- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- sziku69: Szólánc.
- laskr99: Újrakezdem a processzor és videókártya szilícium magok fotózását
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- droidic: Így beszélhetsz élő emberrel EA supportban
-
LOGOUT
--- Még az új vizsgarendszer előtti információk, majd frissítjük! ---
Gyakran ismételt kérdések
Olvasd el a cikkeket itt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ripper17
tag
válasz
kenwood #15541 üzenetére
Jól ráéreztél, amit idézel az konkrétan az egyik legnagyobb hazai Cisco partner üzemeltetési területe volt.
az én fejemben a Level1 dolga minél több információ begyűjtése és ticketbe rögzítése, körülhatárolás,
a) "XY szerverünk nem elérhető." se egy IP címet nem kérnek, se alapvető hibakeresési metódusokra nem kérik meg ügyfelet (pl. más szerver elérhető abban a szerverteremben?). közel üres ticketet kapsz, bejelentő oldali kontaktot is te szerezz, nulláról indulsz L2-n. Mire összeszeded az infókat 90% persze kiderül: szerveroldali hiba.
b) "nincs wifi" bejelentve egy országosan 120 telephelyes ügyféltől, általános sysadmin címről. ennyi.szerezz további infót, hol, mi nem működik, egyáltalán hogy melyik wifi controllerben kezdj nézelődni.
c) proaktív monitoringos ügyfél, monitoring rendszer nyitja a ticketet/küldi az emailt az L1-re. L1 rá se néz, azonnal riadóztatja L2 ügyeletest, holott sokszor csak pillanatnyi áramkimaradás.Persze a 80-20 itt is érvényesült, az ügyfelek 20%-a volt ilyen.
Összességében amúgy hasznos munkák ezek softskill terén, megtanulsz rövid idő alatt hatékonyan infókat megszerezni, illetve terelni az amúgy neked fizető ügyfélt a hibajelenségtől a megoldás felé. A karrier későbbi részén (főleg troubleshooting feladatoknál) kiválóan látszik, ki az, aki csinált ilyet, és ki az aki így vagy úgy egyből magasabb pozikban kezdett. Csak éppen sok időt vesznek igénybe és egy L2, legtöbb esetben azért CCNA tudásszintű, sokszor CCNP aspiráns rendszermérnök nem callcenteresként szeretné tölteni a munkaidejét éveken át.
A mostani helyemen hálisten jó a Level1, L2-re se jut kezelhetetlen mennyiségű jegy, L3-ra meg tényleg csak ha komoly gikszer vagy design hiba van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kérlek használd a keresőt, mielőtt kérdezel!
- Olvasd el a téma összefoglalót mielőtt kérdezel!
- A dumpok és a warez tiltott témának számítanak!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Vezetékes FEJhallgatók
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Steam topic
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OTP Bank topic
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- További aktív témák...
- Dobozos Új gamer MSI Katana 15 /i7-12650H/16GB/1TB SSD/RTX 4070 8GB GB/144Hz/Gari
- Huawei Watch Fit 4 Pro 3 év garancia, Huawe Freebuds 2
- Xiaomi Redmi 14 PRO 5 G 8/256 DUAL garanciával
- Dell Precision 7670 FHD+ i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1T G4 / Quadro RTX A4500 16GB / HU vb Pro tervező
- LG OLED55G42LW LG Gyári garancia 3 év
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra , 8/256 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest