Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Hieronymus:] Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Én eddig az 1.6 hdi 308-as break-et szerettem legjobban
rbalint88
addikt
E12 535i A másik meg a G4 GTI volt.
Itt Domi a favorit Igyekszem mindig felfelé választani.
golf gti
ford scorpio
renault 25
alfa 164
fabia
alfa 164
passat
allroad mk1
és most allroad mk2
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hdman
őstag
Alfa 164 rulz, twice on the list,fak je
Sopron city :)
hdman
őstag
Meg nem erősített információk szerint a motor is az ölébe ugrott
Sopron city :)
norbert1998
veterán
Honnan a forrás?
Jo,bene'ztem,na!AKKOr valami más Volt.
Lényegtelen. A hangsúly nem ezen van .
[ Szerkesztve ]
Mindkettő 3.0 v6 benya volt
A kakukktojás a fabia: csak az volt 2 liter alatt, nem is vagyok büszke rá. MOD A golf is csak 1.6 de gti uh bizonytalan.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Skoda 120L
Fiat Punto (mk1)
Opel Astra (G)
Honda Jazz (mk1)
VW Passat (B5.5)
Skoda Superb (mk2)
VW Passat (B6)
Subaru Impreza (mk3)
Igazából egyedül a Superb-et utáltam csak, a többivel nem volt/nincs gond.
#nincsbennetarcsi
Városban szépen eszik A turbót kell megnézni mert azon tuti látszik hogy mennyire volt szervizelve-kímélve.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
emilio3
csendes tag
Mi volt a problèmàd a superb-vel?
Ha nem vagyok indiszkrèt.
Qru
MODERÁTOR
2010-es gyártású (mk2 PFL), 50k km-t tekertem bele cca 2,5 év alatt. 1,8 TSi volt 160 lóval. A felfüggesztése teljesen ok volt, ment mint a barom és ahhoz képest nem volt vészes a fogyija. A váltó nem egy nagy etwas, korrekt iparos munka de pl a Jazz-ét meg sem közelítette, pedig nem egy árkategória a kettő ugye...
A belétől konkrétan hánytam. Olcsó műanyagok mindenhol, a kormány is a váltógomb is. Utóbbi olyan kemény és érdes volt, hogy felsértette a kezem többször (nem, nem vok cukorból), az ülés szövetanyaga... Kb 10 perc után ráizzadtál ha hideg volt ha meleg ez a tipikus tejfölöspohár anyag.
Egy idő után a hűtővízzel voltak gondjaim. Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá. Ha visszahűlt a motor megint ok volt a szint. Kicserélték a tágulási tartály kupakját (arra gyanakodtak, hogy reped lehet) de az nem segített. Így maradt a túltöltés. Végül elvitték így nem tudom mi lett az igazi megoldás, szívjon vele az új tulaj.
Jah és vicc, hogy egy zsír új autón 1 év után az első ajtóhatároló beadta a kulcsot (valószínűleg egyedi hiba mástól nem hallottam erre panaszt).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
jerry311
nagyúr
"Hidegen jó a szint, a maxon volt de melegen beesett a min alá és szólt a fed. comp. hogy tölteni kéne rá."
Miiiih????
Hát de... A víz 4 fokon a legsűrűbb, tehát ott illene a legkisebb térfogatot felvennie. (jó van benne fagyálló is)
Na de akkor is ez így mi???
emilio3
csendes tag
Köszi!
Qru
MODERÁTOR
Sosem maxra állt vissza de min fölé ment vissza. Én is csak vakartam a fejem...
mod:
emilio3: Szóval ha a belével meg tudsz barátkozni akkor amúgy összességében nem rossz egy autó de nekem nem sikerült, utáltam is ezért.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Ez a vw csoportban előferdül sajnos. Lujziban is és Gazsiban is csinálta. Egészen teljes tartálycseréig.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
A PFL az mi? pre face lift?
Give them hell Ukraine!
Qru
MODERÁTOR
Aham.
mod:
bitpork: Akko' még sem én vok a hülye. Megnyugodtam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
TaaT
veterán
Hmm aszondod mk1 és 1.8TSI? Ez sehogy sem áll össze nekem.
mk2 lesz az szerintem.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
footy
addikt
Ez növekvő vagy csökkenő sorrend?
tresh
addikt
-SI és már jó is a képlet
emilio3
csendes tag
Nekem kettes van, a listàdból ítèlve neked is az volt, ezèrt is kèrdeztem.
Akkor valamelyikünk jól belenyúlt, mert èn, az àlltalad leírt problèmàk, egyikèvel sem talàlkoztam. A vàltó pld. kifogàstalan, egy ùjjal lököm be a sebessèget, imàdom! Az ülès olyan tartósnak tűnik, hogy a 95ezer km-ből, 90ezret simàn letagadhatna. Szóval nàlam minden patika, èn örömmel ülök be az autóba. Remèlem mèg 4-5 èvig így is marad.
Mágus2
Közösségépítő
Ez kérem egyszerű fizika. Nyomás alatt van, azért alacsonyabb a szint.
Időrendi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
!Overdose!
őstag
Ez világos, de nem úgy kéne kalibrálni a rendszert, hogy a hidegen maximumra töltött hűtőfolyadék melegen (nyomás alatt) se essen a minimum/bejelzési szint alá?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
DZs
senior tag
Ha csak hitelből tudsz, vagy hitelre akarsz új autót venni, akkor nincs benne buktató. Ritkán vannak ilyen ajánlatok.
Qru
MODERÁTOR
Igaz. A listában jól írtam de abban a hsz-ben nem. Javítottam.
mod:
footy: Igen. Am időrendi ahogy Malac úr mondja.
emilio3: Akkor lehet én fogtam ki egy rosszabbul összerakott darabot... De erre az anyagminőségre nincs mentségük előttem. Komolyan a full fapad '98-as Puntónkban is jobb anyagok vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Tudok egy forrást, akik Priusokat hoznak be Franciaországból, évek óta. Amiket árulnak, teljesen biztonságossá vannak téve ebből szempontból, csak trélerrel lehet vinni.
Így, ha elektronikailag biztonságos, így se jöhet szóba egy Prius? Vagy ami kívánatos falat, az trélerrel is kívánatos, ne kísértsük a szerencsét?
Személy szerint tetszetősnek tartom a priust. Ha megtudod akadályozni a saját lábas mozgatást akkor már félig nyertél. Egy gsm riasztóval megfejelve jó megoldás a lopás ellen.
Oké tudom most jön a többiektől hogy létezik gsm zavaró, de ugye egy autó tolvaj nem szükségszerűen megy lopni a feszítővastól kezdve a gsm zavarón át, egy komplett ECU és diagnosztikai felszereléssel és trailerrel vadászni. ( Csak nagyon nagy értékű autóknál).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Attól még megpróbálhatják elvinni, nincs ráírva hogy... Ha más nem szépen kirámolják az akksikat belőle, az a legnagyobb érték benne ugyanis ami relatíve könnyen is mozdítható.
#nincsbennetarcsi
jerry311
nagyúr
Próbáltál már folyadékot összenyomni?
Lehet de azért nem olyan egyszerű.
Na jó de ezen az alapon senki ne szálljon vonatra mert ugye rázuhanhat egy repülő
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
KMT
addikt
A rendszer tágult.
Mágus2
Közösségépítő
Próbáltál már gumi csövet felfújni? Sokkal egyszerűbb. Ahogy kitágulnak a csövek a meleg és a nyomás hatására, csökken a szint.
Qru
MODERÁTOR
Akkor is aránytalanul nagy a kockázat sztem.
#nincsbennetarcsi
Sajnos igazat kell adjak
egy ideje már meg akarom tőletek kérdezni, de messze van még a szeptember.. viszont lassan jó lenne tervezni, szóval erről lenne szó:
jövő szeptembertől elvileg heti 80 km-t fixen megtennék, de ez lehet, hogy 100-150-re is bővül /ha minden jól megy, egyetemre kellene bejárni /. Annyi biztos, hogy ebben minimum 2*40 km egyben lenne, de biztosan kerül bele rövidtáv meg némi városozás is.
Ehhez kellene nekem egy autó. Van a családnál egy B Vectra, 2.0 dti (2000-s évjárat), kombi, immáron 12 éve (150e km van benne, 75-tel vettük, ha jól emlékszem!). Az utóbbi 2-3 évben irtó keveset megy (évi 5k km sem!), kb. itt rohad (sajnos szó szerint) az udvarban (a benzines D Corsát hajtjuk, 1-2-3 fővel rövid távokra).
Semmi komolyabb baja nincs, a rozsdát leszámítva, rá kellene költeni egy kis pénzt (matt fényszóró, talán fékek, kézifék, váltóbot stb), és teljesen vállalható műszaki állapotban lenne. Kb. nulla extra van benne, egy manuális klíma, szervó nyilván, de még az ablakok is tekerősek - viszont van 4 légzsák! A célnak megfelelne -> 4-5 literes fogyasztás, ketten vagy akár négyen is kényelmesen meg lehet tenni azt a 40 km-t, csomagokkal is.
vagy
hagyjam a francba ezt az autót, és keressek valamit 6-800 ezerért, benzinesből? Ehhez 90%, hogy a Vectrának mennie kell, mert 3 autót teljesen felesleges fenntartani, ha úgysem közlekedünk vele. Reálisan az Opelért 3-350 ezernél többet nem nagyon fognak adni, így 3-500 ezerből kijönne az "új" járgány..
szóval érdemes valamire vadászni, vagy ésszerűbb megtartani a jól ismert előéletű, leharcoltabb állapotban levő autót, és "kicsit" rákölteni?
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
De ezen az alapon csak Ssangyong Rodiust szabadna venni , mert azt biztosan nem lopják...
Ha tetszik és szeretnél egy priust ne vegyél mást, mert bánni fogod, és nagyobb nyűg nincs mint egy autó amit kényszerből vesz az ember. Szerinted pl én mennyire kínozom magam azzal hogy ellopják megkarcolják Domit?
Ha valamit el akarnak vinni az ellen nincs segítség: ahogy te is írtad ott a tréler.
(#110738) Qru: megint ott vagyunk ahol a part szakad. A japán / távol keleti autók ritkábban romlanak el és a lopási statisztikában csak azért nincsenek előkelő helyen mert kevésbé elterjedtek mint a németek. Ebből kiindulva azokat is lopják alkatrésznek , max a kisebb szám miatt nem annyira jelenik meg. A golfnak annyi előnye van hogy annyi van belőle mint a személt és bontott alkatrész miatt sem lopják.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Qru
MODERÁTOR
Ha hatchback akkor Toyota Corolla, Honda Civic, Kia Ceed pl... ezeket nézegetném. Vagy Suzuki SX4.
Kiából jöhet az 1,5 crdi is, abban nincs se DPF se kettős tömegű. A turbóra meg tudsz vigyázni így alig nagyobb rizikó mint egy szívó benyós és cserébe sokkal kevesebbet eszik. Bár ugye használtnál kitudja az előző tulaj mennyire volt gondos/figyelmes...
Illetve Civicből is van hibrid (igaz azok mind sedanok) és azokat nem lopják annyira mint a Prius-t (pont azért mert nem olyan elterjedt).
Ha az 5 ajtós kasztni nagyon fontos akkor meg Honda Jazz hibrid.
mod:
bitpork: Vagy Subarut.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
En eladnam es vennek egy fiatalabb szivobenzint. Havi 600km-en az se fogja lezabalni a gatyadat Ha maradnal az opelnel akkor 1.4 G astra jo lehet.
maggi1886076
addikt
Az max az olajat zabálja meg
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
Integrale
veterán
En azt mondanam, hogy csinald meg a Vectrat, ha mar ott van, akkor nem kell bajlodni az atirassal es annak minden vonzataval. A masij autora forditando osszeg toredekeert pedig rendbe lehet rakni, es lesz egy jo allapotu, ismert eloeletu autod.
"Bad reklám is reklám too"
Azt gondolom hogy ha ismert a műszaki háttere és teszi a dolgát rendesen, akkor kár eladni. Csak ha tényleg benned van a bugi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Az 1.4 nem annyira
Qru
MODERÁTOR
Glancold ki szerintem is a Vectrát. +300-500k-ból vennél magadnak egy kocsit amit ugyanúgy rendbe kell(ene) tenni. Nem lenne jó biznisz.
#nincsbennetarcsi
köszi mindenkinek.. igen, én is így gondoltam. 6-800 ezer az még mindenből eléggé az ársáv alja esetleg közepe, arra is még kellene költeni, átírni stb. amiből meg ennyi pénzért jót lehet venni, olyat meg nem vennék az Opel helyett.
a Vectra édesapám nevén van, gondolom itt működik az üzembentartói.. ha meg itthon van rá szükség, akkor el tudok menni néha a Corsával is.
köszönöm, akkor ezt a karbantartást a nyárra valahogy elosztom, hogy ne egyszerre kelljen olyan "szabad szemmel jól látható" összeget rálocsolni
"... and I hope you have a great day!"
Üzembentartói mi?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Köszi, ezek felírva, bár SX4-et nem akarok.
Toyota Corolla-t már vagy a harmadik ember ajánlja, de még egy darab eladót nem találtam a megfelelő paraméterekkel
Viszont találtam pár másikat, amiről kérnék véleményt (mind magyarországi, első tulajdonos!):
Renault Scenic 1.6 automata:
- gyári gázos tényleg lehet?
- 4.2 m csak, abszolút perfekt Pesten parkoláshoz, viszont széles, ez nekem kb az álom méret!
- friss műszaki, rakat extra
VW Bora 1.6
- tempomat, stb. minden van ami kell
Audi A4 V6
- izé, ez mennyit eszik és mikor hullik szét? ha széthullik sokba fáj? széthajthatták már, mi?
Hyundai Sonata 2.0 CRDI
- bár nem akarok egy ilyen b nagy szedánt, de ismeretségi körben van egy, amiben 500e km után max olajat tettek, inkább érzelmileg tetszik
- fullextra kb.
[ Szerkesztve ]
A Scenicet meg tudom neked nézni itt van helyben.
A bora motorja városon belül nem nagyon fog megállni 7,5 alatt és lomha ( na jó nekem lomha, pedig én nem vagyok a racer típus.
Az A4 motorja 10+ liter lesz városban. Multitronic kerülendő mert meghal akkor 1000-1500€ a javíttatása.
A hyundai lehet még jó elképzelés bár személy szerint nem ismerem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
tresh
addikt
Scenic -nél rosszul értelmezted. Ő arra gondolt hogy a kocsi gyári nem a gáz -benya üzem
Ezekből egyértelműen a Bora a befutó. Jól felszerelt alkatrész van hozzá sz*rásig. Motorikusan is jó választás nem egy izom autó de normális közlekedésre bőven jó. (zabálni ő is szeretni fog főleg hogy automata) Hely ügyileg nem egy kamion, viszont tuti megbízható autó és 2-3 utazó kényelmesen elfér benne. Szerviz költség is átlagos. Nem nagyon van ami tönkre megy rajta. Inkább csak az olaj csere legyen meg a váltóba is a megadott intervallumba és nem lesz baja.
Szerk: esetleg valami ilyesmit nézni 1.9 Tdi motorral az se lenne rossz választás.
[ Szerkesztve ]
Ha van ra lehetoseg at se irasd, szinte biztos hogy apukad joval kedvezobb biztositast tud kotni mint te. En is tavaly vettem uj autot (20 evesen) es inkabb fater nevere irattam, hogy ne kelljen 60k/eves biztit fizetnem Bar a legjobb az lett volna, ha az en nevemen van es fater az uzemventarto, csak akkor ez nem jutott eszunkbe.