Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lizsó

    csendes tag

    válasz Alvin_ti4200 #2769 üzenetére

    A kopott ajtókapaszkodók és gombok nem 170 ezer km-re utalnak, hanem inkább a 300 körülire. (olvasd el a 2704-es hozzászólásomat)

    Kis dízelből (1,6 illetve 2,0) én mindenképp 100 ezer km alattit vennék!!! Ezeknél más a nagy futás, mint egy 2,4 D-nél.

    Ebben az árkategóriában ez az egy van, amit én megnéznék már csak azért is, mert magánszemélynek tűnik, magyarországi, és vezetett szervizkönyves:
    [link]

    Vagy ez, de ez már drágább, és km-ből is több van venne (és kereskedő is... :N )
    [link]

    A többi hirdetés még drágább, és mind külföldről hozott, ahol a kevés km már kevésbé hihető.... ott egy 6-8 éves autóban vagy nem ennyi van, vagy nem adják el.

    Az elsőként linkelt gondolom, hogy elhozható 2,1 körül, és ha tényleg olyan makulátlan, mint a leírása, akkor röhögve megér a harmad vagy negyedannyi kilométer és az állapot miatt kb. 200 ezerrel többet, mint az általad nézett "füstös"

    A füstölés már azért sem egészséges, mert az 1,6 D alapban részecskeszűrős!!! Max. teljes terhelésen gyorsítva engedhet át (némi) kormot.... erre sokkal többet rákölthetsz, ami a mint a két autó vételára közötti különbség, ás akkor még mindig lesz egy kopott állapotú és sok kilométeres autód.... (és utána vered a fejed a falba, hogy megvehetted volna a jobb állapotút ugyanennyiért :W )

    A törésmentesség egy pillanat alatt ellenőrizhető rétegvastagság mérővel, a magyar szervizelés pedig egy telefonnal vagy a szerviz megkeresésével. Az általános állapot pedig magáért beszél.

    de ez csak az ÉN véleményem!
    hogy megfogadod vagy sem, az pedig a TE döntésed!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés