Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FirstTripla

    tag

    válasz FirstTripla #79988 üzenetére

    Na úgy látszik, hogy még sincs teljesen leállva az ügyfélszolgálatuk a kínai ünnepek alatt. Meg is jött reggel 8-kor Revoluton, hogy elindult felém a visszatérítés, illetve Aliexpress is lezárták a jegyem és megadták amit kértem. (Sőt elvileg a 3 dolláros kuponom is visszajött, így lehet rendelek még valamit amit hátha nem vágnak fel :D )

  • FirstTripla

    tag

    válasz atos30 #79987 üzenetére

    Előzőnél nem volt annyira feltűnő a lyuk ragasztás számomra, de ennél olyan mintha tényleg nem véletlen esett volna ki hanem megnézték, hogy mi van benne. Meg ha egyik kiesik, akkor másik is simán kifér rajta, miért kétszer egy esett ki két azonos feladós csomagban, miközben két független útvonalon jött. Kár, hogy ilyenkor nem lehet esetleg dobozt kérni, vagy hogy ragasszák egymáshoz az egészet. Pedig akartam pár kapcsolót, meg kis elektronikai cuccokat is rendelni, de végül mondom biztosra megyek és nem rendelek, mert ezek szerint lehet azok se érkeztek volna meg, mert kiesnek a lyukon, nekem meg sehol semmi a végén.
    Nyáron amikor először rendeltem ilyet magamnak, akkor tele volt a csomagom kis alkatrészekkel, viszont ott megoldották elég jól hogy ne essen ki semmi abból (ennél látszott, hogy tényleg elszakadt a fólia és időben észrevették). Mondjuk a cellux se jött le erről a hengerről, annyira rátekerték. :D

    A mostani, viszont nekem vágásnak tűnik inkább mint véletlennek. Délután engedte végre leadni a refund kérelmem az oldalon, miután megjött az email, hogy a rendelésem teljesítve. Most már csak ki kell várni az eredményt. (Még szerencse, hogy amikor német ebayről rendelek, akkor ott a 14-20 eurós csomagolásnál nem spórolják a dobozt ki és atom biztosan kapom meg a dolgokat benne.)

  • FirstTripla

    tag

    Na a múltkori elveszett rendelés tartalmam miatt múlt pénteken rendeltem ismét még ilyen tesztpadot, 2db-t, hogy legyen egy tartalék, ha kellene még egy embernek. Ma jött a DPD (6 nap szállítás rendeléstől csak, eddigi rekord), és láttam már futárnál, hogy sérült és szóltam neki. Mondta, hogy ha kínai akkor kérjek visszatérítést rá, mert sajna 2 hengerből megint 1 érkezett csak meg 1kg-os csomagból 0,5kg eltűnt... Most leigazoltam, hogy megjött, már csak ki kell várnom, hogy tudjak refundot indítani, mert jelenleg nem engedi "Refund can't be processed right now" (parcelapp-on még nincs az átvétel benne, szóval gondolom azt meg kell várnom).
    Egyébként nem értem, hogy miként szakad ki ennyire, olyan mintha valaki már felvágná feladás után a csomagot, mert súlyra jól szerepel rajta a cetlin. Most alul felül volt kilyukadva, és felül volt rajta egy félig felhelyezett ragasztószalag. Videót a kicsomagolásról persze amint lakásba értem készítettem is, remélem sikerül majd ezt is visszatéríttetni részlegesen. Asszem ez volt az utolsó ilyen amit rendeltem bárkinek is, nincs kedvem folyamatosan aggódni meg idegeskedni, hogy vajon mi marad a csomagomba és visszakapom e pénzem majd idővel.

    [ Szerkesztve ]

  • FirstTripla

    tag

    válasz jojoando #79845 üzenetére

    Na ma reggel 9-kor jött email, hogy zárták a visszatérítésem és elindult a visszautalás. Revolut-tal fizettem és látom is az összeget, hogy hamarosan érkezik, valamint Aliexpressnél már visszautalták csak ugye 1-10 munkanap a visszatérítés (banktól függően). Ezek szerint akkor a videó meg sok bizonyíték kép meggyőzte őket :D. Köszönöm a segítséget itt mindenkinek! :)

  • FirstTripla

    tag

    válasz jojoando #79843 üzenetére

    Igen eszembe van, csak meg akartam várni a fellebezés eredményét és ha nem adnak vissza akkor gondoltam az élő ügyfélszolgalathoz fordulást. Angol nem gond nekem, már elég sok supporttal beszéltem írásban és akár szóban is. Amit nem tudok biztosan, hogy az Aliexpressnek az Eva chatbotjánál kell kierőltetni a élő supportot vagy inkább a contact seller részen. Mert én esetemben sajnos az eladó chatje is egy chatbot :D.

  • FirstTripla

    tag

    válasz jojoando #79817 üzenetére

    Szombat este csatoltam videót a csomag belsejéről végül miután elutasítottam ugye a No refund lehetőségét, viszont azóta mintha senki se nézné Ali oldalról sajna az ügyem. No refundot gyorsan adtak nekem kb 18 óra alatt, most meg 48+ óra és semmi. Van valami olyan, hogy ha nem reagálnak akkor automatikusan teljesül valami? Vagy csak nekem adtak 3 napot, rájuk ilyen nem vonatkozik...

  • FirstTripla

    tag

    válasz jojoando #79813 üzenetére

    Csak a kép van róla, de belülről se igazán látszik, nem akartam széttépni a csomagolást direkt ott, viszont látszik, hogy azonos a matrica mérete a fő utolsó nyomtatott csomagon lévővel. Az eredeti csomag még megvan, viszont tegnap amikor átvettem nem foglalkoztam annyira, mivel máskor is tele volt matricával a csomagom. Mindenesetre beszúrom ide is a képet róla, ahol legalul van a fehér matrica, és felül volt a csomag eredeti ragasztása, szóval nem is ott engedte el véletlen, hanem az anyag szakadhatott el. Belülről fotózni nem tudom sajna, nem látszik képen, viszont ma már csatoltam ezt a képet is.

    Az élő ügyfélszolgálatra az Aliexpress-nél gondolsz a "Contact seller" gombbal? Most ameddig tudom akkor kihúzom a no refund opciót akkor, ha csak nem adnak valami más opciót ami elfogadható számomra is. Nekem az is jó lenne, ha újraküldik a hiányzó terméket, elvégre azért rendeltem többet.

    [ Szerkesztve ]

  • FirstTripla

    tag

    válasz V/ #79811 üzenetére

    Oh, ez nem jó hír akkor. Ezek szerint lehet videóval se tudom megvédeni magam teljesen. Most egyelőre kivárom a fejleményeket, de lehet akkor én is megszívtam most ezzel.

    Múltkori rendelésemnél arduino-hoz rendeltem kis alkatrészeket, és a fő csomag amibe rakták ki volt szakadva picit, és volt benne egy kapcsoló ami egy kb 3x4cm-es nejlonban volt külön csomagolva de semmi buborékfólia, vagy bármi, és szerencsémnek köszönhetem csak, hogy az nem esett ki a csomagból szállításkor, mert kibontás közben ott kiesett az ölembe a kapcsoló. Az mondjuk csak 1 dolláros termék volt, szóval benyelem, de az elv az ami zavar ezeknél. Máskor ha én adok fel itthon csomagot, akkor fotózom, hogy miként csomagoltam be, hogy véletlen se kapjak olyat hogy nem is küldtem semmit, vagy sérülés esetén ne én legyek a felelős, hanem a futárcég. Itt meg ők nem bizonyítanak nekem semmit, csak eldöntik felettünk, hogy igazat mondunk e vagy nem.

  • FirstTripla

    tag

    Sziasztok!

    Még január 3-án rendeltem 4db 50cm hosszú kis modell tesztpadot ismerősöknek (ezeket 50cm-s külön hengerben csomagolják). Choice-s szállítás volt, csak úgy rendeltem eddig is, még októberben ugyan ilyet, csak 1db-t magamnak több más alkatrészekkel, viszont most amikor meghozta az Expressone és felvittem a lakásba, vettem észre hogy mintha csak 3db henger lenne benne a 4db helyett. Ezért lefotóztam kinyitás előtt, meg utána belül is. És mivel igazam lett sajna, így elindítottam egy részleges visszatérítést. (23 dollár volt kuponnal darabja). Mára sajna az Aliexpress elutasította a kérelmemet, mert nem adtam elég bizonyítékot. Pedig a képet amit ide felraktam (akkor még karikázás és számozás nélkül igaz), szerintem látható a 3 henger a csomagban, és írták hogy csináljak kicsomagolásról videót (csak mivel ez az első ilyen esetem, így csak fotó lett amiket el is küldtem nekik). Ma fellebbeztem a 0 dolláros visszatérítésre, és raktam fel még pár képet amiben a hengereket kivettem a csomagból és hasonlóan állítottam be mint az első képen. Ha mégse elég nekik ez, mit lehet csinálni?

    A csomag most kivételesen nem direktben jött hozzám, hanem elment Hollandiába (PostNL), majd onnan jött Expressone-n keresztül. Ami érdekes, hogy van a csomagom alján egy üres matrica, ami lehet egy kiszakadt csomagot jelez, de nem értem, hogy miért ennyire gyengén csomagolják be a nehezebb termékeket is, vagy legalább ragasztanák egybe a 4db hengert, hogy ne tudjon kiesni csomagból. A matrica egyébként azonos méretű a PostNL matricával, még a sarka is azonos, de ez nem érzem saját hibának, hogy 4db-ból 1 kiesett a rossz csomagolás miatt, viszont nekem kell bizonyítani. A contact seller-el is próbálkoztam, de az csak chat bot volt, és írta hogy menjek a refund-ra, ahol meg nem adtak igazat nekem egyelőre sajnos.
    A csomag adatoknál, egyébként 2kg volt megadva, nekem 1,5kg itthon mérve, szóval tippre tényleg szállításnál eshetett ki, illetve van még egy piros tollal írt "Lost" vagy "Loss" felirat is talán, viszont sehol nem jelezték felém a szállítók oldaláról hogy sérülten kapnék majd csomagot, vagy gond volt vele (így bizonyítékot sem tudok kérni szállítótól amit adhatnék Aliexpressnek). Egyedül Parcelsapp-ban látszik egy ilyen sor a rendelés másnapján: "Inbound failure in sorting center, Oversize - Shatian város". De ezután ment is tovább szépen a csomagom és Aliexpress oldalról ez nem látszódott. Most így nem tudom mit lehetne csinálni jelenleg, mert amit tudtam megadtam a refundhoz, de egyre kevesebb esélyt látok, hogy nem én járok rosszul a végen sajnos. :(((


Új hozzászólás Aktív témák