Nekem maga a pörgőssége jött be, nagyon fluid az egész, a jump/hover/evade hatalmas szabadságot nyújt, sokkal dinamikusabbnak érzem mint az előző részeket. Jól lehet használni a kombókat, előre kifeszíteni egy egy skillt és úgy elengedni, azoknak azért érezni a súlyát. A lövésmechanika is bejött, ha nincs is ugyanolyan headpop (ami engem kvázi nem zavar), elég sok weak point van helyette. A fegyók nekem nem uncsibbak mint az ME3-ban, sőt több is van, és még craftingal lehet is variálni őket (gránátvető pisztoly vagy auto valkyre, plazma shoti stb). Azt viszont én is éreztem, hogy melee gyenge, nem tudja úgy megfektetni az ellent.
Az meg, hogy harc közben csendben van az ellen, az már szerintem nem a harc rendszer része, sőt még a "buta" AI-t sem venném kifejezetten alá, inkább nagyon szorosan kapcsolódva hozzá (mert ugye mindegy hogy unreal vagy frostbite, ha sz@rul írod meg az AI-t, kvázi kevés opciót adsz neki akkor motortól függetlenül bugyuta lesz).
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
maajsz
senior tag