Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- No Voice in the Galaxy
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Samus: Tomb Raider Remastered I-III
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Devas
őstag
válasz
tomaszka88 #12658 üzenetére
Vsync off esetről beszéltem.
FPS csökkenés akkor van ha a procit terheled (például szebb tükröződésekkel), vagy a VGA limit nem engedi kifutni a procit.
(VGA limit értsd: VGA kihasználtsága 95% felett van)Ha nincs VGA limit akkor a proci a lehetőségeihez képest maximálisan ki van használva.
Fordított esetben meg ugye a VGA van maxon kihasználva és a proci szotyizik.Proci kihasználtsága pedig kb akkor tetőzik, amikor valamelyik szál eléri a 100%-ot, de nem minden játékban van így. SMT on esetén se éri el általában a 100%-ot, mert megzavarodhat a mérés.
Proci limitet nem is nagyon tudsz másképp megállapítani, csak úgy ha a VGA kihasználtságát nézed.
Vagy proci, vagy VGA limit van mindenképpen, hol az egyik, hol a másik, de csak Vsync off esetében.Vsync on esetén pedig szerintem az az ideális, ha nincs limited és stabilan tartja a 60 FPS-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest