Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    addikt

    válasz biker #83 üzenetére

    Bár a jelenlegi autókínálatból nekem tapasztalatom csak MX5, GT/GR86, 296 vonalon van IRL, de azokkal összehasonlítva teljesen jó az utcai autók fizikája szerintem. Nagyon hasonlít az eredeti Assetto-hoz, ami nem is csoda mert talán az volt a kiindulási alap, nem az ACC.

    Nyilván látott már a világ fizetett infulencereket, de mondjuk Coach Dave -aki számos játékhoz iRacing, AC, ACC, LMU, stb kínál profi setup-okat- és valódi versenyeken gyötör egy Ferrari T-t valószínűleg nincs rászorulva az apróra. Ennek ellenére neki is nagyon tetszik és annyira valósághű, amennyire jelen állapotában lehet.

    Vagy ott van James Baldwin aki szintén önerős GT3-as driver a brit bajnokságban egy Mekivel (tesztelt BMW-t is), feltehetően őt sem lehet csak úgy lekenyerezni, mégis valósághoz közelinek tartja a legtöbb szempontból...

    Jimmy már rég nem az a harsány ripacs aminek indult, egész jó IRL versenyző vált belőle szóval számomra ő is szavahihető...

    A magam részéről az agyatlan AI ellenére is tök jól szórakozok vele, és ettől csak jobb lesz majd! Kár volt a 0.1-ben a VR-t erőltetni mikor a grafikai motoron is bőven kell csiszolni, de azért az elévülhetetlen érdeme, hogy nagyon kevesen számolnak be fagyásokról (igen, rád nézek LMU, ami konkrétan játszhatatlan volt többeknek) egy közepes konfigon is kellemesen játszható. Van benne tartamom is, amiről a Rennsport ugyanebben a fázisban csak álmodozott

    A roadmap is világos, innen még 8-9 hónap a megjelenés, szóval ne kritizáljuk vehemensen a fő fogást tálalás előtt. :)

Új hozzászólás Aktív témák