- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
vicamuso #2899 üzenetére
Mire fel tennél feljelentést? Ez polgári per, szerződésszegés, hibás teljesítés, egyebek. Pereld be őket, bár szerintem a telefon nem ér annyit, amennyit perköltségre fizetnél. Elsődlegesen próbáld meg felvenni a kapcsolatot a céggel, ha még létezik. Keress rá a cégjegyzékben, és írj nekik e-mailt, vagy levelet.
-
vicamuso
tag
Sziasztok!
Mindenkit tájékoztatok, hogy ha teheti mobiltelefont a KINGTEL-től ne vegyen.
Történet:
Tavaly júniusban az akkor még működő azóta bezárt 9. kerültet Ferenc körút 3. szám alatti boltjukban vásároltunk páromnak egy Iphone 8, Telenor függő készüléket.
Mai nap folyamán a készülék elnémült "No Service", majd Telenor tudatta, hogy bizony nincs fizetve a részlet így letiltották.
Még csak azt sem mondhatom, hogy nyomott áron vettük a készüléket, nem volt gyanús egyáltalán. Az értékelések alapján pedig egy megbízható shop képét kelti.A boltba egyelőre még nem voltam, de félő, hogy mivel a Ferenc körúti megszűnt széttárt kézzel el fognak hajtani, illetve ahogy láttam a tulajdonló cég sem egyezik az ÁFÁ-s számlán láthatóval, egyedül a logójuk van rajta illetve az utalási kivonaton a Kingtel a számlatulajdonos, kártyás fizetés volt.
2018-ban még nem volt a garanciájuk közt a már a webshopban feltüntetett örök garancia a letiltásra. Így ez az általuk kiállított jótállásjegyen sem szerepel.Tudom, miért nem kérdeztem meg, miért nem kértem papírokat, hogy nincs részlet a telefonon, függetlenül attól, hogy nem mondták maguktól ezeket. Naivság volt.
Szerintetek érdemes feljelentést tenni ha nem tesznek semmit? Járt már így valaki, hogy boltban számlával vett készüléket tiltottak?
Köszönöm!
-
-
Tyrel
őstag
válasz
eagleberg #2896 üzenetére
Egy Cherry MX Brown switch-es Ozone Strike Pro-ról menekültem erre, mert ott a space játszotta pontosan ugyan ezt, csak már nem tudtam gariztatni...
Igazán az is 1 éven belül kezdte már, csak ott a számlájával voltak gondok és nem akartam szórakozni a garanciájával, meg magyarázkodni, inkább hagytam a francba... viszont abból vontam le azt a következtetést hogy igazából a Cherry is csak egy név már, minőség nincs mögötte, és úgy voltam vele hogy akkor a Kailh se lehet rosszabb...
-
eagleberg
tag
Sajnos a mechák bizony meghibásodhatnak (nesze neked 50 millió leütés) és ez a billentyű leütés ismétlés igen gyakori hibajelenség. Amíg garanciális addig kutya kötelességük cserélni, még akkor is ha néha-néha jön is elő a probléma. Volt nekem Kailh kapcsolóval szerelt Tesoro Excaliburom amit 2 év után már 10-20 gomb ismételt. Nem is használtam csak a garidő végén próbáltam ki. Szerencsére a 2. év végén is vállalta a garanciát az akkori importőr. (akkor más volt de menekültek a Tesorotól és átadták ennek a lelkes cégnek) Hozzáteszem nekem csak a Kailh kapcsolókkal volt ilyen rossz tapasztalatom. A Cherry kapcsolókkal szerelt Durandal-okkal nincs ilyen bajom.
-
Tyrel
őstag
Tesoro Gram Spectrum (Agile Blue) billentyűzetet vásároltam április végén a Konzolok Szervízénél (épp jó áron volt), de bár ne ott vettem volna...
Először is gond akadt a számlázással, mert az ügyefogyott rendszerük mindenáron egy évekkel korábbi megrendelésem számlázási adatait akarta használni, hiába írtam be újat... ezen levelezgettünk egy sort, végül "megoldották", de ennek egy érdekes mmellékhatása az lett, hogy nem kaptam számlát
, csak a rendelési visszaigazolást, aztán meg a termékkel együtt egy garancialevelet... mind1, ezt még elengedtem, végül is a garancialevél a lényeg.
Utána jött az, hogy egy csodálatos Fáma Futár nevű céggel szállíttatnak, de ez valami múlt századi futárszolgálat, ha lehet egyáltalán annak nevezni őket. Némi e-mail-es veszekedés és többszöri telefonálás után végül a feladástól számmítva egy héttel később kaptamm meg a megrendelt termméket, me' tényleg végül is nem azért vettem mert kell, persze gyerekek, ráér az jövőre is...
Mindenközben össze-vissza hazudoztak, pl. hogy ÉN lemondtam és másnapi szállítást kértem, meg ilyenek, holott akkor még nem is beszéltem velük (csak miután ezen jól felkaptam a vizet).Na de végre megérkezett a billentyűzet, használtam is nagy megelégedéssel kb. egy hónapig, amikor is elkezdett egy fura hibát produkálni:
az M karakter néha 1 leütésre 2-3 M betűt ír, ahogy az ebben az irományban is látható (szándékosan nem törlöm vissza őket).Nyilván itt jött volna az hogy akkor gari... De a Konzolok Szervíze weboldalán, és amúgy magán a garanciapapíron nagyon minimális (leginkább semmi) információ nincsen a garanciális ügyintézésről, csak egy fizetős szervíz-szolgáltatást nyomnak ezerrel mindenhol, de arra az eshetőségre hogy a te terméked még garanciális és nem kell fizetned a javításért, arra ritkán térnek ki.
Mind1 végül is e-mail-ben meglett a szervíz, mondták hogy küldjem nekik vissza a cuccot (ahogy akarom) aztán majd intézkednek. Önköltségen visszaküldtem nekik a billentyűzetet, mmajd rá pár nappal hívnak, hogy ők ezt kipróbálták (lehetett vagy 2 perc) de szerintük jó ez.
Hát mondom szerintem meg nagyon nem, próbálgassák csak tovább, mondtam nekik hogy gyors gépelés közben gyakrabban jelentkezik a hiba, meg kicsit kísérteties, nem lehet 2 perc alatt reprodukálni, de használják csak és rájönnek hogy szar.
Erre kb. annyi volt a válasz hogy jó-jó, másnap még kicsit próbálkoznak vele aztán majd újra hívnak hogy mi legyen.Rá pár nappal egyszer csak megjelent egy Fáma futár a semmiből, nulla előzetes értesítés, semmi, és visszahozta a billentyűzetemet, meg "természetesen" kért még utánvétet is, merthogy a futárköltséget a Konzolok Szervíze ugyan nem állja, se oda, se vissza, hiába a garancia.
Gondolom mondanom sem kell, hogy a billentyűzet ugyan úgy szar mint volt, elég rajta pár percet gépelni, pl. egy ph! hozzászólást megírni és rögtön látod hogy néha elég bőkezűen osztogatja az M-eket.
Itt nem adtam fel a dolgot, de túl elfoglalt vagyok én ahhoz, hogy ilyen szarházi boltokkal vitázzak. "Aki hülye haljon meg."
Szerencsémre azonban létezik egy tesoro.hu (mármint a ".hu" rész a szerencse) oldal, ahonnan elég gyorsan ki is derül, hogy van magyarországi képviseletük a Computer Emporium személyében.Felkerestem őket is e-mail-ben, leírtam a hibajelenséget és azt is ahogy a Konzolok Szervíze eljárt az ügyben. Meglepően gyorsan és elég profin, prémium perifériák gyártójának regionális képviseletéhez méltóan válaszoltak, majd aztán felkerestek telefonon is:
elmondásuk szerint az általam tapasztalt hibajelenség elő-előfordul a mechanikus billentyűzetek gyártása során (a Konzolok Szervíze, szervízként erről miért nem tud?), és valószínűleg némi erőszakkal (switch igazgatásával) vagy maximum egy forrasztópákával javítható is, de természetesen (
) ezt és a bevizsgálást nem kell kivárnom.
Következő munkanap feladnak számomra, ingyen (!!!) futárral, egy enyémmel azonos (de hibátlanul működő) billentyűzetet, ha az megérkezik akkor a hibás darabot adjam át, az újat meg használjam egészséggel.
Kész, ezt hívják a 21. században garanciális ügyintézésnek! Köszönet a Computer Emporium munkatársainak ammiért a nyugati piacok korrektségének fényével világítják be balkáni kis hazánk sötét egét!
A Konzolok Szervíze meg nyaljon sót!
-
TIT
veterán
Haver is rendelt tőlük redmi7 tokot ami csak 3 hetet késett,aztán műanyag volt amit sehol nem írtak és a teló se megy bele állítólag,ahogy átvette a futártól jött az email,hogy nem viheti vissza 14 napon belül.
Ezt nem tudom,hogy képzelik,nem milliókat kéne reklámra kidobálni,hanem a törvényt betartani,de a szlovákok és románok szeretik azt lábbal tiporni. -
Kobe
veterán
Alza.hu
Rendeltem kb 2 hónapja 2 xiaomi mi9-et tőlük. Direkt azért vettem náluk, mert jó áron volt és a 2 telefon mellé adtak 2x5K xiaomi vásárlási utalványt, amit xiaomi cuccokra lehet utána felhasználni.
A problem abból jött, hogy az utalványokat nem engedte egy rendelésen belül felhasználni a site. (TV Boxot akartam venni, 25-10K értékben)
Először technikai hibára hivatkoztak, utána a kivizsgálás alatt már "ez ilyen kupon"-ná avanzsálódott a véleményük.
A probléma abból volt, hogy ezt a korlátozott felhasználási lehetőséget sehol nem írták, csak annyit hogy kizárólag xiaomi termékekre váltható be ez a fajta.... sem az ÁSZF-ben, sem a promó leírásában, sem a kupon leírásában, sőt a xiaomis kupon leírásában előszeretettel hivatkoztak a normál vásárlási utalványukra, ami meg kifejezetten tudja az 1-rendelés-több utalvány felhasználás funkciót.Egy idő után eluntam a vitát velük, felnyomtam őket a fogyvédnél vásárló megtévesztése miatt.
Tegnap kaptam az értesítőt, hogy tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt hivatali eljárást indítottak ellenük.
Nyílván megérte nekik egy 250K-s rendelés esetén az 5K-s kedvezményen dilemmázni....hasonló esetekre az epapir.gov.hu-t ajánom, már online is megy simán a feljelentgetősdi
-
sigidi
tag
Sziasztok,
most, hogy újra átpörgettem a hozzászólásokat, eszembe jutott egy tavalyi sztorim.
Cég: Webklima - nem ajánlom őket
Rendeltünk egy klímát tőlük beszereléssel együtt. A probléma a beszerelés minőségével van igazából. Felmérésről lebeszéltek, mivel kis lakásba minek, egyből jönnek és teszik is fel -> a külső egység nagyobb, mint egy átlagos külső egység (Gree lomo plus), ezért belóg az ablakba, nem tudták a tartót lejjebb tenni..vagy nem akarták,
Belső egységhez falon kívül mennek a csövek, csőtakaróval. a törésekhez először nem hoztak ilyen sarokelemeket, csak következő alkalommal. Aztán amikor hoztak, akkor átkellett fúrni a vizszintes és függőleges elemeket a másik falra, mivel a sarokelemek pont olyanok voltak, hogy így illeszkednek.
Idén egy másik céggel végeztük a klímakarbantartást, ekkor vettük észre, hogy a garancia jegyet (?) nem töltötték ki anno, amit ugye ki kellett volna.
-
merqree
őstag
válasz
inf3rno #2887 üzenetére
2010 óta usanotebook.hu-ból veszek laptopot (táskát és monitort is) cégnek is, magamnak, barátnak egyaránt.
Nem olcsók, de pl cégként is működik náluk a vásárlástól elállás joga.
Garanciát egyszer kellett igénybe vennem, de akkor az Asus laptopot Fisdirecthez vittem.
Minden korrekt volt, mind a kettő helyen. -
inf3rno
nagyúr
Mik a tapasztalatok, szerintetek milyen webshopból érdemes laptopot venni? Visszaolvasva a laptopszalon.hu sem egy életbiztosítás, a még olcsóbb helyek meg gondolom még rosszabbak. Holnap rendelnék egy laptopot, mert a héten meg kell jönnie...
-
maci1234
tag
Sziasztok!
Minden jel arra mutat, hogy az A4team (Borásos tér) számítástechnikai üzlet megszünt. Először a weboldaluk "csak" karbantartást írt, majd semmit. Már az elején sejthető volt mert a facebook fiókjuk sem élt. Az üzletükre az volt kiírva: "Átépítés miatt zárva" . Személyes ottlétemkor a szomszéd bolt dolgozója közölte, hogy:"Ezek leléptek". Mára már több hónap telt el, s itt vagyok egy garanciális meghibásodott EVGA GTX950-es vga-val, s nem tudom mitévő legyek. Nem tudom ki volt a nagykerük, de azok biztosan elhajtanának. -
tknof1871
őstag
válasz
#24845312 #2841 üzenetére
Az az extra doboz plusz pénzért az, amit máshol ingyen adnak alapból. Tiszta röhej, hogy a PCX még az üres kartondobozért is plusz pénzt számít fel. Annyira az áraik sem jók, hogy esetleg arra hivatkozzanak, hogy olyan alacsony haszonkulccsal dolgoznak, hogy nem fér bele nekik rendelésenként egy 100 Ft-os kartondoboz.
Videókártya dobozában volt a HDD-m. Nem panasz. Környezettudatos megoldás. Csak az első pillanatban amikor megláttam akkor azt hittem ez nem az én csomagom.
-
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2877 üzenetére
Nekem heti 20-25 csomag jön-megy, nem számtech vonalon, de én ezzel foglalkozom, ergo nem jókedvemben csinálom, hanem muszájból. Sose volt vita, mikor azt mondtam, hogy akkor most megnézzük együtt a felvételt a kicsomagolásról, ahol minden látszik....
Persze a becsomagolásról is mindig van, ha az ügyfél törötten veszi ki a dobozból a cuccot, én megy egyben raktam be, a posta se nagyon tud mást csinálni, mint fizet. Volt erre már példa épp elég, sajnos ezzel lesz bizonyíték az embernél. Aztán ha odaér a cucc és minden oké, törlöm az előző heti dolgokat. 20-25GB max 4K-ban, ennyi hely mindenki telóján van. -
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2875 üzenetére
Hja, értem. Nálam azonban tizenéve nem volt garis ügy, amúgy meg ha ilyen cucc érkezne (nemrég írtam, hogy jött is) mindenről hd videofelvétel készül, mikor ideér, és kicsomagolom. Sose kellett még magyarázkodnom, mikor arról volt szó, hogy kérem a lóvét vissza....
Volt olyan, hogy egy tintapatronos csapat elbaxta a tintát, rosszat küldtek, és szépen visszautalták az egész összeget, tartsam meg a tintát... Egyedül ezt a laptoptöltős csapatot fogom személyesen megkeresni, asszem kis balhé lesz az üzletben....
-
inf3rno
nagyúr
Én meg átmentem a Vianniba wc papírt venni, megvoltam 1 perc alatt... Garanciális ügyekről beszélek, nem arról, hogy milyen az eladás a boltban...
Iponról csak annyit, hogy nekem hibás monitort küldtek tele ujjlenyomattal. A végén úgy tudtam kiszállni a dologból, hogy dupla szállítási költséggel szegényebb lettem, mert nem voltak hajlandóak 3 napos cserére, plusz 3 hónapig náluk volt a pénzem.
-
Rick4
félisten
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Érdekes ez a dolog..
Ma vásároltam az alzánál, látnod kellene a bemutatótermet, meg az egész sokszintes épületet, nem úgy tűnik, mint ha a 20K-s egérrel kellene vacakolniuk. Ráadás, hogy odamész a fizetős terminálhoz, bepötyögöd a rendelési számot, kifizeted érintés nélkül kártyával, odamész a kiadó pulthoz a kapott címkével, megkapod a cuccod, és kész vagy.utána voltam az iponban egy alaplapért, 4 perc volt a max, amit bent töltöttem, fizettem, kiadták a cuccokat, megnéztem, bontatlan, elköszöntem, és ott se voltam.
Microstore-ban is voltam ma (ha a vecsési cég az, akkor az) tegnap kitaláltam, hogy kell két m.2 SSD, körbenéztem, délelőtt 10 körül írtam a hirdetés ügyében, kaptam 10 percen belül egy telszámot, felhívtam, lebeszéltük az ssd-ket, kérdeztem, hogy van-e i7-8700-as proci, persze, van, arra is jó árat kaptam, kértem tegyék el a nevemre, természetesen elteszik, este 6-ig mehetek, mint kiderült itt vannak a ph-n-n is, de semmi hátsó ajtó, rendesen, hivatalosan a boltból adják el a cuccokat. Mentem 16 h után, papíros garival kaptam, ph-s normál ár alatti áron nekem tökéletes használtat, utána kértem, nézzem már rá a máshol vett külső ssd házra, jó lesz-e az ssd bele, nem lett jó, tudott másikat ajánlani, amit végül nem kértem, mert nekem usb 3-as dugós kell kábel nélkül, de teljesen korrektek voltak. Ezek után elégedetten fizettem, majd elbeszélgettem a sráccal, hogy tök véletlenül találtam rájuk, este nézegettem, mit kellene venni, és az egyik "korrekt" srác a hirdetésre privátozva nem válaszolt, mailre nem írt vissza, hívtam ma délelőtt 3-4x, végig kikapcsolva, sms-re nem válaszol, majd 12 órakor, mikor már mással minden le volt beszélve, megeresztett 1, azaz egy darab csörgetést úgy, hogy 100 rugót akartam a kezébe nyomni...
Ja, és mellesleg a srác árai magasabbak az út szélén, a kapualjban átvéve is, mint a microstore-nak, mondtam is microstore-ois boltos srácnak, hogy mint nyitva tartó bolt, kicsit megkülönböztethetné magát az ilyen útszéli eladóktól, ráadásul jobb árakkal, korrekt hozzáállással, és rendes nyitvatartással egész más kategória, mint hogy egy ilyen eladót vagy elérsz, vagy nem...Egyelőre az alza is, a microstore is kapja a pirospontot, iponnal sose volt még bajom.
-
TIT
veterán
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Hardverkernél 1 hónapot volt egy vacak dp kábel,írtam a tulajnak rögtön mehettem az újért.
Vga 2 napig volt szervízben de azzal lehet malacom volt.
Compkernél vegyél 90%-ban a legolcsóbb és a 20 ropis cougar egeret visszavittem mert nem tudtam megszokni 10 nap után és visszavették zárás előtt 20 perccel és másnap 10-kor már a számlámon volt a pénz. -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2868 üzenetére
Ezt furcsállom, mert a weboldalukon nem találni egyetlen email címet sem. Csak űrlap van a "reklamációk" kezelésére, ami pár hónapja nem működött megfelelően, és gyanítom, hogy mostanra sem javították, mert nem érdekük. Elsőre én csak úgy tudtam garanciát intézni velük, hogy a véleményezésnél beírtam, hogy hibás a garis űrlap, és hogy továbbítsák a kérelmet a cégen belül a megfelelő helyre. Másodikra már ez sem jött össze.
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2867 üzenetére
Alza nekem eddig mindig kiküldte a futárt a megbeszélt napon. E-mailt szoktam nekik írni, megírom a termék nevét, hibáját, meg csatolom a PDF-ben kapott garancialapot, aztán kész is. Ingyen elviszik a hibás terméket, és ingyen hozzák is a cserét. Ha meg nem csere lesz, akkor meg visszautalják az árát teljes egészében, ahogy kell (tehát nem edigital módjára).
Emag ugyanez, szintén gördülékenyen megy a garanciális ügyintézés, ráadásul náluk működik a webes felületen keresztüli garanciáztatás/termékvisszaküldés is, tehát még csak e-mailt sem kell írni nekik, egyszerűen rákattintok a kívánt opcióra, és már készen is vagyok 1 mp alatt. Nekem is gyorsabb és egyszerűbb így, az ügyfélszolgálatnak is jobb így, mindenki jól jár. Elvileg ez létezik az Alzánál is, csak eddig még soha nem működött nekem, úgyhogy náluk az e-mail a célravezető. -
inf3rno
nagyúr
Addig jó, amíg személyesen csinálod. Ha az ország másik részéről próbálod elérni őket, akkor nem válaszolnak, ha mégis visszaírnak, akkor meg nem küldenek futárt. És ez 20k-s egérnél volt garancia ügyintézés, nem 300k-s kijelzőnél.
Nálam egyelőre Ipon, Alza tiltólistás, de Aqua-tól és Edigital-tól se vennék semmit 10k felett és a Microstore-nak sincs túl jó hírneve, bár tőlük is rendeltem már. Hardverkertől szoktam rendelni, de gondolom majd ők is kihullanak, ha egyszer garanciáztatni kell náluk. Egyelőre megúsztam. A tartósabb dolgokat, mint pl SSD, CPU, memória hardverapróról veszem. Több értelmét látom így, mert ki van próbálva, biztosan működni fog, szemben a boltival, aminél van pofájuk ugyanúgy használtat küldeni és sokszor olyat, ami ráadásul még hibás is.
-
lafaty80
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Így legyen lottón ötösöd
2 csomagként adták fel, amiből még csak az egyiket kaptam meg.... hát emberek... kolléga emag-ról rendelt valami 1500-os sz@rt, díszdobozban küldték. Nekem ebook olvasó + telefon + webkamera zacskóban.
Persze "OPEN BOX" szolgáltatást nem kaptam és ne mis kérhettem volna. Webkamera doboza szétszakadva, benyomódva... írtam is nekik egyből, azóta képeket is küldtem. Meg jeleztem is nekik, hogy még kipróbálni sem tudtam/akartam, nehogy hozzányúljak a termékhez (maradjon szépen így). Most várom a válaszukatKözben jött egy autama levél tőlük, hogy értékeljen az ügyfélszolgálatot, mondanom sem kell, nem pontosan azon az ügyszámon amit kaptam tőlük, érdekes
-
Rick4
félisten
Hogy nagyon pozitív is legyen, Alzánál vettem egy 313K-s vadiúj projektort, de nem jött be képileg, és ez sajnos tényleg olyan, hogy nálam a megszokott dolgoknál derül ki, mi van vele, a weboldalon katt a visszaküldésre, jött egy mail, bementem a körúti központba, számot húztam, 2 perc múlva már én jöttem, a számot kellett bediktálni, hibás-e a készülék, vagy csak meggondoltuk magunkat, utóbbi, oké, tehát nem kell javítani a készüléket, itt írd alá, tessék vissza a 313K. Nem volt 5 perc az egész, ez így 100% korrekt. Nem akarok visszaélni a lehetőséggel, de mint korrektség, mindenképp jónak találtam megemlíteni a dolgot.
-
#24845312
törölt tag
Itt most egyetlenegy alkalommal az elállás nem az edigital hibája miatt lett, bár ennek jelentősége nincs is, mivel internetes rendelés esetén mindenféle indoklás nélkül el lehet állni. Kb 2-3 hónap elteltével a termék árát is visszakapták szüleim (csökkentve a kiszállítási díj 4-szeresével), bár ez sem ment olyan gördülékenyen és gyorsan, ahogy kellett volna. Mondjuk még mindig jobban jártunk, mint az a sok károsult, akik azóta is futnak a pénzük után, és kénytelenek pereskedni az edigital-lal szemben. Van egy külön nekik készült facebook csoport is, ha esetleg valakit érdekel, és problémája támad, ott tudnak esetleg tanácsokat adni neki is.
Nekem személy szerint nagyon sok problémám volt velük, elegem lett, se időm, se kedvem, se energiám nincs velük sz@rakodni már, tőlem egy fillért nem fognak többet látni, az biztos.
-
#24845312
törölt tag
Ez nem egyetértek, nem értek egyet kérdése, én a tényeket írtam le, hogy hogyan jártam velük.
A visszaküldéses esetnél egy nagyméretű dologról volt szó, ami nem nálam volt, hanem a szüleimnél, és így tudtuk csak megoldani. Ide Győrbe a boltjukba nem lehetett visszavinni, Budapestre kellett volna. Gondoltam ha 3ezer Ft körüli összegért szállították ki, akkor visszafele is majd kb ennyi lesz. Hát nagyon nem.Lehetséges, hogy nagyon el vagyok kényeztetve az Emag/Alza kaliberű webshopok által, ahol is ingyen kiszállítják, majd egy esetleges elállás esetén ingyen vissza is viszik a termékeket. Illetve ha garanciáztatásról van szó, akkor is ingyen elviszik, és a cserét is ingyen kihozzák. Így is lehet csinálni. De ami nekem teljesen érthetetlen, hogy ha 3ezer Ft körüli összegért ki tudták szállítani, akkor visszafele hogyan lett ebből 4-szer ennyi? (Ugyanaz a cég hozta ki, aki vissza is vitte, velük állnak szerződésben.)
-
ACE-
addikt
válasz
#24845312 #2855 üzenetére
Megtehetted volna azt is, hogy sima postával küldöd vissza, egyszerűbb és olcsóbb is lett volna... senki nem mondta hogy az Edigital-al küldd vissza, egyéb módon is visszajuthattad volna, az elállás az ilyen. Szóval ebben nem értek egyet veled. Nekem még sosem volt ilyen gondom velük, bár én budapesti vagyok és egyszerűbb visszajuttatni, ez igaz. De legrosszabb esetben is postacsomag 2100 Ft 10kg-ig.
-
#24845312
törölt tag
válasz
lafaty80 #2852 üzenetére
Ne felejts el majd csomagbontáskor videót készíteni, az edigital a létező legproblémásabb webshop, ahonnan eddig rendeltem. Nálam abszolút tiltólistásak.
Kaptam már hiányos terméket tőlük, volt már a csomag tartalma is hiányos, garanciapapírt nem szeretnek adni, ügyfélszolgálatuk kb a nullával egyenlő, amikor kellett volna, telefonon sem tudtam senkivel beszélni, e-mailre meg csak hetek múltán válaszoltak. A 14 napos termékvisszaküldés is érdekes módon néz ki náluk, 3ezer Ft volt a kiszállítás egy csomagra, vissza viszont már 12ezer Ft-ért vitték. Magyarán így vontak le egy bizonyos összeget a visszaküldött termék árából, csak ők nem így hívták, hanem szállítási díjnak (ami valamilyen furcsa oknál fogva a 4-szerese lett a korábbi szállítási díjnak). -
lafaty80
addikt
Email megvolt, majd válaszolnak, gondolom...
Amúgy igen, egy normális webhelyen, ha kosárba rakod a terméket még nem fogja "fogni" a készletet, de amint meg is rendeled, már nem kellene elérhetőnek lennie.
Inkább csak akkor zavarna, ha nem tudnának szerezni ilyen terméket, ami borítaná a hitel összeget és kérelmet is. Gondolom nekem kellene újra szívni vele. Szrencsére nem létszükség még egyik termék sem.
-
Rick4
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- PlayStation 5
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen autót vegyek?
- Fractal Design Focus G Mini ház - minimalista apróság
- Futás, futópályák
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tőzsde és gazdaság
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest