Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. november
Új hozzászólás Aktív témák
-
cidalain
veterán
válasz
pixelblondie
üzenetére
Itthon még nem láttam. Szerintem hivatalosan nem is lesz forgalmazza. Így marad a külföldi beszerzés (ebay, amazon...) esetleg szurkeimportos boltok.
-
tjb007
nagyúr
válasz
pixelblondie
üzenetére
A kijelző szépségével nem lesz gond, a sebességgel viszont már lehetnek gondok, előfordulhatnak akadások, de filmnézésre, nem húszlapos böngészésre megfelelhet.
-
Magnat
veterán
válasz
pixelblondie
üzenetére
Arra figyelj, h a kinti vásárlásra elvileg 1 év gari van, az Asus hazai ügyfélszolgálata viszont többeknek azt írta, h a gari itthon nem érvényesíthető.. Én mindezzel együtt is nagyon gondolkodtam a megvásárlásán, aztán szerencsére sikerült egy magyar garis példányt találni jóárasítva.
-
z0d1AK
nagyúr
válasz
pixelblondie
üzenetére
A touchscreen problémára még most is viszonylag sokan panaszkodnak, bár ennek a hibának az eredete kérdéses, nálam nincs ilyen gond.
-
z0d1AK
nagyúr
válasz
pixelblondie
üzenetére
Mondhatni igen, bár gondolom ennyiért USA verziót kapsz, ami csak ott garanciális, itt nem.
Én 70 ezerért vettem a sajátom Németországban, nem bántam meg ennyiért. -
monti0222w
addikt
válasz
pixelblondie
üzenetére
Szia a Chuwi megéri megvenni, vannak már szép számmal tulajok, topicja van lehet, van rommolni és tényleg egy szép készülék!

-
a.t.t.i.