Hirdetés

2024. június 22., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24986) joi29 válasza kriszbon (#24983) üzenetére


joi29
őstag

-Dehogynem ezért van a PH hogy elmondjad a véleményed egy adott
témával kapcsolatban. :K
-Egyébként a mai játékokban egyre inkább elterjedő fizikai effektek mint a szél
fújta füst, falevelek a víz fodrozódása a tűz lobogása, robbanások ezek mind egyre
nagyobb számítási kapacitást igényelnek a processzor részéről.
-Az Nvidia ezt a Physx-el oldotta meg, vagyis a gpu belsejében található
shader-procik számítási kapacitását felhasználva egy a driverel telepített
algoritmus kiszámolja a processzor helyett, amennyiben ezt a vga támogatja és
elég erős hozzá.
-Viszont AMD-nél jelenleg még nincs ehhez hasonló technológia, az igaz hogy
a Radeon kártyákban található ezen számítási műveletek elvégzését lehetővé tevő
shader procik jóval többen vannak és a megjelenítést sokkal könnyebben elvégzik,
de jelenleg még nem képesek a proci helyet kiszámolni ezeket.
-Részben ezért sem árt ha a Radeonok mellet egy picivel erősebb proci van. ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.