Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Itt az új LOGOUT!
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 2024 őszi fórum peca
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Szólánc.
- Készíts képet az igazi nevedből!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Itt meg nappali sötétség remélem nem lesz jég🫣
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
kisza25
félisten
válasz 2ozzmexy #17754 üzenetére
Nekem pont két éve május 25 verte el a jég az akkori seatot, 850eFt volt a javítás cascora ment ez Kaposváron volt, azóta figyelem, ott kb minden második autó jégvert
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Alusky
aktív tag
válasz Szoszo94 #17747 üzenetére
Mi hektárban mérünk, nekem is olyan volt a gyerekkorom, mint akinek a családja hektárban méri a területeit. Utáltam is mint minden gyerek, de aztán rájöttem, hogy jó ez így. Of course háztelek és mezőgazdasági terület azért nem ugyanaz, sem árban, sem méretben és a munka jellege is más rajta.
Ha nincs kutya meg ló vagy valami ilyen hobbi, akkor amúgy tök jól el tud lenni az ember 500nm-en is és nem kell vele sokat kínlódni. A probléma akkor van, ha van ilyen hobbi, mert annak meg végtelen terület a jó.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Valaki beszéljen le róla légyszi: [link]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz 2ozzmexy #17759 üzenetére
Aaaa, szivjal vsak nyugodtan
Mi is megbeszeltuk, hogy akkor lesz hazunk, ha lesz hozza egy Jose (kertesz, medences), meg egy Juanita (takarito), mert egyebkent a banat akar vele annyit foglalkozni. A lakasban is mire vegere ersz a(z alapos) takaritasnak, szinte lehet kezdeni elolrol.
-
Alusky
aktív tag
Vámudvar utca vagy valami hasonló vámmal vagy postával kapcsolatos nevű, lepratelep részén Budapestnek vannak ilyen bekerített autótelepek egymás mellett, talán a dél-keleti részén. Ott néztünk egy autót még ezer éve, na az is egy gyöngyszem az a terület. Ott szerintem nem volt autó olyan állapotban amivel hazaértem volna. Nem is vettünk semmit.
-
2ozzmexy
aktív tag
@Qru: Tudtam hogy bízhatok benned.
@rbalint88: pedig jól mutat a képeken...
@Alusky: De, túl olcsó, pont ezért akadt fenn a szűrőmön... ez francia, az nem rohad, csak a bele hullik szét magától folyton... de ezért jött meg a "kell" érzés. Ha még néhányan hozzászólnak tuti elmúlik. Úgy 15 percre van az irodától, lehet kiugrom megnézni.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #17737 üzenetére
Nem és nem. Nem csinálja jól, undorítóan hangzik. Másrészt személy szerint ugyan az a bajom vele mint a kamu kipuval, kamu légbeömlővel, hogy KAMU.
Illetve lehet venni normális benzines motorral is új autókat, nem a szuper sport kategóriában is. Lexus LC500, szívó V8. Mustang GT, szívó V8, Akár a Macan GTS, twinturbo V6, Nissan GTR, turbo V6, nagyon sok a turbo V8 is a piacon...
Mindegy is nem írok regényt. Valakinek elég ha nagyjából átverik az érzékszerveit, valakinek nem.
Hatékonyságról meg annyit hogy ha le tud vinni a ringre vagy Skóciába családdal, csomaggal, ott csapatni, pályázni, felfedezni. Majd haza ugyan ez, alsó hangon 1000km probléma nélkül. Nem az hogy való életben talán elmegy 2-300km távot. Es akkor töltsed órákat, keress töltőt, ja az nem működik, amaz foglalt, amahhoz kell egy 8. app. A közvetkezőnél már áll a sor... A reklámozott gyorsaságot egyik sem tudja.
Mondom a valós mérnöki munkát díjazom benne. Futómű és hajtás lánc főleg. A "hangmérnököket" nem.
Alapvetően jó hogy van egy élményre kihegyezett EV. Kihoztak amit lehet egy elektromos 2.2 tonnás SUV-ból. Illetve tetszik hogy nem arra gyúrtak rá hogy itt van 1000 lóerő, ez jó. Illetve talán az első EV a Polestar 2 óta amit ki akarok próbálni.
Qru
Soha, makacs vagyok, V6, V8, V10, boxer 6-al fogok járni amég a föld kerek.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz FeRRaR1 #17770 üzenetére
Ha kikapcsolható teljesen és padlóra végig 100%-on megy akkor oké, egy villanyautó lesz belőle. A többi csak játékos extra.
Ha nem kikapcsolható akkor van gáz, mert hát a kamu élmény miatt lassabb lesz a gyorsulás mint amit tudna.A merülés a probléma ezeknél vagy a melegedés ha versenypályán van? Azt hittem már megoldották a túlmelegedést, elvégre egy belsőégésűt is le tudnak hűteni 1000 lóerőnél is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Alusky #17771 üzenetére
Elvileg ez az első ami kibír 20 perc komolyabb veretest akksi vagy fék vagy motor túlmelegedés nélkül.
Igaz részben, de mikor van 8 lapozós oldal meg 1001 almenü, nem lenne kedvem ott böngészni hogy most ufo hang legyen vagy sor 4, durrogjon a hangszóró (LoL), legyen kamu váltó és társai...
Van rajta egy mód ami 40 lóerővel visszább veszi a kakaót, meg feltekeri a hűtéseket és akkor mehet a 20 perc.
Eddig főként a fek volt gond az EV-ken. Nagy általánosságban fel korig mentek el akksi túlmelegedés nélkül pl szinte az összes Tesla. Viszont a legtöbbször nem jutottal el odáig, mert a kor negyedénél mar nem volt féked. A track pack model S Plaid volt kivetél, az kibírt egy kort.
Egyre több embernek felel meg az EV, de a merkedesz pl most torolt egy teljes EV platformot a visszaeső EV kereslet miatt. Vagy a használt EV árakról volt most egy Carwow video, hogy a legtöbb 25-35% kozott veszit erteket az elso evben, de szerintem alá saccolt a valóságban picit tobbet vesztett a Taycan Turbo pl. egy ev alatt 60.000 font kuka.
Mindegy is, akinek bejon es megfelel vegye. De ne akarjak lenyomni a torkomon minden aron.
Jo kis akksi gyarak, megnagyobb kinatol valo fugges...
Legyen jo benzin, diesel, EV kinalat, 0 piac manipulacio es OKTATAS hogy kinek mi felel meg a legjobban és vegye azt. Tudom mese világban élek...
ANDROID???
Na örülök hogy neked is jól működik. Nalam nagyon tartos es azonnal megoldott rengeteg zsaner es kapu hangot. Zsanert mindenhol, szekreny, benti ajto, kocsi ajto, csomagter ajto, kerti szerszam.... Jo cucc.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #17774 üzenetére
Akkor a pálya napokon véletlenül vannak csak benzines autók, meg a turista napokon is csak szórtan, nagyon nagyon ritka egy egy EV.
Rallybol is kiszórjak a hibrideket + akksikat. F1 is pedzegeti hogy a 2030 utani motor formula csak karbon mentes benzinnel lesz...
De legyen egy lassan 20 éves példa, a jo oreg hűséges Volvo V8. Mentem vele 8 kort egy huzamba, csak 1x kellett kimennem tankolni. Igaz mind a 2x világított mar meg kicsit visszább kellett venni, de 5 perc és megint pályán voltam. Ja meg az örökzöld 2018 as kb 7500km Eu turné. Nagy "elmeny" lett volna EV-vel biztos.
Mindegy is, engem nem győzöl meg, ha neked az kell akkor vedd azt.
Munkara, nem nagy tavra most is van 2 EV, egyiket most viszem pénteken a 6. gyári visszahívására 1,5 ev alatt. Itt hibaztak a japanok, hogy francia furgon alapokat vesznek...
-
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #17777 üzenetére
Macan 1,9 de egyébként az vagy LC 500 is több van mint az összes EV együtt véve. Mert élményt adnak. Illetve te leszel a limit hogy mennyit bírsz nem a kocsi.
De van meg egy jó tippem, majd nézzük meg a használt EV piacot 10, 15 vagy 20 evésen. Mert nemreg raneztem es olyan volt a 10 eves Zoe + Leaf kinalat mint a diesel mazda 6. Nagyrészt nem futo / alkatresznek elado.
-
válasz FeRRaR1 #17778 üzenetére
A mókolás itt is meglesz. A toyotákban is megoldották a cella szintű cserét és felújítást szerintem a többségnél is lesz valami hasonló ha a gyártók nem szándékosan nehezítik a dolgot. Márpedig az lesz népszerű aki hagy valami megoldhatóságot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
brumi1024
veterán
válasz FeRRaR1 #17778 üzenetére
Porsche honlap alapján extrák nélkül sofőrrel 2035.
Illetve te leszel a limit hogy mennyit bírsz nem a kocsi.
Meg a fék, a gumi, az extra kopás a motoron, stb. Turistáskodás bírják persze, de a rendszeres pályanapozást, gyakorlottabb sofőrt csak olyan költségek mellett, ahol elgondolkozik az ember, hogy nem-e egy erre valóban alkalmas autót kellene választani. Hungaroringen simán megetettem egy megpiszkált JCW Minivel mind a 4 fékbetétet, pedig 340-es első fékek voltak rajta, és 1250 kg az autó.
Visszatérve az eredeti irányra: a 4 hengeres hibrid C63-ak, hanggenerátoros V8 Mercedesek, BMW-k korában nem tartom rossz iránynak a fun EV fejlesztéseket, EU-ban a legtöbb autó hangja amúgy is egyre rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz kelly416 #17780 üzenetére
Az én udvarom van a legmélyebben azért áll itt meg a víz, persze ennek előnye is van, mert az ásott kutamban van is víz. Meg persze sokkal gyakrabban kell füvet nyírni. Pontosabban kellene, mert én inkább megvárom amíg térdig ér, a fűnyírótraktornak legalább így van értelme is.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bitpork #17779 üzenetére
A havidíjas ülés fűtések világában ahol egyre több mindenért fizetsz havonta és egyre kevesebbet birtokolsz. Ahol az apple reklámozza hogy mennyire támogatja a javítást, csak szoftveresen tilt funkciókat hiába teszel bele gyári alkatrészt, ha a beszerzést nem gátoljak. Mert erősen csináljak már azt is.
Prius / CT akksikrol én is néztem videót mikor volt. Viszonylag szerelhető otthon ha kicsit értesz hozzá, talán a cellák szintre hozása ami nehezebb úgy otthon komoly töltő rendszer nélkül.
De a gyártó ott is cserél úgy tudom ha a gar lejárta előtt baj van, utána meg egészben elad ha kell. Na akkor mehetsz privátban valakihez cellázni.
De ez is meg az egyszerűbb. Léghűtéses sima buta cella, nagy szerelhető darabokkal. De mi van egy sokkal összetettebb, modernebb, viz hűtéses cella rendszerrel. Ami mar részben ragasztott / kiontott belül. Ember legyen aki otthon annak neki áll.
De ne legyen igazam, remélem szerelhető lesz a használt piac, fenntarthatóság és élettartam miatt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz brumi1024 #17781 üzenetére
4 hengeres 2,5 tonnas C63 egy szegyen. Aki jar az tudja hogy nem a 30 euro / kor jegy a draga. Ha nem hogy megeszik 30 euro benzint / feket / gumit is 1-2 kor alatt.
Motor és kenés függő mi mennyire bírja. Porsche 911 motorok amiket ott hajtanak álltálában elmennek 20-40k kilométert csak pályán felújítás / csere előtt.
De ha épített gép, közben is ledönthetik hogy mit mennyire hegyeznek ki. Üzem órás vagy minél strapa bíróbb és kicsit visszafogottabb legyen.
Nekem is volt olyan tura hogy ring oda, vissza, 2-3 nap pályázás és annyi volt a zsir új fek pofa szettnek. Es elmenyre mentem nem idore / nem volt hataron hajtva csak 80-85%-on.
Az enyémre 1930-at irnak de mindegy is. Nehez nyilvan. De akkor is van egy jo hangja, be tudok pakolni csaladostol, lemenni, elvezni teli szajjal vigyorogva minden kort, majd haza jonni. Mind ezt este vezetve ameg a csajok alsznak es nincs forgalom.
Ezt EV nem tudja. Sot a 99%-uk annyira messze áll barmi élménytől a 0-100-at leszámítva hogy messzebb nem is lehetne.
Rosszabb a hangjuk mert rontják direkt, meg több filter es rezonancia elnyelő kamra, meg alacsonyabb hang normák. Ami nyilván a sportos kocsikat érinti leginkább.
Reszben egyet értek. De akkor is az a jó élmény EV ami benzinest utánoz? Annyira lerontottak mar a belső égésű kínálatot benzin gőzös szempontból hogy mar kezd jó ajánlatnak tűnni az EV? Ha nincs ló jó a szamár is?
Vissza sirom a napokat mikor szakadtam a rohogestol az elso kamu kipus hang generatoros mercin. Nem tudtam mit hoznak majd az evek.
De szerencsére van meg remény. Ha nagyon akarnék biztos lenne vagy 20 típus amit ki lehetne gyűjteni hogy jó benzines.
Illetve hamarosan remélem lesz idom / energiám a manuális könnyű gépre, kibelezni, csövezni, csapatni pályán vele.
Elmenyrol meg annyit hogy a Porsche gyorsabb, jobban fekez, a Volvo szebben szol, jobban kanyarodik. Viszont hiba lassabb, több az érzelem miközben vezeted. Ezert a Macant siman be fogom aldozni 911 + valami könnyűre. GTS ami nemrég elment mar itt lehetne szóval ha van idom vadászok. De most pl nem nagyon van
-
válasz FeRRaR1 #17783 üzenetére
Na várjunk csak - nem arra gondoltam h otthon bügyrölés. Hanem h márkaszeren kívül is meg tudják oldani. Hansban is cseréltek már modult - az Audi teljes HV cserét akart csak 23k€ + szállítás és munkadíj árban. Hát nem lett.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kelly416
veterán
válasz Alusky #17782 üzenetére
Át tudom érezni. Az utca legmélyebb pontja a kapubejárónk. Általában szinte csónakkal jövök be egy-egy nagyobb esőben, pedig van árok is másfél méterre onnan. Csak én hiába takarítom magam előtt, ha nem vezet sehová.
A fűnyírás nálam is ilyen, heti 1x minimum. Illetve a kutamban mindig van víz nekem is, csakhogy a ház alatt is és felhozza a fal a talajpárát eső után. -
FeRRaR1
őstag
Régi szép idők amikor a politikusokat azért választottak hogy az emberek érdekeit képviseljék. Nem tudom melyik stand-up előadó mondta, Amerikai volt, hogy a politikusoknak úgy kéne kinézniük mint a Nascar versenyzőknek. Hogy lásd kik a szponzorok.
bitpork
Akkor ugyan az mint Toyota / Lexus amit írtam. A gyártó csak egészben cserél. De aki ért hozza tud cellázgatni. Bar a teljes Lexus CT200h pakk volt valami 3-4000 között pár éve.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz szabonagyur #17793 üzenetére
Zugló kapott rendesen, itt 16 szélén csak villámlott, esett, de se szélvihar, se káosz, semmi se volt szerencsére.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space black Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen