Hirdetés
- laca223: Miért győz a kollektív meggyőződés akkor is, ha saját magát teszi tönkre?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Klaus Duran: Kellemes Ünnepeket.
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: [Memory Leak] Az agy defragmentálása
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolfskin
őstag
válasz
<Adamsky>
#18749
üzenetére
Igen, onnan indultunk, hogy felb.szott a Hama, amikor egy buli után hajnalban épp elaludtam, és arra ébredtem, hogy ő is. Akkor fogalmazódott meg az a 4 pont. és hogy mennie kell.
(Egyébként egy véletlen folytán került hozzám, épp az Alpokban túráztunk volna, mikor 5 napig szakadt az eső, és 5 napig ültünk a hüttében, miközben itthon maradt a Denon. A willhabenen a szomszéd faluban volt, és újonnan, így ennyit megér alapon megvettem).
És ahogy tisztult a kép, és túljutottunk az első három ponton, világossá vált, hogy nincs olyan, ami mindet tudja. És igen, kicsit utánanéztem, és átmenetileg elkezdett érdekelni a téma azon túl is, hogy vegyek valami kompromisszumos megoldást.
Ahogy olvasom, nem csak engem idegesítenek a rendszerhangok, érdekes kihívásnak látom megfejteni, a gyártók miért ragaszkodnak mégis hozzá, milyen marketing előnyöket rejt. Egyelőre azt gondolom, talán a folyamatos figyelemterelés a termékre. Ha egy termék nem keltene hangot, nem kommunikálna veled, vagy nem villogna, beleszürkülne a hétköznapok használati szokásaiba. Így azonban folyamatosan ki tud tűnni onnan, és a felhasználók zöme ezt még mindig termékelőnyként, törődésként éli meg: "ó, de jófej ez a gyártó, ilyen extráéval kedveskedett nekem".
Amúgy a Xiaomival kapcsolatban részben igazat is adok. Adott egy hangszóró, egy viszonylag áttekinthetetlen szortimentben, amiben beletették egy drágább márka által is használt hangszórókészletet, adtak egy jó dizájnt (Red Dot díj 2024), viszonylag jó elektronikát (egy szétszedős videón az összes IC jól beazonosítható, nem no name), de semmi marketing támogatást nem tettek mögé. Innentől kétesélyes: ha foglalkoztak a hangolással is lehet jó, ha nem akkor kicsi az esélye. (bár ekkora méretben sok mérést nem is kell végezni. A xover egy kondi a tweeter előtt, a kvázi lineáris hangképet meg a beépített dsp korrigálja. Ha azt is hozzávesszük, hogy a JBL árában nagy hányad a márkaépítésre fordított marketing büdzsé, és ebben az ársávban nem csak a gyártás, de a K+F is Kínában történik, akkor máris közelebb került egymáshoz a két kütyü.(Kb 20 éve mondta az egyik ügyfelünk, aki Kínában gyártatott, hogy már az ő iparágában is ott zajlik a fejlesztések zöme. "A nagy márkák is, mint a Nike vagy Adidas csak kiválasztják az új kollekciót, amit brandingelnek nekik és ők csak a márkaépítésre koncentrálnak. Ha marketinget is megtanulják [a kínaiak], és megbízható márkákat építenek föl, jaj lesz nekünk" Ha megnézel pár iparágat, (fotó, telefon, autó stb) a kínai márkáknak már helye van a piacon.)
Egyébként a drágábbik modellben (szintén nincs neve
) már ügyeltek hangminőség hitelességére is, influencerek helyett megvették a Harman szakértelmének jogait. Sőt beletették a 360 fokos kamut is (ami tényleg csak annyi, hogy több irányba tettek magassugárzót, így ha körbe szaladgálsz a hangszóró körül, többször szaladsz bele a magas sávba), tettek bele RGB ledet, HD kodeket, kicsit több akksit, kicsi appot, szóval az már tényleg fullos marketing termék lett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5400 14" FHD IPS, i7 8665U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, számla, 6 hó gar
- Eladó EVGA GTX570HD 2.5GB videokártya
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-8500 32GB 1000GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple Watch Ultra 2 49mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
) már ügyeltek hangminőség hitelességére is, influencerek helyett megvették a Harman szakértelmének jogait. Sőt beletették a 360 fokos kamut is (ami tényleg csak annyi, hogy több irányba tettek magassugárzót, így ha körbe szaladgálsz a hangszóró körül, többször szaladsz bele a magas sávba), tettek bele RGB ledet, HD kodeket, kicsit több akksit, kicsi appot, szóval az már tényleg fullos marketing termék lett. 
