Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAMválság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Az tegye fel, az 0.1.5-öt aki felkészül rá, hogy a béta alatt futott academy elvész, és rent-elni azt lehet amire már megvan az (újracsinált) academy.
Én eddig szándékosan csak gt2 merci és imola mentem hogy abból szűrjem le ha változik valami.
Hát most a rent gomb szürke. -
KaraDani
addikt
Jó példát hoztál. Pont tegnap gondoltam erre én is, miközben elkezdtem úgy megpróbálni rendesen nyomni neki Imolán a mercivel az eddigi laza körözés helyett, hogy ja csak úgy lazán körözni könnyű, de gyorsan menni már cseppet sem. Igen meg nem halok, mert villog a TC meg az ABS és az kisegít (elvégre nem egy porsche 935 a drm érából 800 lóval elektronika nélkül), de gyorsan menni nagyon nem könnyű. Imola Tamburello (2-3-4), a 3-4 közötti a súlyátvitelnél úgy tud úszni mint a fene ha túl sok a gáz. Ha pont jó akkor a 4-esől kifelé gyönyörűen lehet szűkíteni, de ha nem tökéletes fél másodpercet olyan simán el lehet dobni mint a huzat. Vagy túl lassú az ember, vagy túlságosan beleszól a TC. Sőt a kedvencem amikor azért mész szélesre kijáraton mert épp annyira belszól a TC, hogy a slip angle túlságosan lecsökken, és átmegy orrtolásba. 1:45 elejét menni ezzel a kombóval nagyon kényelmes volt, de mire beértem 1:42 végébe azért már nagyon oda kellett figyelnem.
Valóságban is a GT3 tele van fizetős amatőr pilótákkal, egy daytona 24-en több a GTD pro-am csapat, mint a GTD pro azért ez mutatja, hogy vajon mennyire könnyű lehet a valóságban is ezeket a modern autókat vezetni úgy alap szinten.
-
Jó ez a diskurzus. Én azon agyaltam, hogy pár kivételtől eltekintve - Gala rallys múltja - egyáltalán ki tudja itt megmondani, milyen az igazi?
Mert azt, hogy mi a jó sim, az tudja, aki vezetett már igazit.Hiába gokartoztam elég sokat, és emiatt nem lepődöm meg ha elúszik akár alattam egy valós autó, attól még nem leszek versenyző. Max egy gokart sim-et tudok megítélni. Hiába mentem már a Hungaroringem a saját kocsimmal, attól se leszek versenyző. Hiába mentem már át kerékvetőn, ha utcai autó volt utcai gumival, ami a sajátom és vigyázok rá, fogalmam nincs, mit reagál ott egy versenyautó.
Mondjuk, hogy szar az acc fékje, de milyen az igazi?
Továbbmegyek, a kormányosba már pár alkalommal kifejtett elméletemre. Mi van, ha nem a sok nm a jó, mert egy csúszás ha 10% erő veszteséggel jelzi a játék, akkor egy 25 nm kormánynál az 2,5 nm.
Egy 2 nm-esnél meg 0,2.
Ki a jobb pilóta aki a 0,2-re már reagál, vagy aki a 2,5-re?Ezt párhuzamként nézve, ki a jobb, aki csak akkor gyors akkor, ha sok a visszajelzés, ffb részlet, abs csúszás stb, vagy az aki kevesebb infóval is gyors?
A lényeg, hogy lehet esküdni márkára, nm-re, játékra, de mit számít?
Egy gt3-as autóban ott a szervó, beállítja a pilóta magára, hogy bírja órákon - napokon át. Ha nincs is abs akkorák a gumik, hogy ritkán blokkolják, vagy csak amíg hideg. Nekünk meg a szájunkba rágja a sim, mikor mi van. Melyik a jó, ami túl tolja ezt, vagy amelyik nem?
Szerintem nincs "igazság" csak egyéni preferencia, így nincs igazi sim, meg jó sim, meg jobb sim, hanem nekem jobban fekvő sim, meg kevésbé tetsző sim.
Talán az rf2 áll hozzám a legközelebb, az lmu túltolja az ac evo majdnem eléri, az RRRE, az ac már ott volt eddig is, az acc kicsit alattuk. De ezek nüanszok, ráadásul csak rám igazak.
Persze ha 100 emberből 99-nek valami nem jó akkor, el kelll gondolkodni.
-
biker
nagyúr
"Sokan azt gondolják, hogyha valamit nehéz vezetni, akkor az életszerű"
hááát, meg azt mondják a versenyzők is, hogy vezetni tudni kell, és bárki beülne a versenyautóba úgyse tudna vele körbemenni

Most akkor? lehet csak nagyképűek és sztárolják magukat, aztán ugye jöttek már F1-be újoncok akik kifújták a nagyok orrát... -
biker
nagyúr
nem teljesen értettél meg, ha kritikának illetted, holott többször leírtam, hogy igen értem 0.1 állapot, nem azzal van a bajom, milyen a játék, hanem ha nem érzem azt amit mások mondanak.
De ok, akkor ezek szerint én vagyok ilyen profi, hogy azért megy olyan jól ezzel, mert ennyire élethű, és azért megy kevésbá más játék, mert nem elég éethű
Nekem csak jó így
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4200U/8GB DDR3/Win 10Home/12,5" FHD/ !ÉRINTŐKÉP!/!!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - Intel 3955U I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IWL: i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo V155-15API - Ryzen 5 I 8GB I 512SSD I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 256GB Purple- 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4042, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3918, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3670 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Köszi az infót.


