Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- CaNNa3IS: Kis előkarácsonyi muzsika csak nektek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Ennél jobb Windows 7 Aero Skin nem igen van Windows 11-re (WindowBlinds 11)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Student
senior tag
Hello!
Az a gondom, hogy nagyon gyengék a "AI"k még Legend szinten is könnyen verem őket, 3-4másodpercenként...Erre valami patch vagy valami megoldás nincs ?
-
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74
#3497
üzenetére
No most én is kipróbáltam ezt a benzin dolgot élesben. Verseny: coop polonic-al, SPA, 20 %, assists off, váltó:kézi, szimuláció (gumi-benzin) : on, legend AI. A kijelző folyamatosan kint volt, és az 1. pillanattól kezdve optimalt írt. Nem változtattam semmit a keveréken menet közben, és figyelve a váltásokra,mindig próbáltam a zöldben váltani, így amikor lehetett, padlógáz volt végig. Az utolsó körben a végén a sikán előtt lehörgött. Bevettem a sikánt, és a KERS miatt tudtam elmenni a célvonalig. Vélemény, srácok?

-
hermanyi
addikt
Németeknek nem engedélyezném az autós játékok forgalmazását sőt a a birtoklást egyenesen halálbüntetéssel sújtanám

-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07
#3488
üzenetére
Rolly, az a minimum, ha jön az asszony, akkor feláll(sz)

-
drevin_71
tag
talán a jövő héten lesz valami fejlemény patch ügyben
-
Feribacsi555
senior tag
Sikerült majdnem agyvérzést kapni.
Gondoltam gyakorlok egy kicsit és menni fog a vezetés

El nem hiszem, hogy medium tractationon minden 3. kanyarba megy kifelé a kocsi és nem bírom megfogni.

Amúgy nincs vmi kormány setup úgy általánosságba a quick matchekre, ami mindenhová jó


Az lehet hogy a kormány setup miatt forgok meg állandóan??
-
Motion_Blur
félisten
Kipróbáltam India TT-t 6-6-os rugókkal és kereken 4mp-et buktam vele

S1-ben csak 4 tized, aztán ahogy beérünk a kanyargós részre, szem elől veszítem a ghost car-t... és a végére épphogy bekerültem 19 alá.
Sokkal élvezetesebb így menni, mert nagyon túlkormányzott az autó, végre küzdeni kell vele. Kár ezért a bug-ért

-
-
hermanyi
addikt
Valószínűsíthető leszek én is

-
fess
őstag
válasz
Feribacsi555
#3490
üzenetére
ha raktál fel progit,akkor logitech profiler néven keresd,a force feedback-et a játékon belül is tudod állítani
én is leszek este
-
Feribacsi555
senior tag
válasz
Motion_Blur
#3489
üzenetére
Megcsináltam, nem világít :'(
Igazság szerint örülnék ha egyik sem világítani az arcomba. Amúgy nincs ehhez vmi driver, amivel be lehet állítani hogy mennyire tartson ellen a kormány meg ilyenek? Logitech oldaláról töltöttem és telepítettem egy drivert, de nem találom sehol, hogy hova rakhatta és a progik között sincs :S:S -
Motion_Blur
félisten
válasz
Feribacsi555
#3487
üzenetére
Játék közben húzd kis dugd be újra az USB kábelt.
-
Feribacsi555
senior tag
válasz
Motion_Blur
#3485
üzenetére
Nekem folyamatosan 1 világít. És marha erősen tart ellen a kormány. Ez normális?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Feribacsi555
#3484
üzenetére
Az egyik akkor világít ha be van üzemelve a kormány, a másik akkor villan ki ha elindítasz egy játékot ami használja.
-
Feribacsi555
senior tag
Na gyerekek. Eljött ez a nap is. Végre kaptam egy kormányt tesztelésre. Kiváncsi voltam.
Hát én tractation nélkül uolyan béne voltam mint billel. El sem bírtam indulni.
Amúgy momo kormány van nálam tesztre. MOMO tulajok!!
2 led van a kormányon. Miért csak az egyik világít? PLS aki tudja írja meg

-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07
#3482
üzenetére
Hat igen. Raadasul Motion Spa-ban vegzett tesztje igazolt engem eloszor.
Este lesz valaki? -
karilla88
tag
sziasztok
Steady.
Csináltam egy benzin kísérletet én is, mert kíváncsi voltam már rá . (na meg próbálgattam a manuális váltót
)
Melbourne 20% segítségek: TC egyszer manuális váltó egyszer automata végig mix2.
Manuális váltóval az utolsó kör felénél elfogyott a benzin, szóval kellett volna egy kört mix1-en csinálni, hogy kitartson.
Automata váltóval +2 kör benzin maradt benne tehát 2kört mehettem volna mix3-al.
Nekem ennyi különbség jött ki ami nem kevés tényleg.
Még annyi hogy manuális váltóval szerintem rengeteget volt a ledsor a lilában (kékben kinek hogy tetszik) de ez lehet hogy az én hibám, de én nem tudom olyan gyorsan dobálni felfelé a fokozatokat (4-ig), mint az automata, viszont a féktávokat rövidebbre tudtam venni mint automata váltóval, viszont manuálisan alacsonyabb sebességi fokozatokban vettem a kanyarokat mint automatával. De én nem vagyok mérvadó mert mint mondottam csak próbálgatom a manuális váltást.
na ennyi
üdv Kari -
polonic
félisten
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur
#3447
üzenetére
(#3447) Motion_Blur:"nem kell levenni Steady setupját, de azért közzéteszem hátha bejön valakinek "
Én azért feltettem ezt is, ha nem bánod, hogy lehessen válogatni...

-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3475
üzenetére
Nem, nem lesz meg jövő héten.
Arról lesz info jövő héten, hogy mit tartalmaz a patch. -
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07
#3475
üzenetére
Két dologtól tartok. Mivel ez lesz az utolsó peccs (nyilván le fogják sz@rni a továbbiakban a játékot), ezért ez után sem lesz tökéletes.
-
polonic
félisten
Info a második patch-ről:
"Patch Update - The 2nd all formats patch for the game is now roughly halfway through being tested, this means that we should be in a position middle of next week to give you another update regarding what specific fixes it will contain.
Our thanks go out to all of you who have given us constructive feedback about the game, this has proven invaluable during the patching process to date and your patience whilst we work on the patch is greatly appreciated."
-
balazsbük
tag
Sziasztok! Ti előfizettetek az xbox live szolgáltatásra hogy lehessen online játszani? Az nélkül nem is tudtok együtt játszani?
-
Steady74
addikt
-
MC HOBO
aktív tag
Bocsi, hogy az este mégsem voltam, de sajnos megint szopatott a LIVE, aztán a GAME, úgyhogy annak is örültem, ha egy TT-re be tudtam nevezni...

-
Steady74
addikt
válasz
hermanyi
#3464
üzenetére
Nekem ringen a korlat vetett veget a versenyemnek az elso korben a celegyenesre fordulva. Lori melle akartam betenni a szekeret mert kicsit lecsuszott az ivrol es ugy gondoltam beferek. Kicsit aztan korrigalt, pont annyira h nem fertem mar el, a jobb kerekkel eltalaltam a korlatot, es ossze is tortem.
-
hermanyi
addikt
válasz
Steady74
#3463
üzenetére
Pöcs játék kidobott a Hungaroring-röl pedig elég jól álltam ,lehet a nettem a ludas de pénteken jönnek és hozzák az új optikait

Lehet kicsit gyári görbe mert nekem a 2010 el néma csendben volt ezzel ciripel csak és ezért szeretnék lemezképet csinálni ,amit eddig csináltam cseszte elfogadni írta helyezzem be a gyári lemezt
-
polonic
félisten
válasz
balazsbük
#3461
üzenetére
Nem vagy az, senki se mondta.
Csak személy szerint nekem nem volt kedvem olyan kérdésre válaszolni, ami már többször felmerült a topikban és született is rá válasz.Van live profilod? Ha nincs, akkor hozz létre egyet az xbox.com-on. Aztán azzal, amikor kéri az elején, bejelentkezel a live-ba, utána kérni fogja a kódot és ennyi. Innentől automatikusan ment a játék.
-
balazsbük
tag
hahó nekem miért nem válaszoltok? Szerintem nem vagyok bunkó

-
hermanyi
addikt
válasz
Steady74
#3457
üzenetére
Nem is te lettél volna ha korea nem 2X szerepelegy felsorolásban a kedvelem pályák között

Más téma :
Szeretném halkítani az esti játékot sajna DVD olvasom elég hangos
A kérdésem az lenne ,hogy szeretnék lemezképfájlt csinálni eredeti lemezemről .hogy ne zúgjon feleslegesen a meghajtó .
Szóval Alcohol 120 a progi de milyen formátumban csináljam a képet
SafeDisc .SecuRom.Star Force vagy miben
NoDVD cracket nem szeretném
-
hermanyi
addikt
válasz
Steady74
#3453
üzenetére
Én is esedékes lehetek ha bevesztek

Ami az üzemanyagot illeti , én nem szoktam váltogatni le fel amin alapon van azzal megyek ,igaz nem is szoktam csontra kihúzatni a Williamst kivéve ha DRS zóna van és jó esetben még KERS is marad

A lényeg ,hogy vannak olyan pályák ahol simán elég az üzemanyag és vannak olyanok ahol az utolsó körben már dadog az autó .
És kézi váltóval megyek és minden asist of -
Steady74
addikt
Este lesz valaki egy benzin szimulációt lehetőleg nélkülöző gurulásra?

-
balazsbük
tag
Sziasztok! nekem is van F1 2011 játékom. Media Markt-ból való. Egy Microsoft XBOX 360-as kontrollerrel játszom laptopon.
A kérdésem az lenne,hogyan tudom elmenteni a carrier módot vagy egyáltalán mit lehet elmenteni a mentésbe? Már próbálkoztam a mentéssel de valami a windows live ID körül nem stimmelt.Csinálok egy új mentés fiókot ha az könnyebb.A magyarosítást hivatalosan ti honnan szeditek le és most hány százalékon áll jelenleg? Az F1 game.hu oldalra meg nem tudok regisztrálni semmilyen úton-módon
Állítólag ott is vannak hasznos infók.
Itt visszaolvastam hátha találok infót de Ti már olyanról beszélgettek amit jó ha én hónapok múlva elérek. Valaki írjon kérem
Köszi! Mindenkinek jó versenyzést kívánok 
-
Steady74
addikt
válasz
ftomi74
#3450
üzenetére
Kicsit abszurdnak tűnik, de lehet, hogy igazad van: a mozgó tömeg miatt spórolnának

Eddig majdnem mindig olyan versenyeket futottam, ahol vagy üldöztek, vagy én üldöztem valakit, aki ráadásul, ha segítséggel megy, hát ha leteszem lean-re a keveréket, tuti utolérnek, vagy én maradok le.
Ennek a feltankolásnak mindjárt utána nézek.
-
ftomi74
tag
Én úgy tudom alultankolják az autókat az F1-es versenyekre, és a versenyzőnek kell összespórolni a naftát, hogy kitartson.
50%-os versenyeket szoktam menni és kb 3 kört bír mix3-on ha az összes többi mix2-n csinálom, de forgalom és gumikopás miatt mix1-en is van 1-2 köröm általában és akkor az a 3 kör 4-5 is lehet.
Szerintem nem rossz ez a része a játéknak, viszont 20%-on ugyanúgy mint a gumiszim ez is elsikkad kicsit. -
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur
#3447
üzenetére
brutál kör nagyon! szép volt!!
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur
#3447
üzenetére
Számomra megtiszteltetés!

-
Motion_Blur
félisten
válasz
MC HOBO
#3446
üzenetére

Megnéztem Spa-t is, nekem itt is a nagyobb leszorító erőt hozó csomag jön be, nem kell levenni Steady setupját, de azért közzéteszem hátha bejön valakinek (apró módosítással GP-re is f*sza szerintem):
Wings:7-10
Brakes: 47-53 High-Large
Anti roll: 1-11
Ride height: 1-1
Springs: 11-11
Gears: 1:144 2:173 3:203 4:232 5:264 6:303 7:340
Camber: -3.5 -1.5
Toe: 0.10 0.29Onboard: Spa Francorchamps TT 1:35.407
Köszi a munkádat HOBO

-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Motion_Blur
#3398
üzenetére
F1 2011 TT SETUP frissítve!

-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3439
üzenetére
Nyilván ha ki van kapcsolva a szimuláció, akkor semmi benzin nem fogy. Ki sem fog fogyni soha.
Így a kezelhetőségre sincs hatással. Bár nem tudom, hogy ez 20 %-os versenynél mit számít, érezhető-e. Hosszabb versenyeken biztosan.Hsz-t tudod szerkeszteni 5 percen belül.

-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07
#3440
üzenetére
Hát ha a shining your funnyman-t és a push a brown bear-t lefordítod szó szerint kiderül a turpisság

Amúgy két lángelme, Pepi és jómagam eszmefuttatása arról mi is lehet a háttérben
. Az egész egy mondatból indult ki: mix five fernando, mix five. Na innen hoztuk össze Pepivel skype-on ezt az elképzelt beszélgetést.Pepi


nagy vagy

-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Steady74
#3434
üzenetére
Na ilyen csapatutasításra gondoltam nemrég csak nem ilyen sarkosra. Érdekes nem? Nekik van 6 vagy nem tudom mennyi mix gomb, nekünk meg 3.

Talán én is jobban tudnék válogatni.A másik még ami eszembe jutott. Mentem nem régen két versenyt online fuel off-ban. Na itt standardon van a mixture és nem is engedi átrakni persze. Érdekes, hogy mindegy hogy váltok mennyire taposom, a végére marad legalább 3 kör plusz üzemanyag. Ez meg mi akkor?

-
Steady74
addikt
válasz
Steady74
#3434
üzenetére
és a második része a beszélgetésnek:
Massa: Hey, Dom, the bear has landed, repeat the bear has landed. What's next?
Dom: Already finished shining your funnyman?
Massa: I'm still working on it, but this overall.. very tight
Dom: Fernando, Massa reported the bear has landed, push push
Dom: Massa, c'mon kid you can do this!
Massa: Yes, yes, yessss I'm finished!!!! I'm tired...and unfortunetally I'm very deconcentrated, cause of our many secret missions.
Dom: Nice teamworkk guys, nice
Massa: Dom! Do you have any icecube in pit? My little d*ck is overheated -
fess
őstag
válasz
Motion_Blur
#3431
üzenetére
Spa-ban nekem se bírja végig,ha az utolsó körben a célegyenes előtt nem csak gurulni akarok kicsit vissza kell venni mix1-re
-
polonic
félisten
-
Steady74
addikt
Szeretnék megosztani Veleteket egy titkos rádióbeszélgetést, amit az imént fogtam el:
Domenicali: mix five fernando, mix five
Dom: Felipe, Fernando is faster then you, Fernando is faster then you. Copy if you understood this message
Massa: sorry, i can't hear you, radio has over
Dom: Felipe, Mix 2, Fernando, mix 6
Dom: Felipe, your kers is overheated, don't use
Dom: Felipe, go and drink a coffe in lap 43 and after it piss and push a brown bear in the toilett
and you can shine your snake, before finish. Do you copy?
Massa: Yes I'd love it
Fernando: this is a team-order, isn't it? -
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur
#3431
üzenetére
Spaban én is csak 1 kört tudok richen menni 20%-on, és még így is előfordul, hogy az utsó sikán után dadog a gép.
-
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur
#3431
üzenetére
Respect a tesztért, köszönöm szépen

-
-
DigitXT
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3419
üzenetére
Biztos kevesebbet fogyaszt úgy, ha már leforgott, mert
nem kell már gyorsítani, amihez több benzin kell.
Álljon meg a fáklyásmenet: ez az üzemanyag-fogyasztás
dolog a motorba bejutó benzin mennyiségét jelentené..
Avagy a tankból kikerült, aztán, hogy mi történik vele...*Tiltáson (szerintem) nem úgy marad meg a motor, hogy
"adaptívan elveszi a gázt": ha jól tudom a gyújtást veszi
el: magyarán a benzin bejut, csak éppen nem ég el...
Persze nyilván csak "ütemeket" hagy ki, hogy a fordulat
ne csökkenhessen jelentősen 18K-ról, de ne is lépje túl.Szerintem a tiltáson padlógázzal forgatott motor semmivel
nem fogyaszt kevesebbet a gyorsítás utolsó fázisánál...
Már csak azért sem, mert 300 fölötti tempónál brutálnagy
a légellenállás, tehát ott már bőven nem a 640 kg-os autó
gyorsítása nagy kaland, hanem a légellenállás legyőzése.
Tehát már ahhoz is sok üzemanyag (és teljesítmény) kell,
hogy egyáltalán tartsa az autó a sebességét. C'est la vie.*Ui: motorféküzemre visszatérve még, ha jól emlékszem a
fújt diffúzoroknál merült fel, hogy még akkor is felhasznált
(extra) üzemanyagot az autó, amikor a pilóta épp fékezett.
De persze általánosságban itt igazad van, ha "elveszed" a
gázt, akkor elvileg nem kellene, hogy fogyasszon az autó. -
Steady74
addikt
válasz
polonic
#3428
üzenetére
Később olvastam amit írtál, ezért írtam az új hsz-t.
Néhány példa ahonnan meríthettek volna, a program fejlesztői mert ilyen az autóverseny:
Button, aki kíméli a technikát
Mindkét versenyző időmérő kört ment, de a lényeg látszik. Kigyorsítási szakaszon 16-18 ezer között van a fordulatszám. Nincs ez másképp versenyen sem, ha valaki mögött autóznak és meg akarják előzni. Most nem találtam hirtelen ilyen videót.
Én általában azért indulok el egy versenyen, mert nyerni szeretnék. Ehhez előzni kell, amihez gyorsabbnak kell lenned az előtted lévőknél.Ha ez nem valósítható meg alapbeállítással (Standard), akkor szerintem rossz a szimuláció megvalósítása. Nem arról beszélek, hogy egy métert is rich-en tegyek meg, hanem arról, hogy végig standardon, a technika adta lehetőségeket kihasználva. De pont ez gátolja a szimuláció, nem tudom az autó teljesítményét kiaknázni, csak 80-85%-ban, ami ebben a kategóriában vicc.
-
polonic
félisten
válasz
Steady74
#3426
üzenetére
Elolvastad, azt, amivel kiegészítettem a hsz-t? Mert az később ment oda.
Vonatkoztassunk el kézzel váltásoknál a fokozatoknál. Ez lenne a lényeg.
A benzinszimuláció jól van megcsinálva, szerintem.
Attól függ kézi váltóval a benzin fogyása, hogy mennyire nyomod.Nyilván a valóságban sem lehet végig nyomni, tiltásig pörgetve a motort, egy 300 km-es versenyt. Volt is rá példa ebben az évben, hogy valakinek le kellett lassítania.
A te stílusod olyan, hogy végig nyomod, ami a csövön kifér, az egész verseny alatt. Ehhez nem elég a benzinmennyiség. Ezzel nincs semmi baj. Mindenki úgy játszik, ahogy akar. De ebből adódóan meg kifogy a benzined. Ebből meg az következik, hogy a hiba inkább az, hogy miért nem lehet változtatni a mennyiségen indulás előtt. Ezt akartam mindezekből kihozni.
Nyilván szar, ha te szopsz a benzinszimulációval a játékban. Ezt megértem.
A patchről annyi hír van, hogy készül.

Utoljára 18-án szerkesztették a patch tread-et. Tán valami olyasmit írtak, hogy az első lépésen vannak túl. Most készül tán a patch maga, meg megy a tesztelés, eddig a hibákat gyűjtötték.
Persze, ha jól emlékszem. -
Steady74
addikt
Lejárt a szerkesztési limit: valóban nagy hiba, hogy nem én tudom megadni, hogy több benzinnel induljak-e, mint a felajánlott, de ezt is írtam már korábban.
Patch-ről van már valami hír?
-
Steady74
addikt
válasz
polonic
#3420
üzenetére
szal talán tényleg lehet spórolni benyát a korai váltásokkal
Ezzel gondolom azt írja, hogy ha alacsonyabb fordulatnál vált felfelé, akkor benzint takarít meg.Tényleg nem értem, amiket írsz, hiszen épp a tegnapi futamról tett beszámolómban írtam le, hogy ha korán váltok, marad benya a végére, sőt még feljebb is tudom állítani 1 kör erejéig biztosan.
DE, és itt jön a de: autósporttól beszélünk, illetve annak egy digitális valóságba átültetett verziójáról. A való életben minden esetben, ha versenyről van szó, felkapaszkodásról, előzésről, akkor a pilóták dúsítják a keveréket.
Én folyamatosan arról beszélek az utóbbi 2 napban, hogy standard módban az én lábam alatt nem elég a benzin mennyisége egy versenyre. Kérdem én: ha verseny van, utol kell érni valakit, meg kell előzni, akkor miért kelljen egy szarul megírt program miatt lassabban közlekednem? Egész más úgy végigfutni egy versenyt, hogy valakiket állandóan üldözöl, körről körre javítanod kell az idődön, és egész más, hogy a 6-8 helyen autózik valaki, se előtte se utána senki, tehát nincs versenyben senkivel. Ezzel gondolom egyet értesz.Én sem várom el és hülyeség is lenne RICH-en végignyomni egy versenyt, de azt gondolom az a minimum, amit elvárhatok, hogy közepes beállításnál egy versenyt bírjon ki úgy az autó, hogy nem fogy ki az utolsó kör felénél.
Ismét leírom: véleményem szerint nem jól van megírva a benzin szimuláció a játékban.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Rolly Dy07
#3414
üzenetére
Itt azért megvan, hogy +10kg üzemanyagot mekkora hátrány minden egyes versenykörben végigcipelni, így többet biztos, hogy nem tesznek be. Szerintem pénteken, vagy szombaton megnézik, hogy mennyi fogy 1 kör alatt, és belekalkulálják az egyéb körülményeket, mint pl. hogy a mezőny sűrűjéből kell feljönni, meg a végére legyen a levezető körre és a mintavételezéshez a szükséges mennyiség. Valószínűleg amikor lecsavarják, az többet takarít meg a üzemanyagból, mint amennyivel ront a köridőn, míg a legnagyobb érték amit csak előzésnél használnak, az jóval többet eszik az extra pár tizedért cserébe. És 1 versenytávon érdemesebb játszani ezzel, mint sokat vinni és azt gazdagon elfogyasztani.
-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3422
üzenetére
Rendben.

Kipróbáltam, de lehetetlen kéziváltóval menni gamepaddel. Azért nem megyek így. Az idétlen gombkiosztás miatt van ez. Ha meg átállítanám, akkor mindent át kéne állítanom, akkor meg a gázt/féket nem tudnám normálisan adagolni.
Egyébként még kiegészítettem Steady-nek szóló hsz-emet. Szerintem ez lehet a helyzet.
-
Rolly Dy07
senior tag
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
polonic
#3417
üzenetére
Sajnálom! Nem a megbántás beszél belőlem! Próbáld ki kézi váltóval és megtudod a benzin bajunkat!
Steadynek igaza van. Élő közvetítésen látszik, hogy mindig a lila, utolsó ledsor felvillanásnál váltanak. Ami azt jeleni, hogy elforgatják a gépet. Amikor meg nagy volt az előny már nem, de ez érthető, mert nekik vigyázni kell a technikára. Mondjuk karrierben én is vigyázok a motorra, mert nem mindegy.
-
makkai
aktív tag
válasz
DigitXT
#3413
üzenetére
Szerintem is semmi értelme nem lenne az állíthatóságnak, ha a mix3-on végig lehetne menni. Ha meg csak "játszogatni" akar az ember, akkor a szimeket ki kell kapcsolni, segítségeket meg be és nyomni, amit csak bír.
Épp az a lényege, hogy ez is egy plussz szimuláció, és be kell tudni osztani azt ami van, mindenkinek a vezetési stílusa és gyorsasága szerint.
Lehet, hogy nem lenne ez a gond, ha nem lenne a 11-11 bug. Ez csak egy tipp.
Én személy szerint jobban szeretem a szimekkel való játékot, sokkal élvezetesebb, ha pl. különböző gumistratégián megy az ember, vagy kevésbé óvja a gumikat, akkor ez igen is hatással van a játék végeredményére. Tegnap is volt olyan futam, hogy az elején leszakadtam, a kemény gumival, majd amikor az előttem lévőnek elkezdett fogyni a gumija szépen felzárkóztam, kerék csere után meg is tudtam előzni, mert Én lágyon voltam, és fel tudtam tenni Mix3-ra az üzemanyagot is.
Én így szoktam meg a játékot, és sajnos amikor olyan futam van, ahol nincs gumi meg üzemagyag szimuláció, akkor sem vagyok gyorsabb egy szemmel sem, mert a vezetési stílusom ugyan az marad, és így rendesen lehagynak. -
polonic
félisten
válasz
Steady74
#3418
üzenetére
Szerintem meg neked nincs, Sted!
Jól van.
Akkor Motion Blur cáfolt meg téged. Így jó?
Egyébként meg gondoljatok bele. Ez a fokozatválasztó nem is a kézzel váltásokhoz van csinálva, szerintem. Ott az befolyásolja a benzinfogyást, hogy meddig pörgetitek a motort, nem az, hogy milyen szintre van állítva.
Inkább autováltohoz. Mert ott, ha állítgatod észre lehet venni, hogy ha minél feljebb állítod a motort, akkor annál tovább pörgeti a motort.
És mivel az autóváltó mindig ugyanakkor, ugyanabban a pillanatban vált, az adott beállítástól függően, így már egyből sejthető, hogy inkább a fordulatszámtól függ a motorfogyás. Tehát attól, hogy te mennyire nyomod neki.Tehát, ez a része jól van megcsinálva.
A gond, amit említetek, inkább abból következhet, hogy ha a saját tempótokban mentek, kipörgetve mindig a motort, akkor kevés az üzemanyag, mert nem lehet mondjuk több benzint állítani az indulásnál.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Motion_Blur
#3415
üzenetére
Biztos kevesebbet fogyaszt úgy, ha már leforgott, mert nem kell már gyorsítani, amihez több benzin kell. Az más kérdés, hogy ezt mennyi ideig és milyen formában viseli el a motor komolyabb károsodás nélkül.

-
Steady74
addikt
válasz
polonic
#3409
üzenetére
Sajnálom Pol, de totál nincs igazad, és qrvára nem cáfoltam meg semmit.
Standard módban végig kell bírnia a beletankolt benzin mennyiségnek egy futamot. Nézzél már meg egy közvetítést, hogy mikor váltanak a pilóták? Természetesen a leszabályozási fordulatszámnál. Versenysportban ez így van rendjén.
Amúgy meg ha ennyire a program által majdnem tökéletesen szimulált benzinfogyasztásról állítod, hogy jó, a motorfékes szakaszokon miért nem számolja, hogy nincs fogyasztása az autónak? Minden féktávon motorfékkel közlekedik az autó, ahol nyilván való, hogy üzemanyag nem ég el... Szóval ha végig standardon van a keverék, most is azt állítom: KI KELL BÍRJA A VERSENYTÁV VÉGÉIG!DigiXT: igen, nem pontosan fogalmaztam, nyilvánvaló, hogy a 18 000 fordulat az a pont, amikor felfelé kell váltani. 6-8 tizeddel mentem lassabb köröket, mint rendes tempóban.
Rolly: köszönöm!
Motion: köszi a post-ot, és is szeretem, ha "üvölt" a motor 18k környékén, hiszen ezért építik ezeket a szerkezeteket. Melyik pályán mentél? Spa pl azért gyanús nekem, mer sok a hegymenet, lehet azért ég el több benya.
Az én véleményem továbbra is az, hogy nem jól modellezték le az üzemanyag fogyást, emiatt nem tudom a saját tempómat autózni, így nem maradéktalan a játék élménye. Azonos feltételek mellett kellene igazolni vagy cáfolni, amit állítok, nem all assist on-nal.
-
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3414
üzenetére
Ki beszélt arról, hogy kapcsolj be bármi segítséget is? Megemlítettem ezt én vagy bárki más is valamikor?
Csupán arról volt szó, hogy ne pörgessétek túl a motort, amit abból a következtetésből vontam le, hogy én autováltóval megyek és ott soha nem pörög túl a motor és marad benzin.
Gamepaddal viszont nem egyszerű autováltó nélkül menni. De mengyugtatlak, emellett minden segítség ki van kapcsolva nálam. . .
Ez a ki mennyire legény a gáton szöveg is minek kell? Szóltam én bármit is bárkinek a teljesítménye ellen?
-
Feribacsi555
senior tag
válasz
Rolly Dy07
#3414
üzenetére
Én azt mondom, hogy akik billentyűzettel tolják, azok nyugodtan használják az assistokat. Mert billen TC nélkül egy rémálom minden kanyar amit beveszel. Akik kormánnyal tolják azok kikapcsolhatják.
"De hozzá tartozik az is, és bocs, de nem automata váltóval meg ABS-el meg TC-vel kell ringbe szállni, mert az sem felel meg a valóságnak!"
Ennyi erővel tiltsuk ki a billentyűzettel játszókat, mert a valóságban még nem láttam f1 pilótát kormány helyett billentyűzettel versenyezni a pályán

-
Motion_Blur
félisten
válasz
DigitXT
#3413
üzenetére
Tegnap kipróbáltam ez a fogyasztásos sztorit, hogy mennyire is van köze a fordulatszámhoz:
Virgin-el mentem egy 20%-os versenyt az indiai pályán. Első alkalommal direkt egy sima versenyt futottam, végig mix2-ben és úgy állítottam az áttételezést hogy féktáv előtt pár méterrel forogja ki magát a hetedik. Pontosan 1 körrel a vége előtt kaptam a jelzést hogy hamarosan kifogy az üzemanyag ahogy kell és pont elég is volt.
Aztán toltam egy futamot a mezőny végéről is és ha jól emlékszem kb. 7 alkalommal nyithattam a szárnyat a hosszú egyenesben aminek a felétől tiltáson ment a motor. Ebben az esetben fél körrel korábban kaptam a jelzést hogy ürül a tank, de így is elég volt begurulni a célba.
Nyilván nem lehet teljesen ugyanolyan körülményeket szimulálni de megpróbáltam, egyszer se forogtam ki, konstans köröket mentem, szal talán tényleg lehet spórolni benyát a korai váltásokkal. Mondjuk én személy szerint imádom azt a hangot amikor limiteren van a motor, és TT-ben legtöbbször az ideális beállítás az ha minél hamarabb eléri a top speed-et, és párszáz métert azon utazik az autó, minthogy a féktáv elejére karmoljon bele a 18K-ba.
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
polonic
#3412
üzenetére
Ezt sajnos az elmúlt években 99%-ban burkolt csapatutasításként hallottam csak. Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy elegendő üzemanyagot tankolnak a kocsikba, hogy végig tudják nyomni gyorsan, ha kell az egész versenyt. Az más kérdés, ha küzdelem közben sokat használnak egy bizonyos full extra erő gombot és csappan a készlet. Na ekkor kell spórolni.
De hozzá tartozik az is, és bocs, de nem automata váltóval meg ABS-el meg TC-vel kell ringbe szállni, mert az sem felel meg a valóságnak! Ha játszunk meg emlegetjük a valósághű dolgokat, akkor mindenki assistok nélkül vegye fel a kesztyűt és meglátjuk ki mennyire legény a gáton! -
DigitXT
félisten
válasz
Steady74
#3367
üzenetére
egy 18 ezret forgó versenyautó motorjától elvárom, hogy
minimum 18 ezernél váltsak
Hibás megközelítés, mivel 18 ezernél letilt az elektronika,
tehát ha minimum(!) 18-ezernél váltasz, akkor állandóan a
határon vagy, tehát előfordulhat, hogy (reakcióidődtől függ)
akár tizedmásodpercekig is "tiltáson" forgatod a motort.
Ekkor már egyrészt nem gyorsul, másrészt azt gyanítom,
hogy extra mennyiségű üzemanyagot zabál. Szerintem ha
hamarabb váltanál, kevésbé lenne ezzel gond.
Bár lehet,
hogy ez felesleges tanács, hiszen én bőven nem megyek
olyan időket, mint ti (TT WR-ek, stb.), tehát jobban tudod,
csak egy kicsit félreérthetően fogalmaztál. (Próbálj 17500-
nál váltani, lehet, hogy még úgyis felugrik 18K-ig néha.
)Szerk: közben olvasom, hogy bevált a taktika. A kérdés
az az, hogy mennyivel mész rosszabb köröket így?
Rolly Dy07: ki mondta, hogy egy egész versenyt végig kellene
bírnia a rich beállításban? (Ahogy Polonic is írja, az életben is
játszanak a keverékkel, nem mindjárt csutkára, aztán végig...) -
polonic
félisten
válasz
Rolly Dy07
#3410
üzenetére
És szerinted a versenyzéshez ez nem tartozik hozzá? Ott is megy spórolás a benzinnel. Hányszor szólnak rá a pilótára, hogy óvatosabban, tekerje lejjebb a fokozatot.
-
-
zoltanz
nagyúr
Nem lett rossz, de az előzőhöz képest nem nagy szám.
Érdekes, hogy a Dirt3 -ban jobban ki tudták dolgozni a megjelenítést, pedig ua a grafmotor.
-
Karajev7
tag
Az mitol van h mindig amikor elinditom az F1et, be kell állitani a kormányt, és azon a gomboka. Aztán azt irja h elmentve, de HAZUDIK!!!

-
Steady74
addikt
Kari,
Abu Dhabi nagyon nem az én pályám, itt még nem mentem rajta, egy kicsúszás miatt beestem egy elzárt részre, dsq. Mindig rossz ütemben találkoztunk, így ma nem tudtunk menni.
Isztambulban legalább kipróbáltam milyen benyát sprórólni úgy, hogy akkor váltok, mikor pirosban villan csak a ledsor.. hát mit ne mondjak, olyan mint csak félig megdugni egy nőt...
de legalább maradt két körre való cucc rich fokozaton
Új hozzászólás Aktív témák

- KIÁRUSÍTÁS - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 Dock (akár 2x4K felbontás)
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- LG 43NANO763QA 108 cm / 43 4K UHD NanoCell Smart TV 6 hó garancia Házhozszállítás
- Microsoft Surface Go 2 m3-8100Y 8GB 128GB 1 év garancia
- KARÁCSONYI AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest








)






![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

