-Dehogynem ezért van a PH hogy elmondjad a véleményed egy adott
témával kapcsolatban.
-Egyébként a mai játékokban egyre inkább elterjedő fizikai effektek mint a szél
fújta füst, falevelek a víz fodrozódása a tűz lobogása, robbanások ezek mind egyre
nagyobb számítási kapacitást igényelnek a processzor részéről.
-Az Nvidia ezt a Physx-el oldotta meg, vagyis a gpu belsejében található
shader-procik számítási kapacitását felhasználva egy a driverel telepített
algoritmus kiszámolja a processzor helyett, amennyiben ezt a vga támogatja és
elég erős hozzá.
-Viszont AMD-nél jelenleg még nincs ehhez hasonló technológia, az igaz hogy
a Radeon kártyákban található ezen számítási műveletek elvégzését lehetővé tevő
shader procik jóval többen vannak és a megjelenítést sokkal könnyebben elvégzik,
de jelenleg még nem képesek a proci helyet kiszámolni ezeket.
-Részben ezért sem árt ha a Radeonok mellet egy picivel erősebb proci van.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
joi29
őstag