Hirdetés
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- Yézi: Blekk Frájdéj
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez mindig így volt, amíg egy új, de nagyon drágán hasznosítható technológiából csak a potenciális vásárlóbázis töredéke jut előnyhöz, addig nem is igazán piszkálják a fejlesztők. Vannak nagyobb gyorsulás biztosító, jóval olcsóbban beépíthető újítások. Ezeken lesz a fejlesztői fókusz. A VRS itt a fő irány mostanság. És már olyan formában is létezik, amihez nem kell VRS-t támogató hardver.
Szimplán compute shaderben le van implementálva. Az új Call of Duty ezt használja, és minden DirectX 12-es VGA-n megy.Szorgalmazni lehet, de ha nem fizetnek százezer dollárnyi zsetont a kód karbantartására, akkor senki sem fog veszteséget bevállalni egy gyártóért. Egyszerűen nem jön ki pozitívra a mérleg, és így nincs értelme erre dolgozni. Gondolod véletlenül maradtak ki a mesh shaderek a PC-s portokból? Nem. Egyszerűen kurva drága beépíteni és karbantartani. Gondolkodj egy fejlesztő szemével. Van egy büdzsé gyorsítani a kódon valami új technológiával. A mesh shaderre írt culling a mai geometriai komplexitás mellett nagyjából képes eredményezni úgy 2-3%-nyi gyorsulást. Ezért +50 ezer sor beírása és költséges karbantartása kell. Ezzel szemben mondjuk a VRS képes biztosítani 5-15% közötti gyorsulást. Az implementációs költség a már elérhető kódoknak hála minimális, sokszor csak copy-paste az egész, és a karbantartási költség sem magas. Nyilván azt választják, ami olcsóbb és nagyobb gyorsulást hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Interactive Brokers társalgó
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen RAM-ot vegyek?
- BIOS topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Facebook és Messenger
- Essejó: MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Ford topik
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3919, 100% Akkumulátor
- Dell Latitude 5290 i5 8350U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, EU bill., szép állapot, számla, 6 hó gar
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad Gen3 WUXGA Touch i5-1245U vPro 16GB 256GB 4G LTE GPS W11 Pro Garancia
- 365 NAPRA RÉSZLETRE BANKMNETES KAMATMENTES , GAMER PC ,LAPTOPOK , GAMER SZÉKEK , GAMER MONITOROK
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AF Dock (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Szimplán compute shaderben le van implementálva. Az új Call of Duty ezt használja, és minden DirectX 12-es VGA-n megy.
