- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Tele a hócipőm
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Ebook okosítás: kijelző kalandok
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
Új hozzászólás Aktív témák
-
modder
aktív tag
válasz
Zoli133 #2144 üzenetére
én is csináltam ilyet, hogy az egyik szál loggolt fájlba, a másik szál pedig gyártotta a log üzeneteket, de én az üzeneteket blocking queue-ba tettem, így ha a loggoló szál lassabban loggol (a queue megtelik), a másik szál is lassabban fut, mert a lista blokkol. Bármelyik szál belassulhat, akkor is helyes eredményt fog produkálni.
Ha te kitesztelted, hogy 2mp-enként kell takarítani ahhoz, hogy a többi szál ne terhelje túl a heap-et, de ráteszed egy másik gépre, környezetre, ahol gyorsabban termelődnek az objektumaid, akkor már egyből módosítani kell a takarító szálat is, ez így nem fasza. Legalábbis ez jött le eddig, de korrigálj, ha tévedekszerk.: bár én javaban csináltam de a blocking queue koncepciója C++-ban is létezik
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Microsoft Surface Laptop 5 13.5" i5-1245U 16GB 512GB Alcantara 1év garancia
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest