Hirdetés
- Samus: Linkin Park - In The End (Demo)
- droidic: Saját hálózat, saját szabályok – Építs profi infrastruktúrát!
- Zsoca1991102: Kábel kereső / ér pár kereső
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: Safe Mode az agyban
-
LOGOUT
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melorin
addikt
Na, válaszolt az Amazon Elég érdekes dolgokat írnak a telefonszámuk és az elérhetőségük rész után. Ti hogy értelmezitek?
Dear Melorin,
Please understand that we passed the case to our collections partner because we did not record receipt of payment for your order by the end of the second notice period.
Once we have passed a claim to our collections partner, all further enquiries must be handled through that partner. I therefore ask that you address your enquiry directly to our collections partner. You can reach them as follows.
Phone accessibility:
Monday to Friday 7:30 to 19:00
Saturday 9:00 to 15:0001-386 80 90 32
info@infoscore.at
RechtsabteilungPhone: 0043 138680 9014
Fax: 01 / 22 88 762
http://www.bfs-finance.atWe very reluctantly decided to take this step but did not see any alternative because we have requested but not received payment of your order (a rendelésazonosítóm van itt) by the conventional method.
Our payments department has sent you two reminders by e-mail. These were sent to the e-mail address we have on file for your orders.
We additionally sent the second payment reminder by post to the billing address you specified. We did not record a payment on our account afterwards.
Neither the e-mails nor the postal letter were returned to us. We therefore assumed that you received our letters.
You should soon receive a letter containing all information for a remittance/have already received a letter with all information for a remittance from our collection agency by post.
Are you so nice and give us a call? We will then help you over the phone.
Our customer service is available from Monday to Sunday from 6:00 to 24:00.
all other countries +49 9 41-78 87 88
Please talk to the collection agency we have commissioned directly in case they have requested the payment of additional costs. Only the agency will be able to provide you with all necessary information.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Pánik a memóriapiacon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- Samus: Linkin Park - In The End (Demo)
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Autós kamerák
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- További aktív témák...
- Akció!!! Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 1000GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- Eredeti Lenovo 135W töltők (sárga téglalap)
- Thermal Grizzly Aeronaut paszta 3,9g /BONTATLAN/Több darab/Számlával/
- Dell 14 Latitude 5430 FHD IPS i7-1255U vPro 4.7Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 LTE Garancia
- ÚJ Quansheng UV-K6 adóvevő eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

