Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2551) zsid válasza echterion (#2550) üzenetére


zsid
senior tag

Nemrég én is kaptam egy kavicsot, gépháztetőn nekem is megrepedt a fényezés..

Nincs valakinek egy kölcsön T6-os motorja, ha van akkor elkezdem a sajátom felújítani :DDD

<tRucKdriFteR>

(#2552) BBalu


BBalu
tag

Sziasztok!
Van egy 2002-es s80 t6-osom. Azt meg lehetne-e tanítani vele, hogy az ablakok felmenjenek a távirányító segítségével?
Vidát nézegettem de abban nem találtam ilyen opciót. Esetleg szoftverfrissítés létezik rá?

(#2553) zsid válasza BBalu (#2552) üzenetére


zsid
senior tag

Én passzolom a kérdést.

Hétvégén leszedtem a napfénytetőt. Van az üveg elején és végén egy közel teljes szélességű fém akármi ( funkcióját nem tudom) ami gyárilag ragasztva van az üveghez. Nálam a ragasztás elengedett, aztán ezért kolompolt a jó magyar utakon. Visszaragasztva, egyelőre csend van.
Néztem magát a mozgató szerkezetet is, egy minimális kopás miatti "holtjátéka" annak is van, de még nem vészes.

<tRucKdriFteR>

(#2554) echterion


echterion
nagyúr

No, olajcsere után ki is cseréltem a váltógombot is. Most így néz ki.

Marsu: Mennyi olajat raktál bele legutóbb? Mert most kb 4 liter volt benne összesen, mikor leeresztettem.

**********

(#2555) marsu válasza echterion (#2554) üzenetére


marsu
addikt

Jól néz ki a váltógomb!

:K

A kormányt is újrabőröztetted?

:U

Legutóbb kb fél litert öntöttem utána, mert annyi volt még a flakonban.

Ha teljesen fel van öntve akkor 5.75 liter kell bele, de ha két literrel kevesebb van benne, még akkor sem jelzi ki a műszerfalon az olajnyomás visszajelző.

Press any key to continue ...

(#2556) echterion válasza marsu (#2555) üzenetére


echterion
nagyúr

Nem, a kormány még hátravan. Kb. 20ezer lenne, ennek azért már utánamentem, tehát előbb-utóbb meglesz az is. :K

Nem jelezte, csak a pálcán látszódott meg fura volt hogy cserekor csak ennyi jött ki belőle. Én most 5,5 litert toltam bele (Magnatec 5w30), meglátom, hogy alakul majd az olajszint. Van még fél lityi a csomitartóban, ha kell, majd azt is beleöntöm.

**********

(#2557) marsu válasza echterion (#2556) üzenetére


marsu
addikt

Én is 5W30 Castrol Magnatec olajat használtam benne, szereti.

:K

Press any key to continue ...

(#2558) echterion válasza marsu (#2557) üzenetére


echterion
nagyúr

Hozzáteszem, a váltógombot Angliából rendeltem és több, mint 3000 Ft-tal olcsóbb volt, mintha itthon vettem volna meg a legolcsóbb helyről.

Más: a klímapanel mögött az egyik lámpa nem ég (csak pár napja vettem észre, lehet, vásárlás előtt jó volt), venni akarok oda egy égőt. Tudod, hogy kell kiszedni a panelt? Vagy izzót ott nem lehet cserélni külön (ezt mondjuk kétlem, de ki tudja)?

**********

(#2559) marsu válasza echterion (#2558) üzenetére


marsu
addikt

Ennyire mélyrehatóan nem vagyok jártas a szétszerelésében, de biztosan meg lehet oldani. Talán egy autóvillamossági szerelő pikk-pakk segít a dolgon.

Press any key to continue ...

(#2560) zsid válasza echterion (#2558) üzenetére


zsid
senior tag

A váltó és a klímapanel közötti két centis elemet alulról felfelé kipattintod. utána a klímapanel alján van két csavar, ha kiszeded akkor felfelé és oldalra mozgatva kijön a klíma panel. De ha jól láttam, akkor az izzócsere az nem olyan egyszerű dolog :D

<tRucKdriFteR>

(#2561) echterion válasza marsu (#2559) üzenetére


echterion
nagyúr

Tudom, hogy egy villamossági pikkpakk megcsinálná, de engem érdekel, és jobb szeretem saját magamnak csinálni, amit csak lehet (ami nem sok, de akkor is jó nekem). :))

(#2560) zsid: Köszi. Miért nem olyan egyszerű? Mit láttál?

[ Szerkesztve ]

**********

(#2562) zsid válasza echterion (#2561) üzenetére


zsid
senior tag

Ha jól láttam az izzócseréhez szét kell szedni a panelt, mivel nem férsz hozzá.

Kinél van fent a Vida? :DDD

<tRucKdriFteR>

(#2563) echterion válasza zsid (#2562) üzenetére


echterion
nagyúr

Remek. :(((
Még jó, hogy szeretem a kihívásokat. :))

**********

(#2564) zsid válasza echterion (#2563) üzenetére


zsid
senior tag

Nálam teljesen lapos aljú izzók vannak a klímapanelban, ahhoz szerintem csak úgy férsz hozzá, ha leszeded a panel hátulját ( a régebbi fajta izzót, aminek van a hátulján egy kiemelkedő műanyag, azt simán lehetne cserélni szétszedés nélkül is ), néhány csavar csak

Akkor egy kis hétvégi agyrém. Péntek éjjel dobott a kocsi egy "sebességváltó sürgős szerviz" üzenetet. Furcsa volt, mert az autó ment rendesen. Tegnap ránéztem a hibakódokra:
P0740=Torque Converter Clutch Malfunction
P0756=Shift Solenoid B Performance or Stuck Off
Tegnap már elkezdett furcsán váltogatni a kocsi, előjött a "csúszik a kuplung" effektus - kicsit vicces kuplung nélküli autónál :DDD

Szerelők tanácsára, gyors olajcsere ( szerencsére pont volt itthon 5 liter mobil ATF 320-as olaj ). Nemrég volt itt is téma a váltóolajcsere szükségessége. Ebben az olajban ~45 000km volt, de iszonyatosan nézett ki, tiszta fekete volt az egész.

Friss olajjal próbaút, a nyomatékmódosító hibája megszűnt, Egy pár kilométeren normálisan váltogatott a kocsi, majd újból elkezdett vacakolni. Este már nem küzdöttem vele tovább, ma még ránézek az olajszintre, lehet kell még rátölteni. Ha ettől nem javul meg, akkor az egyik szolenoid elhalálozik/zott. Gyorsan kutakodtam a fórumokban a szolenoid 50-100 dolláros tétel, nem para. Gondoltam meg kellene nézni ezt, hátha csak egy takarítás kell neki. Aztán jött a csapás. Ehhez - ha jól olvastam - le kell szedni a váltó oldalborítását, mai csak úgy kivitelezhető, ha le van szedve a váltó vagy leengedjük a motorral együtt. Ilyenkor végig fut az ember agyán a "szíved állt volna meg, amikor keresztbe építetted be a motort és a váltót a kocsiba" c. felkiáltás.
Igazából, még ez sem lenne akkora para, mivel - már itt is írtam - kialakult nálam egy két olajfolyás, ami miatt amúgy is jó lett volna venni a motort / karter ragasztás, szelepfedél ragasztás /. Csak ezt nem úgy képzeltem, hogy a fővárostól és a szerelőimtől hétvégén 260 km távolságra. Murphy...

Egyelőre olajszint ellenőrzés lesz, kicsit meghajtom, hátha az új olaj átmossa a váltót és helyre jön a szolenoid. Ha nem, akkor felgyújtom a gcbe nagy szerviz.

A váltóolaj csere kérdésre visszatérve. Sajnos könyékig olajosan nem csináltam képeket. A váltó deklijében van egy mágneses fémfogács "csapda". Meglepő módon volt rajta bőséggel nagyon finom szemcséjű fémpor. Az olajról majd lövök képet, új korában Castrol ATF Dexron III volt, jelenlegi állapotában kb olyan, mint motorolaj volt a kamionomban 75 000km után :)

<tRucKdriFteR>

(#2565) gaborbol válasza zsid (#2564) üzenetére


gaborbol
őstag

Bakker nagyon sajnalom.Szakszerviz 7,5 orat ir ra, de ok nem eloszor csinaljak +van hozza minden cuccuk atalg embernek 2 napos melo.

Jol olvastad, le kell engedni a valtot, es tenyleg szopas, nezd meg a PDF-et.
[link]

Ha mar leszeded nem art kicserelni az osszeset benne, valamint markaszervizbol rendelni, mert volt amelyik valtoba ilyet tettek volt amibe meg masfajtat, volt aki 5 napot vart a megfelelo darabra miutan szetszedte es amit rendelt nem volt jo hozza persze.

[ Szerkesztve ]

(#2566) zsid


zsid
senior tag

Az elmúlt két nap eseményei:
Azt tanácsolták, hogy hajtsam egy kicsit az autót az új olajjal, hátha kitisztul a szolenoid. Tegnap is, ma is mentem vele egy kicsit, persze végig gépre kötve, hogy lássam, ha gáz van. Folyamatosan javul a váltó állapota. Ma már nem írta egyik hibát sem, de a váltó még nem tökéletes. 1,2 az teljesen jó. Felfele váltásnál a 3.-on és 4.-en kicsit gondolkozik -főleg nagyobb gáznál- de elvált. A 4-ből 3-ba visszaváltással még nem igazán boldogul, olyankor se kép se hang, csak pörög a motor, ha kézzel visszarakom 2.ba azt rögtön kapcsolja és onnan lehet kapcsolni a 3.-at. Most este mentem vele ~40km-t, ebből 20-at 130-140-es tempóban, úgy vettem észre lock up is van.
Holnap lenne egy ~300km-es utam, azt lehet nem kockáztatom meg vele egyelőre. Holnap szerintem leveszem az akkusarukat egy kicsit, hátha utána jobban megbirkózik a feladattal a váltó.

A szolenoidok cseréje viszont semmiképp sem maradhat el, ezért lehet összekötöm a kellemest a hasznossal, aztán nekiesek egy váltó+motor felújításnak. Régebben írtam, hogy olajfolyás problémáim vannak, kicsit ereszt a karter és a szelepfedél ragasztása. Az egyik feltöltő nyomócsövénél van egy kis szivárgás és nemrég elkezdett elgyengülni a vezérlés oldali főtengely szimering. Jelenleg motorolajjal van alvázvédőzve a kocsi :DDD
Több helyen is láttam, hogy szervó problémái vannak az első generációs S80-asoknak, az éven egyszer már nálam is eltűnt a szervóolaj, egyik napról a másikra. Feltöltés óva viszont nem fogyott egy csepp sem. Ennek is utána kellene járni.

Ami még feltűnt, hogy nálam nagyon megreked a meleg levegő a motortérben, kicsit meghajtja az ember a gépet és a két feltöltő valami brutál módon befűti a gépházat / nem tudom ki volt az az okos, aki a keresztbe beépített motor és a tűzfal közé tervezte a két feltöltőt.../. Ezt a meleget a műanyag csövek nem igazán szeretik. Egyre több csövön venni észre, hogy elveszti rugalmasságát, kireped, elpattan a bilincsnél.

Szóval összefoglalva a jelenlegi állás szerint az autó megy, de valószínűleg egy kis időre félreállítom, aztán ha megvan minden ami szükséges, akkor kap egy kis felújítást.

<tRucKdriFteR>

(#2567) zsid


zsid
senior tag

Gyanúsan nagy a csend errefelé.

<tRucKdriFteR>

(#2568) echterion válasza zsid (#2567) üzenetére


echterion
nagyúr

Mert minden Volvo tökéletesen megbízhatóan működik. :))

**********

(#2569) zsid válasza echterion (#2568) üzenetére


zsid
senior tag

Akkor nem maradt más választásunk, mint szétoffolni a topicot :DDD

<tRucKdriFteR>

(#2570) BBalu


BBalu
tag

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok és a következő lenne a kiszemeltem:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s60/volvo_s60_2.5_t_awd_summum_automata-6822695

212ezer km van elvileg benne.

Tapasztalatok, vélemények, hibák és fogyasztás érdekelne.

Megnéztem már, az autó kívül belül nagyon szép állapotban van, mondhatni " túl szép állapotban" :)

(#2571) LuckyL válasza BBalu (#2570) üzenetére


LuckyL
őstag

nekem hasonló volt, ami eltért az az évjárat: 2002 és az enyém nem volt AWD
10-13 literes fogyasztás, nagyon kellemes, jól vezethető autó volt
fenntartása nem votl drága, nem volt komolyabb baja
gumiból a 16"-os olcsó, a 17-es a volvo köcsög méretválasztása miatt jó drága

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2572) BBalu válasza LuckyL (#2571) üzenetére


BBalu
tag

Köszi!
Az autómon 225/55 R16 van azt se nevezném olcsónak :) egyébként sejtettem, hogy zsebbenyúlós.

(#2573) LuckyL válasza BBalu (#2572) üzenetére


LuckyL
őstag

az s60-ra 205/55 r16 kell, ez viszont olcsó méret

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2574) truba válasza BBalu (#2570) üzenetére


truba
tag

Jó vételnek tűnik, náluk nyugodtan vehetsz autót.

(#2575) aneda válasza LuckyL (#2573) üzenetére


aneda
aktív tag

A 205/55R16-nak váltómérete a 225/45R17, ami egy mainstream méret 17"-ban. :)

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#2576) LuckyL válasza aneda (#2575) üzenetére


LuckyL
őstag

törölve

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2577) LuckyL válasza aneda (#2575) üzenetére


LuckyL
őstag

töröltem az előző hozzászólást, mert nem emlékeztem a pontos gumi méretekre és nem akartam hülyeséget írni. Pontosan sajnos még most sem emlékszem, de a lényeget összefoglalom.

a 225-ös gumival szerintem az lesz a gond, hogy bele fog érni a kerékjáratba kitekert kormánynál, vagypedig állítani kell a határolón, de akkor meg a fordulókör fog megnőni
ezért van keskenyebb mérete a volvonak ami mivel kevésbé gyakori, drágább, emlékeim szerint 17"-ban ez olyan 7-9 ezer ft-ot jelentett abroncsonként (volt S60-am és S80-am is, a kerékjárat probléma S80-nál jelentkezett ezért nem is próbálkoztam a gyári ajánlásnál szélesebb gumival az S60-nál)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2578) aneda válasza LuckyL (#2577) üzenetére


aneda
aktív tag

Igen 225 esetén előfordul, hogy beleér a kerékjáratba, ezért cserélhető gyárilag az aláfordulás határoló.

S80 esetén jól emlékezhetsz, ott viccesebb a gumiméret, gyárilag 215/55 a 16-os méret, ennek megfelelően a 17-es is 225/50-re változik.
(érdekes módon a V70-re ír a gyári füzet 205/55R16-ot és 215/55R16-ot is)

Az oroszok már a spájzban vannak!

(#2579) LuckyL válasza aneda (#2578) üzenetére


LuckyL
őstag

érdekes módon a V70-re ír a gyári füzet 205/55R16-ot és 215/55R16-ot is
na pont ezt akartam írni, csak s60-ra vonatkoztatva, de elbizonytalanodtam, mivel nem váltóméret :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#2580) echterion


echterion
nagyúr

Tud valaki olyan szerelőt, aki tudná az S60-omban aktiválni a belülről zárható központi zárat. Most nem működik ez a gomb és elvileg csak újra be kellene kapcsolni ezt a funkciót. Nem szívesen kötnék ki vele Ivanicséknál, nincs kedvem egyheti kajapénzt otthagyni náluk.

**********

(#2581) gaborbol válasza echterion (#2580) üzenetére


gaborbol
őstag

Elveszett a ket elso kodlampa takaro muanyag 39 dollar lett volna darabja. $47-ert kaptam kodlampat izzoval!
Vettem kettot, beraktam, vezetekek ott voltak a csatlakozoval elore, csak siman ra kellett dugni oket, volt relem, berakom, nem megy :(

Rakeresek szoftverbol engedlyezni kell-> markaszerviz-> 50-75 dollar. Kossz sracok :((

[ Szerkesztve ]

(#2582) echterion válasza gaborbol (#2581) üzenetére


echterion
nagyúr

Ezzel gondolom azt akarod mondani, hogy a márkaszervíz megkerülhetetlen... :O

**********

(#2583) zsid válasza echterion (#2582) üzenetére


zsid
senior tag

Nem feltétlen megkerülhetetlen. Olyan szerintem simán meg tudja csinálni, akinek van Vida Dice, pl Seres Karcsi bá.
Én azért ráérdeklődnék Ivanicsra, hogy is megy ez. Ha pl azt mondják ugorj be bármikor megcsinálják, felszámolnak rá fél óra munkadíjat, akkor azonnal megvan max 6-8000-ből-szerintem (amikor legutóbb volvo márkaszervizben voltam akkor 9800 volt az óradíj). Az előző verziónál sem lesz olcsóbb csak 2-3000-rel, viszont ő lehet csak jövő hónap végére tud időpontot adni. Egy telefont szerintem megér.

<tRucKdriFteR>

(#2584) echterion válasza zsid (#2583) üzenetére


echterion
nagyúr

Felhívom őket, de majd csak jövő héten. Amúgy ki az a Seres Karcsi bá'?

**********

(#2585) zsid válasza echterion (#2584) üzenetére


zsid
senior tag

[link]

<tRucKdriFteR>

(#2586) echterion válasza zsid (#2585) üzenetére


echterion
nagyúr

Köcce. :R

**********

(#2587) zsid válasza echterion (#2586) üzenetére


zsid
senior tag

Igazán nincs mit.

<tRucKdriFteR>

(#2588) runner 125


runner 125
nagyúr

Sziasztok,

Délután megyünk megnézni.

Használ itt valaki ilyet? Típushibák, fontos, típusra jellemző hibák, amit feltétlenül nézzek meg?

Köszönöm!

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2589) gaborbol válasza runner 125 (#2588) üzenetére


gaborbol
őstag

S60 Dizelrol konkretan semmit sem tudok. En egyet neztem meg amikor eloszor gondolkodtam rajta, egyszeruen nincs benne hatul hely, felnott nem fer el benne. Ezert vettem S80-at mint itt sokan masok is, pedig alapjaban veve csak egyedul hasznalom, neha viszont amikor 4 felnott megy nyaralasra akkor hasznalhato es kenyelmes elol-hatul.

A 125 loero nekem kevesnek tunik papiron, de ahogy olvasgatom el lehet vele jarkalni 6.5L koruli atlag fogyival cserebe viszont nem megy. Ki kell probalni,ha meg akkor is bejon el kell vinni markaszervizbe, de nem a "Ivanics Kft."-be hanem mashova, egy teljes allapot felmeresre.

Tiphusibat annyit lattam ,hogy eheti az olajat: Az egesterbe jut az olaj,ahol extra uzemanyagkent mukodik, van aki elvette a labat gazrol, de a kocsi tartotta a sebesseget az ego olaj miatt, azt hiszem visszahivas is volt miatta. Hivj fel par markaszevizt, mond el, hogy ilyen autot keresel, mire kell figyelni. El szoktak mondani.

[ Szerkesztve ]

(#2590) zenke válasza runner 125 (#2588) üzenetére


zenke
aktív tag

Hátul kicsi.
Motor pont elég bele.

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#2591) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Sziasztok!

S40-ről (2004-) mit érdemes tudni üzemeltetés, gumizás (spec méret?), típushibák, motorok szempontjából. 1.6 PSA dízeltől félek, mint a tűztől, 2.0-ról inkább több rosszat, mint több jót olvastam, alapvetően egyedül használom városban a mostani autómat is, így nekem az 1.6-os és 1.8-as benzin motor bőven elég lenne. A feláras audio rendszer tényleg annyival jobban szól a simánál? Bármelyik felszereltségi szinthez lehetett kérni anno (esetleg van olyan, amelyben alapból benne volt)? Utólag van lehetőség beszereltetni/kicseréltetni? Melyik budapesti szervizbe érdemes elvinni átvizsgáltatni (szervizeltetni)? Ivanicsnál állítólag nagyon lehúzzák az embert...

Kuplung mennyire puha, váltási érzet rendben van (az azonos platformra épülő Mazda 3-é nagyon jó volt)? 45-46-os lábbal és 186 centis magassággal (de vékony testalkattal) el lehet elöl férni? :)

[ Szerkesztve ]

(#2592) runner 125


runner 125
nagyúr

Köszi nektek,

Megvettük.

Hétvégi, másodautónak lesz használva. Nagyon gyönyörű állapotú, még "új szaga" van.
Kormány, váltó, pedálok, küszöb, ülés éle teljesen kopás és karcmentes az egész. Illesztések is patikák, csavarfejeket is néztem a motortérben, gyakorlatilag nem tudtunk belekötni.

Ivancsics-nál lett újonnan vásárolva, ide is hordta az előző nyugdíjas tulaj szervizbe, kaptunk hozzá új állapotú téli gumikat, a nyárik még 1-2 szezont kibírnak.

185 vagyok, beállítva magamnak az ülést, tényleg szűkösebb már magam mögött, illetve hátul a fejteret találtam kicsit alacsonynak, de persze bele nem ért a fejem. Viszont S80-ból ilyen évjárat, ilyen kevés km-rel ennyi pénzért nem volt.
Nem volt mind gondolkodni.

Ez a 125 ló tényleg nem sok ehhez az autóhoz, de a család hála ég nem power fanatikus, úgyhogy általános autókázáshoz teljesen elég lesz.

Képeket majd tolok fel.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2593) echterion válasza runner 125 (#2592) üzenetére


echterion
nagyúr

Grat hozzá, használjátok egészséggel. :C
A hátsó hely engem sem zavart vásárlásnál, nálunk csak a 6 éves gyerek utazhat hátul maximum, neki meg még pár évig biztos elég lesz annyi is. :))

**********

(#2594) zenke válasza runner 125 (#2592) üzenetére


zenke
aktív tag

Remélem alkudtatok :)

Autós topikba is gyere át ha gondolod.

Gratula! :)

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#2595) runner 125


runner 125
nagyúr

Köszi!

Alkudtunk persze, de alaposan átnéztem a kínálatot, ilyen futással, ilyen előélettel nem sok volt, ami hasonló állapotnak örvendett fotók és leírás alapján, ennél is többért árulták.
Persze órában 200-230.000-rel volt a kínálat között 2,4-2,6 körül egyéb S60-ak, de hosszú távra lesz, kijelenthetem, h minimum még 10 évig, ebből fakadóan a megkímélt állapot, kevés km számunkra megérte azt a pluszt.

Pár gyors kép elöljáróban telóval:

03, 04, 05, 06

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2596) zsid válasza runner 125 (#2595) üzenetére


zsid
senior tag

Gratulálok, tényleg nagyon szép példányt sikerült kifogni :D

<tRucKdriFteR>

(#2597) gaborbol válasza zsid (#2596) üzenetére


gaborbol
őstag

Nekem ma indultt a project :((

Tegnap kaptam egy defektet a bal elejere, szerencsere lassut, ma leszedtem a kereket:

Lengokar csere, mult evben a masik oldal volt most jon ez az oldal.
A gumikon minta meg van, egy evet kibirnanak, de kezd repedezni rendeltem 4 ujat.

Most, hogy kicserelem a gumikat es hogy elhagytuk a 320.000 kilomterter cserelem a meg eredeti gatlokat, persze a szett mar nem kaphato igy KYB kerul bele osszerakosgatva alkatreszekbol.

Ahogy szamolgatok az anyag megall olyan $1200-1500 korul , de akkor csak ovatosan, es az a hatujahoz hozza sem nyulok.

[ Szerkesztve ]

(#2598) zsid válasza gaborbol (#2597) üzenetére


zsid
senior tag

A lengőkart miért kell cserélni? Cserélhető benne az első és a hátsó szilent. Tavaly előtt cseréltettem őket, itthon nincs 100$ a 4 szilent.

Nekem még otthon áll a kocsi. Érdekes, mert a szerelőim azt mondták az olajcserével a váltó rendbe jön pár nap alatt és tényleg így lett. Már vált rendesen, megszűnt az a brutál fémes hang is. Viszont az olajfolyásokat meg kellene már szüntetni,addig meg inkább nem hajtom. Motorgenerálos project mindenképp lesz.

<tRucKdriFteR>

(#2599) gaborbol válasza zsid (#2598) üzenetére


gaborbol
őstag

Ahogy olvastam a leirast nagy nyomassal kene belepreselni a szilenteket egy erre gyartott szerszammal. A regit meg ki lehet szedni, mert annak mar mindegy, de hogyan tudom berakni az ujat roncsolas nelkul?

Itt $150-ert van a gyari, de lattam mashol 1$20 korul is.

[ Szerkesztve ]

(#2600) zsid válasza gaborbol (#2599) üzenetére


zsid
senior tag

Akármelyik gépműhelyben simán berakják hidraulikus préssel, nekem is így csinálták.

<tRucKdriFteR>

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.