- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz
Gyantusz #2243 üzenetére
''Ehhez meg kellett volna erősíteni az első futóműveket is(!)''
Már milyen első futóműveket? Az átlag hk-nak van jobb és baloldali futóműve és slussz! (OK a Red Alert 2-ben az Apocalipse-nak két részre volt osztva oldalanként a futóműve, de ez nem általános a való világban.) Gondolom az első futógörgők felfüggesztésére gondoltál. Azt a rugók nagyobb előfeszítésével meg tudták volna oldani a németek. Nem okozott volna komoly problémát a kettős torziós rugózás miatt. Mellesleg a Panther futóművét védte oldalról kötény. A döntött oldalfalakon (test felső része, torony) inkább hátrányos lett volna a kötén, ugyanis akadályozza a lövedékek lecsúszását. Kumulativ esetén hatásos csak, páncéltörő esetén ''az ellen nem véd''. A homlokpáncél pedig nem szorult védelemre, nem sok olyan fegyver volt a szövetségesek kezében, amelyik 200-300m-nél közelebbről át tudta volna ütni akár a torony (110mm + 100mm blende), akár a test homlokpáncélját.
Az első típusváltozat a D volt, az igazán komoly problémák annál adódtak. A motortér túlmelegedését a vízmentes szigetelés okozta, ezt a későbbi szériákon részben elhagyták, a G-től kezdve teljesen.
Az utolsó bejegyzésben egyetlen egy hk-t sem említettél meg a Firefly-on kívül, mind páncélvadász! Mindegyiknek felűlről nyitott volt a tornya, a Hellcat-nek nem éppen volt erős a páncélzata még a testen sem. A többi a jó védettséget adó Sherman alvázra épült.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest