De, elfordításnál dobja be a hibakódot ("Anti-Skid temporary off") , majd ha ismétlődik a hiba, akkor fixen kiírja, hogy "Anti-Skid Service Required" (te esetedben mindezt persze németül), és kikapcsolja a DSTC-t. Ha pár indítás alkalmával/elteltével nem észlel hibát, akkor visszakapcsolja a DSTC-t. Az idő előrehaladtával folyamatosan dobálja a hibakódot és nincs DSTC, ami pl. télen szar ügy, mert nincs kipörgésgátló (tapasztaltam... ).
Nem 100%, de nagy eséllyel ez a gond. Egyébként nálam anno kiolvasás után a következőt mondta a diag: Kommunikációs probléma a SAS modullal...Nem tudom milyen Volvo-ról van szó, de a műszerfal alapján pont azon évjáratok egyike, ahol ez bizony típushiba...
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája