- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mr Dini: Ebook okosítás: kijelző kalandok
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AsakuraDave #42918 üzenetére
Igen erre gondoltam a kiindulási kommentemben amit a mester félreértett .
-
De te most egy olyan dolgot keversz ide aminek nincs köze ahhoz amit én leírtam feljebb és olyan dolgokat keversz ide aminek alapból semmi köze a kiindulási kommentemhez.
Godfall esetében mindig is ez lesz a véleményem. bármennyi Vramot is sprórol. Nulla hozzáadott értékkel bír benne az RT árnyékolásra. Azzal többet spórolok, ha kikapcsolom benne.Értem hogy profitálhatna belőle de nincs itt a Microsoft megoldása. Nvidia meg nem tud konzolokra építkezni, majd ha lesz szabványos DXR megoldás rá hogy ne fix távolsággal dolgozzanak biztos használják. DE most ez van és nincs más.
Attól hogy elolvasom mit szeretnének DXR alatt attól még nem lehet örülni egy ilyen látványos megoldásnak mint amit a Metro felmutat a mostani szabványos DRX alatt szegényes 6-10 GB Vrammal?
ráadásul nem csak előző generációs Nvidia kártyákra optimalizálva de szépen fut a Radeon 6000 szérián is ...Vagy kizárt? porosodó fixfunkciós hardverekről beszéljünk?
Te már egy más dimenzióról beszélsz mert félreértetted a kiindulási kommentet és most itt tartunk. -
Én nem beszéltem a DXR mostani állapotáról, mert nem érdekel érted? leszarom mennyi Vramot pazarol és Egy átlag felhasználó így működik.
RTX On aztán ha megy akkor megy ha nem akkor nem.Jobban néz ki? jobban. Ha kell mellé DLSS akkor azzal ha úgy sem megy akkor Játszik RT .anélkül. Ennyi a sztori.
Az 5700 kártyán menyi Vramot eszik az RT ? na látod . Ez a játék jól néz RT vel ennyi, nem kell ezt lehámozni állandóan Cicaharcá és lefikázni mindent meg a fix funkciós hardvereket idekeverni és állandóan sírni itt. Videón láthatod és beépítették jól néz ki, szépen fut egy Turing kártyán is örülünk? örülünk. -
Abu. Már nem érdekel mit írsz. Elfogult vagy . Mint írtam már neked mindig az a jó amit más csinál , csak ne NV cucc legyen. RT ben csak az árnyékolás a jó mert AMD csak azt használ RT megoldásban meg az Intel a jó akiknek még kártyájuk sincs de megmondjak a tutit. Használd egészséggel. nekem lassan 3 éves lesz az RT képes kártyám. Jól szolgál ma is. A tehát nem érdekel már amit írsz mert nem adok semennyire a véleményedre. van sajátom.
-
A teljes körű RT alatt a ligthning / GI funkciót értettem a játékokban az árnyékolás mellett, nem ezt amit leírtál újra, hogy milyen szar nekünk.
Szomorkodunk is minden nap, a leglassabb kártyáink vannak RT alatt és van benne egy csomó felesleges anyag is amik porosodnak
Pont nem érdekel az Intel hogy old meg bármit is .
DE örülök hogy magadra vetted az AMD -s jelzőt, még ha a mondandóm nem is volt egyértelmű -
válasz
AsakuraDave #42907 üzenetére
Néztem a tesztet és a gépigénye is viszonylag jó lett, van ahol gyorsabb mint az eredeti verzió, azért az elég király.
Remélem most majd tényleg rá tud nézni pár Amd-s miről is szól (hatna) ez, meg hogy valóban miért is kellene teljes körű RT. -
válasz
sutyerák007 #42892 üzenetére
-
[Játszhatóvá teszi az eddigi legszebb RTX demóját az Nvidia]
Kíváncsi leszek hogy fekteti ki a 2070 karit -
[Proposed acquisition of ARM Limited by NVIDIA Corporation: public interest intervention]
[UK invokes national security to probe Nvidia's ARM deal]
Állami beavatkozás. Ez az ARM hajó ( szerintem) elúszott, meg vele az is hogy valaha nagyfiú lesz...Nemzetbiztonsági ügy...
-
Eddig ezt nem láttam.
[NVIDIA and ARM ( ARM.Nvidia.com)] -
[Nvidia and AMD raked-in over $25bn combined revenue in 2020]
vazze
lassan mellényzsebes történet lesz az ARM megvásárlása, már ha lesz belőle valami, meg az AMD nek is talán az utóbbi 1-2 évtized legjobb éve lesz. -
[Hut 8 Buys $30M Worth of Nvidia’s New Crypto Mining GPUs]
soha nem lesz vége... -
válasz
Petykemano #42843 üzenetére
Szerintem Nvidia ha kell vesz/ rendel magának gyártókapacitást mint az Intel. bevételük alapján azt kizártnak tartom, hogy ne tudna annyit fizetni, mint az AMD, hisz magasan felette vannak még mindig, csak valószínűleg AMD nek megéri ennyit fizetni érte, nekik meg nem, inkább így fogalmaznék. Jelenleg az 5 nm-re egyformán ( kis volumennel)vannak benevezve, ( szerintem ez lesz a CPU/ GPU amit emlegetnek,Ada Lovelace új GPU ami lehetséges, hogy mobil SOC alapú, 5 nm).
múlt heti hír , hogy tárgyalnak plusz kapacitásról 7 nm-n TSMC vel.
Ami probléma szerintem itt, hogy elszámolták magukat a Samsunggal,( ha ez igaz, vannak kétségeim)de ha megnézed a teszteredményeket és a mostani helyzetet lehet mégsem, inkább okosan csinálták.Eza CPU dizájn szerintem más lesz ..
-
-
válasz
Petykemano #42823 üzenetére
Szerintem egy igazán dekstop gamer PC-nek nem alternatíva még mindig minőségben prémium előfizetőként sem. Arra megért nekem 10-15 K-t hogy ha rendezvényeken vagyok , vagy üzleti megbeszélések, este felmegyek a szálloda szobába a kis laposommal aztán játszogatok, de igazából egy több éves használt VGA-t sem tudna nekem kiváltani.
pl egy GTx 1070 vagy GTx 980 -/vega56-64 még mindig mérföldekkel reszponzívabb élményt ad mint a Cloud gamning, aki ilyen kártyával legalább rendelkezik annak nem biztos, hogy annyira érdemes váltani, max ha elromlik neki.
tehát aki hardcore gamer Pc-n annak ez még mindig nem elég jó. Most ezt ki kell bírni, nem szabad fejleszteni, de szerintem ez az átkényszerülés a Cloud oldalára még nem opció, a konzolokat már inkább adom, hogy arra többen váltanak.
persze hosszú távon ha így marad akkor igen, de még korai szerintem erről beszélni.Szerinte Nvidia mosta Stadia haldokolására apellál elsősorban.
-
válasz
Petykemano #42821 üzenetére
Hát mivel náluk nem kell újra megvenned a játékot hogy játszhass, így is jónak mondható a 99 $ / év.
2-3 havonta akciózknak, pl karácsonykor 23$ volt fél év és 39 $ egy év. Gondolom ezt szokásukat most is megtartják. -
válasz
paprobert #42815 üzenetére
Vega vs Pascal idejében is magasabb volt ez már, kb 0- 10 % körüli értékben az új API-k alatt.
De ebből nekem az jön le amit Abu írt, hogy a szoftveres optimalizáció hiányzik, nem driveres gond,. maga a következtetés a driverre levonatkoztatva hibás a tesztben szerintem. -
-
Ez nem igaz azért most már annyira szerencsére, de jelen van.
Kijött pár patch azóta, lassan orvolsolódnak ezek a problémák is. Ez még decemberi videó.Kényes az SSD sebességére is például a játék. Sokszor a városon belül is voltak elötted 5 méterre hasonló artifactok sajnos, főleg decemberben még.
Maga a játék nem prevgen , 3 év valós technikai fejlesztés van mögötte, de az RT igazából tényleg sokat tesz hozzá.
Ma már javult a dolog, de nem tökéletes még mindig. [link] Külön topik van olyan szép képeket lehet lőni menet közben néha. sixpak szerintem az egyik legjobb benne [link] [link] -
Milyen belső terekről van szó? mert a játékot már másodszor játszom végig most női karakterrel, és elárulhatnád hány kizárólag belső téren látható küldetés van benne, mert most olyan sok nem igazán ugrik be.... van pár az tény, de a játék legalább akkora hangsúlyt fektet a külső terek dizájnjára mint a belsőre.
Hidd el 81 óra Steamen és 67 óra Egyéb platformon van a játékban nekem, nem tudnám azt mondani hogy az egyik vagy a másik előrébb van helyezve a játékban.
-
-
ekkora pályaszakaszon a Godfallban 3,5 óra játék alatt nem jártam mint ez az utca részlet. Eza kép madártávlati perspektíva , nézd meg a méretarányokat..messze van ez attól hogy közvetlenül körül vagy véve bármivel is, főleg hogy a Város jókora része nem felhőkarcolókból áll és a sivatagi helyszínekről ne is beszéljünk... míg a Godfallban :
-
természetesen a "végtelent" idézőjelesen értettem én is.
Erről a játékról beszélünk? [link]
Szinte minden harc egy Aréna harc benne.Tényleg mutass nekem egyetlen egy legalább ilyen nyílt terepet a Godfallban mint mondjuk ez a kép.
Jól látható a háttérben lévő épületeken a tükröződés, az árnyékok mind RT stb.
tehát szerinted könnyebb dolguk volt a CP2077 nél mert kevésbé nyílt mint a Godfalll? LOL.Komolyan?
A hatalmas nyílt terekkel a rengeteg tükröződő autóval és felhőkarcolóval, neon reklámokkal, autók fényeivel eső tükröződése az aszfalton stb és ez mellé 4 féle RT effekttel,
- Ray-Traced Diffuse Illumination
- Ray-Traced Reflections
- Ray-Traced Ambient Occlusion
- Ray-Traced Shadows
míg a Godfall kizárólag a Ray-Traced Shadows-t hazsálta az RT -t 13 Gb vrammal akkora pálya szakaszokkal mint egy fél utca a CP ben? -
Értsd meg ,azért korlátozzák le a távolságot a legtöbb játékban ,mert értelmetlen a végtelenbe számoltatni árnyékolást. Ezek a hardverek sem Vramba sem számításban nem érettek erre a feladatra. Optimalizálni kell a látványt és a hardveres képességeket. Feleslegesen foglalja le a Vramot és hárít rá plusz számítási feladatokat és alakít ki új metszéspontokat és ütközéseket nem látható területeken. Ez teljesítménybe kerül. Értem én hogy nagyon jó hogy elküldjük jó messzire a sugarakat egy ilyen játéknál is minta Godfall ( de komolyan semmit nem jelent benne az RT látványban) nem képvisel hozzá adott értéket. Azért csinálja Nvidia is fix loddal és inkább skálázható RT vel mellé DLSS sel, mert az emberek többsége így is feleslegesen pazarlónak gondolja a gépigént az RT hez és jelenleg a RT képes hardverek nagy többsége vagy számításban vagy kapacitásban a Turing szintjén vagy alatta mozog. Igen még a 6800 XT is egy 2080super és Ti környéken mozog teljesítényben raytracing alatt.
Az hogy szerinted ez az optimalizáció megint azt mutatja bennem hogy fordítva ülsz a lovon. A PC-s RT optimalizálás azt jelenti hogy a legtöbb elérhető hardverre működőképes RT átiratot hozok össze.
Egy fejlesztő kiad egy olyan raytracing effekttel támogatott játékot egy platformra ahol egyetlen egy kártya,- ami pár hónapja van a piacon és alig kapható- tudja futtatni a 6800 XT a Vram miatt, miközben egy 6700 is simán elbírhatna vele 4 K ban mert alapból egy kenyérpirítón is képes 60 FPS re a RE motorja... Ez amit az Amd támogatott címekben történik nem optimalizálás és energia befektetés a PC átiratba hanem egy orbitális baromság és a Godfall készítői azért melóztak 4 hónapot hogy az amúgy szar játékukat a PC piac kb 4x nagyobb szereplőjének a több éve piacon lévő kártyaira elérhetővé tegyék és megtérüljön valamennyire a kiadás. Érzed hogy igazából úgy adtak ki egy Godfall-t 3-4 hónapja hogy nem volt hozzá kártya PC-n ami futassa az RT-t az embereknél és azóta sincs nagyon AMD részről. Nagy üzlet.
Az egészet lefordítva:
Ne állítsunk már be plusz 2- 6 GB vramot úgy hogy ez a megváltás.Amúgy majd egyszer jön a traversal aztán jó lesz minden, de addig ezek felesleges hülyeségek szerintem, pont ugyan az mint az Nvidia tesszelációs csalása annó. nekik jó volt...
-
jó elengedem. felesleges. Megint az van hogy a szarabb is ismét jobb, mert tudjuk ki csinálja.
A Godfall is egy trágya halom mind Raytracing effektetekben mind megvalósításban.
Reméljük egyszer utolérheti az Nvdia hardveresen az AMD-t és a Microsoft is felnő szoftveresen az AMD hez .Meg mindenki is felnő hozzájuk... -
Dehogy parázok. Nevetségesnek tartom, meg ezt a Vram promót is,elenggedhetnéd. Nagyon szépen megoldható lenne ez RT vel 10GB vagy az alatti kártyákkal is.
Jelenleg RT képes 12 GB vagy a fölötti kártyával az az 1000 gamer rendelkezik akinek jutott 3090 vagy 6800XT.esetleg 6900. Igazából úgy látszik számítási kapacitás már nem is kell 4 K ra, csak Vram. Tavalyig meg sávszél kellett. Most már az sem.
Ráadásul az lesz a csúcs ha megint csak shadowRT lesz. -
-
válasz
Valdez #42722 üzenetére
Hogyne szabhatnál, mindenre meg van szabva, hogy mire használható rendeltetésszerűen A VGA használható bányászatra, Kutatásra, ezért nem korlátozhatod az eladását meg az is biztos, hogy soha senki nem ellenőrizné le otthon mire használod valójában.
Senki nem kérdezte meg még tőled mire fogod használni az adott fogyasztási cikket,legyen az kávéfőző vagy egy televízió. Amíg legálisan használható a VGA erre a célra addig ezzel nem lehet mit kezdeni ,a vásárlónak jogai is vannak. -
válasz
Valdez #42720 üzenetére
A vevő nem köteles erről tájékoztatni az eladót, mint ahhoz sincs senkinek köze hogy te kinek és milyen okból,-( mit akarsz rajt nézni)- veszel éppen egy színes tévét a boltban. Mennyiségi kikötést lehet meghatározni, ennyi a maximum amit lehet tenni, minden más sérti a kereskedelmi és személyiségi jogokat. Hidd el , 17 éve ebben vagyok. A mennyiségi kikötést pedig a legkönnyebb kijátszani, egyszerűen több számlára állítják ki a termékeket. AZ EVGA pl nem fog ezért reklamálni, mert elviszik az összes legyártott termékét. Persze egy idealizált világban ezt tenné, mert nem játszani viszik el a kártyáit, de a valóságban soha nem fogja.
-
válasz
Valdez #42717 üzenetére
Sajnos ezt nem szabhatják meg és ellenőrizni sem tudják. A cég ahol én dolgozom már szembesült ezzel,( Cigaretta piac) nálunk is tudják, hogy ki az aki fekete piacra veszi a terméket és viszi külföldre, de nem diszkriminálhatsz vásárlót, mert olyan pert kapsz a nyakadba, hogy belegebedsz. A bányászat ráadásul legális tevékenység.
-
válasz
huskydog17 #42706 üzenetére
Elkeserítő.
[link] -
Semmi értelme és nem látni különbséget. Ne fejlesztői képeket nézz hanem próbáld ki a játékot. a Shadow RT ebben a játékban konkrétan nulla azaz nulla hozzá adott értékkel bír.
Az hogy egy gyártó direkt 16 GB ramra kifuttatja ebben a nem túl nagy terekkel dolgozó átlagos árnyékolás minőséget használó játékban a Vramból a VGA-t mert neki abból van több, mint a konkurenciának, még ha értelmetlen is nem látható területekre árnyékot számítani. amúgy az összetett RT számítás (RTGI) AMI TÉNYLEG LÁTVÁNYOS meg sokkal jobban vissza veti mint a konkurenciát mégis ez szerinted a jó megoldás természetesen.
-
Elfogadnám ezt ,ha nem az lenne ,hogy az AMD nek érdeke és haszna van belőle, hogy még nem terjed a Mesh shader. Nem jószándék ez a fejlesztők felé.
Majd ha jönnek elsősorban Pc játékok, a Gears 5 nem az.
#
Az Nvidia nincs a konzolokban. AMD nek ebből a konzolportokban lesz a legnagyobb haszna, hogy a fejlesztők nem mesh shadert portolnak ami Turingon is megy. -
Ilyen magyarázattal egyet65len új technológia sem fog elterjedni soha. Gears 5 főleg Xbox cím míg például egy Assasin Creed valhallából többet adtak el PC-n és rekordot döntött UBI-nak mint eddig bármelyik nyító AC. Majd olyan multiplatform címeket kell megnézni , aminek van megfelelő vásárlóbázisa PC-n is.
Egy CP2077 után is kapaszkodhat egy konzol, majd ha lesz elég. És az RDNA 1 vs Turing miatt nem mindegy hogy Nvidia elkezdi e szorgalmazni a Meshadert ezeknél a címeknél, mert nagyon úgy néz ki, hogy egy darabig ez a generáció lesz a meghatározó még PC-n, hozzá teszem ,sajnos. -
Az NGG kizárólag AMD nek kedvez , Nvidiának a második generációs kártyacsaládja van ami Támogatja a Mesh Shadert.
Az RDNA 1 re nézve nem működik teljesen jó hatékonysággal a fordító, lehet az éppen 50 % teljesítményű is, te magad írtad...
AMD-t kellemetlenül érintené mondjuk az RTX 5700 kártyákra levetítve a Turingok Mesh shader tejesíménye, magyarul nekik nagyon is érdekük, hogy ne terjedjen a Mesh shader egyelőre PC-n ,majd ha lesz elég MS. képes radeon akkor szorgalmazni fogják.
Jelen helyzetben MS. átiratban akár egy 2060 is elverné az 5700 XT, míg fordítóval épp megkerülve a meshshadert ez nem fog megtörténni.
Magyarul szerinted AMD kíméli a szegény fejlesztőket és a költségeket ,valójában akadályozza egy olyan új ,számunkra felhasználóknak nagyon előnyös technológia elterjedését PC-n amire jelenleg nincs kártyája . Az RDNA 2 szerintem a gamer szegmensbe még igazából meg sem érkezett az RDNA 1 pedig nem Mesh Shader támogatású.
Mint írtam, ezüst tálcán... -
Igen lehet így is tálalni ahogy te leírtad, hogy jófej AMD megsajnálta UL-t ,de inkább az az igazság, hogy azért vállaták a kockázatot, hogy ne húzza le őket a sajtó az Nvidiával szemben.
Ettől függetlenül a valós MS támogatást továbbra sem szorgalmazzák a portok miatt, ami nekik kedvez a fordítóval a fejlesztőknél, de a benchben jól akarnak szerepelni...Ez is azt mutatja, hogy ha nem hoznának kerülőutakat, hanem szorgalmaznák azt hogy a mesh shadert átírják a fejlesztők PC-n, akkor jól járna vele mindenki. A Fordítóival meg csak ők.
Mi ebben a jó ügy nekünk?Vagy a királyi többes Te és AMD ?
Nem mintha ezt nem érteném meg, soha nem ítéltem el ezekért a húzásokért profitorientált cégeket, ugye ez egyértelmű, de ne tálaljuk a szart ezüst tálcán szerintem.
Ezzel szemben DLSS 2.0 free a zöldeknél az Unreal mellé.
Még egy rublika, hogy helyet cserél lassan a két cég... -
-
-
válasz
Callisto #42648 üzenetére
Nekem van mindhárom konzol, de nem tudom miért. Kizárólag az exkluzív címek miatt jobb számomra, minden mást PC re veszek mert szerintem PC-n jobb játszani.
A Ps 4 hónapok óta nem volt bekapcsolva sem, még a havi játékokat is elfelejtem sokszor behúzni...csak a Switch megy a háromból rendszeresen. -
válasz
AsakuraDave #42642 üzenetére
Nekem pont ez tetszik benne, emlékeztet a Syberia-ra, azt imádtam anno, persze kérdés , hogy az irányítás és a kamerakezelés milyen..
-
válasz
AsakuraDave #42640 üzenetére
Az RT nem igen tesz hozzá ebben a játékban elnézve a teszteket, de a DLSS elég jól sikerült .
-
válasz
Devid_81 #42620 üzenetére
Nehéz megmondani. Sokan bányászni vették az biztos, nekik bőven megtérül az ára még dupla áron is a mostani kripto helyzet szerint.
Tehát jól jár a gyártó, jóljár az eladó és jól jár a bányászatra vevő. KI szív? egyedül a csóró gamer aki MSRP ár környékén keres az árukereső elött. Igazából Ők, Mi ,mellékes tényezők vagyunk a jelenlegi helyzetben.
Majd ha megint lemegy a kripto, bejön a CPU bányászat vagy mindegy mi, akkor megint fontosak leszünk, úgy ahogy, de melyik gyártónak lesz kedve akkor eladni majd egy 3070/6700 karit 500 dollárért? max akkor ha megint televerik a raktárakat aztán el kell adniuk olcsón. Lásd 100 dolláros áron RX 570-580.. -
[Globális chiphiány: autóipari chipekre állna át a világ legnagyobb bérgyártója]
ha lesz szabad kapacitás akkor az megy a kocsikba.
Mondjuk jó lenne tudni melyik node-ot érinti ez. -
válasz
Petykemano #42591 üzenetére
Ahhoz hosszabb idő kell,de meglátjuk. Nem nagy cég amúgy.
-
válasz
#09256960 #42583 üzenetére
Nem érdekes, akkor még inkább nem veszek se zöld se vörös kártyát. Ha Intelt tudok venni azt veszek meg vagyunk így még páran. Nem fogok 400 ezer forintért venni középkategóriás kártyákat csak azért mert Nvidia vagy AMD, mert éppen nekik 50-60 % árréssel jó csak dolgozni. Szerintem az is nagy mese hogy ha 700 dolláros lenne valóban RTx 3080/ 6800 kártya nem lenne a gyártóknak rajta haszna.
-
válasz
Devid_81 #42579 üzenetére
En azt gondolom ami most folyik úgy 2-3 generáció óta a két VGA gyártó cég között, az színjáték, nagyon ügyesen osztják be a teljesítmény szintlépéseket és az árazást egymás közt .
Intel belépése ide, akinek a fő célja nem a profit most egyelőre, hanem a piacszerzés,.
nekünk nagyon jót fog tenni mert pont abba a szegmensbe fog érkezni ami a legnagyobb és DVGA gamer piacon. Én a drivertől sem annyira félek, ráadásul Microsoft kénytelen lesz jobban összekapnia magát a szabványok megtartásában és fejlesztésében így, hogy bejön Intel is. -
válasz
AsakuraDave #42494 üzenetére
bizonyítani magamnak ? mit kellene bizonyítanom magamnak? nem gyerek vagyok aki az utolsó zsebpénzéből vette meg.
.
Tartalmat kérni 2 óra játék után , mikor simán 150 órát beletehetsz anélkül hogy lezárnád a sztorit? A mellék szálak jobbak mint a fősztori..
Játék még sok szempontból Béta,de szép! Engem nem hat meg ez , mert az 1.06 patch óta zavaró bugok nélkül játszható.
Az hogy többet vártam én is ebből a szempontból tény.
De A többi finomhangolás, nekem hozzá adni nem fog a játékhoz az én kártyámmal, majd orvosolják. -
válasz
AsakuraDave #42491 üzenetére
extra tartalommal? 2 óra játék után?ok
-
válasz
#09256960 #42489 üzenetére
Te azt mondtad túl van értékelve anélkül - gondolom ezt a következtetést kell levonnom a hosszú magyarázatból-- hogy játszanál vele, és jobbnak állítasz be egy játékot ami más stílusú,meg sem jelent, az előző része megjelenéskor tele volt bugokkal, és láttál belőle 30 másodperces trailert. Érzed hogy vicces.( Amúgy szerettem magát a játékot gyűjtői kiadásom van belőle)
A grafika és a tartalom két különböző dolog. Az 1.06 patch óta 27 órát tettem bele, zavaró vagy különösebb BUG nélkül,de ettől függetlenül vannak benne, látom én is, van hova fejlődni, á víz mikor úszol nem igazán reagál rád,de cserébe ott van alattad egy brutálisan jó víz alatti világ sokszor kincsekkel tele pakolva, alkatrészekkel, meg elsüllyedt autókkal amikből ki tudsz venni ezt az. Szóval látszik mit szeretnének, de az hogy ps4 re meg xbox One ra is ki kellett adniuk , azona hardveren vicces.
Én Élvezem a sztorit ,jó és tartalmas játék. 20 ezer forintért az FC5 egy új skin mód a szokásos játékmenettel, a CP meg tartalmaz vagy 150 órát újszerű stílusokkal jó sztorival érdekes megoldásokkal. Nincs túlértékelve, inkább alul van értékelve, mert sokan azt gondoljak hogy vazze 3090 4 K ban 30 FPS... miközben se 3090 nincs nekik se a játék. RT vel ( nem uttra)DLSS mellett a 2070 képes 60 FPS -sre ,de én nem használom se az RT-t se a DLSS-t csak élvezem simán közel max grafikán ezek nélkül is a nagyon szép játékot ha esik ha nem az eső.
Egy frankó, tartalmas játék, amiben eddig kb a sztoriban 23 % ál tartok , mert állandóan elvisznek a mellék küldetések, lezúzok pár bandát, fejlesztek ezt azt . Engem nem csak a grafika érdekel, de az is jól néz ki szerintem. RT. nélkül is szép. Amúgy kit érdekel kinek a logóját látom egy ilyen játék elején? miattam lehetne S3 trio is, ne csináljunk már ebből is fan mizériát. -
Februárban indult el hivatalosan ebben a formában, Augusztusban lett elérhető Chrome-on , majd most már Ipaden IOS en is megy. Egymillió új belepő 3 hónap alatt nem rossz. valószínű azért november, mert azt látják, jelenleg még a December tart, de mivel most lett elérhető almásoknál ez valószínűleg nagyot emelkedett szerintem ebben a hónapban. Januárban meglátjuk a mostani hónapot.
-
Náluk nagyon érezhető volt, pár percre rá kint álltunk a szomszédokkal az utcán, ők is kijöttek mert megijedtek. Szóltak a riasztók is pár helyen, érdekes volt a szitu.
Mezőszilason, tőlünk 15 km -re szintén érezhető volt elég jól, deSimontornyán az anyósoméknál abszolút nem pedig ők nyuggerek, otthon tévét néztek. -
válasz
Piszmaty76 #42463 üzenetére
Én tőled 30 km re Bogárdon vagyok, családi házban ,de lengedeztek a csillárok nálunk is.
-
válasz
#09256960 #42452 üzenetére
Hogy keveredett ide most amúgy a 6800 Topik? vagy kit érdekel az ?Ne nekem írd, hogy elfoglalnotok.ÉN szerintem még soha nem voltam ott. Amúgy is milyen kifejezés ez? Pozsonyi csata? vagy mi a fene ? Egy VGA ról beszélünk ember és egy gyártóról. Az Amd sem különb senkinél, nézd mega Ryzeneket és a deszkák árazását. Ugyan ez lenne itt is. Profitorientált cégek.
A 6800 kártyát még inkább nem tudod megvenni mint a 3080 kártyákat .Annyi sem jutottt el kiskereskedőkhöz, mint a 3080 ból. . jah a 6800 topikban elhiszem hogy ilyeneket olvasol. a 3080 topikban meg nem.
Mire lesz normális készlet addigra meg NV kihozza a 3080 Ti-t 20 GB memóriával és a 3080 kártyákat szintén 20 GB rammal a 3070 Ti-t 16 GB rammal. Ezzel nagyjából le is lesz fedve a RDNA 2 és nem lesz opció a több ram, sema teljesítmény sem az ár. Sajnos most lett volna lehetősége AMD nek piacot szerezni, nem sikerült, mert nincs kártya. Hát így jártak, bevasalható az AMD-s fickótól a 10 dolcsi amit feltett.
ÉN meg nem járok más topikokba ami PC hardverhez kötődik, Nv- AMD találgatós és ez, ezen kívül napelem- klíma- felújító., ott nincs AMD meg NVidia helyette van Daikin és japán gyártók vs Gree és Kínai klímák
Nincs mit helyre tenni. A DLSS és a Direct ML elfér egymás mellett onnantól hogy megjön a Direct ML is az AMD kártyákra az támogatott az Nvidia kártyáin is.
AZ naív elképzelés hogy ez kikerülhető lesz az alsó de akár a középkategóriában is 4 K vagy 1440P esetén, főleg hogy legyen RT is meg minden is.Sőt nem tartom kizártnak, hogy nem sokára dinamikus skálázással is találkozni fogunk és az lesz az alap beállítás a legtöbb PC játékban, a natív külön opció lesz. Főleg ha az ember lassan 300 K körül tud venni középkategóriás kártyákat.
tehát a DLSS továbbra is egy plusz ficsőr marad, nekünk NV tulajoknak elfér a Direct ML mellett aki akarja használja.A TSMC is fog gyártani kártyát az Nvidiának, ahogy most is gyárt, de nem kizárólagosan.
Nvidia most eléri azt, hogy a Samsung felnőjön a feladathoz, nagy GPU-k magas tranyó sűrűség. Akkora tapasztalatot szereznek amivel behozhatják a TSMC-t sok szempontból . -
válasz
#09256960 #42450 üzenetére
Van rajta sapka, nincs rajta sapka
DLSS :Igazából nekem mindegy. Nem használom a DLSS- egyelőre, de ha így maradnak a kártyák árai kénytelen leszek...
4 K-n talán látni valami minőségi különbséget a videón, jó minőségű felvétel, de nem mernék fogadni melyik melyik.
szerintem:
- a jobb alsó a natív,
- jobb felső 1440P +DLSS -Quality
- bal felső 1252P
- bal alsó 1080PGyártásra:
Samsungnál? Nem hiszem. De ki tudja -
-
válasz
huskydog17 #42424 üzenetére
jah értem , azt hittem a szoftverhez lehet korlátozottan hozzáférni.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Háztartási gépek
- Autós kamerák
- E-roller topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3350
- LG 35WN75C-B - 35" Ívelt VA - 3440x1440 - 100Hz 5ms - USB Type-C 60W - AMD FreeSync - HDR 10
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN Apple Watch Ultra 2 Natural Titanium 49mm -1 ÉV GARANCIA - 100% Akkumulátor, MS3220
- iKing.Hu - Nothing Phone (2a) Black Fiatalos Glyph stílus, 120 Hz AMOLED 8/128 GB Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest