Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem

Hozzászólások

(#40) maajsz válasza tiv83us (#39) üzenetére


maajsz
senior tag

Nekem maga a pörgőssége jött be, nagyon fluid az egész, a jump/hover/evade hatalmas szabadságot nyújt, sokkal dinamikusabbnak érzem mint az előző részeket. Jól lehet használni a kombókat, előre kifeszíteni egy egy skillt és úgy elengedni, azoknak azért érezni a súlyát. A lövésmechanika is bejött, ha nincs is ugyanolyan headpop (ami engem kvázi nem zavar), elég sok weak point van helyette. A fegyók nekem nem uncsibbak mint az ME3-ban, sőt több is van, és még craftingal lehet is variálni őket (gránátvető pisztoly vagy auto valkyre, plazma shoti stb). Azt viszont én is éreztem, hogy melee gyenge, nem tudja úgy megfektetni az ellent.
Az meg, hogy harc közben csendben van az ellen, az már szerintem nem a harc rendszer része, sőt még a "buta" AI-t sem venném kifejezetten alá, inkább nagyon szorosan kapcsolódva hozzá (mert ugye mindegy hogy unreal vagy frostbite, ha sz@rul írod meg az AI-t, kvázi kevés opciót adsz neki akkor motortól függetlenül bugyuta lesz).

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Anthem
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.