- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- weiss: Pant* rant
- Banyasz papa: segitség kérés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz
ekkold #22389 üzenetére
"Arra próbáltam célozni, hogy ha már MCU-t meg PWM-et kell használni, akkor az EVSE akár ki is hagyható, mert közvetlenül elláthatja ezt a funkciót is a cucc."
nem szeretnék komplett EVSE-et tervezni, és építeni, mert akkor kellene tervezni és engedélyeztetni, mint hálózatra csatlakoztatható kisfeszültségű berendezés, EC, EMC, és minden csatlakozó bevizsgálásokkal, 2-3mFt, meg kell rá tervezni a DC védelmet, mert anélkül egy fabatkát sem ér, és azt a lelkemre venném, ha valakit agyonvág egy zárlatos kábel.
Ha ti (te) terveztetek ilyet, akkor nyilván tudod, hogy nem annyi, hogy a 12V-ot lehúzom 5V 30% kitöltésre, és akkor elindul az autó 16A-el, ennél jóval több kell. Megfelelő vezérlő létezik, ennek van egy kéteres bemenete, 0V és IC láb, erre építek egy kis elektronikát, mert innentől okosítható a cucc, ez a másik posztban ki van fejtve.
nem kell foglalkozni DC RCM önteszttel, hibafigyeléssel, nem csatlakozunk hálózatra, nem kell autóról hibajelet fogadni, stb stb stb"Meg nem is szereti ha hirtelen változnak a beállítások, legalábbis mikor teszteltük, akkor volt amelyik autó letiltotta a töltést, ha túl gyorsan akartuk az áramot változtatni, tehát célszerű ha eleve lassan változik."
az autó hiba, a lágyindítás/lágymegállás eleve az autóban van, ha pl ajtót nyitsz, akkor is letekeri 0.5kW-ra a töltést, hátha kihúzod a kábelt, majd bezáráskor visszaemeli a beállított értékre. Ezt tudnia kell az autónak. a töltési szabványban benne van, hogy bármikor változhat a töltőáram, akár az oszlop küld más értéket, akár az autó kér más értéket, pl melegedés miatt, a kommunikációnak le kell tudnia követni. az autók akkor dobnak max hibát, ha túl gyakran megszakad a töltés, vagyis nem tartják be az A-B-C-B-A státuszokat, hanem A-C-A közt váltogatnak. van olyan modell pl zoe, ami a második ilyen után hibát dob, a töltés teljes szüneteltetése <6A esetén csak B állapotban lehetséges. A-C max induláskor lehet, de utána ha nem B-be kapcsolsz vissza hanem A-ba akkor nem indul újra a töltés. erre van olyan töltőnk, a Beny amiben van "kompatibilis mód" ahol erre figyel a töltő. meg arra hogy 6A-nél leáll, de 10A-en indul el, mert a Fiat 500 és a zoe nem indul 8A alatt soha, azonnal hibát dob.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Házimozi belépő szinten
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- nVidia tulajok OFF topikja
- Lassan tálalható a hardverpecsenye
- Path of Exile (ARPG)
- PlayStation 1 / 2
- RISC-V-re is portolja a CUDA-t az NVIDIA
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Apple Watch Ultra 2 - 49 mm - Használt, karcmentes - Gyári garanciás
- Okosított PS4 Slim 11.00 GoldHEN 500GB - Telepített játékokkal
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 üzleti notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD WIN11
- LG 34WR55QK-B - 34" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - FreeSync Premium - HDR 10 - USB Type-C 65W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest