a volvom a hidegben indításkor van hogy sokat teker, tegnap vagy 6-7 másodperc volt mire végre beindult
az akksi a gyenge vajon?
volvo s60 2.4T benzin
cryptot minden termékemért elfogadom
a volvom a hidegben indításkor van hogy sokat teker, tegnap vagy 6-7 másodperc volt mire végre beindult
az akksi a gyenge vajon?
volvo s60 2.4T benzin
cryptot minden termékemért elfogadom
Ha nem hallhatóan keservesen teker, akkor szerintem nem.
Nekem mázlim van, -14°ban pöccre indult.
<tRucKdriFteR>
Valószínű az akksi. Nem biztos hogy baja van, csak ez a hideg nem kedvező. Nekem is kicsit megfogja a hideg, lassabban tekeri a motort. Másfél éves körüli az akksim. Mondjuk nálam sokat is áll, van ideje lemerülni egy kicsit.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
érdekes mert ma még hidegebb van mint tegnap de ma pöccre indult
de utálom az iylen sunyi hibákat
cryptot minden termékemért elfogadom
Tegnap előtt menyit állt?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
1 napot kb ugyanúgy mint ma...
tegnap 7 fok volt a garázsban, ma 2
és mégis ma pöccre indult
az önindító teker szépen, semmi akadozást gyengeséget nem éreztem benne, csak éppen tegnap 6-7 másodperc volt mire beindult
az a bosszantó hogy lenne néhány vidéki utam a hónapban, ahol súlyos minuszokban kültéren töltené az éjszakát, és nagyon utálnám ha nem indulna be
mivel nincs infóm mikor volt akksi csere (fél éve vettem a verdát), lehet hogy kicserélem és kész
ha utána is fennáll a probléma legalább tudom hogy nem ez volt a gond
esetleg ami felmerült bennem, hogy tegnap tele tankoltam
esetleg a benzin minősége lehet más vagy talán üzemanyag szűrőt kellene cserélni
a gyertyákat miylen gyakran kell ebben a típusban cserélni?
2001 volvo S60 5 hengeres turbós benzin, 2.4T, 200le
cryptot minden termékemért elfogadom
Akkor nem tudom, ilyen egyszeri problémák vannak néha. Lehet hogy előző nap kevesebbet mentél, nem volt ideje visszatöltődni. Mondjuk ha kiállsz a garázsból, akkor ki tudod próbálni, hogy -15°C-on hogy indul.
Én a helyedben mérnék egy akkufeszültséget indítás előtt. Esetleg érdemes megnézni, hogy néhány fogyasztó bekapcsolásával mennyire esik le a feszültség.
Gyertyákra a kézikönyvben 45 000 kilométert írnak.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
hali
régi álmom volt egy 480-s Volvo...hát most megvettem.
De
kicsit elbizonytalanodtam...kusza ez a '80-s évek végi elektronika, és kicsit füstöl is...jó, füstöl és sztem nem kicsit.
1.7 ES
hétvégén viszem a szerelőismerősömhöz, hogy nézze át.
De azért lennének kérdéseim...pl. ez az autó sokat állt. Akkor az üzanyagkeverés miatt füstöl, vagy átlép valahol az olaj a tömítésen?
..melyik valószínűbb?
Aztán, mondjuk első az üzembiztonság, de utána érdekelne hogy mely típusokból csereszabatosak a dolgok, első szélvédő, ülés/ek, ajtókárpitok?
Mert az üléssel is vannak gondok, a szélvédő repedt kicsit, az ajtóborítás kemény/rideg műanyaga megadta magát...ilyesmi.
Kell rá költeni, ezzel nincs is baj ésszerű keretek között, de nem akarok hülyeségeket csinálni..
ötletek, javaslatok?
Szia,
Mikor füstöl? Ha hidegen nagyon füstöl, de mikor bemelegszik és ekkor nincs füst az általában a kopott motor jele. Ha csak szakaszosan füstöl az sok mindentől lehet.
Általában a füst színéből lehet következtetni a hibára.
A füst milyen színű? Ha kék, vagy kékes akkor az olajfogyasztás miatt füstöl.( hiba lehet, szelepszár szimering, szelepvezető, dugattyú gyűrűk, és még néhány dolog.)
Ha fehéres a füst akkor hűtőfolyadék kerül az égéstérbe.( leginkább hengerfej tömítés, vagy ritkább esetben hengerfej probléma oka.)
Ha dízel az autó, és fekete a füst akkor lehet hogy a porlasztócsúcsok elkoptak, vagy pedig befecskendezési hiba van az adagolónál.
Ha egyébként pedig turbós az autó akkor lehet turbó gondja is, vagy pedig szívó motornál a légszűrő koszossága a füstölés oka.
Most más hirtelen nem jut eszembe.
Szia!
A 440/460-nal van egy-két közös alkatrész. Az első szélvédő szerintem igen. Az ajtókárpitokban nincs közös. Az első ülések elvileg kicserélhetőek, de a 480-éi mások, a háromajtós felépítés miatt előrebillenthetőek, nem úgy mint a 440/460-nál. A hátsó ülések teljesen mások. Motoralkatrészekben szinte minden ugyanaz.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Az ajtóborításokra gondolok, mert azon a 'zseb' valami nagyon hülye rideg műanyagból készült, és az én 194cm-nek pont útba esett lábilag.
egyszerűbben fogalmazva beletérdeltem és eltörött.
Az ülést kiszedem, és megnézem majd a mechanikát, mert nem teljesen korrekt így.
A szélvédő az repedt, fent és sarokban, de akkor is, cserélni szeretném.
A műszerfal is elég érdekes.
Minden tetszik végül is, de szinte mindent át is kell hogy nézessek hogy bízni tudja az autóban.
köszi a tippeket mindkettőtöknek!
Nincs mit. Ha majd kinéz valahogy, akkor dobhatsz néhány képet.
Ja, és szerintem nézz be a VolvoWiW-re, szerintem több konkrétumot tudnak neked mondani.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Megsassantom majd, a füst hidegen mérsékelt, melegen jobban.
benzines 1.7 turbótlan.
Egyenlőre nagyon bizonytalan vagyok vele, über más az üléspozíció is (Civic után), és én a minimalista stílust kedvelem, ezért most kicsit le vagyok fagyva.
De hozzáedződöm addig éljek.
Régen amikor jól ment volt egy Chrysler PT-m, na azután az VW 1-s Polo volt olyasmi, mint most a Civic után a 480-s Volvo ...
Esetleg ha bontóst vagy Volvós mestert keresel, tudok adni elérhetőséget.
A korabeli Civichez viszonyítva (3. és 4. generációs), szerintem a 480 kevésbé minimalista, főleg ha a műszeregységet nézzük.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Hétvégi sztory:
Tegnap délután ( hegynek felfelé egy meredekebb részen) kilyukadt a fűtőradiátor jobb oldala. A lábtér befúvón keresztül elöntötte az utastér jobboldalát a fagyálló, egészen a hátsóülésig. Lábon hazahoztam, utána kezdődött az egész hétvégés kármentés. Kiszedtük az üléseket, az összes padlókárpitot ( ezúton kívánnék boldog születésnapot annak az anyjának, aki kitalálta, hogy az erősítőt a jobb ülés alá kell tenni, kb fél liter fagyállót sikerült belőle kiönteni ), kibontottuk a lyukas radiátort. Utána nagytakarítás, eltartott egy darabig amíg mindenhonnan eltakarítottuk a fagyállót.
Ezzel egy időben ( anya segítségével, mert mire nem jók az anyukák.. ) kimosódott az össze padlókárpit és összes alsó műanyag takaróelem. Egész éjszakás radiátoron száradás - és egy örök vadászmezőkre távozó hajszárító segítsége - után, már sikerült visszapakolni a kárpitokat. Az erősítő is megúszta, valószínűleg annak köszönhetően, hogy az összes felesleges biztosítékot kigyomláltam, nehogy valami zárlat legyen a középkonzolban ( még a navigáció mellett is jött fel a gőz ).
Egyelőre ebédszünet van, utána mennek vissza az ülések.
Sosem gondoltam volna, hogy hirtelen felindulásból lemezig szétbontom az autó belsejét. Akit érdekel, lőttem közben pár képet [link]
<tRucKdriFteR>
Hú basszus, jó kis melót csinált hétvégére.
Erősítőt én sem értem hogy miért az ülés alá szerelik, bár nyilván jobb így a hűtés, mint a műszerfalba építve.
Mennyit kellet még menni hazáig, azután hogy kilyukadt?
Új radiátor van már?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
aztaq, nem hiszem, hogy sok volvo user van, aki utánad csinálta volna ezt
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Kb 15-16km volt hazáig, kétszeri utántöltéssel sikerült teljesíteni a távot. Új radiátor még nincs. Szombat délután Pesttől 260km-re esélytelen..
tkazmer: a szükség nagy úr sajnos
<tRucKdriFteR>
sziasztok, ha érdekel valakit gyári 17-es volvo alufelni (az S60-asom on volt), az szóljon
3 darabon gumi is van, a negyediken nincs, mert defektes lett
cryptot minden termékemért elfogadom
Tavaly vettem 16ost, mert 17est nem találtam a neten, akkor bezzeg nem árultad
Képet kapunk?
<tRucKdriFteR>
aham, majd ha megyek haza lefényképezem mert nem itt van nálam
cryptot minden termékemért elfogadom
Valaki dobna egy privit, akinek fel van telepítve a Vida?
<tRucKdriFteR>
Nálam most valamiért nem működik.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Nekem fel se megy
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
VMware alatt próbáltad?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Nem. Win7 Home Premium alatt.
Az elején a felbontás miatt reklamál (1366*768), ha feljebb tolom, akkor valami más miatt hülyült be. ( már nem emlékszem, mi miatt, majd rápróbálok újra ).
Anno havernak kellett valami a suzukihoz, a Suzuki EPC-je csont nélkül felment és azóta is működik.
<tRucKdriFteR>
Csak azért kérdezem, mert amikor VMware alatt (oda XP-t raktam) próbáltam, akkor nekem ment. Most így natívban nem megy (Win 7), de nincs már több hely a gépemen kísérletezni.
szerk.: Nem a legjobb szoftver amit valaha láttam, mit mondjak, nagyon érzékeny a környezetre.
Amúgy miért kéne?
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Arra lennék kiváncsi, hogy van-e valami furmányosság az önindítónál, vagy csak pár csavar fogja. Ki kéne szednem, mivel behalt. Ez nem az én hónapom
<tRucKdriFteR>
Bocsi!
Teljesen el vagyok maradva a meloval, raadasul a a ceges gepenem volt ami megborult es nem indul el.
Megprobalom az isot-t megkeresni a a vinyon es feldobni az otthoni gepemre..
SRY!
[ Szerkesztve ]
Miattam nem kell, ha kamionon ki tudtam cserélni, akkor gondolom ezen is menni fog
<tRucKdriFteR>
Sziasztok!
Egy 1999 V70 2.5 Tdi-hez keresek műszerfal robbantott ábrát
de bármilyen segítséget is szívesen veszek!
A műszerfel világítást szeretném kicserélni mert sötétség van
Előre is köszönöm!
Viktor
Nagyon köszönöm!
Ez életmentő volt!
Esetleg abban tudnál segíteni hogy a szervószivattyú szimeringjét lehet cserélni mert okádja az olyatvagy érdemes vennem egyet használt/újat
Üdv!
Viktor
Sajna szaporodnak a bajok!
A következőkről kéne vmi infó
Féltengely kihajtás szimering méret vagy gyári szám
jobb belső gumiharang méret vagy gyári szám
Előre is köszönöm!
Köszi, közben megcsináltam.
Lehalt a behúzótekercs, csere megvolt, már össze is raktam a kocsit. Műxik
Bosch behúzótekercs 11,5k, noname kínai 6,5k. Inkább a gyárit vettem.
A következő project, a fűtés rendberakása lesz. Előre félek.
<tRucKdriFteR>
Hello!
Hogy a szervószivattyú szimeringjét lehet-e cserelni vagy erdemes-e azt meg nem mondom. Nem lattam hozza kulon cuccot nalunk csak egybe van az egesz. En csak kimennek a bontoba, mert fillerekbe kerul, naltok hogy milyen arban van az ujhoz kepest, passz.
Neha a bontott gyari cuccok jobbak az utangyartott dolgoknal.Neha meg nem, mert nem tudod mit raksz be
Kuldj egy vin numbert es akkor megprobalom kibogaraszni.
zsid:
Ma raszantam magam vegre, kiszedtem a vinyot a doglott gep alol, es ujrahuztam a cegesen.
Hat a futes az nem semmi moka.. kicsit sem irigyellek miatta
[ Szerkesztve ]
Nem bonyolult. Leveszed a középkonzol oldalborítását, leveszed a 2 csövet ( ha már nincs benne víz, nekem addigra ez volt a default állapot ) és kibűvészkeded balra a radiátort ( miközben még a devlát is leimádkozod az égből).
A visszaszereléstől valahogy jobban parázok.
<tRucKdriFteR>
Szia!
Köszönöm a választ!
Ha annyira olcsó nálatok akkor mit tehetnék hogy kapjak egyet?
volvo v70 2.5 tdi 1999-es szervószivattyú!
Egyéb kérdés:
Már régen keresek baby on board plakátot volvo for life írással esetleg vmi ötlet hol lehet beszerezni?
Viktor
A váltóba pontosan milyen olaj és mennyi kellhet?
Mert nem tudtam rá jönni de a boltos ember sem!
Nekem a '99-es Geartronicba ~6-7.5liter Dexron ATF III kell asszem, de ebben benne kell lennie:
[link]
<tRucKdriFteR>
Köszi!
A mennyiséget megtaláltam de vajon ez mit takarhat
"Volvo synthetic gearbox oil 1161423 "semmi használhatót nem találtam erről
vagy csak vak vagyok?
Szerintem nézhetsz bele valami normálisabb szintetikus hajtóműolajat. Nem hiszem hogy a Castroltól vagy a Valvolinetől megsértődik
<tRucKdriFteR>
Usaban nincsenek dizel autok Van par regi 300D meg Wv jetta tdi es ennyi.
Meg ha lenne is akkor is a postaonmagaban tobb lenne mint az alkartresz.
A matricara otletem sincs Ebay talan.
Sikerült nekem is felküzdenem a VIDAt, ha valakinek szüksége van valamire, msotantól engem is nyaggathat ( nyilván a VIDA-val nem rendelkező usereknek szólt az info ).
<tRucKdriFteR>
2006-os s60 D5, AUT, 170e km: az automata váltásnál finom kattanó hangot ad, gurulásnál, gázelvételnél meg néha (az eddig megszokottnál jóval erősebb mértékben) súrlódó hangot hallat. főleg hidegen, néha mintha kicsit rántana is váltásnál.
eddig a 170e km alatt a hajtáslánchoz még egyáltalán nem kellett hozzányúlni. minek lehet baja szerintetek?
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Én passzolom a kérdést.
<tRucKdriFteR>
Sziasztok,
első Volvósként két kérdés, hátha valakinek van ötlete. V40 MY03.
Hibatörlés után pár indítással a DSA lámpa világítani kezd folyamatosan. Leáll, újraindít, soha többet nem marad égve, de beírja a Meld145 kódot hibatárolóba, valami alacsony jel, mi okozhatja ezt?
Illetve HU-555 rádió mellé vennétek bluetooth/aux/usb adaptert (cd váltó helyére köthető) a gyári kinézet megtartására, vagy inkább egy hagyományos 1 DIN-es fejegység ami az előbbieket tudja (és van itthon), beépítőkerettel?
[ Szerkesztve ]
Great Dane rulz : http://goo.gl/TiJ6O
Valószínűleg ez a fojtószelep potencióméter-nél lévő elektromos csatlakozó hibája. (nekem is volt ilyen, a kábel volt meglazulva)
Ebben az esetben nekem is folyamatosan világított a visszajelző. Próbáld meg megigazgatni, hátha segít.