Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Eztis_Aztis: Invázió egy novellában alternatív befejezés dráma
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- aquark: A legdrágább, nem antik és nem egyedi könyvek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Nem akarok offolni, de erre reagálni szeretnék.
2008, Montreal.. a BMW, mint önálló gyári csapat első futam (ráadásul kettős) győzelme. Nem emlékszem pontosan hogy a futam utáni napokban, vagy később egy mélyinterjúban, de Mario Theissen elköpte hogy bizony ez a győzelem (még) nem volt betervezve, és bizonyos értelemben negatívan érintette, hiszen hirtelen megnövekedtek az elvárások. Nehéz ezt megfogalmazni de egy több éves/évtizedes sportprogramban nem feltétlen cél a győzelem.
Vannak olyan csapatok (jellemzően a középcsapatok), akiknek bizony maga a részvétel is kőkeményen megéri. F-csatorna, dupla diffúzor, EBD, hajlékony első szárny... Egyik se a Force Indiához vagy a Sauberhez kötődik ugye? a középcsapatok legtöbb esetben átveszik a fejlesztéseket, lemásolják őket. Komoly pénzeket követelő kísérletezésbe, fejlesztésbe egyik ilyen csapat se megy bele. Akkor már nem érné meg nekik szerepelni a sorozatban. Akik véleményem szerint pénzt nem kímélve, mindent megtesznek a győzelemért az a Red Bull, a Renault és nyilvánvalóan a két tradicionális istálló a Ferrari és a McLaren.
2009-ben a Brawn GP is egy olyan Honda terv eredménye lett, ami 2 évet és több száz millió dollárt emésztett fel. Iszonyat 'pech' a Hondának hogy jött a 2008-as válság és sutba dobták az egészet. Illetve Ross Brawn elé, aki élt is a lehetőséggel.
Szal abban én biztos vagyok hogy a Merci jövőre se lesz topcsapat, mert szvsz nincs meg a 'mindent a győzelemért' hozzáállás a felső vezetésben akik a pénzt osztják. A lehető legkisebb ráfordítással akarnak elérni eredményeket, ami meg is látszik. Egy Ross Brawn meg nem tud csodát tenni, nem ő tervezi az autót. Schumi azt gondolom hogy absz. tisztában volt ezzel amikor aláírt. Nem volt szabad hely egyik topcsapatban van, rizikózott hátha maradt még valami a 2009-es lendületből. Hát nem maradt...
'98 óta drukkolok Schuminak de nem várom azt hogy jövőre erőből nyerjen.
Viszont egy próbát megérne neki még maradni 2013-ra, a szabályváltozásokkal talán van esély az erőviszonyok megváltozására.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Ingatlanos topic!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Xbox Series X|S
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Battlefield 6
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem akármilyen módon ugrik rá a memóriapánikra a Valve
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE B650M R7 8700F 32GB DDR5 512GB SSD RX 6800XT 16GB Zalman Z1 GIGABYTE 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo X13 Thinkpad Gen2 WUXGA IPS i5-1145G7 16GB RAM 256GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A33 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

