- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- A KOReader ebook olvasó program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Érdekes történések a hardveraprón...(külön szám)
- Samsung Galaxy S24 FE - Megrendelve!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
A JPEG tömörítésre inkább a kockázódás jellemző. A sávozódás kimondottan az olyan képeknél fordul elő, ahol kevés a szín, pl a GIF-ek esetében. Gradientet tényleg nem szabad GIF-be csinálni, de ott csak 256 szín van, így érthető; míg mhorvat kimondottan 24 bites RGB-t emlegetett.
Abban még nem láttam ilyet. A 8 bites GIF-ben már igen. Azért említettem a nyomtatót, mert legtöbbször az a leggyengébb láncszem a folyamatban, nem szándékoztam bántani senkit, de tény.
Akit zavarnak a tömörítési zajok, az használjon PNG-t, az elég jó minőségű, vagy ha nagyon vájtszemű, akkor BMP-t. Ezenkívül még van egy rahedli formátum, amibe a PS képes konvertálni, nem pont a második legxarabbat (GIF után a JPEG) kell választani, ha már példálózik. Le kell renderelni egy BMP-t, PCX-et ugyanabból a munkából, és meglátjuk, csíkos-e a gradient.
És amennyiben egy mód van rá, munkánál a tömörített képeket mellőzni. Ne JPEG-ből induljunk ki, mert a végeredmény is ronda lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Interactive Brokers társalgó
- Milyen házat vegyek?
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Windows 11
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Anime filmek és sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...