- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: OAK Mozart Wavetable
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- Klaus Duran: 2025 dude
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Steven: Sokat utazó kávéfüggők ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Austin F.: Appok teljes képernyőn – immerzív mód
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
válasz
Zoli133 #2144 üzenetére
én is csináltam ilyet, hogy az egyik szál loggolt fájlba, a másik szál pedig gyártotta a log üzeneteket, de én az üzeneteket blocking queue-ba tettem, így ha a loggoló szál lassabban loggol (a queue megtelik), a másik szál is lassabban fut, mert a lista blokkol. Bármelyik szál belassulhat, akkor is helyes eredményt fog produkálni.
Ha te kitesztelted, hogy 2mp-enként kell takarítani ahhoz, hogy a többi szál ne terhelje túl a heap-et, de ráteszed egy másik gépre, környezetre, ahol gyorsabban termelődnek az objektumaid, akkor már egyből módosítani kell a takarító szálat is, ez így nem fasza. Legalábbis ez jött le eddig, de korrigálj, ha tévedekszerk.: bár én javaban csináltam de a blocking queue koncepciója C++-ban is létezik
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest