Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz #85552128 #15773 üzenetére

    Az még hagyján, van jobb is:

    "Quantum Break on Windows 10 unfortunately doesn’t support DirectX12 multi-GPU rendering. Due to the engine architecture, the work needed to support multiple GPUs would have been significant and out of scope for Remedy for Quantum Break."

    Hogy is volt ez agyonreklámozva és agyon sztárolva korábban? DX12/Vulkan/Mantle/Metal alatt a fejlesztő dolga implementálni a multiGPU supportot, teljes kontrollt kap. A Remedy készített egy új motort, amibe nem raktak multi-GPU supportot, mert as 720p/30fps mellé felesleges. :W
    Ez is egy olyan port lett, ahol a Remedy megnyomta a "console 2 PC converter"-ben a Start gombot és a kapott trágyadombot kiadták a WinStore-ra. Le sem lehetne tagadni, ordít a programról, hogy ezt a kezdetektől fogva konzol exkluzívnak szánták, aztán később az MS szólt, hogy gyors dobjatok össze valamit PC-re, mindegy mekkora trágyadomb lesz, néhány hülye majd úgyis megveszi és majd kimagyarázzuk az alapból fos motort valami technikai szakzsargonokkal.

    "No Option to Quit from Main Menu
    We hear you! By popular demand, we are adding an exit option to the main menu in an upcoming title update."

    BY POPULAR DEMAND!!!! WTF?! You don't say! Ki a franc gondolta volna, hogy 70 eurós AAA címben az emberek egy része igényel Exit/Quit gombot? Nahát, ez aztán a megdöbbentő felfedezés 2016-ban! Besz*rok, komolyan! :W
    Ennél még a Batman AK is jobb volt PC-n. Ezzel az értékelhetetlen, 1 centet sem érő trágyadombbal a Remedy nálam jó alaposan elásta magát, meghúzták az eddigi legalacsonyabb színvonalat PC-n. Jó értem én, hogy nem mondhatnak egy rossz szót sem az MS-sel kötött szerződés miatt, de legalább ne köpnék pofán a PC-seket olyan orbitális nagy hazugságokkal, minthogy a PC a kedvenc platformjuk. A Remedy a Warner-rel került egy szintre PC support téren.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #15773 üzenetére

    Ennek semmi köze a konzolhoz. Van egy alapvető leképezőjük, amelyhez egy olyan temporális rekonstrukciós eljárást választottak, ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta. Ennek megírt motorhoz van köze. Ha nem lenne konzolra ez a játék, akkor is így működne a PC-s port, mert ilyen motort írtak.

    Van egy ismert, de egyelőre nem kezelt hibája a GeForce drivernek, ami a Tile Resource contract funkcióval befagyaszthatja az OS-ben a DXKG-t. Ez a Quantum Break és a Hitman alatt is előjön szinte mindig ugyanazokon a helyeken. Hozzávetőleg fél éve keresi az NV a megoldást a hibára. Előbb-utóbb kiadnak valami fixet. Legrosszabb esetben a Microsoft csinál egy OS update-et, ha a GeForce-ok mégse tudják lekezelni a GPUMMU specifikációt. Hasonló "fix" van Intel Gen7.5-re is.

  • #45997568

    törölt tag

    válasz #85552128 #15773 üzenetére

    Ezzel azt akarod mondani hogy a DX11 - GW az olyan csodalatos alkotasokkal lepett meg minket, hogy azt kell visszasirni, az az irany, amit a jatekosok akarnak.

    Azert egyes kommenteket olvasva ugy latom vannak gondok. :U

Új hozzászólás Aktív témák