Új hozzászólás Aktív témák

  • haxxika

    senior tag

    Mostanában 3x hívtam a Dell-t különböző okok miatt, de mindig meg tudták oldani a problémám. Elsőre volt egy monitor aminél a panel világosabban világított, mint kellene. Nem volt meg az order number a dobozon, fotóztam mindent, garjegyet leadtam, szó nélkül jött másnap az új monitor hollandiából. Másodjára ugyanez a történet volt, de kikaptam egy faszit a telefon túlsó végén aki belekötött a kollégája munkájába, hogy hát ezt hogy lehet, meg mit képzel. Végül vele is elintéztem, de aztán újra kikaptam őt egy NBD problémánál. Pénteken jelentettem be, hétfőn ki is jött a c szervizes srác és megcsinálta a gépet, aztán fél órán belül telefonált hogy elégedettek voltunk e. Tehát mint ahogy az előbb is mondtam, elmondhatod, hogy nem voltál elégedett velük, és följebb eszkalálódik a probléma. Azután úgy bánnak majd veled mint a kis angyallal. Próbát megért, mert az igazadért hajthatsz, rosszabb már nem lehet.

Új hozzászólás Aktív témák