Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
válasz
sajog159 #79562 üzenetére
Hát igen, ez így most nehéz dió, mert ugye nem mértél router módban, illetve akkor még a rosszabb minőségű kábel volt bekötve. Ha most akarnál mérni, akkor előbb megint át kellene állíttatni az ügyfélszolgálattal, majd utána újra vissza. És még ha végig is csinálod, akkor sem biztos, hogy jutsz valamire, lévén a napokban sok volt a terhelési eredetű lassulási probléma a DIGI-nél, szóval még ez is lehet az ok. Szerintem várj vele néhány napot, és addig mérj többször is, lehet jó lesz az. Ma este pl. nekem is csak 500 körül ment.
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest