Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Shodan #6173 üzenetére

    En most fejeztem be, eleg volt. Az elso szektorban van meg 1s, de iszonyat nehez osszekaparni, ezert mar inkabb hanyagolom. Egyebkent jo ez az auto, tetszik. :)

    8:23.589

    Pont ahogy mondtatok, ilyen hosszu palyan nem lehet nem hibazni. Mindig van egy-ket kisebb hiba, ami x+y masodpercbe kerul. Viszont ahogy egyre jobban ismered a palyat az adott autoval, ugy tudsz fejlodni.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Shodan #6173 üzenetére

    Nincs trükk, nincs titok. Akik elöl vannak, nagyon sok éve szimulátoroznak. Az a setup, ami sokunknak egy idegbeteg vezethetetlen vacak, az nekik gyorsabb, mint az, amivel az átlag normálisan végig tud menni.
    Ez egy hihetetlen hosszú pálya, ha mindegyik kanyarban csak minimálisat hagysz benne, már akkor is másodperceket buksz, mire körbeérsz.
    Egyszerkétszer kipróbáltam néhány kanyart gyorsabban venni, egyszerkétszer bejött, akkor sokat nyertem, de többnyire nem sikerült kivitelezni, olyankor disznónagy fetrengés lett belőle.
    pl. 7-es szárnyállással a flugplatz hosszú egyenes végén az enyhe balost be lehet venni nyélgázon. Ha sikerül. És van még 2-3 ilyen kanyar, ami menne padlón. De a kanyargósabb részen midegyik kanyart nagyon "megtisztelem"
    [link]
    Erre lehet jó a hotlapozás, akár saját ghost autót figyelve is. Hol van az, ahol mégegy kicsit később lehet fékezni, mi az, amikor viszont korábban kell, és mikor lehet a kanyar kijáratánál padlót nyomni, hogy az egyenes (márpedig abból nagyonsok van) tökéletes legyen.
    És a baromi hosszú pálya. Csak ott van azért, hogy nehogy elrontsam, mert akkor félóra idő megy a levesbe (az ESC utáni újabb felvezetőkörrel együtt).
    Én is próbáltam Sinka Dani setupját, de én sem bírtam vele mit kezdeni. Visszaálltam a gyárira, váltót hosszabbra vettem, szárnyat 7-re, hátsó felfüggesztés slow rebound pedig 10 (az eredeti 13 helyett). 6-os szárnyállással már nálam is állandóan eldobálja a hátulját

  • subaruwrc

    félisten

    válasz Shodan #6173 üzenetére

    ahogy most az exos 125 s1-gyel kőrözgetek arra jöttem rá hogy a durva leszorító erő lesz a megoldás a kis lotusnál is. különben túl sok időt vesztesz a kanyarokban és a féktávokon. nagy leszorító erővel meg talán összeszedsz annyi előnyt hogy a 10-15km/h mínusz sem vészes a hosszú egyenesben.máskülönben nem tartom elképzelhetőnek. 2-3mp csak annyi lenne hogy valahol több mindent elvállalnak de 25-30mp az még egy ekkora pályán is ordas különbség

Új hozzászólás Aktív témák