Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Megújult a Linkin Park
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024 őszi fórum peca
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 08. 02.): [link]
(ÚJ: magasabb váltási limitek, hétvégi díj megszüntetése havi díjas csomagokban)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz gzbotii #3063 üzenetére
Saját tapasztalatból, sajnos. Hasonló esetben a support segítsége kellett. A kártya könyveletlen postai küldeményként jön, ahogy más kártyák is, nincs garancia arra, hogy biztosan a címzett saját kezébe kerül. Valamiféle használói verifikációt értelemszerűen elvár minden "bank", legalább a PIN használatot, hiszen a postai küldemény akár illetéktelen kézbe is kerülhet. Ha a verifikáció elmarad és a kártyát használni próbálják, mi több, PIN nélkül, érintéssel, a "banki" tiltás a használó és a "bank" érdekét egyaránt szolgálja.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Eredeti játékok OFF topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Wooting 80HE teszt
- ASUS routerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen