- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Imilenni: Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
JAGER 10 #9234 üzenetére
Nagyon tetszik a projekted, mert életszerű.
Kevés konkrét tanáccsal tudok szolgálni, mert én is kezdő vagyok. Azért egy ilyen projektnél az a tapsaztalotom, hogy olcsón nem lehet megcsinálni. Ne is akard úgy, szánjál rá. Ha jól értem ez egy fóliasátor, amiben ha nagyon meleg van, akkor kinyitja az ablakot.
A léptetőmotornál a nyomatékot kell nézni, az jelenti azt, hogy mennyi erőt tud leadni. Fogalmam sincs, neked mennyi kell konrétan, azt neked kellene megmérni. Jó, ha fölé lövöd be az erőt.
Ha léptetőmotort használsz, akkor ahhoz táp is kell. Az is legyen erősebb. Meg a vezérlő is. Tehát ha 4 amperes a motor, akkor jóval a fölé lődd ezeket.
Motorvezérlő amúgy rengeteg féle van, 1000 forintos ebayestől valami 50-100 K-ig. Szeirntem 2-3 ezret rászánhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Microsoft Surface Pro 7 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1035G4 16/256 Retina
- Mars Gaming MK60W 60% Mechanikus Blue Switches Gamer Billentyűzet Spanyol Kiosztás
- 2019 - BMW I3S 120Ah
- ASUS ROG Strix G15 144Hz / AMD Ryzen 5 / RTX 3050Ti / 16GB RAM / 512GB SSD
- Microsoft Surface Pro 7+ Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 12,3" -80% i5-1135G7 16/256 Retina