Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#127151) Kornel válasza Buci21 (#127149) üzenetére


Kornel
veterán

Veszel egy jo renault megane 1 ph2-t, 1.6 benzinnel, azzal atszelheted nyugodtan europat.

Tobbieknek:

Opel astra j sports tourer 1.7 cdti?
[link]

(#127152) Integrale válasza Buci21 (#127149) üzenetére


Integrale
veterán

Repulo toredekebe kerul egy autos utnak, nem megy ra 2-3 napod az uttal es pihenessel egyutt, plusz az ut kozbeni szallas. Balesetveszely es az esetleges lerobbanas rizikojarol nem is beszelve.

Maximum egy jo tura kedveert tennem meg ezt a tavot kocsival, vagy akar tobbet is, de rendszeresen semmilyen ertelemben sem gazdasagos.

Kornelka: TypeR Civic utan erdekes valasztas, ez a kozel 13 masodperces gyursulasra kepes sozsak.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#127153) Kornel válasza Integrale (#127152) üzenetére


Kornel
veterán

Most a sima civicnel tartok megint..
1.8 vagy 2.2 ctdi

A sports tourer meg mindig tetszett, csak olombol van ;)

E szerint 11,7 sec, ami meg mindig gyer, de azert kevesebb valamivel.
[link]

[ Szerkesztve ]

(#127154) Tsebacsi válasza Kornel (#127153) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Itt is írják, hogy fulladásra hajlamos és ezt alátámasztom. Utáltam ezt a kocsit :) Az elődje jobban tetszik majdnem minden tekintetben.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#127155) focvis válasza Kornel (#127153) üzenetére


focvis
veterán

A 125 lovas adatait linkelted, a hahus gép viszont a gyengébbik 110-es.
Utóbbi motorral Astra H-t használtam pár hónapig, el lehet járkálni vele, nulla élmény.

Soha az életben nem lesz typeR -ed.

(#127156) Satan_Claus válasza Buci21 (#127149) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

[link] Toyota Carina? Kormányszervó volt az egyetlen gyári baja, elvileg azt már mindegyikben cserélték. Az enyémben még az egyik injektor halt be, mert Bosch volt (angol gyártású autó volt), 9e Ft volt a bontott. Ez az autó pl. japánban készült, Denso rendszer. Nálam 7,1 volt az átlagfogyasztása. A 2.0D karbantartva simán elmegy 800e km-t felújítás nélkül, de nem tudom, Angliában milyenek a környezetvédelmi előírások, Németországban az már nem nagyon jöhetne le az autópályáról :).

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#127157) Kickass válasza Kornel (#127151) üzenetére


Kickass
őstag

Hagyd már az Opeleket, nem neked való.... :((( :(((
De ha pl elmennél legalább beleülni egy két ötletedként felmerülő autóba, akkor nem kellene minden nap ugyanazokat olvasnunk tőled különböző permutációban. :(( :(

(#127158) DZs válasza Ace Ventura (#127141) üzenetére


DZs
senior tag

Szépen átmosták a hírdetéshez. Nézdd meg, emeltesd fel, hogy milyen az alja. Ha garázsos volt, 7-8 évig még jó lesz. A futóműve gyengébb, mint egy fiestáé, viszont a motorja nagyon megbízható.

[ Szerkesztve ]

(#127159) footy válasza Kickass (#127157) üzenetére


footy
addikt

De ha pl elmennél legalább beleülni egy két ötletedként felmerülő autóba...
Én is ezt fújom már egy ideje.
Szerintem ha a t-jet bravot kipróbálta volna már boldogan furikázna vele.
A gép előtt ülve nem lehet autót venni.

(#127160) MunezXBK válasza footy (#127159) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

De. Roberto így vette. :D

(#127161) kenguru99 válasza Integrale (#127152) üzenetére


kenguru99
aktív tag

"Repulo toredekebe kerul egy autos utnak, nem megy ra 2-3 napod az uttal es pihenessel egyutt, plusz az ut kozbeni szallas. Balesetveszely es az esetleges lerobbanas rizikojarol nem is beszelve."

Plusz ha dolgozni akar angliában (ami nagyon valószínű) egyáltalán nem használhat magyar rendszámos autót csak helyit. Nincs türelmi idő, ha megfognak valaki szó nélkül bezúzzák az autót.
Szerk.
Ja hogy egyetemre jár, de szerintem akkor sem ok a magyar kocsi.

[ Szerkesztve ]

(#127162) ADAM1337 válasza molnarpeter (#127143) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Igen ezért is szimpatikus, viszont népitéleten az az 1 ítélet nem tetszett.
Javarészt napi bejárás 10-10km, viszont a nagyobb távokra az a benzines motor 4 fővel és a maga 1600kg-jával mennyire dinamikus ? Valamint ugye a zöld miatt a buszsáv használata is eléggé jó érv.
Töltést meg megtudom oldani munkahely parkolóban, meg vidéki utakon garázs van.
Pont kalkulálok, hogy megérné beruházni rá, csak 1 dolog aggaszt vele kapcsolatosan, az alacsony hasmagasság, de az nagyon, nem tudom mennyire életképes konstrukció kátyuországban, illetve mennyire kemény a futóműve erről infó véleményt még nem láttam.

UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó

(#127163) alázógyík válasza footy (#127159) üzenetére


alázógyík
őstag

Majd vesz egy jó kis Mondeo dizlit, 500K km+-al. ;]

(#127164) focvis válasza ADAM1337 (#127162) üzenetére


focvis
veterán

A zöld rendszám frankó dolog Bp-en, ingyen parkolsz, de a buszsáv használatára nem jogosít. (99%)

(#127165) ADAM1337 válasza focvis (#127164) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Én ezt hallom vissza, eddig mindenhonnan, hogy jogosít.
Ismerős cégesnek Teslát vesz, és ő is ezt indokolta egyik érvnek, hogy tárgyalásoknál ne kelljen már dugóba állnia, ha van egy sáv "neki".

Közben megtaláltam, tényleg még nem de kitudja.
[link]

UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó

(#127166) Buci21 válasza Gergőke88 (#127150) üzenetére


Buci21
addikt

Köszi a választ :R A repüléssel nem a kényelem és társai a bajom, hanem elismerem, fóbiásan félek a magasságtól és a zárt terektől, pláne ha kilátok... (üveglift stb). És amúgy is gyerekkorom óta autózik a család, szicília, horvátország, franciao, stb... Mindenhol ott volt velünk a jó öreg kinyírhatatlan 626-osunk. Mennyit kell rápattintanom a keretre, hogy megbízható öreg prémiumot kapjak? Az automata váltóssal igazad van, azt nem igazán gondoltam végig én sem :W :DD

@kornelka: Ennyire megbízhatóak ezek a renault-k? Nagyfaterom franciafóbiája átragadt rám, de ha azt mondod, ezek kinyírhatatlanok, akkor körülnézek.

@Integrale: Fentebb írtam, miért egyértelmű az autó számomra... Plusz megadja azt a szabadságot itt kint és otthon is, hogy azt csinálok, amit akarok, nem függök sem tömegközlekedéstől, sem más autójától. És a
"jó túra" faktor is benne van a döntésben, lebuktattál, elismerem :C

@Satan_Claus: Csihajj, ez tetszik is... Ez olyasmi technika, mint az undorítóan csúnya békalámpás totalcarkedvenc corolla? A környezetvédelmi dolgoknak szerintem még éppen megfelelne, forgalomba helyeztetnem amúgy sem kéne itt, mert egyetemistaként tarthatom otthoni forgalmival is fix ideig (a tanulmányaim idejére).

@kenguru99: A nyaraim itthon töltöm, kint kevesebbet vezetnék (heti 1-2x kerülne elő az autó), míg otthon nyaranta menne balatonra, akárhova... Szóval a magyar kocsi sem igazán kérdés már, ezt 896x átrágtam már magamban és ismerősökkel is, de köszi a véleményt :R

@ALL: Volvo v70 2.5D. Ezzel pl mi a zsákbamacsek? Ennél még olcsóbban is találtam ilyen kocsit, de azok nem voltak valami bizalomgerjesztőek... Vagy ez: ugyanaz a típus, másik darab... Mi lehet az árkülönbség oka? Ha 700k-ig kitolom a keretet egy kis kemény pluszmunkával, bentebb vagyok? És egy utolsó kérdés: az elnyűhetetlen békacorollában mennyire kibírhatatlan napi 10 óra vezetés? :R Sry, hogy a hülyeségeimmel fárasztalak titeket...

[ Szerkesztve ]

(#127167) runner 125


runner 125
nagyúr

Hm, vezess.hu év autója szavazáson ugyan nem sokkal, de vezet az XC90.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#127168) roberto211 válasza MunezXBK (#127160) üzenetére


roberto211
őstag

1. Még nem vettem meg
2. Ez egy másik történet,mert nem idegenről van szó akitől vennem es igy mas a helyzet. Nem egy utcavegi fabódés neppergyerek es eddig nem baszott meg at.
3. Kertem a telefonos energia segítséget. Tv n keresztül adták. :D

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#127169) kenguru99 válasza Buci21 (#127166) üzenetére


kenguru99
aktív tag

"Volvo v70 2.5D. Ezzel pl mi a zsákbamacsek?"
Mondjuk, hogy hatszázezer kilométer van benne? Egyébként egyértelműen a corollát válaszd egy öreg nagy dízel kombival rengeteg gond lehet (lesz is).

"És egy utolsó kérdés: az elnyűhetetlen békacorollában mennyire kibírhatatlan napi 10 óra vezetés"
Mivel ez néhány havonta fordulna elő, nem hiszem hogy bármi gondot okozna.

Mindenkép utánéznék a helyedben a pontos szabályoknak. Mert én úgy tudom ,hogy aki kint él, dolgozik, tanul az nem használhat külföldi rendszámos autót 1 napig sem.

[ Szerkesztve ]

(#127170) Buci21 válasza kenguru99 (#127169) üzenetére


Buci21
addikt

A szabályokra ránéztem: ha az országban korlátozott ideig tartózkodsz, mehet a dolog. Azaz szerződésben rögzített az ott tartózkodásod vége is (nekem egyetem pl), akkor arra az időre használhatod. A papírokon átrágtam magam, egy Form C110 nevezetű cuccot kell kitöltenem, és kapok papírt az autóba, hogy legálisan van "importálatlanul" az országban.

Am azt olvastam, hogy "nem kilométert, hanem állapotot veszünk"... Ez mennyire állja meg a helyét? De akkor a corollák körül szaglászom tovább, netán a carina, amit a kolléga linkelt is érdekes lehet. A dízelhez csak a szívem húzna, annak az öthengeres csodának a gurgulázása valami fenomenális (van ismerősnek ugyanezzel a motorral volvója)

[ Szerkesztve ]

(#127171) bitpork válasza Buci21 (#127170) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Teljesen megállja a helyét. Ha pl 500k-t ment egy autó pályán (feltételezve hogy nem kettesben üveghangon végig), akkor én személy szerint sokkal szívesebben veszem meg jó állapot esetén, mint egy 200k km magasságában városban használtat.
Persze a fórumon ezzel egyedül vagyok, ahogyan azzal is hogy ezt elismerem. ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127172) kenguru99 válasza Buci21 (#127170) üzenetére


kenguru99
aktív tag

"Am azt olvastam, hogy "nem kilométert, hanem állapotot veszünk"... "

Ez igaz de, egy ennyit futott autót akkor vegyél meg ha: nem zavar, hogy bármikor beüthet egy hatszámjegyű számla és nem egyesel fog kezdődni. A benzines toyota vonal jó irány, azokkal nem nyúlsz mellé. A szívnek szóló autót meg majd ráérsz később megvenni.

[ Szerkesztve ]

(#127173) Satan_Claus válasza Buci21 (#127166) üzenetére


Satan_Claus
senior tag

Németországban nem nagyon lehet használni dízelt részecskeszűrő nélkül, ha elkapnak, 110 Euro + hívhatsz trélert. Általában a nagyvárosokban van tiltás.
Olyasmi technika, mint a béka Corolla, de jóval kényelmesebb, a GLi-ben fasza plüssülés van + bőrkormány, ha teheted, azt vedd. 3féle 1.6 benzinmotor van belőle, nálunk csak a 2fajta 16 szelepes van elterjedve, a 115 lovas sima és a 107 lovas szegénykeverékes, ebben máshogy állnak az injektorok. A japán gyártásúak alvázszámai JT-vel kezdődnek, az angliai gyártás SB. A benzinesek amúgy Euro2-esek.

Védd az állatokat! Egyél embert.

(#127174) bitpork válasza kenguru99 (#127172) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ugye azt már sokszor elővezették, hogy egy autóban elsősorban nem a km óra állása determinálja, hogy mikor mi romlik el. Egy szívó benzines is meg tud kotlani -ha már itt tartunk- sok számjegyű összegre ha nagy a futásteljesítménye. Ezzel szemben ott van egy olyan jelzés , hogy az autó elment x km-t, ami feltételezi legalább azt, hogy volt vele foglalkozva: magától, gondozás mentesen semmi nem tesz meg ennyit.

Elismerem a tényt, hogy létében ilyen használattal feltételezhető a több törődési igény, de rögtön ott van mellette, hogy a legtöbb dolognak már ki kellett cserélődnie ennyi használat alatt, nem?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127175) rasotamas


rasotamas
veterán

Sziasztok!
Mazda6 2004 dízelem van, 220e km, másfél éve vettem, valós 183ezerrel, nagyjából igazolható szervízmúlttal. Eddig ráköltöttem olajcserékkel együtt 500-at. Ebben volt kényszer-vezérléscsere (valami barom korábbi szerelő nem cserélte ki a feszítőt, meg kalapált is kicsit) vezérműtengelyjel együtt, hengerfejezés, váltóbovden, féktárcsa, apróságok. És akkor még nem volt injektor, magasnyomású, meg kettőstömegű. Kiszámoltam, az autó vételárát nem számítva kilométerenként eddig kb 41 forintba volt az autó üzemanyaggal, mindennel, mondjuk a nyári gumija épp új volt, a télit meg azonnal megvettem, így ezeket még nem is számoltam bele. Mivel havi kb 2000-ret megyünk ez elég húzósnak tűnik nekem. A felhasználás módja: Havi 1000 kilométer munkába járás országúton, falvakon is keresztül, 23 kilométer távolságra, kéthavonta 400km autópálya, a többi berohangálás az agglomerációból a környező városokba (20km) és Pestre (35-50km attól függ melyik részére). Egy szó mint száz, sok nekem a havi közel száz.
Soknak számít-e ez a költség? Milyen autó lehetne költségben olcsóbb alternatíva? Munkába járásra bármi jó lenne, egy kis Saxo 1.5d is, de azért abba nem szívesen ültetném bele se a gyerekeket, se az asszonyt, meg 5-en amúgy sem férünk be, sőt lassan az 5 fő is szűk keresztmetszetté válik. Biztos, hogy dízel kell nekem? Nem lenne jobb egy gázos autó, a 20 kilométerek miatt? Cseréljem le vagy ha már ennyit ráköltöttem hagyjam meg, reménykedve, hogy egy időre ennyivel beérte a gépszörny? Priusra is gondoltam, de gondolom a 1,5 milliósok nem épp a legjobb állapotúak, és még arra is százezreket kéne ráfizetnem. És arról nem is beszélve, hogy kinézetre, vezetési élményben mekkora visszaesés lenne.
Gondoltam 4-es Golf/Octavia 1.9 TDI-re, de a előbbitől az asszony megy a falnak, utóbbival igazából nincs nagy gond, de ezek meg a becsületesnepper ajnározásának is köszönhetően elég magas az áruk. Bár ültem én Octaviában mielőtt megvettem a Mazdát, iszonyat fapadnak tűnt a kokpit ehhez képest.
A másik, kevésbé fontos dolog, hogy az elmúlt időszakban különös aberrált vonzalom alakult ki bennem a vajbőr-napfénytető iránt. Ez persze a költséghatékonysággal semennyire nem összeegyeztethető dolog. Emiatt baromira megtetszettek olyan, semennyire nem olcsón fenntartható csodák mint pl az Espace4.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#127176) Lacy6 válasza Satan_Claus (#127173) üzenetére


Lacy6
senior tag

És, hogy veszik észre hogy nincs benne részecskeszűrő?
Szerintem jóformán sehogy...
Mármint arra gondolok, hogy kiszedni egy alapból részecskeszűrős autóból és úgy nem veszik észre szerintem.
De lehet ez már teljesen más mint amiről itt szó volt.
Most csak úgy hirtelen eszembe jutott, hogy pár ismerős ezt csinálta németbe.
Honda accordból ki kellett ikatatni mert nagyon sok volt vele a macera :D

[ Szerkesztve ]

Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!

(#127177) MunezXBK válasza roberto211 (#127168) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Lefoglalóztad. :U

(#127178) bitpork válasza rasotamas (#127175) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Alássan megkérdezném, mit jelent hogy "kényszer-vezérléscsere"? Volt róla számla, hogy meg volt csinálva?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127179) bandus válasza bitpork (#127171) üzenetére


bandus
veterán

akkor téged kereslek majd, ha eladó lesz a ceed :D

szerk: ezt vigyétek el :D toyota yaris

[ Szerkesztve ]

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#127180) tomiii. válasza MunezXBK (#127177) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Az nem az, amelyik nem jár vissza, ha roberto visszamondja a vásárlást?

(#127181) rasotamas válasza bitpork (#127178) üzenetére


rasotamas
veterán

A vezérlés előzőleg 135-nél lett kicserélve. A közvetítő ember látta róla a számlát, én nem, a motortérbe is be van firkálva. A kivett vezérlés (eredeti volt benne nem utángyártott, az első tulaj állítólag ügyelt erre) állapota is ennek megfelelő volt, a szerelő 70ezer kilométert saccolt ránézésre. Sajnos a vezérműtengely szíjtárcsáján kalapácsnyomok voltak, el volt kopva a vezérműtengely csapágyazása, ennek köszönhetően alacsony fordulaton nagyon gyenge volt, hidegen indítva, vagy kormányt kitekerve le is fulladt. A vezérmű szíjtárcsából hiányzott egy darab, ette a szíjat. 216-nál vittem be márkaszervizbe.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#127182) bitpork válasza rasotamas (#127181) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Csak azért kérdeztem, mert láncos kivételével(*) erősen javasolt, egy használt autó vásárlásnál a folyadékokkal együtt a vezérlést is cserélni, bármit is állít az előző tulaj.

*:ha hangja van akkor a láncosat is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127183) rasotamas válasza bitpork (#127182) üzenetére


rasotamas
veterán

A közvetítő ember típushoz értő szerelő volt, ismerős. Rendbe rakva kaptam meg az autót. A feszítővel akkor még nem volt gond, mert 200 körül kibírnak. A vezérműtengely valószínűleg hengerfejezésnél let szétb*szva, persze a szerelő tagad.
De ne ezzel foglalkozzunk, hanem légyszíves abban segíts, hogy tartsam-e meg vagy cseréljem-e le és mire :D
Imádom a Mazdát, de horror árban van hozzá minden, bontott cuccok is drágák, szerelő nem hogy minden bokorban nincs, de úgy kell keresni egy normálisat.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#127184) -v- válasza bitpork (#127182) üzenetére


-v-
addikt

láncos kivételével(*)
*:ha hangja van akkor a láncosat is.

*: ha TSI/dízel bmw/szar új 4 hengeres benzines bmw/egyéb bicikliláncos vezérlésű modern fos, akkor a láncosat is :)

[ Szerkesztve ]

(#127185) TaaT


TaaT
veterán

Ma sem csalódtam a magyar bürokráciában, a pénzt mindenki beszedi, felelősséget senki sem vállal. :)) [link]

Give them hell Ukraine!

(#127186) MunezXBK válasza tomiii. (#127180) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:K

(#127187) Tsebacsi válasza TaaT (#127185) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Csak félig olvastam el mert már fel akartam gyújtani a minisztériumot...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#127188) hobizoli válasza kenguru99 (#127161) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azert az bebaszcsizna, ha csak ugy bezuznak az autodat erkezesed napjan...

több drón kell ;P

(#127189) roberto211 válasza MunezXBK (#127177) üzenetére


roberto211
őstag

Foglaló/előleg

Direkt igy irtam be a kozlemenybe h most ne lehessen eldönteni h foglalo v előleg.

Elküldtem neki a bizonylatot es semmit nem szolt erte. ;)

Nem kell tulaggodni mindent nem a 450euros tüv nélküli szarokbol válogattam.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#127190) kovacsroli válasza TaaT (#127185) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Komolyan mondom ez viccnek is rossz lenne, kár hogy igaz. Megvettem az autómat, kifizettem, bevizsgáltattam, mindent elintéztem, majd a rendőrök évek múltán trailerre rakják, hogy hoppá ez lopott volt egykor? Hát hoppá, akkor nem a kereskedőt kéne felkeresni? Vagy azt a tulajt akinél nem követhető vissza, hogy honnan szerezte az autót? Vagy azt a f@szt, aki elvileg szakemberként leigazolta, hogy az autóval minden rendben van? :(

[ Szerkesztve ]

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#127191) bitpork válasza roberto211 (#127189) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Érvénytelen a papír. Ez nagy kibaszás a kereskedővel, és rá nézve elég nagy szégyen ha ilyet aláírt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127192) Buci21


Buci21
addikt

Szóval a konklúzió: a keret egy cseppet kitolandó, nagy futásteljesítményű öreg dízel fenntartásokkal kezelendő (és autószerelővel rendesen átnézendő), és a kis toyoták jók :R Köszi mindent :C

(#127193) rwin5 válasza TaaT (#127185) üzenetére


rwin5
őstag

Vevőt nagyon sajnálom, helyében nem tudom mit tennék, ha ennyi pénzt buknék :(

(#127194) roberto211 válasza bitpork (#127191) üzenetére


roberto211
őstag

Ő mit írt alá? Ez csak egy elismervény arról h utaltam,otp adta nem a kereskedő. :D :D

De tudom tudom, az okosak már megint bolhából elefántot csinálnak...

Amúgy ez nem jogi fórum hanem autós...

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#127195) bitpork válasza roberto211 (#127194) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Majd fogsz csodálkozni ha nem adja vissza mert szerinted ez, a másik szerint meg az volt, de bocsánat h megjegyeztem. Nem fordul elő többé :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127196) Kornel válasza footy (#127159) üzenetére


Kornel
veterán

Sok mindent megneztem mar eloben is ;)
Attol fuggetlenul most a kuvik all az elen.
J astrat meg nem probaltam, de rosszat nem mondtak rola, egyet mindenkepp kiprobalok.

(#127197) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Ismét szükségem lenne a segítségetekre/tapasztalatotokra.
Mivel használt autóban gondolkodom, oda azért kelleni fognak alkatrészek is.

Hogyan szoktátok összevetni egyes használt autók alkatrész/szerviz árait?
Bővebben:

Ilyenkor csak a szokásos dolgokat nézitek meg? Vezérlés szett, féktárcsa/fékbetét stb...
Vagy drágább/főbb alkatrészekre fókuszáltok?
Bontós árakat néztek, vagy szaküzlet?

Nem szeretném azt, ha vennék egy kocsit, és kiderülne, hogy egy féktárcsa 123434345456FT

Renault Clio3/ Megane 2/ esetleg Opel-ben gondolkodom.

THX

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#127198) footy válasza Kornel (#127196) üzenetére


footy
addikt

A Bravo-t is? :N

Én tudok rosszat mondani a J Astraról ha akarod ;]
(Gomberdő, ótvar műanyagok(főleg a kormány tempomat kapcsolója), nehéz mint a sár(kelletlen viselkedés városban magas fogyasztás) lefulladasra való hajlam, kelletlen motorkarakter (1.7D@125LE))

(#127197) Predator2
Leginkább a kopót, mint gumi (méret/dimenzió), féktárcsa+ betét , vezérlés

A nem(tervezhetően) kopó alkatrészek cseréjével nehéz kalkulálni és áltában a felújításukra van megoldás.

[ Szerkesztve ]

(#127199) bitpork válasza Predator2 (#127197) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Irgalmatlan nagy fába vágtad a fejszédet. Szerintem egy típust nézz meg ami tetszik és annak menj utána. egyszerre egyet, mert ha elkezdesz 8-10 irányba menni akkor úgy jársz mint kornélka, hogy nem tudsz tovább lépni mert valamin mindig megakad a szemed. :)
Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#127200) molnarpeter válasza ADAM1337 (#127162) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ki kell próbálni, nincs mese :D Egyébként külföldi fórumokon is keresnék véleményeket és tapasztalatokat minden mennyiségben, illetve a testvértípusnak is utánanéznék egy kalap alatt (Chevy Volt). Buszsáv csak felmerült, nem lett része a kedvezményeknek, hogy ne utálja meg a köz népe a villanyautósokat :D Hasmagasságot illetően megintcsak a személyes megnézést mondanám - rugókováccsal fel lehet hozatni esetleg magasabbra, de ezt csak halványan jegyzem meg. Illetve ha a hajtáslánc is lent van, kartervédő lemezt talán érdemes venni rá. Fogyasztást illetően itt nézgelődj szerintem, a maximumokat külön felhasználónként érdemes lehet megnézni.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.