Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaren91

    senior tag

    válasz 7Sony7 #1093 üzenetére

    Ha rendben van a motor, és nincs lerakódva se (ezen egy dióhéjas tisztítás segít), elvileg nem kellene, hogy kormoljon. Ha már jön a "smoke and charm" fekete füst, ott valami nincs rendben a keverési arányokkal. Álltalában az ócsó jól meghúzzuk tuning jele... Nekem előző tulaj "kiiktatta" a DPF-et a kocsiból, de egyáltalán nem füstöl, és elég rendesen meg is van húzva..

    #1110
    Francia csodás megszólalásom az saját tapasztalatokon alapul. Faternak van egy régi kangooja jó kis 1.5 hdi, csak a szopás van vele. Havernak ott a 2 literes dízel 206 kombi, motorikusan nagyon jó, csak minden más szar. Másik ismerősömnek egy 2005 környéki citroenbe megadta magát az elektronika, a kocsi árát kérték volna el a javításra. Volt barátnőm apjának a Meganeba elporladt meg elkopott a belsőtér meg az összes tömítés. Másik ismerősöm 2 motort vett egy Espacebe, de továbbra se javult meg a probléma, inkább elvitte a méhbe, mert döhében átformálta egy samuval (kva nagy kalapács, ha valaki nem ismerné.
    Nekem ez elég ahhoz, hogy életbe ne vegyek francia autót. És igen ezekből kiindulva, csak a szopás van velük, ráadásul szerelni is szar őket, ezért csinálják őket drágán... A szerelőm el se vállalja egyiket se, pedig ügyes srác, és jól dolgozik, de az "ő idegrendszere nem fog rá menni ezekre".
    Igen elvittem volna átvizsgáltatni, mert megmondták, volna, hogy ne vedd meg ezt a lepusztult vackot. És nem a költés kerülhető el, hanem a kva sok költés feleslegesen. Mert 500 ért vehetett volna olyat amin mondjuk nincs szétmenve a kuplung, nincs lerohadva a kipufogó, nem folyik az olaj, nincs baj a hűtéssel, hanem mondjuk megússza az egy év alatt egy olajcserével meg max fékbetéttel, még akkor is olcsóbban jött volna ki.

Új hozzászólás Aktív témák