Hirdetés
- MasterDeeJay: Harc a DDR5 árak ellen
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gerner1
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
JAGER 10
üzenetére
Nagyon tetszik a projekted, mert életszerű.

Kevés konkrét tanáccsal tudok szolgálni, mert én is kezdő vagyok. Azért egy ilyen projektnél az a tapsaztalotom, hogy olcsón nem lehet megcsinálni. Ne is akard úgy, szánjál rá. Ha jól értem ez egy fóliasátor, amiben ha nagyon meleg van, akkor kinyitja az ablakot.
A léptetőmotornál a nyomatékot kell nézni, az jelenti azt, hogy mennyi erőt tud leadni. Fogalmam sincs, neked mennyi kell konrétan, azt neked kellene megmérni. Jó, ha fölé lövöd be az erőt.
Ha léptetőmotort használsz, akkor ahhoz táp is kell. Az is legyen erősebb. Meg a vezérlő is. Tehát ha 4 amperes a motor, akkor jóval a fölé lődd ezeket.
Motorvezérlő amúgy rengeteg féle van, 1000 forintos ebayestől valami 50-100 K-ig. Szeirntem 2-3 ezret rászánhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Akvarisztika
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Pánik a memóriapiacon
- Spórolós lett az új HBM-rokon, ami nem lassabb, csak okosabb
- Hallókészülék lett az Apple fülhallgatójából
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AliExpress tapasztalatok
- Formula-1
- További aktív témák...
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 10700 / 32GB DDR4 / RX 6700XT 12GB / 512 SSD + 1TB HDD