- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fire/SOUL/CD: INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Szeretem az ecetfát
- Gurulunk, WAZE?!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
JAGER 10 #9234 üzenetére
Nagyon tetszik a projekted, mert életszerű.
Kevés konkrét tanáccsal tudok szolgálni, mert én is kezdő vagyok. Azért egy ilyen projektnél az a tapsaztalotom, hogy olcsón nem lehet megcsinálni. Ne is akard úgy, szánjál rá. Ha jól értem ez egy fóliasátor, amiben ha nagyon meleg van, akkor kinyitja az ablakot.
A léptetőmotornál a nyomatékot kell nézni, az jelenti azt, hogy mennyi erőt tud leadni. Fogalmam sincs, neked mennyi kell konrétan, azt neked kellene megmérni. Jó, ha fölé lövöd be az erőt.
Ha léptetőmotort használsz, akkor ahhoz táp is kell. Az is legyen erősebb. Meg a vezérlő is. Tehát ha 4 amperes a motor, akkor jóval a fölé lődd ezeket.
Motorvezérlő amúgy rengeteg féle van, 1000 forintos ebayestől valami 50-100 K-ig. Szeirntem 2-3 ezret rászánhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA be quiet! 650W
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- FÉL ÁR ALATT! Lian Li UNI FAN SL120 RGB 1db-os és 3db-os ventilátor szett garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem