Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- GoodSpeed: WELLPUR KVITA GF85 - JYSK - tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Mr.Csizmás: ncore free regisztráció
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD_ok
őstag
válasz
werszomjas
#7887
üzenetére
Dehogynem vennék,pont ez a lényeg. Legyen valami újdonság is benne persze,de azért, amiért pénzt adok, hadd játsszak már normálisan, akár offline egyedül, akár online azért 2012-ben....És ha jók a tapasztalataim, tetszik, élvezem, meg fogom venni a következőt is, mert az biztos még jobb, szebb, és okosabb (fejlettebb) is lesz, mármint ezt reméltem ugye az F1 2010 után (mert az több év távlatából egész jó volt). Most ezzel totál kiábrándultam belőle, meg hát átnyergeltem rfactorra is elég rendesen, de ha mindenben jó lenne, most is tolnám néha, de a 2012-t tuti kb max fél évvel a megjelenés után veszem majd meg, egy 75 % os leárazásban a steamen...
(annyit talán megér majd) -
AMD_ok
őstag
Hát először azt a xarkupacot kellett volna rendesen kiadni,illetve patchelni, amit F1 2011-nek hívnak, mert így rengeteg potenciális vevőt veszítettek, már most előre mondom. Én megvettem megjelenéskor az eddigi mindkettőt, de ezt tuti bottal se piszkálom meg, isten engem úgy segéljen

Egyébként ez meg előzetesnek is harmatos, semmi nincs benne ami ingame lenne, tavalyi box felvételek
mi ebben a pláne? -
AMD_ok
őstag
válasz
hermanyi
#7809
üzenetére
Steady74:okés,vili

Igen,az RF szimulátor, és ebben sokkal jobban megtaláltam azt,amit már mostanában kerestem egy autó játékban (több mint 10 éve nyomok autóversenyes játékokat), valahogy kicsit ráuntam ezekre az NFS és társai game-kre. A Shift és a Shift2 már tetszik,de mióta rf-ezek,azóta azokat se indítottam el. Nem vagyok elvakult, csak már ezek nem kötnek le annyira se,mint egy 7 éves RFactor. Ott mondjuk nem F1-ezek,mert az nekem túl nagy falat (próbáltam), inkább túraautó, többféle,nekem az most épp elég (beállítani,vezetni,ha lehet hibamentesen). A 2012 remélem,sokkal jobb lesz,mint ez a két előző volt, de azt nem rohanok már majd az első napon megvenni (a 2010-et és a 2011-et első nap megvettem, mert amúgy imádom az F1-et)
-
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74
#7792
üzenetére
Nekem megvan 1 hónapja kb, (amikor kijött megvettem), és biztosíthatlak róla,hogy nem "csak" könnyed szórakozás az
. Rendesen oda kell figyelni,van is mit javítani még rajta, mivelhogy beta (most jött ki az első patch), de ha jönnek az értelmes modok (van köztük F1 is már,amit hegesztenek), akkor nagyon, de nagyon odakeni majd a CM féle F1-et.
Mondom ezt úgy,hogy tudhatod, megvan az F1 2010 és az F1 2011 nekem is,toltam eleget (Polonic kollégával pl ebben egy teljes bajnokságot is Coopban pl) -
AMD_ok
őstag
válasz
--Lorant--
#5450
üzenetére
Ez nincs pc-re, csak PS3, én toltam is rendesen

Én az rfactor 2-t ajánlom, tán még idén megjelenik

-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur
#5228
üzenetére
én spec nem nagyon, bár túl sokat nem mentem azóta, hogy feltúrta magát a patch...
-
AMD_ok
őstag
válasz
Syrius XIX
#5149
üzenetére
2 patch volt/van. Én megvettem megjelenéskor, kb 1 hónapra rá jött ki az első patch. Tegnap a 2., és nekem a fájlverzióm 1.2.0.0, igy neked csak a 2.-ra van szükséged nagy valószínűség szerint,mivel a kép alapján 1.1-es a tied, tehát már az első patch fel van telepítve
-
AMD_ok
őstag
válasz
Feribacsi555
#4919
üzenetére
Ki az a Kodlaci?

-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur
#4385
üzenetére
hú,nagyon megy a vita, milyen legyen ez a liga gyerekek
. Én is beszállnék,de nem tudom, hogy menne az időpont nekem mindig, így inkább kihagyom, de látatlanban egy HRT ülést kibérlek magamnak , nézőnek 
Xirtam: ha jól váltasz sem jó az üzemenyag eloszlás man. váltóval
-
AMD_ok
őstag
válasz
Feribacsi555
#4104
üzenetére
Ha nem nagy gond, én is beregeltem

-
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74
#3788
üzenetére
Igen, így van. Egyetlen dolgot hiányolok ezzel kapcsolatban, mégpedig azt, hogy én állíthassam be az üzemanyag mennyiségét a verseny előtt, aztán ha túl sokat teszek bele, lassú leszek, ha keveset akkor így járok (kifogyik), mert a verseny előtt a való életben is kiszámolják, mennyire lesz szükség a versenyen (mondjuk ha túl sokat kell előzzön, üldözzön valakit a versenyző, akkor a végére tényleg vissza kell vennie kicsit a tempóból, de ezt már a versenyszituáció hozza magával,előre mindent azért nem lehet bekalkulálni)
-
AMD_ok
őstag
Na most kipróbáltam ezt a benzinfogyasztás dolgot. Mentem Melbourne-ben 50 %-os versenyt, először kéziváltóval, aztán megismételtem automata váltóval. Tapasztalat: mielőtt elkezdtem a kéziváltós versenyt, megnéztem, hogy az automata hol vált el, mindenki tudja, rögtön a piros intervallum után, de néha beleszalad a lilába. Így próbáltam végigmenni a versenyen (és végig standard üza. fogy. volt beállítva, nem piszkáltam), nagyjából sikerült is, de a + körök egyre fogytak, és a 23. kör könyékén már -1 lapnál tartottam. (29 kör a verseny). Így ennek megfelelően az utolsó teljes kört csak köhögve és kb 5 helyet bukva kifogyott benzinnel tettem meg, pedig onnantól kezdve, hogy kiírta a -1 lap-ot, visszavettem erősen a tempóból, magamra engedtem a következőt is. Ezzel szemben aut. váltóval végig! +3 körben voltam, olyannyira, hogy a végére (3 kör) odatoltam neki a rich keveréket, így fejeztem be +2 körrel.
Tehát a konklúzió az, hogy a man. váltósok szopjanak csak szépen, ha már olyan jók, hogy kézi váltóval tudják tolni a gémet
(és ahogy látom a patch infóban ez nincs ott, hogy javítanák), mert ez sztem komplett kib....ás -
AMD_ok
őstag
válasz
--Lorant--
#3682
üzenetére
hát ez nagyon szép
Csak az az egy apró probléma van vele, hogy 2010-ben Motion setupjaival (pici finomítással az én szájízemre) majdnem olyan köröket autóztam, mint ő , fél - egy másodperccel voltam rosszabb. Ha nagyon sokat tudnék és akarnék gyakorolni,lehet hogy ez is leküzdhető lenne,de nincs rá időm (no meg van más game is a világon)
, igaz -e, Motion_Blur testvér? -
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74
#3497
üzenetére
No most én is kipróbáltam ezt a benzin dolgot élesben. Verseny: coop polonic-al, SPA, 20 %, assists off, váltó:kézi, szimuláció (gumi-benzin) : on, legend AI. A kijelző folyamatosan kint volt, és az 1. pillanattól kezdve optimalt írt. Nem változtattam semmit a keveréken menet közben, és figyelve a váltásokra,mindig próbáltam a zöldben váltani, így amikor lehetett, padlógáz volt végig. Az utolsó körben a végén a sikán előtt lehörgött. Bevettem a sikánt, és a KERS miatt tudtam elmenni a célvonalig. Vélemény, srácok?

-
AMD_ok
őstag
válasz
Steady74
#3359
üzenetére
Ezt én is észrevettem, polonic-al megyünk coop-ot, és nálam már volt defekt, benzinkifogyás (all assist off, kivéve esőben a TC), nála automata váltó van segítségnek. Mivel online nem tolom, ezért nekem tulképp ugye mindegy ki mivel megy, de az én meglátásom is az, hogy senkit sem kell kizárni a játékból, ha jobb vagy, ha rosszabb nála assist nélkül. Nekem így kihívás, jobban szeretem, ha teljesen én kontrollálom az autót, bár meg kell mondjam, nekem annyira ez a fajta irányítás nem jön be, mint a 2010-esben volt (valahogy nem érezni annyira az autó "súlyát"), de ez már legyen az én bajom
-
AMD_ok
őstag
-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur
#2668
üzenetére
De akkor hogy mész végig pl Spa-ban, hogy olyan űridőt nyomhatsz? Mi az, amit pluszban enged a játék?
-
AMD_ok
őstag
válasz
werszomjas
#2626
üzenetére
Szerintem a lemeznek semmi köze a kódhoz, de aki jobban ért hozzá, az erősítsen meg ebben, vagy cáfoljon meg

Amennyiben nincs köze hozzá, akkor odaadom, ha gondolod, de ezt tényleg derítsük ki előbb biztosan
-
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur
#2540
üzenetére
Hát ne tudom. Természetesen ez az írás elvakult, minden objektivitást mellőz, süt belőle a Vettel-gyűlölet. Annyi viszont nem kérdés, hogy mint a Schumacher-Ferrari páros idejében az autó mindenképp segítette vastagon a világbajnokot, de ehhez mindkettő kell. Én spec. szeretem Vettel stílusát, nincs különösebb bajom vele, de néha - ami igaz, az igaz - neki is megremeg a keze. Bár ezt mindenkitől láttuk már. Nem baj, mert a világbajnok az világbajnok és kész, ezt már senki el nem veheti tőle.
-
AMD_ok
őstag
Azt nem tudom pontosan, hány évad van így, de sztem csak egy, aztán tök másikat kell kezdeni, ha azt akarod, de majd polonic megmondja, ha jön ide is. Arról amit kérdeztél sztem lehet szó, ha polonic is belemegy majd.
Tényleg, hol vagy Tesó, este tolhatnánk egy Monaco-t meg egy Montrealt?

(Monaco most még nagyon szarul megy nekem, valahogy nem találom a dolgot, de mehetünk, ha gondolod. Montreal okés) -
AMD_ok
őstag
Mi játszuk polonic-al, nagyon jó kis móka, élvezzük mindketten. Most Monte Carlo-nál tartunk ,az következik. Aki a játékot készíti (nálunk polonic),az határozza meg előre a hétvége minden mozzanatát, tehát rövid legyen vagy hosszú, versenytáv, szimulációk, stb, mindent. Együtt toljuk ugye egy csapatban, de egymás ellen is természetesen, tényleg marha jó

-
AMD_ok
őstag
válasz
haldir1997
#1787
üzenetére
ezt itt ne erőltesd, sztem, hacsak nem akarsz egy ban-t...
-
AMD_ok
őstag
válasz
DigitXT
#1774
üzenetére
Nos, a legjobb rajt az, ha olyan ford. számon tartod a motort, hogy a zöld ledek világítsanak, és amikor elindulsz, már váltasz is fel (ha nem aut. váltó van), és rögtön nyomod a KERS-t, + váltogatsz bőszen felfelé a sokkal jobb gyorsulás miatt
. Engem így nem tudnak lerajtolni, és rá tudok menni az előttem lévő 1-2 kocsira, prof-legend fokozaton -
AMD_ok
őstag
válasz
szab.tam
#1407
üzenetére
Igen, bármelyiket bemásolva simán mennek, csak én nem találom azt, ami nekem jó volt a 2010-ben
(real cockpit cam-nál pl rendesen fordítja a fejét, ahogy kell, stb).Nekem egy olyan kellene, ami az original cockpit kameránál egy kicsit feljebb helyezi a nézetet, mert alig lehet kilátni a versenyautó orrától, egyébként megfelelne. Tudsz olyat?
Vasinger!: ezek olyan módozatok, amelyeknél más nézet módot tudsz kiválasztani, pl "benéz" a kanyarba, ahogy fordítod a kormányt, oldalsó nézet, orr nézet (de olyan,aminél látod az első terelőszárnyat), stb. Racedepartment-ről le tudsz szedni egy csomó félét, csak regelni kell.Én sajnos amit szeretek,azt nem találom (bár most lett egy ötletem)
-
AMD_ok
őstag
Jelentem, a kamera modok működnek itt is, amit a 2010-hez csináltak, ha nem lett volna még.
Lehet próbálgatni nyugodtan
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko
#1228
üzenetére
fékrásegítést mindenképp kapcsold ki, teljesen illúzióromboló. Mást sztem hagyj benne egyelőre,míg megtanulod a pályát. A Grand Prix jó,ahogy írták, legyen long weekend, és akkor több szabadedzés is van (3). Ha találtál egy jó beállítást,akkor a setupnál az utolsó kockában elmentheted, hogy megmaradjon
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko
#1207
üzenetére
Kezdd alacsony fokozaton akkor, easy-n vagy intermediate-n,de leginkább a gyakorlásra menj ráá, mint a versenyre, és a pályát ismerd meg először teljes egészében. Keresd meg a féktávot,nem baj ha elsőre kicsúszol (vedd le a törést is az elején), és mint az előbb írtam,a setup nagyon sokat számít. Először sztem hagyd a KERS-t meg a DRS-t, míg a pályát ki nem tapasztalod (meg az irányítást). Nagyon rövid féktávot lehet venni, ha jól be van állítva a kocsi (50 m-es tábla közelében - illetve automata váltóval ez hosszabb lehet). Kigyorsításnál ne padlóig nyomd kapásból, hanem gyorsan ugyan,de fokozatosan növeld a gázt
Ja és a fő: a leghatékonyabb fékezés úgy működik, hogy tövig benyomod,aztán ahogy lassul az autó, engeded szépen felfelé a gombot -
AMD_ok
őstag
válasz
Rolly Dy07
#1197
üzenetére
Én is úgy megyek, lehet félreértetted. Pont ezért kérdeztem, hogy mi lehet, mert Melbourne-ben simán róttam a köröket és a szimuláció be volt kapcsolva. Tehát van érzékem hozzá. A setup volt a bűnös, sokat kellett rajta állítgatni, aztán meg Trihorn is felrakta a sajátját, amivel segített még pluszban.
-
AMD_ok
őstag
Na szóval kipróbáltam Trihorn beállításait több pályán, és nagyon jók (Ezúttal is köszönet neki!), viszont ha megnézitek a tavalyihoz semmi közük nincs szinte. Tehát érthető, hogy azokkal csetlek-botlok a pályán, nem tudom más hogy van ezzel. Annyiban szimulátorosabbnak érzem a dolgot, hogy nagyon fontos a jó setup (persze minden segítség off, és a szimulációk bekapcsolva), mert különben nem nagyon lehet végigmenni a pályán. Ezzel szemben a 2010-ben ha egy kicsit arrébb állítottad,mint kéne,akkor is elmentél valahogy,csak nem annyira gyorsan.
Ezért kérek alázatosan valakit (Trihorn)
, hogy Malajziára egy setupot dobjon már fel 
Lord Vader: nálam most alapon fut a proci (2,7 GHz), és nincs gond vele, proci kihasználtság mind a 4 magon kb 30-35 %
-
AMD_ok
őstag
válasz
szab.tam
#1146
üzenetére

elindultam egy irányba a setuppal, de valószínűleg a rosszabbikba
, így egy kis segítséget kérek,hátha megszán valaki egy alap setuppal,aztán finomítok rajta a saját szájízem szerint (pályaismeret nem gond, csak a setuppal állok még kicsit hadilábon)Fess: tavalyi megvan egy file-ban, de az nem nagyon jó ehhez a pályához, én úgy érzem (köszi a linket)
-
AMD_ok
őstag
válasz
Serpiko
#1138
üzenetére
boxban a monitorodon bemész az időkre, majd ott írja bal alul, hogy "F2 Accelerate". Ez az időgyorsítás.
Ha viszont azt sem akarod megvárni, akkor mellette a következő fülön vannak a hétvége eseményei, ott rámész,amire akarsz ( P-edzés, Q-kvalifikáció, R-verseny) és ENTER. ezzel kiválasztod azt,ahová kerülni akarsz (pl átugorhatod az időmérőt,ha akarod,és egyből versenyezhetsz)
MOD: valaki toljon már legyen szíves egy hozzávetőleges setupot Malajziához, mert nem tudok rajta rendesen végigmenni, köszi

-
AMD_ok
őstag
Hali
Próbálta már valaki bekapcsolt gumiszimulációval Malaysiát? semmilyen tapadás nincs nekem a kanyarokban folyton megforgok, tökmindegy, milyen beállítások mellett, pedig nem ma kezdtem az F1-et... Ha gumiszim ki,akkor rendben megy a verda..
(olyan,mintha valami bug lenne, vagy csak én lennék ennyire rettentően béna?-pedig a pályát is ismerem, végigtoltam párszor a 2010-es verziót) -
AMD_ok
őstag
válasz
Motion_Blur
#1020
üzenetére
mikor jön ki a rendes 11.9-es Cata?
-
AMD_ok
őstag
-
AMD_ok
őstag
válasz
picur220
#853
üzenetére
f1 2010-ben ez okozta a gondot (ugyanezt): C:\Programdata\Codemasters\FormulaOne\Datacache\-neved-\replay.pbf
Ezt a file-t kell írásvédetté tenni, viszont így nem lesz visszajátszás. Remélem,ennél (f1 2011) azért már ezt megoldották,mert k. bosszantó volt

(rejtett file!)
Új hozzászólás Aktív témák

- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kompakt vízhűtés
- Formula-1
- TCL LCD és LED TV-k
- Xbox tulajok OFF topicja
- Star Wars: Fate of the Old Republic megjelenés még 2030 előtt?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3837
- 2 X Dell Poweredge T320, 96GB DDR3 ECC RAM, 2.2 GHz CPU, 2 x 495W PSU
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Silver -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4160
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 128GB Gold-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4162, 100% Akksi
- Segway Ninebot E3 elektromos roller - Bontatlan - Új
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

(annyit talán megér majd)
mi ebben a pláne?

. Rendesen oda kell figyelni,van is mit javítani még rajta, mivelhogy beta (most jött ki az első patch), de ha jönnek az értelmes modok (van köztük F1 is már,amit hegesztenek), akkor nagyon, de nagyon odakeni majd a CM féle F1-et.



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




Nem igazán itt szokták ezt megbeszélni,mivel a warez tiltott a fórumon


