- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: MS Office365 Linuxon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Hieronymus: Három júniusi képem
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vladi
nagyúr
válasz
JAGER 10 #9234 üzenetére
Nagyon tetszik a projekted, mert életszerű.
Kevés konkrét tanáccsal tudok szolgálni, mert én is kezdő vagyok. Azért egy ilyen projektnél az a tapsaztalotom, hogy olcsón nem lehet megcsinálni. Ne is akard úgy, szánjál rá. Ha jól értem ez egy fóliasátor, amiben ha nagyon meleg van, akkor kinyitja az ablakot.
A léptetőmotornál a nyomatékot kell nézni, az jelenti azt, hogy mennyi erőt tud leadni. Fogalmam sincs, neked mennyi kell konrétan, azt neked kellene megmérni. Jó, ha fölé lövöd be az erőt.
Ha léptetőmotort használsz, akkor ahhoz táp is kell. Az is legyen erősebb. Meg a vezérlő is. Tehát ha 4 amperes a motor, akkor jóval a fölé lődd ezeket.
Motorvezérlő amúgy rengeteg féle van, 1000 forintos ebayestől valami 50-100 K-ig. Szeirntem 2-3 ezret rászánhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos autók - motorok
- Anime filmek és sorozatok
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS