Ez a fújható szilikonzsír?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Ez a fújható szilikonzsír?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
(#17802) ANDROID??? válasza ANDROID??? (#17800) üzenetére
A PTFE-t már ráfújtam, viszont a görgők most fehér zsírt (spray) kaptak, olajos cucc kellett volna oda inkább, majd a legközelebbi alkalommal féktisztítós rongyos tisztítás után valami olyajos PTFE-t, vagy valami egyéb olajos cuccot fogok alkalmazni. Lehet most ezt elbactam a fehér zsírral, a beépítő is azzal fújta le.
Hörmann webshopon potom 30.000 magyar pénzért Sonax szett (legalább lehet ilyet is kapni még szerencse), ebből kiindulva eszembe jut még olyan, hogy akár le is lehetne mosni PH semleges Lotus samponnal, majd kerámiasamponnal, esetleg még kerámia spray-vel lefújni és törölni. Vélemények?
Azért tartok az ilyen olyan cuccoktól, mert láttam már fóliát leválni ilyen kapuról, hát nem egy guszta látvány, azt meg kell hagyni.
Sima (ph semleges) sampon tuti nem árt neki.
#nincsbennetarcsi
A kerámia vonza a port...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Oké akkor majd kövi olajcserekor bedobok egy olyat is a kosaramba.
#nincsbennetarcsi
A dry PTFE por taszitó.
"akár le is lehetne mosni PH semleges Lotus samponnal, majd kerámiasamponnal, esetleg még kerámia spray-vel lefújni és törölni. Vélemények?"
Gondolom valami SiO2-vel erősített bevonatra gondolt.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Majd késöbb kicsit bele olvasok, de reggeli készülődés közben: [link]
Atya úr isten ez a videó egy mester mű, az a GMA T.50. Az az álom autó. Szívó V12, 1 tonna körül, középen ülsz, ez az igazi F1 utód, nem a P1.
17 percnél az mi.
Ezt ma meg kell néznem párszor. WOW.
Nem gondolnám hogy megkezdi mivel száraz lesz. Ha megkezdene azt az elején tenné amég nedves.
Le lehet mosni finoman az nem szabad hogy bántsa csak ne tűző napon. Sonax BSD szerintem jobb és olcsóbb lenne ilyen célra mint kerámia spray.
De pl a maradék 2 flakon rainX-et én is a zuhany fülkére, kinti ablakokra meg napelemekre használom. Mivel kocsin retek sz@r.
Viszont a BSD jó kocsira is. Nagyon. Illetve mehet mindenre, fényezés, gumi, üveg, műanyag...
Nekem mindig a Ragyogás című film jut eszmbe:
"Here's Johnny!"
Aztán kiderül hogy csak a fos üzemanyag miatt a lambda szonda mért marhaságot...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Semmi baj sincs vele autón, 10+ éve használom.
Nálam szivárványozott éjjel esőben, már ha a rain-x a téma. De nagyon húzta a lapát a csíkot, alig lehetett kilátni tőle, de elfogadom ha túl sokat használtam vagy nem volt jó a környezet neki, mindenesetre mai napig csak külön kérésre viszem fel ügyfélnek, magamnak niemals...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Csak ha német autója van az embernek, japánnal egészen más a helyzet.
Ja a tehertartó részekért harapnak itt is. Az ajtón ha átfér az öklöd azzal nem foglalkoznak, mert nem olyan pont aminél lényeges. Meg hát ajtót ugye könnyű cserélni is és talán 2 elemig színazonosnak se kell lennie.
Vicc ez az egész, belekötnek a szigorítások miatt a hátsó ablak spricnibe is a k anyjukat, de simán átmegy a műszeres mérésen olyan futóművel elől-hátul, hogy kopog, üt, pattog az úton.
Helyenként nincs is műszeres mérés.
⭐ Stella
Miért, Günter wagen dzsint dob a rozsdára!?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Akkor úgy írd hogy nálad nincs baj, vagy téged nem érintenek / zavarnak a problémái.
Mindegy, ápolós topikban is 1000x volt tárgyalva. 3 félét próbáltam, az ablak mosó tartályba valót, az ablak tisztítósat meg a sima original rain X-et.
Ebből csak az utolsónak volt bármi hatása. De egy ultra glaco 1000x jobb. Tartósabb, jobban dobja a vizet kisebb tempónál is, nem fátyolosodik ködbe meg enyhe szitálásba. Estei szitálás meg egyenesen horror volt. Ezt mind csinálta és nem csak nekem.
Ultra glaco minden előnye erősebb, és nem jelentkeznek a hátrányok. Nem vita téma, ha neked jó, használd. Nekem nem jó.
Szerelőm tiszta ideg volt, egy repedt fényvisszaverő miatt küldték el az ügyfele autóját a vizsgasorról. Errefelé is nagy lett a szigor (mondjuk ideje volt ennek is).
Túl nagy engedékenység se jó de azért ne ennyire álszentül vizsgáztassanak.
Ne haragudj, de most lehet érzéketlennek fogok tűnni, de el lehetne tüntetni egy fél év alatt a romokat. Minden vizsgabázisnak van egy azonosítója, ami a pecséten látszik, ha a rend éber őrei ugyanúgy kiszednék és igazoltatnák a kétes állapotú járműveket, egy Excel tábla segítségével meg lehetne találni a top5 csaló állomást, elég lenne azokat jobban ellenőrizni.
Amiért érzéketlennek tűnhetek: magasról teszek rá hogy mihez kell neki az autó, ha autózik tartsa is rendben, a miből nem érdekel, nem vagyok navos... ha nincsen rá pénze oldja meg másképpen, de pusztán anyagi és politikai érdekre hivatkozva ne legyen már kiváltsága a csórónak veszélyeztetni másokat, csupán azért mert sóher/ szegény...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Ezzel nincs gondom amit írsz. Csak mondjuk egy repedt műanyag filléres szar ne okozzon gondot. Max ott csinálják akkor meg. Isten igazából meg amennyire kéne mégse ellenőrzik az autót ha már ennyire szigorúak. Dpf és társai biztos jól elvannak autón kívül is.
Az intercarsnak nincs olyan publikus webshopja mint az unix/bárdinak? Nem találom.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
Az jó, ha nem piszkálja meg.
Azt vettem észre, hogy az ajtó elemeinek illesztéseit hiába fújtam le kétszer is, sajnos a bap adott neki szépen reccsent ma is minden elem között, amikor nyílik.
Pont nemrég csinált összehasonlító videót az egyik kedvenc YT csatornám, sajnos a Glaco nem szerepelt benne (kommentek közt írta, hogy rosszat vett, ezért nem került bele). Igaz, a csíkozásról ha jól rémlik nem volt teszt, de érdemes megnézni egyébként. Sőt, kerámiákról is volt megint egy videója (az előző hatására vettem a Hybrid Solution-t), de igazából mindenféle termékeket tesztel.
Rain-X-ből én a tisztító-lepergetőt használom, nem rossz, oldalablakokon és hátul fél évig is fent marad és dobja a vizet, de elöl hamar lekopik. Emiatt nézegettem én is egy ideje a Galco-t, de amíg el nem fogy a Rain-X, addig nem akarok rendelni. Még egy kezelésnyi van a két kocsira és utána elfogy
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Ez kb a 2 veglet a barmi atmegy meg egy reped macskaszem miatt buktatas...
#nincsbennetarcsi
Értelmezésükben: hibás fénykibocsátó felület.
És igen, ez látszik kívülről, de egy ledugózott EGR vagy kioperált dpf meg nem.
[ Szerkesztve ]
Fel vagyok rá iratkozva régóta, többször válaszolt is kommentemre, volt hogy ő javított ki de olyan is volt hogy én őt (arra is válaszolt)
Láttam is a feltöltését de nem volt időm még megnézni. Illetve végső soron ha teszt győztes lenne se használnám mert a fentebb említett problémák jelentkeznek, amit gondolom nem tesztelt. Pl a bogár oldás a legkevésbé sem mozgat.
Az érdekel hogy jól dobja az esőt és tartós legyen. Illetve ne legyenek negatívumok amiket fentebb soroltam. Glaco ezt tudja, RainX nem. Es jóval tartósabb az előbbi.
Ahogy igaz itt, inkabb fizetek kicsit tobbet egy sokal jobb termekert amit ritkabban kell feltenni es jobban dolgozik.
Mint pl ott hogy mar nem waxolok. Vagy gyors spray BSD / Ceramic detailer vagy kerámia. Sokkal jobb mint a wax, ugyan az kb az előkészítés, és gyorsabban fel is rakom / évekig fennmarad / sokkal jobb minden tulajdonsága (kivéve az ára, de az hogy 3 helyett 1x rakom fel, és az is könnyebb + sokkal jobban tud mindent amit kell kárpótol).
ANDROID???
Így ajtó elemek közé nem használtam még, illetve ha van benne egy nagyobb kopás azt nem fogja áthidalni. Esetleg azt megpróbálhatod hogy átmozgatod az ajtót párszor fújás közben. Volt olyan hogy kapun jobban működött ha applikálás közben csuktam / nyitottam párszor.
Esetleg lehet hogy oda valami nem száraz megoldás kell. Ugye egy termekkel azért mindent nem lehet lefedni teljesen. Bár a legtöbbet ezt használom mióta van.
[ Szerkesztve ]
Természetesen nem is arra számítok, hogy mindenre jó minden esetben. Itt nem kopás van, ahhoz még fiatal az ajtó nincs is sokszor mozgatva. Itt ugye az illesztéseknél van gumi, arra gondolok, hogy a tagok súlya szépen egymásba szirítja a szegélyező gumicsíkokat és az reccsen nyitáskor, ahogy egymástól elválnak. Lehet oda szilikon kellene.
A szilikon megeszi a gumit, azt ne... valami gumiápoló tejjel próbáld meg bekenni, ha ez a klasszikus poliuretán.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Nem bocsat ki fenyt, csak visszaver de ha csak repedt az felesleges izmozas szvsz.
#nincsbennetarcsi
Ez jo otlet, van Autoglym apolom azzal en is atkenem.
#nincsbennetarcsi
Valóban felesleges.
Cimborám gastrája sem ment volna át, szakadt üléshuzat miatt, csak ott normális volt a vizsgáztató, így adott neki kölcsön egy trikós üléshuzatot a vizsga idejére.
Vannak még rendes helyek/emberek. Inkább a füstölő vackokat szűrnék ki, egy kicsit feslett üléshuzat mint buktatási ok az megint mehh kategória nálam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Hogy mi? A szakadt uleshuzat mennyiben muszaki parameter?
Anyagfolytonossági hiba, beleakadhatsz, megégethet az ülésfűtés, stb. Annyi minden gond lehet vele, felsorolni sem lehet. A írásos indoklást persze azóta is keresem...
Megböki a jobb farpofád a kiálló rugó, és tűzfalig nyomod a gázt. Ez veszélyes!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Köhém rendelet 655. pontja szerint értelmezik, hibás szerkezetű vagy sérült/deformált ülésnek.... ezt konkrétan megkérdezték. Tehát ha látható, akkor hiba, ha eltakarod, nem az.
[ Szerkesztve ]
Köszike!
F Astra ülése már gatya, de van rajta üléshuzat. Akkor ez jó pont a vizsgán... izé inkább nem rossz pont. 👍
Hát remélem még idén átmegy szegény kisöreg a vizsgán. Idén mintha hirtelen öregedett volna. Kissé gatyába kell rázni - lesz feladata az autószerelődoktorbácsinak.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
4-5-ös Golfok és kortársaik esetében kéz a kézben jár a 2.
Bezzeg 10 évvel ezelőtt az ETZ-m első féklámpakapcsoló nélkül ment át, csak a hátsó működött. Konkrétan kiszereltem (mert szétesett, gagyi utángyártott alkatrész) és a kábelét a fényszóró mögé dugtam.
[ Szerkesztve ]
El kell takarni valóban:
#nincsbennetarcsi
Látod, látod... ezért szeretem én a japánt, és nem a németet, a japánban akkor se szól ha már csörög a vezérműlánc. A németben meg azt is check engine jelzi ha kifogyott a szélvédőmosó...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
hála az égnek egyre kevesebb helyen működik ez már mifelénk.
más:
Ez még vagy már nem motorhibás?
#nincsbennetarcsi
a rendszámmal próbálta a japán megbízhatóság szellemét magához láncolni
Ez az Új Ada ez vol van vala?
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF