Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2016-10-15 15:37:04

LOGOUT.hu

BD lemezek ajánlási sorrendje (írásminőséget és tartósságot illetően az eddigi itteni és külföldi fórumok tapasztalatait összegezve) gyártók (MID) és márkák alapján:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3139) Nor- válasza stanley00 (#3138) üzenetére


Nor-
tag

Sajnos kis pénz, kis foci.
Ha ugyanolyan áron dolgozhatnánk mint a német "kolegák", és dupla áron adhatnánk a lemezeket, hidd el, lenne ember aki csak azt lesné hogy mikor állhat rendelkezésre. De ezzel szemben 7 ember dolgozik a cégnél, ebből 3 csomagol, 1 autót vezet, 1 meg ügyeket intéz, 1 meg telefonozik és az info@ e-maileket válaszolja meg, én meg intézek elég sokmindent, még vasárnap is, és a garanciális ügyek hozzám futnak be, már ha jól vannak megcímezve ...
Ha garanciális kifogásom van (márpedig ez az) akkor én a garanciát keresem, nem az infót, mivel az infó általában semmire nem jó a legtöbb helyen. (nálunk meg fogom kapni, de lehet csak 1 hét múlva amikor lesz rá ideje hogy foglalkozzon a "problémás" levelekkel)

Elmondom, hogy a konkurenseink között is (SK webshopok) híresen JÓ a garanciális ügyintézésünk, mivel minden esetben megpróbálunk megoldást találni, nem pedig kibújni, és mi valóban foglalkozunk is az ügyekkel, és válaszolunk is a levelekre, már ha megkapjuk ...
Lehet nem azonnal, de ez a véges kapacitás miatt gondolom most már érthető.

Ezzel szemben én konkrétan tudom mondani hogy _nagyker_ kérdéssel megkerestem nem egyszer több SK konkurensünket, és egy darab választ nem kaptam.
SOHA.
Volt amikor megrendeltünk dolgokat, majd 1 hét alatt kaptunk egy e-mait hogy ok, megvan, jönni fog. majd soha többet semmi.

Ezért veszem igen zokon (igen, a személyes kategóriába esőnek) amikor olyan dolgok jelennek meg itt, amik nem valósak.
1) nem árulunk szemetet. mindenhol előfordulhat anyaghiba, az a gyártón és az alkalmazotton is múlik.
2) ha probléma van, igenis foglalkozunk vele, amennyiben a megfelelő helyre eljut az infó.
3) Tudom, ez nem fog túl meggyőzően hatni, de a vevőink azért tartanak ki mellettünk mert jól tudják hogy korrektül kezelünk mindent, az elejétől a végéig. Pl. most is volt egy vevő, aki vett egy kingston pendrive-ot 1.5 éve, és beszart. Nem volt olcsó, megkérdezte, ezzel tudunk-e valamit kezdeni. Utánanéztünk, és ahonnan vettük, ott él a 2 év garancia a kingston felé, tehát el fogjuk intézni.

Próbáld meg ezt egy magyar számtech boltba letolni az eladó torkán, hogy akár csak 1 nappal is a gari lejárta után visszavinnéd ...

Tehát továbbra is várom a leveled a garancia@itmedia.sk címre, és hidd el, válaszolni fogok ...

http://itmedia.sk/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.