Új hozzászólás Aktív témák

  • Callisto

    őstag

    Fejlesztőként azért elmondom, hogy valamennyire AI még a DLSS első verzióinál volt használva, de ott is csak tréningelt adatokból dolgozott mivel a számításigény valóban kevés volt (és még az is) valós idejű generálásra.
    Ugyanakkor a tenzor magok lehetővé teszik complexebb, nagyon jó minőségű felskálázó algoritmusok kifejlesztését, majd használatát. Ezek sok terhet vesznek le a GPU egyéb részegységeiről adott algoritmusoknál.
    Valós AI tartalomgenerálás valóban nincs, mert ahhoz kevés a teljesítménye. Aki kíváncsi valós AI általi tartalomgenerálásra felskálázűshoz nézze meg a MadVR legjobb minőségre beállítva az AI skálázó engine-t. Anno 3080Ti-vel teszteltem és reggelire megette a kártyát. Tulajdonképpen slide showt csinál belőle pedig a GPU erejét használja mindenestől tenzort stb. is beleszámítva. Viszont az eredmény megdöbbentő, azonnal látszik, hogy mi a különbség valóban AI által generált tartalom és egy - akár előbb említett nagyon komplex skálázó - algo között.
    Az NVidia érdeme, hogy a DLSS fejlesztése során, biztos vagyok benne, hogy - sok munkával egy rendkívül jó felskálázó algoritmust fejlesztettek ki amit nem csoda, hogy úgy őriznek mint az Unicum receptjét. :D

    [ Szerkesztve ]

    "A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Új hozzászólás Aktív témák