- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doongoo
addikt
válasz
falijja #47149 üzenetére
hát ebben csak laikus vagyok, nem szakértő:
Galaxy S2-höz képest a színek sokkal természetesebbek nekem, a fényereje talán gyengébb annál, de csak emlékezetből írom, nem hasonlítottam össze a kettőt egymás mellé téve a napon Lehet, hogy a ZOPO erősebb, ezt még azért egyszer megnézem pontosan. Fényerőt a maximumra tolva olvasható napon is (annyira, mint bármelyik más) Ami a ZOPO-nál érdekes: automata fényerőn nem húzza fel soha a maximumra a fényerőt még a tűző napon sem (ezt manuálisan lehet megtenni). A felbontását nem érdemes hasonlítgatni, mert a Full HD szemben bármi gyengébbel mindent ver
A fekete a TFT-n persze nem olyan mint az Amoled
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 14 Pro / 128GB / Deep Purple / Gyári kártyafüggetlen / eSIM (149)
- Samsung Galaxy S25 12/512GB! Gyári független SES vásárlás 2028.02.13. Samsung jótállás
- Samsung Galaxy S21 Ultra 8/128GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Xiaomi 13 Pro
- iPhone 12 Pro / 128GB / Pacific Blue / Gyári kártyafüggetlen (164)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7500F 32GB DDR5 512GB SSD RTX3070 8GB ZALMAN S2 TG Enermax 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Realme 8i 64GB / Normál állapotban / 12 hónap jótállással