#17728) üzenetére


sunpower
tag

Hagyd. Akkor örül ha be tud hányni valamit. Egyből hatóság, akasszuk fel, irtsuk ki....
Az hogy valamit el lehet rendezni kultúráltan is (akár a hatóságot is bevonva) az eddig egyszer nem jutott eszébe. Mindig csak a fröcsögés.

(#17731) DonMaster válasza kano (#17729) üzenetére


DonMaster
addikt

Igen de elsöre lehet panaszolni az max 30nap ha az lejart es nem adtak igazat akkor lehet menni hatosaghoz. Akar szemelyesen uszfn irasos panaszt tenni valasz max ideje 30nap. Nem elsore hatosaghoz menni.

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#17732) mover válasza werby (#17694) üzenetére


mover
tag

Sajna az ügyfélszolgálatos hülye és kútfőből mond dolgokat ahelyett, hogy megkérdezne egy értelmes kollégáját.
A telekommunikációs szolgáltatók között összekapcsolódási szerződések alapján megy a hívás, előre egyeztetett(és egyébként törvényileg maximalizált) percdíjakat használva. Jelen esetben az a bizonyos hívás sem került többe, hanem a számlázó rendszerben van valami bug, ami miatt többet számlázott ki. Egyébként tuti, hogy a DIGI számlázó rendszerének halovány lila dunsztja sincs arról, hogy mennyibe került egy hívás a DIGI-nek, hanem a benne lévő adatok és a prefix alapján hozzárendelt percdíj alapján számol és kész. Nem is működhetne másképp, hiszen az ÁSZF rögzíti, hogy mennyit fog egy hívásért a DIGI számlázni, függetlenül attól, hogy ő mennyiért veszi. Ami bonyolítja a történetet, hogy a számhordozás miatt a számlázó rendszerekbe napi szinten le kell húzni, hogy egy adott szám az adott napon melyik szolgáltatónál volt, hiszen egy 20/30/70-es szám is lehet DIGI, ahogy egy 50-es szám is lehet már bárhol máshol.
Szerintem ilyen néhány száz forintos ügyön nem kell ennyit lovagolni. Meg kell reklamálni, ha egy idő után nem történik valami, akkor rákérdezni immáron NMHH kulcsszóval feldúsítva a kérdést, és utána meg is tenni a bejelentést. De ha az esetszám nem indokolja, akkor az NMHH sem rögtön húzza rá a vizes lepedőt a cégre, hanem hivatalból felszólítja a rendezésre.

[ Szerkesztve ]

(#17733) trec12 válasza werby (#17694) üzenetére


trec12
addikt

Azt hiszem rosszul következtetsz. Nekem is kiszámlázták Digi Mobilról -> Digi vezetékesre indított hívásomat Magyar Talekomosnak. Ez egy hordozott szám volt anno Matávos volt majd ViDaNet (Telekom) és jópár éve már Digis. Számlapanasz de 30 nap után semmi válasz. A 30 nap letelte után rákérdeztem, türelmet kértek ismét jelezte az ügyfélszolgálatos a számla csoportnak. Lassan vonják a számlát a mai napig semmi reakció a reklamációra.

Na nekem itt kezdődik leszarom kategória a szolgáltató részéről bármilyen összegről is van szó. Ha olcsók és jók a Digi szolgáltatásai vagy nem, ha el vannak havazva vagy ha nem, ha tesztezüm van vagy ha nem, innentől nem érdekel.

[ Szerkesztve ]

(#17734) trec12 válasza Gyurka6 (#17721) üzenetére


trec12
addikt

Persze talán ha hetente hívogatod őket....de ez nem így működik.

[ Szerkesztve ]

(#17735) zoli62


zoli62
addikt

Kétlépcsős hitelesítésnél SMS-t küld az Apple. A Digi Magyarország még nincs fent a támogatott szolgáltatók listáján, az RCS Románia viszont igen. Ez mikor lesz megoldva? Valószínüleg a Microsoftnál is ugyanez a helyzet.

(#17736) st3v3np3t3r válasza zoli62 (#17735) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Szia. Valószínű,hogy amíg teszt időszak van,addig nem fog felkerülni. A tesztidőszak ez évig tart. Legalábbis eddig még úgy van.

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#17737) FlasH-BacK válasza torma99 (#17726) üzenetére


FlasH-BacK
senior tag

Milyen jelszint mellett? Jel-zaj viszony (SINR) milyen? Egyébként ha jól emlékszem, a tűztorony fel volt állványozva felújítás miatt, amit ha az antennák elé tettek, akkor az eléggé megöli arra az időre a jeleket.

(#17738) anadroid válasza FlasH-BacK (#17737) üzenetére


anadroid
senior tag

SINR: helyesen S/N R (Signal Noise Ratio)

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#17739) torma99 válasza FlasH-BacK (#17737) üzenetére


torma99
aktív tag

A külső felújítása kész a toronynak. Maga a digis eszköz a torony tetején a korlátra van rögzítve, igazából két eszköz. Mindkettőre effektív fizikai rálátásom van. Régen, amikor állványozták a tornyot, még nem volt az a cella, csak itt jelezte a Cellmapper az üsz-nél.

Signal power -82 dbm
Signal quality -6-8 dbm
LTE quality indicator 12-15

Ugyanitt a tökéletesen működő telekom cella -96, -4. Ez a régi szolgáltató ház tetején van. Takarásban, kb. kétszer nagyobb távolságra a digihez képest.

(#17740) herdsman12 válasza zoli62 (#17735) üzenetére


herdsman12
őstag

A kétlépcsős ellenőrzés már régi rendszer, újabb rendszereken a kétlépéses hitelesítés a divat, az meg tökéletesen működik a Digi kártyával.
Ha bizonytalan, akkor itt tudod ellenőrizni a Biztonság résznél, hogy mi az aktuális.

(#17741) thomas77


thomas77
senior tag

Épp Floridában vagyok (menekülünk a hurikán elöl)...
A Digi kártyámon nincs térerő. Persze ezt tudtuk, hiszen itt nem tud roamingolni.
A VoWifi hibátlanul megy, ha találok stabil wifit, viszont az amerikat t-mobile-os kártyámmal nem tudok Digi mobil számot hívni. Olyat se ami itt van és otthonit se.

(#17742) st3v3np3t3r válasza thomas77 (#17741) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

olvastam,hogy egy T4-es tart Florida fele,majd számolj be mi maradt épen :DDD

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#17743) #51322624


#51322624
törölt tag

Saját véleményem szerint ez a "teszt " időszak bőven belenyúlik a jövő évbe is, ilyen lefedettséggel nem lehet élesbe indítani. Lehetséges hogy a indulás is azért nyúlt el eddig mert tudták hogy ezzel a frekivel nem mennek semmire ami most van. Így a pályázat előtt elindították hogy ők is korrigálják a hibákat teszteljék a rendszert, startra kész legyen mire élesbe megy a történet.

(#17744) Márton válasza #51322624 (#17743) üzenetére


Márton
nagyúr

nem baj, azért én nagyon hálás vagyok, hogy az autópályák mentén és nagyvárosokban végig online vagyok ( Waze, stb), és nem fogy az 500megás telenor keretem :DD

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#17745) fil válasza #51322624 (#17743) üzenetére


fil
őstag

Én úgy tudom ,hogy a koncesszió elnyerésekor volt valami határidő amíg el kell indítani a szolgáltatást. Lehet ez volt az ok.

(#17746) ArGab


ArGab
őstag

Kettes metrón megjelent a Digi 4G, legalábbis Blahától az Örs felé végig.

(#17747) Peter.70 válasza ArGab (#17746) üzenetére


Peter.70
őstag

:C

(#17748) DonMaster válasza #51322624 (#17743) üzenetére


DonMaster
addikt

Azert indult ideje koran mert maskep bukta volna a jelenlegi frekit

LG V30-> Iphone 12 Pro Max

(#17749) hbala válasza radio100jozs (#9362) üzenetére


hbala
aktív tag

Nem tudja valaki, hogy ilyen egyedi/különleges/szép számot/nagyon szép számot hogyan lehet igényelni?

(#17750) sfdrakex válasza hbala (#17749) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Bemész ügyfélszolgálatra, és kérsz. Ha szerencséd van adnak.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  DIGI Mobil (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.