Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- New Game Blitz - 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
ro_bert17
őstag
válasz HUTCHDB #130528 üzenetére
Még olvasni se tudunk egyformán Pedig viszonylag részletesen írt, mind a kettő cikk.
Én így olvastam: A bukott politikus egyetemi tanár szerint sok, és a rosszul kialakított kerékpársávok okoznak közlekedési krízist Budapesten. Bár támogatja a kerékpár sávokat.
Az autós portál írása nekem viszont arról szól, hogy eleve sokan vagyunk Budapesten. Pláne autó. Pláne agglomerációból.
Én nem tudom megítélni mekkora infrastruktúra kellene ide Budapestre ilyen mennyiségű autóhoz... De azt látom hogy mennyire megnyomorítja az életünket ez a sok autó.#130529sutszi: Ha Amszterdamra gondolsz, akkor ez így nem annyira pontos. A legtöbb "elmaradott" észak európia országban rendkívül magas a kerékpárral közlekedők aránya. Dánia, Belgium, Finnország, stb. De a felsorolt Párizs, Barcelona, Bécs, stb. mellett az olaszok is nagyot mennek most nagyobb városokban az autók számának csökkentéséért. Pedig ők tényleg szeretnek a sarki boltig is autóval menni.
Egyébként látni magyar várost is, szerintem ilyen Szeged. Szar a tömegközlekedés, viszont rengetegen kerékpároznak. El se tudom képzelni mi lenne, ha ott is az összes kerékpáros vissza ülne (egyedül) autóba...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest